ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΤΑΙ Η ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΤΗΣ ΤΟΥ ΔΙΣΚΟΥ ΤΗΣ ΦΑΙΣΤΟΥ
- Dhmellhn
- Επίτιμος
- Δημοσιεύσεις: 4046
- Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 15:16
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: ΕΛ-ΛΑΣ
- Έδωσε Likes: 27 φορές
- Έλαβε Likes: 71 φορές
ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΤΑΙ Η ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΤΗΣ ΤΟΥ ΔΙΣΚΟΥ ΤΗΣ ΦΑΙΣΤΟΥ
Πυρ κατά του Δίσκου της Φαιστού
«Αδιανόητη η θεωρία του», απαντούν οι Ελληνες αρχαιολόγοι
Τη γνησιότητα του Δίσκου της Φαιστού αμφισβητεί ο Αμερικανός αρχαιοπώλης Τζερόμ Αϊζενμπεργκ σε άρθρο που δημοσιεύεται στο τρέχον τεύχος του αρχαιολογικού περιοδικού «Minerva» που εκδίδει ο ίδιος. Το θέμα αναδημοσίευσαν οι «Times» του Λονδίνου στις 12 Ιουλίου ενώ το περιοδικό οργανώνει «διεθνές συνέδριο» με θέμα το Δίσκο της Φαιστού τον Οκτώβριο στο Λονδίνο. «Είναι σαν να αμφισβητούμε το μινωικό πολιτισμό», απαντούν οι Ελληνες αρχαιολόγοι στη νέα περίεργη υπόθεση αμφισβήτησης κορυφαίας αρχαιότητας. Πριν από λίγα χρόνια δύο άλλοι Αμερικανοί έβαλαν στο στόχαστρό τους το χρυσό προσωπείο που ο Ερρίκος Σλήμαν απέδωσε στον Αγαμέμνονα, υποστηρίζοντας ότι είναι πλαστό, δημιούργημα του διάσημου ανασκαφέα των Μυκηνών…Διαμάχη
Αυτήν τη φορά ο Τζερόμ Αϊζενμπεργκ, φιλόλογος και ιδιοκτήτης της γκαλερί «Royal Athena Gallery» της Νέας Υόρκης -μάλιστα, όπως γράφει ο Ανδρέας Αποστολίδης στο βιβλίο του «Αρχαιοκαπηλία και Εμπόριο Αρχαιοτήτων», ο ίδιος «είχε εμπλακεί στη διάθεση των κλοπιμαίων από το μουσείο της Κορίνθου»- αμφισβητεί ευθέως τη γνησιότητα του περίφημου δίσκου που ανακαλύφθηκε στις 3 Ιουνίου 1908 στη Φαιστό από τον Ιταλό αρχαιολόγο Λουίτζι Περνιέ και σήμερα φυλάσσεται στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου. Ο δίσκος χρονολογείται στο 1.700 π.Χ. και τα 45 σύμβολα που φέρει αποτελούν σήμερα ένα από τα διασημότερα άλυτα μυστήρια της αρχαιολογίας. Σύμφωνα με τον ο κ. Αϊζενμπεργκ, ο δίσκος είναι δημιούργημα του Περνιέ που «ήθελε απελπισμένα να εντυπωσιάσει τους συναδέλφους του με ένα δικό του εύρημα». Για να στηρίξει τις απόψεις του περί «μη γνησιότητας του γλυπτού» επιστρατεύει το επιχείρημα πως «οι άκρες του είναι πολύ καλά επεξεργασμένες για να είναι αυθεντικό» και πως «είναι ψημένο» ενώ οι Μινωίτες δεν ακολουθούσαν αυτήν την πρακτική για τα αντικείμενα από άργιλο. Η εφημερίδα σημειώνει πως ο κ. Αϊζενμπεργκ ζήτησε από τις ελληνικές αρχές να εξετάσει το δίσκο, χωρίς να βρει ανταπόκριση. «Αδιανόητες», χαρακτηρίζει τις απόψεις του Αμερικανού συλλέκτη η διευθύντρια της αρμόδιας Εφορείας Αρχαιοτήτων κυρία Μαρία Μπρεδάκη. Από την πλευρά της η επίτιμη έφορος Αρχαιοτήτων και επιμελήτρια της προσωρινής επανέκθεσης του Μουσείου Ηρακλείου κυρία Αικατερίνη Ρωμιοπούλου σημειώνει πως «ο Αϊζενμπεργκ δεν θεωρείται ειδικός στα μινωικά αντικείμενα. Το κάνει για εντυπωσιασμό…».
Πριν από τον Τζερόμ Αϊζενμπεργκ δύο άλλοι Αμερικανοί φιλόλογοι, ο Ουίλιαμ Μ. Κάλντερ και ο Ντέιβιντ Α. Τρέιλ, αμφισβήτησαν την αυθεντικότητα του διασημότερου εκθέματος στον ολόχρυσο θησαυρό των Μυκηνών που παρουσιάζεται στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο. Υποστήριξαν πως η χρυσή μάσκα που βρέθηκε στις 6 Δεκεμβρίου του 1876 είναι πλαστή, «φτιαγμένη από χρυσό της μυκηναϊκής εποχής». Οι ενστάσεις τους επικεντρώνονταν στο ότι η συγκεκριμένη μάσκα φέρει γένια και φαβορίτες που, κατά τη γνώμη τους, δεν συνηθίζονταν την εποχή του Αγαμέμνονα. «Η θεωρία διατυπώνεται από φιλολόγους και όχι αρχαιολόγους, χωρίς επιστημονικά κριτήρια», απάντησαν τότε οι Ελληνες αρχαιολόγοι, συνεπικουρούμενοι και από ξένους συναδέλφους τους, όπως ο Λορέντζο Μπρατσέσι, καθηγητής στο Πανεπιστήμιο της Πάντοβα.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΣ ΠΑΝΟΣ
«Αδιανόητη η θεωρία του», απαντούν οι Ελληνες αρχαιολόγοι
Τη γνησιότητα του Δίσκου της Φαιστού αμφισβητεί ο Αμερικανός αρχαιοπώλης Τζερόμ Αϊζενμπεργκ σε άρθρο που δημοσιεύεται στο τρέχον τεύχος του αρχαιολογικού περιοδικού «Minerva» που εκδίδει ο ίδιος. Το θέμα αναδημοσίευσαν οι «Times» του Λονδίνου στις 12 Ιουλίου ενώ το περιοδικό οργανώνει «διεθνές συνέδριο» με θέμα το Δίσκο της Φαιστού τον Οκτώβριο στο Λονδίνο. «Είναι σαν να αμφισβητούμε το μινωικό πολιτισμό», απαντούν οι Ελληνες αρχαιολόγοι στη νέα περίεργη υπόθεση αμφισβήτησης κορυφαίας αρχαιότητας. Πριν από λίγα χρόνια δύο άλλοι Αμερικανοί έβαλαν στο στόχαστρό τους το χρυσό προσωπείο που ο Ερρίκος Σλήμαν απέδωσε στον Αγαμέμνονα, υποστηρίζοντας ότι είναι πλαστό, δημιούργημα του διάσημου ανασκαφέα των Μυκηνών…Διαμάχη
Αυτήν τη φορά ο Τζερόμ Αϊζενμπεργκ, φιλόλογος και ιδιοκτήτης της γκαλερί «Royal Athena Gallery» της Νέας Υόρκης -μάλιστα, όπως γράφει ο Ανδρέας Αποστολίδης στο βιβλίο του «Αρχαιοκαπηλία και Εμπόριο Αρχαιοτήτων», ο ίδιος «είχε εμπλακεί στη διάθεση των κλοπιμαίων από το μουσείο της Κορίνθου»- αμφισβητεί ευθέως τη γνησιότητα του περίφημου δίσκου που ανακαλύφθηκε στις 3 Ιουνίου 1908 στη Φαιστό από τον Ιταλό αρχαιολόγο Λουίτζι Περνιέ και σήμερα φυλάσσεται στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου. Ο δίσκος χρονολογείται στο 1.700 π.Χ. και τα 45 σύμβολα που φέρει αποτελούν σήμερα ένα από τα διασημότερα άλυτα μυστήρια της αρχαιολογίας. Σύμφωνα με τον ο κ. Αϊζενμπεργκ, ο δίσκος είναι δημιούργημα του Περνιέ που «ήθελε απελπισμένα να εντυπωσιάσει τους συναδέλφους του με ένα δικό του εύρημα». Για να στηρίξει τις απόψεις του περί «μη γνησιότητας του γλυπτού» επιστρατεύει το επιχείρημα πως «οι άκρες του είναι πολύ καλά επεξεργασμένες για να είναι αυθεντικό» και πως «είναι ψημένο» ενώ οι Μινωίτες δεν ακολουθούσαν αυτήν την πρακτική για τα αντικείμενα από άργιλο. Η εφημερίδα σημειώνει πως ο κ. Αϊζενμπεργκ ζήτησε από τις ελληνικές αρχές να εξετάσει το δίσκο, χωρίς να βρει ανταπόκριση. «Αδιανόητες», χαρακτηρίζει τις απόψεις του Αμερικανού συλλέκτη η διευθύντρια της αρμόδιας Εφορείας Αρχαιοτήτων κυρία Μαρία Μπρεδάκη. Από την πλευρά της η επίτιμη έφορος Αρχαιοτήτων και επιμελήτρια της προσωρινής επανέκθεσης του Μουσείου Ηρακλείου κυρία Αικατερίνη Ρωμιοπούλου σημειώνει πως «ο Αϊζενμπεργκ δεν θεωρείται ειδικός στα μινωικά αντικείμενα. Το κάνει για εντυπωσιασμό…».
Πριν από τον Τζερόμ Αϊζενμπεργκ δύο άλλοι Αμερικανοί φιλόλογοι, ο Ουίλιαμ Μ. Κάλντερ και ο Ντέιβιντ Α. Τρέιλ, αμφισβήτησαν την αυθεντικότητα του διασημότερου εκθέματος στον ολόχρυσο θησαυρό των Μυκηνών που παρουσιάζεται στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο. Υποστήριξαν πως η χρυσή μάσκα που βρέθηκε στις 6 Δεκεμβρίου του 1876 είναι πλαστή, «φτιαγμένη από χρυσό της μυκηναϊκής εποχής». Οι ενστάσεις τους επικεντρώνονταν στο ότι η συγκεκριμένη μάσκα φέρει γένια και φαβορίτες που, κατά τη γνώμη τους, δεν συνηθίζονταν την εποχή του Αγαμέμνονα. «Η θεωρία διατυπώνεται από φιλολόγους και όχι αρχαιολόγους, χωρίς επιστημονικά κριτήρια», απάντησαν τότε οι Ελληνες αρχαιολόγοι, συνεπικουρούμενοι και από ξένους συναδέλφους τους, όπως ο Λορέντζο Μπρατσέσι, καθηγητής στο Πανεπιστήμιο της Πάντοβα.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΣ ΠΑΝΟΣ
Δεν έχουμε αιώνιους συμμάχους ούτε διηνεκείς εχθρούς. Τα συμφέροντά μας είναι αιώνια και διηνεκή. Αυτά έχουμε καθήκον να τα προασπίσουμε. (ΛΟΡΔΟΣ ΠΑΛΜΕΡΣΤΟΝ)
Re: ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΤΑΙ Η ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΤΗΣ ΤΟΥ ΔΙΣΚΟΥ ΤΗΣ ΦΑΙΣΤΟΥ
Ολα αμφισβητουνται
Το υπουργειο πολιτισμου ποιες κινησεις κανει για να τους το βουλωσει;
Εν μερη σκαψαμε τον λάκο μας οσων αφορά την μινωίκη κρήτη.
Στα ιδια μας τα σχολικα βιβλια δεν λεμε ξεκαθαρα οτι ηταν ελληνικος πολιτισμος.
τι φοβουντε και δεν το παραδέχονται;
Αυτο ειναι επιχειρημα για τη μη-γνησιοτητα; εμενα μαλλον μου φαινετε οτι ειναι ενα καλο επιχειρημα για να πουμε πως οι μινωιτες ηταν ποιο εξελιγμενοι απο οσο θελει να μας πει η συμβατικη ιστορια.«οι άκρες του είναι πολύ καλά επεξεργασμένες για να είναι αυθεντικό» και πως «είναι ψημένο» ενώ οι Μινωίτες δεν ακολουθούσαν αυτήν την πρακτική για τα αντικείμενα από άργιλο.
Το υπουργειο πολιτισμου ποιες κινησεις κανει για να τους το βουλωσει;
Εν μερη σκαψαμε τον λάκο μας οσων αφορά την μινωίκη κρήτη.
Στα ιδια μας τα σχολικα βιβλια δεν λεμε ξεκαθαρα οτι ηταν ελληνικος πολιτισμος.
τι φοβουντε και δεν το παραδέχονται;
Re: ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΤΑΙ Η ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΤΗΣ ΤΟΥ ΔΙΣΚΟΥ ΤΗΣ ΦΑΙΣΤΟΥ
Ουδέν αναληθέστερον τούτου. Ο δισκος της Φαιστού είναι πραγματικός και η γραφή που φέρει είναι η κρητική ιερογλυφική όπως την ώρισε ο Έβανς. Δείγμα επίσης ιερογλυφικής γραφής έχουμε και στον διπλουν πελεκυ του Αρκαλοχωριου. Είναι και αυτός μηπως ψεύτικος;
ΕΛΛΗΝΩΝΠΡΟΜΑΧΟΥΝΤΕΣΑΘΗΝΑΙΟΙΜΑΡΑΘΩΝΙ
ΧΡΥΣΟΦΟΡΩΝΜΗΔΩΝΕΣΤΟΡΕΣΑΝΔΥΝΑΜΙΝ
...ΓΙΑ ΤΑ 2500 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΧΗΝ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ
ΧΡΥΣΟΦΟΡΩΝΜΗΔΩΝΕΣΤΟΡΕΣΑΝΔΥΝΑΜΙΝ
...ΓΙΑ ΤΑ 2500 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΧΗΝ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ
- Lionheart
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
- Δημοσιεύσεις: 2876
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:48
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: Μόναχο
Re: ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΤΑΙ Η ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΤΗΣ ΤΟΥ ΔΙΣΚΟΥ ΤΗΣ ΦΑΙΣΤΟΥ
Το επόμενο βήμα:
Έλληνες: Υπήρξαν ή Όχι
και το αμέσως επόμενο
Ελληνικές πρωτοπορείες - Μία προπαγάνδα των Ελλήνων ματαιόδοξων
Έλληνες: Υπήρξαν ή Όχι
και το αμέσως επόμενο
Ελληνικές πρωτοπορείες - Μία προπαγάνδα των Ελλήνων ματαιόδοξων
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.
- seliniasmenos
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 3066
- Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 03:50
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: Fortress of Solitude
Re: ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΤΑΙ Η ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΤΗΣ ΤΟΥ ΔΙΣΚΟΥ ΤΗΣ ΦΑΙΣΤΟΥ
Δεν ήταν ελληνικός, ήταν κρητικός πολιτισμός. Ευχαριστώ.Εν μερη σκαψαμε τον λάκο μας οσων αφορά την μινωίκη κρήτη.
Στα ιδια μας τα σχολικα βιβλια δεν λεμε ξεκαθαρα οτι ηταν ελληνικος πολιτισμος.
If i go crazy, then will you still call me Superman?
[img]http://s11.postimg.org/m0jzyebw3/superm ... 5wbdc6.jpg[/img]
[img]http://s11.postimg.org/m0jzyebw3/superm ... 5wbdc6.jpg[/img]
- Dhmellhn
- Επίτιμος
- Δημοσιεύσεις: 4046
- Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 15:16
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: ΕΛ-ΛΑΣ
- Έδωσε Likes: 27 φορές
- Έλαβε Likes: 71 φορές
Re: ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΤΑΙ Η ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΤΗΣ ΤΟΥ ΔΙΣΚΟΥ ΤΗΣ ΦΑΙΣΤΟΥ
Δεν ήταν ελληνικός, ήταν κρητικός πολιτισμός. Ευχαριστώ.
Για να μιλήσουμε και λίγο σοβαρά:
Ο Όμηρος αναφέρει ότι στον πόλεμο της Τροίας όλες οι πόλεις της Κρήτης: Κνωσός, Γόρτυνα, Λύκτος ή Λύττος, Λύκαστος και άλλες ήσαν με το μέρος των Αχαιών ή Αργείων ή Δαναών ή Πανελλήνων και αρχηγός όλων των αντρών των Κρητικών πόλεων (όλων των αντρών της Κνωσού, της Γόρτυνας κ.τ.λ.) ή ο αρχηγός όλων των εθνών που κατοικούσαν στην Κρήτη (= των Ετεοκρητών, Κυδώνων, Αχαιών, Πελασγών και Δωριέων) ήταν ο Ιδομενέας, που ήταν αφενός εγγονός του Μίνωα και αφετέρου ένας από τους Γενικούς αρχηγούς όλων των Αχαιών ή Αργείων ή Δαναών ή Πανελλήνων: «…δε γέροντας αριστήας Παναχαιών, Νέστορα μεν πρώτιστα και Ιδομενέα άνακτα…» (Ιλιάδα, Β 402 – 405). Επομένως ο Μίνωας και οι κάτοικοι της Κρήτης επί Μίνωα (οι Κύδωνες, οι Ετεοκρήτες, οι Αχαιοί κ.τ.λ.) ήταν Έλληνες, μέρος των Πανελλήνων. Πέραν αυτών ο Ηρόδοτος (Γ 121), ο Διόδωρος Σικελιώτης (1, 94 και 5, 54 και 78-79), ο Πλάτωνας (Μίνως 318 – 321), ο Απολλόδωρος κ.α. λένε ξεκάθαρα ότι ο Μίνωας και οι Μινωίτες ήσαν Έλληνες, πρβ π.χ. (σε νέα Ελληνική από τις εκδόσεις «Κάκτος»):
«Της Καρπάθου πρώτοι κάτοικοι ήσαν κάποιοι από εκείνους που εκστράτευσαν μαζί με το Μίνωα, την εποχή που έγινε ο πρώτος Έλληνας θαλασσοκράτορας… (Την δε Κάρπαθον πρώτοι μεν ώκησαν των μετά Μίνω τινές συστρατευσάντων, καθ’ όν χρόνο εθαλασσοκράτησε πρώτος των Ελλήνων…, Διόδωρος Σικελιώτης, 5 54)
«Πρώτος, λένε, που έπεισε το λαό να χρησιμοποιεί γραπτούς νόμους ήταν ο Μνεύης. Αυτός λοιπόν προσποιήθηκε πως του έδωσε τους νόμους ο Ερμής, με τη διαβεβαίωση πως θα φέρουν μεγάλα καλά στη ζωή των ανθρώπων, όπως ακριβώς έκανε, λένε, στους Έλληνες ο Μίνωας στην Κρήτη και ο Λυκούργος στους Λακεδαιμονίους, που ο ένας είπε ότι πήρε τους νόμους από το Δία και ο άλλος από τον Απόλλωνα.». (Διόδωρος Σικελιώτης, Βίβλος 1, 94)
«Ο Μίνωας, που ήταν ο μεγαλύτερος των αδελφών, έγινε βασιλιάς του νησιού και ίδρυσε σ’ αυτό αρκετές πόλεις, με γνωστότερες την Κνωσό, Φαιστό και Κυδωνία. Ο ίδιος θέσπισε και αρκετούς νόμους για τους Κρήτες, προσποιούμενος ότι τους έλαβε από τον πατέρα του το Δία με τον οποίο συνομιλούσε μέσα σε κάποια σπηλιά. Απέκτησε, επίσης, μεγάλη ναυτική δύναμη, κυρίευσε τα περισσότερα νησιά κι έγινε ο πρώτος Έλληνας θαλασσοκράτορας…». (Διόδωρος Σικελιώτης Βίβλος 5, 78-79)
Παράβαλε ομοίως ότι ο Παυσανίας λέει από τη μια ότι ο Μίνωας ήταν ο άρχοντας του Αρχιπελάγους (= η Ελληνική θάλασσα) και από την άλλη αποκαλεί τον εγγονό του Μίνωα, τον Ιδομενέα, Αχαιό και Έλληνα, όταν περιγράφει τα αφιερώματα στο ναό της Ολυμπίας: «υπάρχουν κοινά αφιερώματα όλων των Αχαιών (στο ναό της Ολυμπίας) και παριστάνουν όλους αυτούς που πήραν μέρος στην κλήρωση για τη μονομαχία με τον Έκτορα, όταν αυτός προκάλεσε όποιον Έλληνα ήθελε να συμμετάσχει μαζί του. Είναι στημένα κοντά στο μεγάλο ναό …. Και απέναντι σε απ αυτά, σε διαφορετικό βάθρο, βρίσκεται ο ανδριάντας του Νέστορα… Εκείνος με τον πετεινό στην ασπίδα είναι ο Ιδομενέας, απόγονος του Μίνωα.(Παυσανίας Ηλιακά Α 25, 8-9),
«. Και τούτου οι Κρήτες τον ταύρον ες την γην πέμψαι σφίσι Ποσειδώνα φασίν ότι Θαλάσσης άρχων Μίνως της Ελληνικής ουδενός Ποσειδώνα ήγεν άλλου Θεού μάλλον εν τιμή, κομιθέναι μεν δη ταύρον τούτον φασιν ες Πελοπόννησον εκ Κρήτης και Ηρακλέι των δώδεκα καλουμένων…. ».. (Παυσανίας, Ελλάδος περιήγησις, «Αττικά, 27,7),
Επιπλέον, ο Πλάτωνας λέει ότι οι αρχαίοι Κρήτες ήσαν Έλληνες και οι πιο άξιοι βασιλείς τους ήταν ο Μίνωας και ο Ραδάμανθης, οι οποίοι είναι αυτοί που έφτιαξαν τους νόμους τους:
ΣΩΚΡΑΤΗΣ: Αυτοί λοιπόν, οι Κρήτες, έχουν τους πιο παλιούς νόμους απ’ όλους τους Έλληνες; («Ουκούν ούτοι, οι Κρήτες, παλαιοτάτοις νόμοις χρώνται των Ελλήνων»)
ΕΤΑΙΡΟΣ: Ναι.
ΣΩΚΡΑΤΗΣ: Ξέρεις ποιοι ήταν οι άξιοι βασιλείς τους; Ο Μίνωας και ο Ραδάμανθυς, γιοι του Δία και της Ευρώπης’ δικοί τους είναι οι νόμοι. (Πλάτωνα «Μίνως», 318 b – 321)
Θα ‘πρεπε να πεις: Ξένε, δεν είναι τυχαίο που οι νόμοι της Κρήτης έχουν τόσο μεγάλη φήμη σε ολόκληρο τον Ελληνικό κόσμο. (Ω ξένε, εχρην ειπειν, οι Κρητών νόμοι ουκ εισίν μάτην διαφερόντως εν πάσιν ευδόκιμοι τοις Έλλησιν) Είναι νόμοι δίκαιοι, που προσφέρουν ευτυχία σε όσους τους ακολουθούν, Δίνουν δηλαδή όλα τα αγαθά, τα οποία ανήκουν σε δυο κατηγορίες, ανθρώπινα και θεία.… (Πλάτωνα, Νόμοι, 625 - 631)
Δεν έχουμε αιώνιους συμμάχους ούτε διηνεκείς εχθρούς. Τα συμφέροντά μας είναι αιώνια και διηνεκή. Αυτά έχουμε καθήκον να τα προασπίσουμε. (ΛΟΡΔΟΣ ΠΑΛΜΕΡΣΤΟΝ)
- Diagalaksiaki
- Σούπερ Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 1260
- Εγγραφή: Παρ 22 Ιουν 2007, 14:19
- Irc ψευδώνυμο: diagalaksiaki
- Φύλο: Γυναίκα
- Τοποθεσία: Στον πλανήτη Γη
- Επικοινωνία:
Re: ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΤΑΙ Η ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΤΗΣ ΤΟΥ ΔΙΣΚΟΥ ΤΗΣ ΦΑΙΣΤΟΥ
Είναι πολύ εύκολο να αποδειχτεί η γνησιότητα του Δίσκου, με κάποια μέθοδο χρονολόγησης (π.χ. ραδιοχρονολογηση με C14). Το θέμα είναι πως όλες οι μέθοδοι ειναι καταστρεπτικές, δηλαδή θα πρέπει να πάρουν δείγμα ή μάλλον δείγματα. (Tουλάχιστον 3χ3mm το καθένα.)
ΣΥ ΘΑΡΣΟΣ ΔΟΣ ΜΑΚΑΡ ΕΙΡΗΝΗΣ ΤΕ ΜΕΝΕΙΝ ΕΝ ΑΠΗΜΟΣΙ ΘΕΣΜΟΙΣ ΔΥΣΜΕΝΕΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΟΝΤΑ ΜΟΘΟΝ ΚΗΡΑΣ ΤΕ ΒΙΑΙΑΣ
Re: ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΤΑΙ Η ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΤΗΣ ΤΟΥ ΔΙΣΚΟΥ ΤΗΣ ΦΑΙΣΤΟΥ
Αν κανεις κοιταξει εκ του συνεγγυς τα τυπογραφικα στοιχεια του δισκου της Φαιστου θα παρατηρησει οτι αποκλειεται να ειναι πεποιημενος, Πρωτον, οπως ξαναειπα πανω υπαρχει και το παραλληλο ευρημα του διπλου πελεκεως του Αρκαλοχωριου με ιερογλυφικα πανομοιοτυπα με αυτα του δισκου της Φαιστου. Δευτερον, βλεπουμε καποιες σταθερες ακολουθιες ιερογλυφικων - πικτογραφικων στοιχειων που παραλλασσονται ελαφρως αποδεικνυοντας οτι κατα πασαν πιθανοτητα οι ακολουθιες αυτες οχι μονο ειναι λεξεις αλλα λεξεις με καθε φορα διαφορετικη καταληξη. Δηλαδη ο Δισκος εχει κλιτους τυπους. Εχει γραμματικη. Πως θα μπορουσε καποιος να διανοηθει να φτιαξει εναν δισκο που να κανει αυτο το πραγμα που μολις ανεφερα, να του δωσει γραμματικη; Τριτον, τα στοιχεια τα ιδια ειναι αποτυπωσεις απο αντικειμενα ή καταστασεις που ολιγον ως πολυ μπορουν να εχουν αντιστοιχιες με πραγματα ή καταστασεις στην πραγματικοτητα. Πχ ο κυκλος με τις τελιτσες (οπως μπορειτε να διακρινετε στην κατωθι εικονα)
μπορει να ταυτιστει με τον κερνο (<κεραννυμι) (οπου ανεμειγνυαν τις προσφορες) που βρεθηκε στο ανακτορο των Μαλλιων
ή και με καρικη ασπιδα, αν και οι στρογγυλες ασπιδες ξερουμε οτι ειναι μεταγενεστερες.
Τα ιερογλυφικα εκφραζουν εναν πολιτισμο υπαρκτο, αν και δεν ειναι επιβεβαιωμενο οτι προερχεται αποκλειστικα και μονον απο την Κρητη.
Επισης, ενα τελευταιο!Εχει βρεθει θραυσμα απο εναν αλλο δισκο με παρομοια στοιχεια στην περιοχη του .... Καυκασου.
μπορει να ταυτιστει με τον κερνο (<κεραννυμι) (οπου ανεμειγνυαν τις προσφορες) που βρεθηκε στο ανακτορο των Μαλλιων
ή και με καρικη ασπιδα, αν και οι στρογγυλες ασπιδες ξερουμε οτι ειναι μεταγενεστερες.
Τα ιερογλυφικα εκφραζουν εναν πολιτισμο υπαρκτο, αν και δεν ειναι επιβεβαιωμενο οτι προερχεται αποκλειστικα και μονον απο την Κρητη.
Επισης, ενα τελευταιο!Εχει βρεθει θραυσμα απο εναν αλλο δισκο με παρομοια στοιχεια στην περιοχη του .... Καυκασου.
ΕΛΛΗΝΩΝΠΡΟΜΑΧΟΥΝΤΕΣΑΘΗΝΑΙΟΙΜΑΡΑΘΩΝΙ
ΧΡΥΣΟΦΟΡΩΝΜΗΔΩΝΕΣΤΟΡΕΣΑΝΔΥΝΑΜΙΝ
...ΓΙΑ ΤΑ 2500 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΧΗΝ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ
ΧΡΥΣΟΦΟΡΩΝΜΗΔΩΝΕΣΤΟΡΕΣΑΝΔΥΝΑΜΙΝ
...ΓΙΑ ΤΑ 2500 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΧΗΝ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ
- Τάλως
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 3188
- Εγγραφή: Τρί 26 Αύγ 2008, 12:17
- Φύλο: Άνδρας
- Έλαβε Likes: 2 φορές
Re: ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΤΑΙ Η ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΤΗΣ ΤΟΥ ΔΙΣΚΟΥ ΤΗΣ ΦΑΙΣΤΟΥ
ναι αμε... οπως ο πολιτισμος της αθηνας της σπαρτης της θηβας πχ...seliniasmenos έγραψε:Δεν ήταν ελληνικός, ήταν κρητικός πολιτισμός. Ευχαριστώ.Εν μερη σκαψαμε τον λάκο μας οσων αφορά την μινωίκη κρήτη.
Στα ιδια μας τα σχολικα βιβλια δεν λεμε ξεκαθαρα οτι ηταν ελληνικος πολιτισμος.
σημερα εχουμε τον πολιτισμο του κερατσινιου του ψυχικου του αιγαλεω και λοιπα
Αστειευομαι.... μη μου θυμωσεις ε?
και για να πω και ενα σοβαρο πραγμα... αυτο που λες το λενε μονο οσοι θελουν τους Ελληνες ανυπαρκτη φυλη
και για να καταλαβεις το επιπεδο της νοησης τους εχουν φθασει στο σημειο να παραδεχονται οτι στην κρητη ειναι λεει Ελληνικος ο πολιτισμος απο το 1500 πχ και μετα πριν ηταν λεει μινωικος
ειναι οι ιδιοι που δημιουργουν ανυπαρκτες φυλες γιατι ετσι τους βολευει....βλεπε σκοπια, εβραιους, και αλλες που ειναι ηδη στα σκαρια εν οψη μεσης ανατολης...
Εἶσ' Ἕλληνας; Τί προσκυνᾶς; Σηκώσου ἀπάνω! Ἐμεῖς καὶ στοὺς θεοὺς ὀρθοὶ μιλοῦμε..
[img]http://www.afroditishobby.gr/datafiles/498.jpg[/img]
[img]http://s12.postimg.org/pm4kknyzd/copy.j ... 1364828493[/img]
http://www.youtube.com/watch?v=8F_Z060Wlck
[img]http://www.afroditishobby.gr/datafiles/498.jpg[/img]
[img]http://s12.postimg.org/pm4kknyzd/copy.j ... 1364828493[/img]
http://www.youtube.com/watch?v=8F_Z060Wlck