βρωμιαρης και κακομοιρης
βρωμιαρης και κακομοιρης
εχετε αναρωτηθει πως σας βλεπει η εξουσια;
εχετε αναρωτηθει πως σας βλεπει ενας τυπος ο οποιος ειναι 1,55 υψος και ενα μιλκο;
εχετε αναρωτηθει πως σας βλεπει ενας μορφωμενος τυπος;
εχετε αναρωτηθει πως σας βλεπει καποιος ο οποιος ετυχε να ειναι καλυτερος απο εσας η να νομιζει πως ειναι καλυτερος απο εσας;
δεν αναφερομαι φυσικα στο κασσανδρο ο οποιος οποτε νομιζει πως κατεχει καποια ιδιαιτερη γνωση μας προσφωνει σαν παγωνιτσες και ελενιτσες
αναφερομαι στην χειραψια η οποια τελικα δεν εγινε αναμεσα απο εναν αγροτη και εναν πρωθυπουργο εκει στη γαλλια.
ο αγροτης πηγε στην εκθεση να διαφημησει τα προιοντα του και επρεπε να ερθει αντιμετωπος με τον γαλλο πρωθυπουργο ο οποιος χαιρεταγε βρωμιαρηδες για διαφημιστικους λογους.
ο αγροτης οχι απλως δεν του εσφιξε το χερι αλλα του ειπε οτι θα λερωθει απο το γαλλο πρωθυπουργο εννοωντας φυσικα την βρωμια και δυσωδια ολης της εξουσιας.
ο γαλλος πρωθυπουργος απαντησε στον αγροτη προσφωνοντας τον κατι σαν μαλακα και κακομοιρη.
ετσι σας βλεπουν βρε και εσεις πατε και τους ψηφιζετε και πατε σε συγκεντρωσεις τους
ειστε ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΔΕΣ και σας το λενε και μπροστα στα ΜΟΥΤΡΑ ΣΑΣ.
Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΤΟ ΟΠΛΟ ΤΩΝ ΛΑΩΝ
ΠΟΛΕΜΟ ΣΤΟ ΠΟΛΕΜΟ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ.
εχετε αναρωτηθει πως σας βλεπει ενας τυπος ο οποιος ειναι 1,55 υψος και ενα μιλκο;
εχετε αναρωτηθει πως σας βλεπει ενας μορφωμενος τυπος;
εχετε αναρωτηθει πως σας βλεπει καποιος ο οποιος ετυχε να ειναι καλυτερος απο εσας η να νομιζει πως ειναι καλυτερος απο εσας;
δεν αναφερομαι φυσικα στο κασσανδρο ο οποιος οποτε νομιζει πως κατεχει καποια ιδιαιτερη γνωση μας προσφωνει σαν παγωνιτσες και ελενιτσες
αναφερομαι στην χειραψια η οποια τελικα δεν εγινε αναμεσα απο εναν αγροτη και εναν πρωθυπουργο εκει στη γαλλια.
ο αγροτης πηγε στην εκθεση να διαφημησει τα προιοντα του και επρεπε να ερθει αντιμετωπος με τον γαλλο πρωθυπουργο ο οποιος χαιρεταγε βρωμιαρηδες για διαφημιστικους λογους.
ο αγροτης οχι απλως δεν του εσφιξε το χερι αλλα του ειπε οτι θα λερωθει απο το γαλλο πρωθυπουργο εννοωντας φυσικα την βρωμια και δυσωδια ολης της εξουσιας.
ο γαλλος πρωθυπουργος απαντησε στον αγροτη προσφωνοντας τον κατι σαν μαλακα και κακομοιρη.
ετσι σας βλεπουν βρε και εσεις πατε και τους ψηφιζετε και πατε σε συγκεντρωσεις τους
ειστε ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΔΕΣ και σας το λενε και μπροστα στα ΜΟΥΤΡΑ ΣΑΣ.
Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΤΟ ΟΠΛΟ ΤΩΝ ΛΑΩΝ
ΠΟΛΕΜΟ ΣΤΟ ΠΟΛΕΜΟ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ.
ουτε ξερω τι περιμενω....και πλεον ουτε με νοιαζει να μαθω...
- seliniasmenos
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 3066
- Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 03:50
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: Fortress of Solitude
Re: βρωμιαρης και κακομοιρης
ο αγροτης πηγε στην εκθεση να διαφημησει τα προιοντα του και επρεπε να ερθει αντιμετωπος με τον γαλλο πρωθυπουργο ο οποιος χαιρεταγε βρωμιαρηδες για διαφημιστικους λογους.
ο αγροτης οχι απλως δεν του εσφιξε το χερι αλλα του ειπε οτι θα λερωθει απο το γαλλο πρωθυπουργο εννοωντας φυσικα την βρωμια και δυσωδια ολης της εξουσιας.
Ωραίος τύπος ο αγρότης!
If i go crazy, then will you still call me Superman?
[img]http://s11.postimg.org/m0jzyebw3/superm ... 5wbdc6.jpg[/img]
[img]http://s11.postimg.org/m0jzyebw3/superm ... 5wbdc6.jpg[/img]
- Clairvoyant
- Aνενεργός χρήστης
- Δημοσιεύσεις: 203
- Εγγραφή: Δευ 16 Απρ 2007, 20:21
Re: βρωμιαρης και κακομοιρης
Παλι εσκισες ρε !! Μόνο που ο αγρότης επρεπε να τον ξεκοιλιάσει επί τοπου τον πουστη.....Δεν υπαρχει αλλη οδός τελικα
Ότι δε με σκοτώνει με κάνει πιο δυνατό....
- BigBadWolf
- Κολλημένος Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 105
- Εγγραφή: Κυρ 07 Οκτ 2007, 02:08
- Φύλο: Άνδρας
Re: βρωμιαρης και κακομοιρης
Μάλιστα. Έτσι είναι αναφορικά με τον σάπιο Σαρκοζί και την εξουσία της σπείρας που συντηρείται με το αίμα και τον ιδρώτα των λαών του κόσμου.
Αλλά, έτσι για την διαφορά, εγώ ο απλός σερβιτόρος που δεν γουστάρω να με κοιτάζει ο καθηγητής ο οποίος το μόνο που έχει στο νου του, είναι "πόσο ανώτερος ειναι, διότι εγώ ιδρώνω ενώ εκείνος όχι", που θέλω να δω μια ημέρα τον Λαό να κάθεται στην πλατεία Συντάγματος, πανίσχυρος σαν μυθικός γίγαντας μπροστά σε καθαρτική πυρά όπου πέταξε το κουφάρι του Λεβιάθαν, πειράζει που θεωρώ τον εαυτό μου αξιοπρεπή, υπερήφανο και ονειροπόλο (κι όχι δούλο της ελπίδας);
-Πειράζει που γνωρίζω ότι ο κόσμος δεν ήταν ποτέ καλός ή καλύτερος, αλλά θέλω να γίνει καλύτερος φέρνοντας το Όνειρό μου στην πραγματικότητα, κι όχι απλά ελπίζοντας σε μια στείρα καταστροφή;
Ο συγκεκριμένος Γάλλος αγρότης, είναι κάποιος που ελπίζει ακόμα. Ακόμα κι αν δεν πιστεύει στο γουρούνι, ελπίζει ότι μπορεί κάτι να αλλάξει. Θεωρεί τον κόσμο καλό και πιστεύει πως κάποτε ήταν καλύτερος. Θέλει να γίνει λεει όπως ήταν κάποτε, χωρίς να του πει κανείς, ότι αυτό το κάποτε, είναι στην πραγματικότητα ποτέ. Ελπίζει πως αν μιζεριάσει και από αντίδραση πάει να ψηφίσει κάποιον άλλο, ή αν μιζεριάσει ακόμα περισσότερο και κλειστεί στο άτομό του, τότε θα λύσει το πρόβλημά του. Κακώς ελπίζει, διότι ελπίζοντας γίνεται αξιολύπητος ζητιάνος.
Μήπως, λοιπόν, πρέπει κάποιος να του πει ότι θα κερδίσει την αξιοπρέπειά του μόνο αν αρχίσει να ονειρεύεται χωρίς να κοιμάται;
Αλλά, έτσι για την διαφορά, εγώ ο απλός σερβιτόρος που δεν γουστάρω να με κοιτάζει ο καθηγητής ο οποίος το μόνο που έχει στο νου του, είναι "πόσο ανώτερος ειναι, διότι εγώ ιδρώνω ενώ εκείνος όχι", που θέλω να δω μια ημέρα τον Λαό να κάθεται στην πλατεία Συντάγματος, πανίσχυρος σαν μυθικός γίγαντας μπροστά σε καθαρτική πυρά όπου πέταξε το κουφάρι του Λεβιάθαν, πειράζει που θεωρώ τον εαυτό μου αξιοπρεπή, υπερήφανο και ονειροπόλο (κι όχι δούλο της ελπίδας);
-Πειράζει που γνωρίζω ότι ο κόσμος δεν ήταν ποτέ καλός ή καλύτερος, αλλά θέλω να γίνει καλύτερος φέρνοντας το Όνειρό μου στην πραγματικότητα, κι όχι απλά ελπίζοντας σε μια στείρα καταστροφή;
Ο συγκεκριμένος Γάλλος αγρότης, είναι κάποιος που ελπίζει ακόμα. Ακόμα κι αν δεν πιστεύει στο γουρούνι, ελπίζει ότι μπορεί κάτι να αλλάξει. Θεωρεί τον κόσμο καλό και πιστεύει πως κάποτε ήταν καλύτερος. Θέλει να γίνει λεει όπως ήταν κάποτε, χωρίς να του πει κανείς, ότι αυτό το κάποτε, είναι στην πραγματικότητα ποτέ. Ελπίζει πως αν μιζεριάσει και από αντίδραση πάει να ψηφίσει κάποιον άλλο, ή αν μιζεριάσει ακόμα περισσότερο και κλειστεί στο άτομό του, τότε θα λύσει το πρόβλημά του. Κακώς ελπίζει, διότι ελπίζοντας γίνεται αξιολύπητος ζητιάνος.
Μήπως, λοιπόν, πρέπει κάποιος να του πει ότι θα κερδίσει την αξιοπρέπειά του μόνο αν αρχίσει να ονειρεύεται χωρίς να κοιμάται;
"Όμως μπορεί να 'ταν η Σκιά μου. Σίγουρα θα έχετε ακούσει κάτι για τον Περιπλανώμενο και την Σκιά του, ε;"
Re: βρωμιαρης και κακομοιρης
Μέχρι εδώ καλά τα λες, αλλά στη συνέχεια τα χαλάμε. Ο τελευταίος σωτήρας εμφανίστηκε πριν 2000 χρόνια και τα έκανε σκατά κι αυτός και οι οπαδοί του. Ο κακομοίρης αγρότης θα παραμείνει το ίδιο κακομοίρης, αν εξουσιοδοτήσει άλλον για διαχειριστή του ονείρου του. Ο πόλεμος στη φύση είναι αγώνας μεταξύ διαφορετικών ειδών, ενώ μέσα στο ίδιο είδος η πρακτική της αλληλοβοήθειας είναι ο κανόνας. Πάνω σ' αυτό το στέρεο θεμέλιο της αλληλοβοήθειας μπορεί να ανεγερθεί ολόκληρο το οικοδόμημα μιας νέας ηθικής δικαιοσύνης και της ισότητας. Και ο αγρότης με τον Σαρκοζί και οποιονδήποτε υποψήφιο σωτήρα, δεν ανήκουν στο ίδιο είδος.
Παρίσι και Μόσχα βαθιά τιμημένα
Αθήνα, Βαρκελώνη που βάφτηκαν με αίμα.
Αθήνα, Βαρκελώνη που βάφτηκαν με αίμα.
- BigBadWolf
- Κολλημένος Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 105
- Εγγραφή: Κυρ 07 Οκτ 2007, 02:08
- Φύλο: Άνδρας
Re: βρωμιαρης και κακομοιρης
Είναι δεδομένο (καλά, καλά για εμένα είναι) ότι συμφωνούμε εις ότι αφορά αυτό που λες. Το πρόβλημα είναι πως τα κίνητρα του καθενός κάπου μπερδεύουν τους δρόμους τους, κι ας άρχισαν από κάπου μακριά το ένα από το άλλο.
Παράδειγμα, προτιμώ αυτόν που δεν ελπίζει και ονειροπολεί, διότι είναι δικό του το όνειρο (γι' αυτό δεν είναι "δημοκράτης") και γιατί διεκδικεί και δεν διαμαρτύρεται, φορώντας το "Ιμάτιο του Αντισθένη" πετώντας ασυνείδητα το προφίλ του διεκδικητή στα σκουπίδια. Ενώνεται με το είδος του και πολεμά στις τάξεις του, οργανώνεται μέσα σε αυτό και δεν απομονώνεται από αυτό, ζητώντας την "χειραφέτηση" του ατόμου του σαν δειλός εγωιστάκος. Αυτό Ιφικράτη μπορεί να το κάνει κι ο μέσος μικροαστός σήμερα. Ή μια κι έκανες αναφορά περί σωτήρων, ο μέσος μοιρολάτρης που περιμένει τον Μεσσία.
ΥΓ Ιφικράτη... γίνεσαι "επικίνδυνα" Φασίστας.
Παράδειγμα, προτιμώ αυτόν που δεν ελπίζει και ονειροπολεί, διότι είναι δικό του το όνειρο (γι' αυτό δεν είναι "δημοκράτης") και γιατί διεκδικεί και δεν διαμαρτύρεται, φορώντας το "Ιμάτιο του Αντισθένη" πετώντας ασυνείδητα το προφίλ του διεκδικητή στα σκουπίδια. Ενώνεται με το είδος του και πολεμά στις τάξεις του, οργανώνεται μέσα σε αυτό και δεν απομονώνεται από αυτό, ζητώντας την "χειραφέτηση" του ατόμου του σαν δειλός εγωιστάκος. Αυτό Ιφικράτη μπορεί να το κάνει κι ο μέσος μικροαστός σήμερα. Ή μια κι έκανες αναφορά περί σωτήρων, ο μέσος μοιρολάτρης που περιμένει τον Μεσσία.
ΥΓ Ιφικράτη... γίνεσαι "επικίνδυνα" Φασίστας.
"Όμως μπορεί να 'ταν η Σκιά μου. Σίγουρα θα έχετε ακούσει κάτι για τον Περιπλανώμενο και την Σκιά του, ε;"
Re: βρωμιαρης και κακομοιρης
Οσο ο Κροπότκιν . Μήπως τελικά εσύ γίνεσαι αναρχικός; Αναρχισμός δεν σημαίνει ότι ο καθένας θα κάνει ότι θέλει αδιαφορώντας για το σύνολο, αλλά μάχεται για την ελευθερία που αναγνωρίζει και τηρεί τις επιταγές της συνεργασίας, της αλληλοβοήθειας και της δικαιοσύνης.Ιφικράτη... γίνεσαι "επικίνδυνα" Φασίστας
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Clash την Πέμ 28 Φεβ 2008, 01:18, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Παρίσι και Μόσχα βαθιά τιμημένα
Αθήνα, Βαρκελώνη που βάφτηκαν με αίμα.
Αθήνα, Βαρκελώνη που βάφτηκαν με αίμα.
- BigBadWolf
- Κολλημένος Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 105
- Εγγραφή: Κυρ 07 Οκτ 2007, 02:08
- Φύλο: Άνδρας
Re: βρωμιαρης και κακομοιρης
Πλησιάζοντας τον Προυντόν, μέσα από τις μελέτες του περίφημου "Κύκλου" που έφερε το όνομά του, είναι πιθανόν. Αλλά κάνω κάποιες συγκεκριμένες "αντι-αναρχικές" αναφορές, που θα έπρεπε να σου θυμίζουν κάτι από ...Είδωλα.
Αναρχισμός, δεν είναι η χειραφέτηση του ατόμου από το σύνολο;
Αναρχισμός, δεν είναι η χειραφέτηση του ατόμου από το σύνολο;
"Όμως μπορεί να 'ταν η Σκιά μου. Σίγουρα θα έχετε ακούσει κάτι για τον Περιπλανώμενο και την Σκιά του, ε;"
Re: βρωμιαρης και κακομοιρης
Είναι κι αυτό μια πρόοδος.
Οχι. Αυτός είναι ο λεγόμενος ατομικός αναρχισμός του Στίρνερ, ο οποίος είναι εξίσου απορριπτέος. Εμείς είμαστε αναρχοκομμουνιστές ή, ελευθεριακοί κομμουνιστές.Αναρχισμός, δεν είναι η χειραφέτηση του ατόμου από το σύνολο;
Παρίσι και Μόσχα βαθιά τιμημένα
Αθήνα, Βαρκελώνη που βάφτηκαν με αίμα.
Αθήνα, Βαρκελώνη που βάφτηκαν με αίμα.
- BigBadWolf
- Κολλημένος Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 105
- Εγγραφή: Κυρ 07 Οκτ 2007, 02:08
- Φύλο: Άνδρας
Re: βρωμιαρης και κακομοιρης
Ο "Κύκλος του Προυντόν", είναι παλιός. Επομένως μικρή η πρόοδος.
Αν μάλιστα, σου έγραφα από που διάβασα πρώτη φορά καταδικαστική άποψη για τον Στίρνερ θα έφριττες με το "φτού-κακά" όνομα. Αλλά ας πάμε με μικρά βήματα.
Ο Κροπότκιν σαν θεωρητικός του αναρχοκομμουνισμού, εξειδικεύοντας και μεταλλάσσοντας τον ελευθεριακό κολλεκτιβισμό του Μπακούνιν, φαίνεται πως δεν είχε ακουστά για κάποιον ονόματι Ρόμπερτ Μίκελς, που απέδειξε πως η οργάνωση και ο καταμερισμός, είναι η μέθοδος επιβολής που γεννά εξουσία ακόμα και στους κύκλους των πλέον ελευθεριακών.
Βέβαια, ο Κροπότκιν γνώρισε τί εστί τελικά εξουσία και αναγνωρίστηκε δεχόμενος τιμές από μια συγκεκριμένη συγκεντρωτική εξουσία (μπολσεβίκους) και δεν χρειάστηκε να γνωρίσει την θεωρητική απόδειξη ή τους ισχυρισμούς ενός πρώην αναρχικού "μαθητή του" σαν τον Μίκελς, ο οποίος μελέτησε πολύ... Προυντόν.
Αν μάλιστα, σου έγραφα από που διάβασα πρώτη φορά καταδικαστική άποψη για τον Στίρνερ θα έφριττες με το "φτού-κακά" όνομα. Αλλά ας πάμε με μικρά βήματα.
Ο Κροπότκιν σαν θεωρητικός του αναρχοκομμουνισμού, εξειδικεύοντας και μεταλλάσσοντας τον ελευθεριακό κολλεκτιβισμό του Μπακούνιν, φαίνεται πως δεν είχε ακουστά για κάποιον ονόματι Ρόμπερτ Μίκελς, που απέδειξε πως η οργάνωση και ο καταμερισμός, είναι η μέθοδος επιβολής που γεννά εξουσία ακόμα και στους κύκλους των πλέον ελευθεριακών.
Βέβαια, ο Κροπότκιν γνώρισε τί εστί τελικά εξουσία και αναγνωρίστηκε δεχόμενος τιμές από μια συγκεκριμένη συγκεντρωτική εξουσία (μπολσεβίκους) και δεν χρειάστηκε να γνωρίσει την θεωρητική απόδειξη ή τους ισχυρισμούς ενός πρώην αναρχικού "μαθητή του" σαν τον Μίκελς, ο οποίος μελέτησε πολύ... Προυντόν.
"Όμως μπορεί να 'ταν η Σκιά μου. Σίγουρα θα έχετε ακούσει κάτι για τον Περιπλανώμενο και την Σκιά του, ε;"
Re: βρωμιαρης και κακομοιρης
Για δεύτερη φορά στήνεις λεκτικές παγίδες Κακέ Λύκε, ξεκινώντας από αυθαίρετα δεδομένα. Απόδειξη σημαίνει να εφαρμοστεί κάτι στην πράξη και οι ιδέες του Κροπότκιν δεν εφαρμόστηκαν ποτέ στην ολότητα τους, ούτε και στο σύντομο καλοκαίρι της αναρχίας στην Καταλονία. Ο ίδιος, άλλωστε, είχε θέσει ως θεμέλιο την ηθική, η οποία πηγάζει από την αρμονία που θα εγκαθιδρυθεί ελεύθερα στις ανθρώπινες σχέσεις, όταν η ανθρωπότητα θα πάψει να είναι χωρισμένη σε τάξεις, που η μια θα θυσιάζεται προς όφελος της άλλης. Οταν όλοι οι άνθρωποι θα ανήκουν σε μια οικογένεια, όταν ο καθένας θα εργάζεται για την ευτυχία του συνόλου, και όλοι για την ευτυχία του καθενός, τότε θα δούμε κατά πόσο στέκουν οι ισχυρισμοί του Μίκελς. Μέχρι τότε, όμως, έχουμε πολύ δρόμο και υπάρχουν άλλες προτεραιότητες.
Παρίσι και Μόσχα βαθιά τιμημένα
Αθήνα, Βαρκελώνη που βάφτηκαν με αίμα.
Αθήνα, Βαρκελώνη που βάφτηκαν με αίμα.
- atimi_ksenitia
- Πορωμένος Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 685
- Εγγραφή: Τρί 22 Μάιος 2007, 00:00
- Φύλο: Άνδρας
- Έδωσε Likes: 1 φορά
- Έλαβε Likes: 6 φορές
Re: βρωμιαρης και κακομοιρης
dhladh poteΟταν όλοι οι άνθρωποι θα ανήκουν σε μια οικογένεια, όταν ο καθένας θα εργάζεται για την ευτυχία του συνόλου, και όλοι για την ευτυχία του καθενός, τότε δούμε κατά πόσο στέκουν οι ισχυρισμοί του Μίκελς
re sy ifi....dhladh, kai diorthwse me ean kanw lathos, epithimeis thn efarmogh enos systhmatos leitourgias ths koinwnias to opoio yia na einai apotelesmatiko tha prepei na ginoun pragmata eksw apo thn anthrwpinh fysh. Ayto shmainei epi ths ousias oti to systhma ayto einai praktika anefarmosto alla kai oudepote tha mporesei na krithei afou kai to plaisio leitourgias tou epi tou opoiou thewreis oti h kritikh ayth einai dynath, otan dhladh όλοι οι άνθρωποι θα ανήκουν σε μια οικογένεια, όταν ο καθένας θα εργάζεται για την ευτυχία του συνόλου, και όλοι για την ευτυχία του καθενός den prokeitai na epiteyxthei pote...Ο ίδιος, άλλωστε, είχε θέσει ως θεμέλιο την ηθική, η οποία πηγάζει από την αρμονία που θα εγκαθιδρυθεί ελεύθερα στις ανθρώπινες σχέσεις, όταν η ανθρωπότητα θα πάψει να είναι χωρισμένη σε τάξεις, που η μια θα θυσιάζεται προς όφελος της άλλης.
Ektos re mbagasa kai ean eisai o panta me diplo pseydonymo kai perimeneis thn Deytera Parousia....
(na to mathw kai ayto kai erxomai apo thn albiwna me ta podia)
Confutatis maledictis,flammis acribus addictis, voca me cum benedictus. Oro supplex et acclinis,
cor contritum quasi cinis,gere curam mei finis. Lacrimosa dies illa,qua resurget ex favilla
judicandus homo reus
cor contritum quasi cinis,gere curam mei finis. Lacrimosa dies illa,qua resurget ex favilla
judicandus homo reus
Re: βρωμιαρης και κακομοιρης
Εσύ έχεις να προτείνεις κάτι καλύτερο;
Παρίσι και Μόσχα βαθιά τιμημένα
Αθήνα, Βαρκελώνη που βάφτηκαν με αίμα.
Αθήνα, Βαρκελώνη που βάφτηκαν με αίμα.
- atimi_ksenitia
- Πορωμένος Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 685
- Εγγραφή: Τρί 22 Μάιος 2007, 00:00
- Φύλο: Άνδρας
- Έδωσε Likes: 1 φορά
- Έλαβε Likes: 6 φορές
Re: βρωμιαρης και κακομοιρης
nai...kat'eme kalytero toulaxiston alla thelei poly wra to grapsimo kai mpainw apospasmatika..Εσύ έχεις να προτείνεις κάτι καλύτερο;
genikws kalo einai oi theseis mas , ean theloume na einai realistikes, na lambanoun yp'opsh tous thn anthrwpinh fysh kai na einai symbates me ayth.
apo kei kai pera kouventa na ginetai...
Confutatis maledictis,flammis acribus addictis, voca me cum benedictus. Oro supplex et acclinis,
cor contritum quasi cinis,gere curam mei finis. Lacrimosa dies illa,qua resurget ex favilla
judicandus homo reus
cor contritum quasi cinis,gere curam mei finis. Lacrimosa dies illa,qua resurget ex favilla
judicandus homo reus
- BigBadWolf
- Κολλημένος Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 105
- Εγγραφή: Κυρ 07 Οκτ 2007, 02:08
- Φύλο: Άνδρας
Re: βρωμιαρης και κακομοιρης
Σαφέστατα Ιφικράτη και δεν εφαρμόστηκαν ποτέ πλήρως. Και ποιού άλλου θεωρητικού γενικότερα εφαρμόστηκαν; -Κανενός.
Ο Μίκελς επαληθεύτηκε στην πραγματικότητα και με το αποτέλεσμα των επαναστάσεων του 1917 αλλά και κατά την διάρκεια του Ισπανικού Εμφυλίου.
Σε γενικές γραμμές, υποστήριξε πως για να φθάσουμε στο επιθυμητό της κατάργησης των οικονομικών τάξεων και στο γκρέμισμα των σχέσεων παραγωγής, μεσολαβεί η ωρίμανση μιας νέας άγουσας αρχής η οποία καλείται να ηγηθεί σε αυτή την διαδικασία, αντικαθιστώντας στο τελευταίο στάδιο την άρχουσα τάξη ώστε να διαλύσει το σύστημα που εκείνη έστησε για να εξυπηρετεί τα συμφέροντά της.
Έτσι πριν καν η πάλη φθάσει σε αποτέλεσμα κι ανεξαρτήτως αυτού, ο νέος κύκλος της ανθρώπινης κοινωνίας έχει προοιωνίσει την νέα ιεραρχία της, που εκπροσωπεί το νέο της Πνεύμα και τις νέου τύπου σχέσεις (όχι απαραίτητα αμιγώς παραγωγικού τύπου). Εκεί λοιπόν ο Μίκελς έβγαλε 2 συμπεράσματα, πρώτον ότι αν οι νέου τύπου εξουσίες, εξελιχθούν σε "συγκεντρωτικά προσωποκεντρικές" αδυνατούν να κινητοποιήσουν τις μάζες (εκτός κι αν τις τρομοκρατήσουν) και αποδεικνύονται στείρες (αυτό το έγραψε πριν πεθάνει ακόμα ο Λένιν). Και δεύτερον, την ανάπτυξη ανταγωνιστικού πνεύματος τόσο με άλλες ομάδες, όσο και με τους πιο αποδοτικούς στο καταστροφικό έργο ριζοσπάστες του ίδιου της του κύκλου (κι αυτό πριν ξεκινήσει ο Ισπανικός Εμφύλιος).
Κατά τα άλλα, η Ιστορία έχει δείξει, Ξενιτεμένε και Ιφικράτη, πως είναι δυνατόν ομοιογενείς ομάδες ανθρώπων υπό ένα συγκεκριμένο Όραμα, να χτίζουν και το γενικό πλαίσιο του Ήθους ακόμα τους με βάση την ομοψυχία, με βάση τα κελεύσματα της Φύσης που δεν είναι ανι-ιεραρχική και επιβάλει την ανισότητα αλλά και την συνεργασία (και για να μην ξεχνάω η συνεργασία είναι κι αυτή άλλη μια κοινωνικού τύπου σχέση που γεννά εξουσία). Άρα είναι δυνατόν να λειτουργήσει σαν μεγάλη οικογένεια. Μόνο που θα ανταγωνίζεται τον χρόνο και ...τις άλλες ομογενοποιημένες ή μη ομάδες.
Κι αυτό πως ονομάζεται; Έλατε τώρα, μην ισχυρίζεστε πως δεν ξέρετε...
Ο Μίκελς επαληθεύτηκε στην πραγματικότητα και με το αποτέλεσμα των επαναστάσεων του 1917 αλλά και κατά την διάρκεια του Ισπανικού Εμφυλίου.
Σε γενικές γραμμές, υποστήριξε πως για να φθάσουμε στο επιθυμητό της κατάργησης των οικονομικών τάξεων και στο γκρέμισμα των σχέσεων παραγωγής, μεσολαβεί η ωρίμανση μιας νέας άγουσας αρχής η οποία καλείται να ηγηθεί σε αυτή την διαδικασία, αντικαθιστώντας στο τελευταίο στάδιο την άρχουσα τάξη ώστε να διαλύσει το σύστημα που εκείνη έστησε για να εξυπηρετεί τα συμφέροντά της.
Έτσι πριν καν η πάλη φθάσει σε αποτέλεσμα κι ανεξαρτήτως αυτού, ο νέος κύκλος της ανθρώπινης κοινωνίας έχει προοιωνίσει την νέα ιεραρχία της, που εκπροσωπεί το νέο της Πνεύμα και τις νέου τύπου σχέσεις (όχι απαραίτητα αμιγώς παραγωγικού τύπου). Εκεί λοιπόν ο Μίκελς έβγαλε 2 συμπεράσματα, πρώτον ότι αν οι νέου τύπου εξουσίες, εξελιχθούν σε "συγκεντρωτικά προσωποκεντρικές" αδυνατούν να κινητοποιήσουν τις μάζες (εκτός κι αν τις τρομοκρατήσουν) και αποδεικνύονται στείρες (αυτό το έγραψε πριν πεθάνει ακόμα ο Λένιν). Και δεύτερον, την ανάπτυξη ανταγωνιστικού πνεύματος τόσο με άλλες ομάδες, όσο και με τους πιο αποδοτικούς στο καταστροφικό έργο ριζοσπάστες του ίδιου της του κύκλου (κι αυτό πριν ξεκινήσει ο Ισπανικός Εμφύλιος).
Κατά τα άλλα, η Ιστορία έχει δείξει, Ξενιτεμένε και Ιφικράτη, πως είναι δυνατόν ομοιογενείς ομάδες ανθρώπων υπό ένα συγκεκριμένο Όραμα, να χτίζουν και το γενικό πλαίσιο του Ήθους ακόμα τους με βάση την ομοψυχία, με βάση τα κελεύσματα της Φύσης που δεν είναι ανι-ιεραρχική και επιβάλει την ανισότητα αλλά και την συνεργασία (και για να μην ξεχνάω η συνεργασία είναι κι αυτή άλλη μια κοινωνικού τύπου σχέση που γεννά εξουσία). Άρα είναι δυνατόν να λειτουργήσει σαν μεγάλη οικογένεια. Μόνο που θα ανταγωνίζεται τον χρόνο και ...τις άλλες ομογενοποιημένες ή μη ομάδες.
Κι αυτό πως ονομάζεται; Έλατε τώρα, μην ισχυρίζεστε πως δεν ξέρετε...
"Όμως μπορεί να 'ταν η Σκιά μου. Σίγουρα θα έχετε ακούσει κάτι για τον Περιπλανώμενο και την Σκιά του, ε;"
- atimi_ksenitia
- Πορωμένος Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 685
- Εγγραφή: Τρί 22 Μάιος 2007, 00:00
- Φύλο: Άνδρας
- Έδωσε Likes: 1 φορά
- Έλαβε Likes: 6 φορές
Re: βρωμιαρης και κακομοιρης
kommounismos?Κατά τα άλλα, η Ιστορία έχει δείξει, Ξενιτεμένε και Ιφικράτη, πως είναι δυνατόν ομοιογενείς ομάδες ανθρώπων υπό ένα συγκεκριμένο Όραμα, να χτίζουν και το γενικό πλαίσιο του Ήθους ακόμα τους με βάση την ομοψυχία, με βάση τα κελεύσματα της Φύσης που δεν είναι ανι-ιεραρχική και επιβάλει την ανισότητα αλλά και την συνεργασία (και για να μην ξεχνάω η συνεργασία είναι κι αυτή άλλη μια κοινωνικού τύπου σχέση που γεννά εξουσία). Άρα είναι δυνατόν να λειτουργήσει σαν μεγάλη οικογένεια. Μόνο που θα ανταγωνίζεται τον χρόνο και ...τις άλλες ομογενοποιημένες ή μη ομάδες.
Κι αυτό πως ονομάζεται; Έλατε τώρα, μην ισχυρίζεστε πως δεν ξέρετε...
kati tetoia den legane sta soviet oi instrouktores?
h mhpws den yphrxe ierarxia sta soviet?
Confutatis maledictis,flammis acribus addictis, voca me cum benedictus. Oro supplex et acclinis,
cor contritum quasi cinis,gere curam mei finis. Lacrimosa dies illa,qua resurget ex favilla
judicandus homo reus
cor contritum quasi cinis,gere curam mei finis. Lacrimosa dies illa,qua resurget ex favilla
judicandus homo reus
-
- Σούπερ Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 1142
- Εγγραφή: Πέμ 03 Μάιος 2007, 18:08
- Φύλο: Άνδρας
- Έλαβε Likes: 5 φορές
Re: βρωμιαρης και κακομοιρης
Ε όχι και κομμουνισμός...
Ξενιτεμένε έλεος.... μια χαρά τα έλεγες πριν αλλά τώρα τα γ@μησες...
Ξενιτεμένε έλεος.... μια χαρά τα έλεγες πριν αλλά τώρα τα γ@μησες...
- BigBadWolf
- Κολλημένος Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 105
- Εγγραφή: Κυρ 07 Οκτ 2007, 02:08
- Φύλο: Άνδρας
Re: βρωμιαρης και κακομοιρης
Όχι μόνο υπήρχε ιεραρχία, αλλά αποτέλεσε και την άλλη όψη του ίδιου νομίσματος της σημερινής οικονομικής εξουσίας. Γιατί δεν φθάνει να απαιτεί κάποιος "λαοκρατία", πρέπει να έχει πρώτα χτίσει μέσα του ένα νέο πρότυπο και να το θέσει σε λειτουργία πριν ξεκινήσει το γκρέμισμα. Διαφορετικά δεν υποκαθιστά, αντικαθιστά ότι ήδη υπάρχει.
"Όμως μπορεί να 'ταν η Σκιά μου. Σίγουρα θα έχετε ακούσει κάτι για τον Περιπλανώμενο και την Σκιά του, ε;"
- atimi_ksenitia
- Πορωμένος Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 685
- Εγγραφή: Τρί 22 Μάιος 2007, 00:00
- Φύλο: Άνδρας
- Έδωσε Likes: 1 φορά
- Έλαβε Likes: 6 φορές
Re: βρωμιαρης και κακομοιρης
yiati re sy...ti legane sta soviet oi instrouxtores? (parepimptontos ap'elthetw emou to pothrion tou kommounismou, mhn trellathoume)
me sygxwreis alla egw vlepw polles omoithtes
(to oti o lykos ithele san apanthsh ton fasismo einai profanes...alla ayto pou mou periegrapse moiazei poly me ton koumounismo ths stalinikhs periodou)
oi bolsevikoi ypo to orama tou kommounismou...είναι δυνατόν ομοιογενείς ομάδες ανθρώπων υπό ένα συγκεκριμένο Όραμα
to ithos tou koumouistikou ideodous, oloi oi kommounistes mazi omopsyxoi syntrofoi...να χτίζουν και το γενικό πλαίσιο του Ήθους ακόμα τους με βάση την ομοψυχία
oloi oi kommounistes synergazomaste ypo thn arxh twn epitropwn tou kommatos kai tou genikou gramatea aytouμε βάση τα κελεύσματα της Φύσης που δεν είναι ανι-ιεραρχική και επιβάλει την ανισότητα αλλά και την συνεργασία
oloi mazi mia oikogeneia..syntrofoiΆρα είναι δυνατόν να λειτουργήσει σαν μεγάλη οικογένεια
me sygxwreis alla egw vlepw polles omoithtes
(to oti o lykos ithele san apanthsh ton fasismo einai profanes...alla ayto pou mou periegrapse moiazei poly me ton koumounismo ths stalinikhs periodou)
Confutatis maledictis,flammis acribus addictis, voca me cum benedictus. Oro supplex et acclinis,
cor contritum quasi cinis,gere curam mei finis. Lacrimosa dies illa,qua resurget ex favilla
judicandus homo reus
cor contritum quasi cinis,gere curam mei finis. Lacrimosa dies illa,qua resurget ex favilla
judicandus homo reus
- BigBadWolf
- Κολλημένος Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 105
- Εγγραφή: Κυρ 07 Οκτ 2007, 02:08
- Φύλο: Άνδρας
Re: βρωμιαρης και κακομοιρης
Τις απαντήσεις στις έχω δώσει ήδη. Διάβασέ τες. Οι μπολσεβίκοι παρεμπιπτόντως ήταν πολύ ομόψυχοι. Γι' αυτό ο Λένιν ξέκανε τους πρώην συντρόφους του μενσεβίκους (για τους αναρχικούς του Μάχνο ούτε λόγος), κάποια στιγμή ξεπρόβαλε μόνος του από την πρώτη αυθεντική γενιά ο Στάλιν και έμεινε μόνο ο Χρουτσώφ (Θεός χωρέστον κι αυτόν) για να φθάσει το τέλος της διελκυστίνδας τους στον Γκορμπατσώφ.
Και γράφοντας για ομοιογενείς ομάδες εννοώ ανθρώπινα υποσύνολα. Οι μπολσεβίκοι απετέλεσαν μια άρχουσα τάξη που τρομοκρατούσε τα ανθρώπινα υποσύνολα που είχε υπό την εξουσία της. Όπως και να έχει, υπάρχουν πολλά τέτοια παραδείγματα, αρκεί να κοιτάξεις να τα βρεις. Όλοι οι Λαοί του κόσμου, σε κάποιες δεδομένες περιόδους της Ιστορίας τους παρουσίασαν αυτό το μοντέλο, κυρίως υπό πίεση και αρνητικές για εκείνους καταστάσεις.
Και γράφοντας για ομοιογενείς ομάδες εννοώ ανθρώπινα υποσύνολα. Οι μπολσεβίκοι απετέλεσαν μια άρχουσα τάξη που τρομοκρατούσε τα ανθρώπινα υποσύνολα που είχε υπό την εξουσία της. Όπως και να έχει, υπάρχουν πολλά τέτοια παραδείγματα, αρκεί να κοιτάξεις να τα βρεις. Όλοι οι Λαοί του κόσμου, σε κάποιες δεδομένες περιόδους της Ιστορίας τους παρουσίασαν αυτό το μοντέλο, κυρίως υπό πίεση και αρνητικές για εκείνους καταστάσεις.
"Όμως μπορεί να 'ταν η Σκιά μου. Σίγουρα θα έχετε ακούσει κάτι για τον Περιπλανώμενο και την Σκιά του, ε;"
- atimi_ksenitia
- Πορωμένος Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 685
- Εγγραφή: Τρί 22 Μάιος 2007, 00:00
- Φύλο: Άνδρας
- Έδωσε Likes: 1 φορά
- Έλαβε Likes: 6 φορές
Re: βρωμιαρης και κακομοιρης
enw sta fasistika kathestwta ksekatharismata logariasmwn oudepote egenontoΟι μπολσεβίκοι παρεμπιπτόντως ήταν πολύ ομόψυχοι. Γι' αυτό ο Λένιν ξέκανε τους πρώην συντρόφους του μενσεβίκους
en pasei periptwsh...ws oloklhrwtika kathestwta o koumounismos kai o fasismos exoun perissotera koina apo oti oi opadoi tous tha ithelan na paradextoun
se kanena apo ta dyo systhmata den tha ithela na zw, kai se opoies xwres ta systhmata ayta efarmostikan (opos efarmostikan telws pantwn) ta apotelesmata yia tis xwres htan katastrofika
(pws kataliksame edw apo ton sarkozi?)
Confutatis maledictis,flammis acribus addictis, voca me cum benedictus. Oro supplex et acclinis,
cor contritum quasi cinis,gere curam mei finis. Lacrimosa dies illa,qua resurget ex favilla
judicandus homo reus
cor contritum quasi cinis,gere curam mei finis. Lacrimosa dies illa,qua resurget ex favilla
judicandus homo reus
- BigBadWolf
- Κολλημένος Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 105
- Εγγραφή: Κυρ 07 Οκτ 2007, 02:08
- Φύλο: Άνδρας
Re: βρωμιαρης και κακομοιρης
Τέτοιου τύπου εκκαθαρίσεις ποτέ.
Αυτά τα 2 δεν σημειώθηκαν στις αντίστοιχες περιπτώσεις διότι τα καθεστώτα αυτά έχουν μεν την συγκέντρωση εξουσιών σε ένα κύκλο, αλλά το εύρος αυτού καλύπτει (θεωρητικά) ολόκληρο τον Λαό με την λεγόμενη κινητοποίηση των μαζών.Εκεί λοιπόν ο Μίκελς έβγαλε 2 συμπεράσματα, πρώτον ότι αν οι νέου τύπου εξουσίες, εξελιχθούν σε "συγκεντρωτικά προσωποκεντρικές" αδυνατούν να κινητοποιήσουν τις μάζες (εκτός κι αν τις τρομοκρατήσουν) και αποδεικνύονται στείρες (αυτό το έγραψε πριν πεθάνει ακόμα ο Λένιν). Και δεύτερον, την ανάπτυξη ανταγωνιστικού πνεύματος τόσο με άλλες ομάδες, όσο και με τους πιο αποδοτικούς στο καταστροφικό έργο ριζοσπάστες του ίδιου της του κύκλου (κι αυτό πριν ξεκινήσει ο Ισπανικός Εμφύλιος).
"Όμως μπορεί να 'ταν η Σκιά μου. Σίγουρα θα έχετε ακούσει κάτι για τον Περιπλανώμενο και την Σκιά του, ε;"
Re: βρωμιαρης και κακομοιρης
H πρόταση σου Κακέ Λύκε δεν μας αφορά. Εσύ πρεσβεύεις την ανισότητα, την υποταγή και αγνοείς το δίκαιο ή, μάλλον βάζεις στη θέση του το συμφέρον. Αντίθετα εμείς κινούμαστε με πυξίδα το αίσθημα της δικαιοσύνης, της ισότητας και της ελευθερίας. Αρνούμαστε να ακρωτηριάσουμε τα άτομα και να τα θέσουμε υπό νέο ζυγό, αυτόν του αρχηγού της φαμίλιας που μόνο αυτός θα είναι ο εξουσιοδοτημένος να αποφασίζει. Οπως δεν περπάτησε κανένας θεός επί της γης, έτσι και δεν δίνουμε σε κανέναν το δικαίωμα να διαφεντεύει.
Εμείς δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα από τα πάθη που γεννιούνται στους ανθρώπους γιατί όπως έλεγε ο Φουριέ...«σε μια ελεύθερη κοινωνία, δεν θα αποτελούν κανένα κίνδυνο, εφ' όσον εσείς οι ίδιοι δεν θα αποποιηθείτε την ελευθερία σας, εφ΄ όσον εσείς οι ίδιοι δεν θα επιτρέψετε να σας υποδουλώσουν οι άλλοι, και εφ' όσον στα βίαια και αντικοινωνικά πάθη τέτοιων ατόμων θα αντιτάξετε τα δικά σας κοινωνικά πάθη, που θα είναι τουλάχιστον εξ ίσου ισχυρά, τότε δεν έχετε να φοβηθείτε τίποτα από την ελευθερία».
Απορρίπτουμε την ανισότητα, η οποία θα επέτρεπε σε ορισμένους να εκμεταλλευθούν την δύναμη τους. Κάτι τέτοιο μας προκαλεί απέχθεια. Για μας όλοι οι άνθρωποι είναι αδέλφια και θα πρέπει να ζουν σαν αδέλφια, ειρηνικά και αρμονικά, με μια ηθική αρχή «μην κάνεις στον άλλον ότι δεν θέλεις να σου κάνουν». Δεν χρειαζόμαστε κανέναν εξουσιαστή και κανέναν νόμο να μας το επιβάλει αυτό, για τον ίδιο λόγο που δεν χρειάζεται να μας πουν ότι δεν πρέπει να σταθούμε μπροστά σε ένα κινούμενο αυτοκίνητο.
Κράτησε λοιπόν για τον εαυτό σου αυτό που εντέχνως πήγες να περάσεις, γιατί εμείς απορρίπτουμε την συλλογιστική «καθένας για τον εαυτό του και όλοι για το κράτος». Ιδιαίτερα όταν το κράτος ταυτίζεται με κάποια υπέρτατη αυθεντία, η οποία στον μοναδικό κόσμο που μπορεί να υπάρξει είναι στον κόσμο των ιδεών του Πλάτωνα και ποτέ στον δικό μας.
Εμείς δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα από τα πάθη που γεννιούνται στους ανθρώπους γιατί όπως έλεγε ο Φουριέ...«σε μια ελεύθερη κοινωνία, δεν θα αποτελούν κανένα κίνδυνο, εφ' όσον εσείς οι ίδιοι δεν θα αποποιηθείτε την ελευθερία σας, εφ΄ όσον εσείς οι ίδιοι δεν θα επιτρέψετε να σας υποδουλώσουν οι άλλοι, και εφ' όσον στα βίαια και αντικοινωνικά πάθη τέτοιων ατόμων θα αντιτάξετε τα δικά σας κοινωνικά πάθη, που θα είναι τουλάχιστον εξ ίσου ισχυρά, τότε δεν έχετε να φοβηθείτε τίποτα από την ελευθερία».
Απορρίπτουμε την ανισότητα, η οποία θα επέτρεπε σε ορισμένους να εκμεταλλευθούν την δύναμη τους. Κάτι τέτοιο μας προκαλεί απέχθεια. Για μας όλοι οι άνθρωποι είναι αδέλφια και θα πρέπει να ζουν σαν αδέλφια, ειρηνικά και αρμονικά, με μια ηθική αρχή «μην κάνεις στον άλλον ότι δεν θέλεις να σου κάνουν». Δεν χρειαζόμαστε κανέναν εξουσιαστή και κανέναν νόμο να μας το επιβάλει αυτό, για τον ίδιο λόγο που δεν χρειάζεται να μας πουν ότι δεν πρέπει να σταθούμε μπροστά σε ένα κινούμενο αυτοκίνητο.
Κράτησε λοιπόν για τον εαυτό σου αυτό που εντέχνως πήγες να περάσεις, γιατί εμείς απορρίπτουμε την συλλογιστική «καθένας για τον εαυτό του και όλοι για το κράτος». Ιδιαίτερα όταν το κράτος ταυτίζεται με κάποια υπέρτατη αυθεντία, η οποία στον μοναδικό κόσμο που μπορεί να υπάρξει είναι στον κόσμο των ιδεών του Πλάτωνα και ποτέ στον δικό μας.
Παρίσι και Μόσχα βαθιά τιμημένα
Αθήνα, Βαρκελώνη που βάφτηκαν με αίμα.
Αθήνα, Βαρκελώνη που βάφτηκαν με αίμα.
- BigBadWolf
- Κολλημένος Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 105
- Εγγραφή: Κυρ 07 Οκτ 2007, 02:08
- Φύλο: Άνδρας
Re: βρωμιαρης και κακομοιρης
Πρώτα από όλα δεν πιστεύω στο State κι όχι το κράτος (που σημαίνει ισχύς και ήταν κάποτε Θεός), ειδικά υπό την βεμπεριανή του έννοια. Σε αυτό πιστεύουν μπολσεβίκοι και οι σοσιαλδημοκράτες. Οι σημερινοί δε αναρχικοί, απλά αδιαφορούν και προσδίδουν γενικά κι αόριστα στον εαυτό τους την έννοια του αντικρατιστή.
Ιδεολογία μου είναι η πολιτικοποίηση του Λαού (είτε σαν φυσική δύναμη-Γένος είτε σαν σύνολο πολιτικών όντων) που εφαρμόζεται στην Κοινότητα και μεταφράζεται σε λαϊκή Ισχύ κι αριστοκρατία. Είναι ο προηγούμενος παραλληλισμός μου, του Τιτάνα που μια μέρα θα σκοτώσει τον Λεβιάθαν. Γιατί αν δεν το κάνει τότε ο Λεβιάθαν θα τραφεί από τον ίδιο αλλά κι από το σάρκιό του.
Και στην συνέχεια, υπάρχει κι ένα παλιό (πολύ πολύ παλιό) γνωμικό που λεει: "Η ανισότητα, είναι η γεννεσιουργός αιτία αυτού του ρέοντος κόσμου". Κι αυτό, το είχε πρώτος αντιληφθεί ο Ηράκλειτος.
Ιδεολογία μου είναι η πολιτικοποίηση του Λαού (είτε σαν φυσική δύναμη-Γένος είτε σαν σύνολο πολιτικών όντων) που εφαρμόζεται στην Κοινότητα και μεταφράζεται σε λαϊκή Ισχύ κι αριστοκρατία. Είναι ο προηγούμενος παραλληλισμός μου, του Τιτάνα που μια μέρα θα σκοτώσει τον Λεβιάθαν. Γιατί αν δεν το κάνει τότε ο Λεβιάθαν θα τραφεί από τον ίδιο αλλά κι από το σάρκιό του.
Και στην συνέχεια, υπάρχει κι ένα παλιό (πολύ πολύ παλιό) γνωμικό που λεει: "Η ανισότητα, είναι η γεννεσιουργός αιτία αυτού του ρέοντος κόσμου". Κι αυτό, το είχε πρώτος αντιληφθεί ο Ηράκλειτος.
"Όμως μπορεί να 'ταν η Σκιά μου. Σίγουρα θα έχετε ακούσει κάτι για τον Περιπλανώμενο και την Σκιά του, ε;"
- atimi_ksenitia
- Πορωμένος Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 685
- Εγγραφή: Τρί 22 Μάιος 2007, 00:00
- Φύλο: Άνδρας
- Έδωσε Likes: 1 φορά
- Έλαβε Likes: 6 φορές
Re: βρωμιαρης και κακομοιρης
lyke ean mou epitrepeis mia erwthsh,
se periptwsh pou to aristokratiko kathestws ayto egkatastathei sthn ellada,
pisteveis oti tha anhkeis sta atoma me thn isxy, stous aristokrates h stous yphkoous pou tha prepei na ypakoun tous arxigous pista xwris diamartyria?
se periptwsh pou to aristokratiko kathestws ayto egkatastathei sthn ellada,
pisteveis oti tha anhkeis sta atoma me thn isxy, stous aristokrates h stous yphkoous pou tha prepei na ypakoun tous arxigous pista xwris diamartyria?
Confutatis maledictis,flammis acribus addictis, voca me cum benedictus. Oro supplex et acclinis,
cor contritum quasi cinis,gere curam mei finis. Lacrimosa dies illa,qua resurget ex favilla
judicandus homo reus
cor contritum quasi cinis,gere curam mei finis. Lacrimosa dies illa,qua resurget ex favilla
judicandus homo reus