μtorrent
- ArELa
- Founder-Administrator
- Irc ψευδώνυμο: ArELa
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 1879 φορές
- Έλαβε Likes: 2770 φορές
μtorrent
Λοιπόν μάθετέ με παρακαλώ πώς να χρησιμοποιώ το ρημάδι το μtorrent , γιατί ντρέπομαι πια!
Δυο φορές μου εξήγησε η Λολίτα σε ΡΜ, και δυο φορές έσβησα κατά λάθος τα ΡΜ της. Ας γραφτεί λοιπόν εδώ απ'όποιον έχει την υπομονή και καλή θέληση, για να μην το χάνω πια.
Θέλω να κατεβάσω πχ ταινία. Πώς το κάνω;
Ή να βρω κάτι όπως πχ language pack
Που το 'χασα από μια δική μου , όταν ο αντιβάιρους μου, με ρώτησε αν θέλω να μπλοκάρω κάποια dll κι εγώ η ηλίθια τα μπλόκαρα και έχασα τον ορθογραφικό έλεγχο στα ελληνικά.
ΣοΣ μανάρια. Είμαι ξανθιά και άσχετη. Όποιος σκαμπάζει, ας έρθει και στο μαγαζί, τον/την κερνάω κι ό,τι γουστάρει δηλαδή, φτάνει να μου κοιτάξει λίγο το λαπ τοπ. Κρασάρησε το μεγάλο μου πι σι, περιμένω να μαζέψω φράγκα για να το φτιάξω, μη μου τα φτύσει και το λαπ τοπ, χάθηκα!
Δυο φορές μου εξήγησε η Λολίτα σε ΡΜ, και δυο φορές έσβησα κατά λάθος τα ΡΜ της. Ας γραφτεί λοιπόν εδώ απ'όποιον έχει την υπομονή και καλή θέληση, για να μην το χάνω πια.
Θέλω να κατεβάσω πχ ταινία. Πώς το κάνω;
Ή να βρω κάτι όπως πχ language pack
Που το 'χασα από μια δική μου , όταν ο αντιβάιρους μου, με ρώτησε αν θέλω να μπλοκάρω κάποια dll κι εγώ η ηλίθια τα μπλόκαρα και έχασα τον ορθογραφικό έλεγχο στα ελληνικά.
ΣοΣ μανάρια. Είμαι ξανθιά και άσχετη. Όποιος σκαμπάζει, ας έρθει και στο μαγαζί, τον/την κερνάω κι ό,τι γουστάρει δηλαδή, φτάνει να μου κοιτάξει λίγο το λαπ τοπ. Κρασάρησε το μεγάλο μου πι σι, περιμένω να μαζέψω φράγκα για να το φτιάξω, μη μου τα φτύσει και το λαπ τοπ, χάθηκα!
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels: