Βαδίζοντας στον Μεσαίωνα (από Seliniasmenos)
Συντονιστής: kostas
- seliniasmenos
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 3066
- Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 03:50
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: Fortress of Solitude
Βαδίζοντας στον Μεσαίωνα (από Seliniasmenos)
Posted: Fri Dec 01, 2006 8:58 am Post subject: Βαδίζοντας στον Μεσαίωνα
Από Seliniasmenos
Βλέποντας οτι λείπει απο εδώ κάποιο ιστορικό θέμα πιο παγκόσμιο, και με την αφορμή οτι διαβάζω ένα βιβλίο για το Μεσαίωνα είπα να σας πω με λίγα λόγια τι έχω διαβάσει (μια πολύ μικρή περίληψη) για το πως έφτασε η Δύση στον Μεσαιωνικό πολιτισμό, ξεκινώντας απο την πτώση της ρωμαικής αυτοκρατορίας μέχρι τον 8ο αιώνα μ.Χ.
Πτώση της Ρωμαικής αυτοκρατορίας
Βρισκόμαστε στο 212 οπου με το διάταγμα του Καρακάλλα, παραχωρείται σε όλους τους κατοίκους της αυτοκρατορίας τα δικαιώματα του ρωμαίου πολίτη. Αυτόματα η οικονομία αρχίζει να καταρέει, μεταθέτοντας τον πλούτο στους έμπορους της ανατολής που είχαν τα είδη πολιτελείας. Το 324-330 γίνεται η ύδριση της Κωσταντινούπολης απο τον Κωνσταντίνο, ένα ρίγμα που θα οδηγήσει τις δυο αυτές αυτοκρατορίες σε διαφορετικό μονοπάτι.
Το τελειωτικό χτύπημα έρχεται το 5ο αιώνα, όπου για άγνωστους λόγους (ένα απο υποθετικά σενάρια είναι η αλλαγή των κλιματολογικών αλλαγών) βόρεια βαρβαρικά φύλα άρχισαν να κατεβαίνουν προς το Νότο. Ανίκανοι να αποκρούσουν τις επιθέσεις, η Ευρώπη χαρακτιρίζεται απο αστάθεια: Ο Χάρτης αλλάζει συνεχώς με τα φύλα που προχωράνε, κατακτούν και χάνουν διάφορες περιοχές. Η στρατιωτική υπεροχή των βαρβάρων,κυρίως του ιππικού, δίνει και την ανωτερότητα στα όπλα τους. Τα μακριά,κοφτερά και αίχμηρα όπλα ήταν η πηγή έμπνευσης για τις πανοπλίες και τα όπλα του μεσαίωνα.
Κοινωνικά Αποτελέσματα
Τα βαρβαρικά φύλα άρχισαν να ενσωματόνονται με τον ντόπιο πλυθυσμό, τόσο στις πόλεις όσο και στις επαρχίες. Κάποιοι απ'αυτους εκχριστιανίστικαν, οι πιο πολλοί προσχωρόντας στον αρειανισμό, αλλά και οι αναμείξεις με τον ντόπιο πολιτισμό. Οι συνεχείς επιδρομές των βαρβάρων στις πόλεις, πηγή πλούτου, ανάγκασαν τον πληθυσμό να κινηθεί προς την επαρχία, στα σημεία όπου ήταν η πρωτογενής παραγωγή. Οι πλούσιοι κατευθύνθηκαν προς τα κτήματα τους και οι φτωχοί άρχισαν να δουλεύουν στα κτήματα των πλουσίων για να ζήσουν. Μέσα σε αυτούς ήταν φυσικά και οι βάρβαροι οι οποίοι σιγα-σιγα χωριζόταν σε πλούσιους και φτωχούς. Οι πλούσιοι γαιοκτήμονες άρχισαν να βλέπουν τους φτωχούς σαν σκλάβους κάτι που θα οδηγήσει στην κοινωνική κατάσταση του Μεσαίωνα.
Οικονομικά Αποτελέσματα
Με τις επιδρομές των βαρβάρων όλοι οι εμπορικοί ρωμαικοί δρόμοι παρακμάζουν και ερημόνονται. Το εμπορικό δύκτιο μετατοπίζεται στις παράκτιες πόλεις που είτε έχουν θάλασσα είτε βρίσκονται δίπλα σε ποτάμι. Η οικονομία γίνεται γεωργική και κτηνοτροφική, όπου η κτηνοτροφία ήταν ένδειξη πλούτου. Ειδικά όσον αφορά τα εγκατεστημένα βαρβαρικά φύλα, που καμμιά φορά έπρεπε να μετακινούνται η κτηνοτροφία, όπου μπορούσες να πάρεις τα ζώα μαζί σου ήταν πολύ συμαντική. Για πολλά χρόνια η αγελάδα ήταν σαν μέτρο σύγκρισης εμπορίου, καθως αν και υπήρχε αύξηση των νομισματοκοπίων, η ανταλλαγή των προιόντων μεσω νομισμάτων ήταν σχεδόν ανύπαρκτη.
Θρησκευτικά Αποτελέσματα
Εκείνη την περίοδο ξεσπάει και ένας μεγάλος πόλεμος θρησκευτικός. Πολλοί βάρβαροι εκχριστιανίζονται, προσχωρόντας το μεγαλύτερο μέρος στον αρειανισμό. Οι Φράγκοι έκαναν μια κίνηση ματ προσχωρόντας στον καθολικισμό και όχι στον αρειανισμό. Την ίδια περίοδο ιεραπόστολοι άρχισαν σιγα-σιγά να προσηλιτίζουν όλο και περισσότερους στον Καθολικισμό. Εντωμεταξι ο Πιπίνος ο Βραχυς των φράγκων κάνει το μεγάλο βήμα αποδίδοντας στην καθολική ηγεσία όλη της την σπουδαιότητα. Συνάπτει μια συμμαχία με τον πάπα ευνοική και για τους δυο. Αναγνωρίζει στον πάπα την κοσμική εξουσία σε ένα τμήμα της Ιταλίας γύρω απο την Ρώμη. Στην βάση ενος πλαστού εγγράφου, της υποτιθέμενης Δωρεάς του Κωνσταντίνου, που επινόησε η καγκελλαρία του πάπα γύρω στο 760, γεννιέται το ποντιφικό κράτος και θεμελιώνεται η κοσμική εξουσία της παποσύνης που θα παίξει τεράστιο ρόλο στα χρόνια του Μεσαίωνα.
Πολιτισμικά Αποτελέσματα
Τα βαρβαρικά φύλα που κινούταν συνεχώς, επηρεαζόταν συνεχώς απο τους διάφορους πολιτισμούς στους οποίους βρεθήκανε. Έτσι για παράδειγμα ανέπτυξαν πολύ καλή μεταλουργεία, και με την ανάμυξη του ντόπιου πολιτισμού δημιούργησαν τον πολιτισμό του Μεσαίωνα.
Αυτά τα ολίγα προς το παρόν!
Από Seliniasmenos
Βλέποντας οτι λείπει απο εδώ κάποιο ιστορικό θέμα πιο παγκόσμιο, και με την αφορμή οτι διαβάζω ένα βιβλίο για το Μεσαίωνα είπα να σας πω με λίγα λόγια τι έχω διαβάσει (μια πολύ μικρή περίληψη) για το πως έφτασε η Δύση στον Μεσαιωνικό πολιτισμό, ξεκινώντας απο την πτώση της ρωμαικής αυτοκρατορίας μέχρι τον 8ο αιώνα μ.Χ.
Πτώση της Ρωμαικής αυτοκρατορίας
Βρισκόμαστε στο 212 οπου με το διάταγμα του Καρακάλλα, παραχωρείται σε όλους τους κατοίκους της αυτοκρατορίας τα δικαιώματα του ρωμαίου πολίτη. Αυτόματα η οικονομία αρχίζει να καταρέει, μεταθέτοντας τον πλούτο στους έμπορους της ανατολής που είχαν τα είδη πολιτελείας. Το 324-330 γίνεται η ύδριση της Κωσταντινούπολης απο τον Κωνσταντίνο, ένα ρίγμα που θα οδηγήσει τις δυο αυτές αυτοκρατορίες σε διαφορετικό μονοπάτι.
Το τελειωτικό χτύπημα έρχεται το 5ο αιώνα, όπου για άγνωστους λόγους (ένα απο υποθετικά σενάρια είναι η αλλαγή των κλιματολογικών αλλαγών) βόρεια βαρβαρικά φύλα άρχισαν να κατεβαίνουν προς το Νότο. Ανίκανοι να αποκρούσουν τις επιθέσεις, η Ευρώπη χαρακτιρίζεται απο αστάθεια: Ο Χάρτης αλλάζει συνεχώς με τα φύλα που προχωράνε, κατακτούν και χάνουν διάφορες περιοχές. Η στρατιωτική υπεροχή των βαρβάρων,κυρίως του ιππικού, δίνει και την ανωτερότητα στα όπλα τους. Τα μακριά,κοφτερά και αίχμηρα όπλα ήταν η πηγή έμπνευσης για τις πανοπλίες και τα όπλα του μεσαίωνα.
Κοινωνικά Αποτελέσματα
Τα βαρβαρικά φύλα άρχισαν να ενσωματόνονται με τον ντόπιο πλυθυσμό, τόσο στις πόλεις όσο και στις επαρχίες. Κάποιοι απ'αυτους εκχριστιανίστικαν, οι πιο πολλοί προσχωρόντας στον αρειανισμό, αλλά και οι αναμείξεις με τον ντόπιο πολιτισμό. Οι συνεχείς επιδρομές των βαρβάρων στις πόλεις, πηγή πλούτου, ανάγκασαν τον πληθυσμό να κινηθεί προς την επαρχία, στα σημεία όπου ήταν η πρωτογενής παραγωγή. Οι πλούσιοι κατευθύνθηκαν προς τα κτήματα τους και οι φτωχοί άρχισαν να δουλεύουν στα κτήματα των πλουσίων για να ζήσουν. Μέσα σε αυτούς ήταν φυσικά και οι βάρβαροι οι οποίοι σιγα-σιγα χωριζόταν σε πλούσιους και φτωχούς. Οι πλούσιοι γαιοκτήμονες άρχισαν να βλέπουν τους φτωχούς σαν σκλάβους κάτι που θα οδηγήσει στην κοινωνική κατάσταση του Μεσαίωνα.
Οικονομικά Αποτελέσματα
Με τις επιδρομές των βαρβάρων όλοι οι εμπορικοί ρωμαικοί δρόμοι παρακμάζουν και ερημόνονται. Το εμπορικό δύκτιο μετατοπίζεται στις παράκτιες πόλεις που είτε έχουν θάλασσα είτε βρίσκονται δίπλα σε ποτάμι. Η οικονομία γίνεται γεωργική και κτηνοτροφική, όπου η κτηνοτροφία ήταν ένδειξη πλούτου. Ειδικά όσον αφορά τα εγκατεστημένα βαρβαρικά φύλα, που καμμιά φορά έπρεπε να μετακινούνται η κτηνοτροφία, όπου μπορούσες να πάρεις τα ζώα μαζί σου ήταν πολύ συμαντική. Για πολλά χρόνια η αγελάδα ήταν σαν μέτρο σύγκρισης εμπορίου, καθως αν και υπήρχε αύξηση των νομισματοκοπίων, η ανταλλαγή των προιόντων μεσω νομισμάτων ήταν σχεδόν ανύπαρκτη.
Θρησκευτικά Αποτελέσματα
Εκείνη την περίοδο ξεσπάει και ένας μεγάλος πόλεμος θρησκευτικός. Πολλοί βάρβαροι εκχριστιανίζονται, προσχωρόντας το μεγαλύτερο μέρος στον αρειανισμό. Οι Φράγκοι έκαναν μια κίνηση ματ προσχωρόντας στον καθολικισμό και όχι στον αρειανισμό. Την ίδια περίοδο ιεραπόστολοι άρχισαν σιγα-σιγά να προσηλιτίζουν όλο και περισσότερους στον Καθολικισμό. Εντωμεταξι ο Πιπίνος ο Βραχυς των φράγκων κάνει το μεγάλο βήμα αποδίδοντας στην καθολική ηγεσία όλη της την σπουδαιότητα. Συνάπτει μια συμμαχία με τον πάπα ευνοική και για τους δυο. Αναγνωρίζει στον πάπα την κοσμική εξουσία σε ένα τμήμα της Ιταλίας γύρω απο την Ρώμη. Στην βάση ενος πλαστού εγγράφου, της υποτιθέμενης Δωρεάς του Κωνσταντίνου, που επινόησε η καγκελλαρία του πάπα γύρω στο 760, γεννιέται το ποντιφικό κράτος και θεμελιώνεται η κοσμική εξουσία της παποσύνης που θα παίξει τεράστιο ρόλο στα χρόνια του Μεσαίωνα.
Πολιτισμικά Αποτελέσματα
Τα βαρβαρικά φύλα που κινούταν συνεχώς, επηρεαζόταν συνεχώς απο τους διάφορους πολιτισμούς στους οποίους βρεθήκανε. Έτσι για παράδειγμα ανέπτυξαν πολύ καλή μεταλουργεία, και με την ανάμυξη του ντόπιου πολιτισμού δημιούργησαν τον πολιτισμό του Μεσαίωνα.
Αυτά τα ολίγα προς το παρόν!
If i go crazy, then will you still call me Superman?
[img]http://s11.postimg.org/m0jzyebw3/superm ... 5wbdc6.jpg[/img]
[img]http://s11.postimg.org/m0jzyebw3/superm ... 5wbdc6.jpg[/img]
- Salome
- Σούπερ Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 1833
- Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 00:14
- Irc ψευδώνυμο: RedSonya, Salome
- Φύλο: Γυναίκα
- Τοποθεσία: ο μικρός μου υδροβιότοπος
Posted: Sat Dec 02, 2006 2:31 am
Από Seliniasmenos
Λοιπόν βρήκα στο τέλος του βιβλίου ένα ενδιαφέρον γλωσσάρι για διάφορα πράγματα,τι ήταν και τι πίστευαν στον Μεσαίωνα. Το βιβλίο λέγεται "Ο πολιτισμός της Μεσαιωνικής Δύσης" του Jacques Le Goff.
Σας παραθέτω τα πιο ενδιαφέροντα τα οποία μπορείτε να σχολιάσετε.
Άνθρωπος
Ταπεινωμένος απο τον Θεό, ο άνθρωπος αναδύεται σιγα-σιγα,και παράλληλα με την αργή του κυριαρχία πάνω στην φύση. Φτιαγμένος κατ'εικόνα του Θεού,αποτελεί έναν μικρόκοσμο, διαφοροποιείται απο τα ζώα. Ο πρώτος μεσαιωνικός άνθρωπισμος είναι ο ρωμανικός και συνδέεται με την ακμή του 11ου και του 12ου αιώνα. Απο τον 11ο εως το 13ο αιώνα ο όρος άνθρωπος έχει συχνά το νόημα του δουλοπάροικου.
Γυναίκα
Ενσάρκωση και όργανο του Διαβόλου,γνωρίζει περιορισμένη και αμφιλεγόμενη προαγωγή (λατρεία της Παρθένου,αυλικός έρωτας,αγίες)
Δαιμονισμένοι
Ψυχασθενείς ή νευρωτικοί,παθολογικά εξεγερμένοι. Θεωρούν οτι κατοικούνται απο τον Διάβολο και υποβάλλονται σε εξορκισμό απο αγίους ή απο ειδικευμένους κληρικούς.
Διάβολος
Ο κακός σύντροφος κάθε στιγμή. Δελεαστικός και πλάνος. Ισχηρός χάρη στις πονηριές του. "Ο παλιός εχθρός του ανθρώπινου είδους"
Αδαμ
Ο πρώτος Άνθρωπος. Σύμβολο της αρσενικής αδυναμίας απέναντι στην Ευα,την γυναίκα. Προάγγελος του Χριστού. Καταδικασμένος στην εργασία. Συνοψίζει τον άνθρωπο. Συγκεκριμένη αναφορά του μεσαιωνικού ουμανισμού.
Ευα
Η γυναίκα, η μεγάλη αμαρτωλή. Αντιπαραβάλλεται στην Μαρία,τη νέα Ευα. Γοητεύει και φοβίζει.
Ιππότης (Οχι που δεν θα έγραφα γι'αυτο )
Μέλος της Φεουδαρχικής αριστοκρατίας που ξεχωρίζει απο τον οπλισμό του, το είδος της ζωης (Πύργος,κυνήγι,πόλεμος) και την ιδιαίτερη ηθική (πίστη,γενναιοδωρία). Μπορει να ορισθεί με μια τελετή μύησης. Κατα τον 13ο αιώνα, η ιπποσύνη τείνει να μεταμορφωθεί σε κλέιστή κάστα (ευγένεια). Υπάρχουν κατηγορίες: πλούσιοι και φτωχοί Ιππότες.
Μαγεία
Καλή η κακή,λευκή ή μαύρη, οδηγεί στον Θεό ή στον Διάβολο, υπο την ευεργετική πατρωνεία του Σωλομόντα ή την καταστροφική του Σίμωνα του Μάγου.
Μάγοι
Κατάλοιπα της ειδωλολατρείας, διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην αγροτική κοινωνία. Για μεγάλο χρονικό διάστημα η Εκκλησία δεν τους ξεχωρίζει απο τους Αιρετικούς. Διώκονται συστηματικά απο τον 14ο αιώνα, όταν οργανώνεται το κυνήγι των μαγισσών που θα κυριαρχήσει μέχρι τον 18ο αιώνα.
Νύκτα
Γεννά τον φόβο επειδή ο μεσαιωνικός άνθρωπος δεν μπορεί να προστατευθεί απο τον Διάβολο, τους κλέφτες και το σκοτάδι. Επιβαρυντικό στοιχείο σύμφωνα με την μεσαιωνική δικαιωσύνη.
Χιλιασμός
Πίστη στην μελλοντική έλευση στη γη μιας μακράς περιόδου( συμβολικά χίλια χρόνια) ειρήνης και ευημερίας. Εμψυχώνει, ανοιχτά λίγο πολύ, τα περισσότερα αιρετικά κινήματα του Μεσαίωνα
Από Seliniasmenos
Λοιπόν βρήκα στο τέλος του βιβλίου ένα ενδιαφέρον γλωσσάρι για διάφορα πράγματα,τι ήταν και τι πίστευαν στον Μεσαίωνα. Το βιβλίο λέγεται "Ο πολιτισμός της Μεσαιωνικής Δύσης" του Jacques Le Goff.
Σας παραθέτω τα πιο ενδιαφέροντα τα οποία μπορείτε να σχολιάσετε.
Άνθρωπος
Ταπεινωμένος απο τον Θεό, ο άνθρωπος αναδύεται σιγα-σιγα,και παράλληλα με την αργή του κυριαρχία πάνω στην φύση. Φτιαγμένος κατ'εικόνα του Θεού,αποτελεί έναν μικρόκοσμο, διαφοροποιείται απο τα ζώα. Ο πρώτος μεσαιωνικός άνθρωπισμος είναι ο ρωμανικός και συνδέεται με την ακμή του 11ου και του 12ου αιώνα. Απο τον 11ο εως το 13ο αιώνα ο όρος άνθρωπος έχει συχνά το νόημα του δουλοπάροικου.
Γυναίκα
Ενσάρκωση και όργανο του Διαβόλου,γνωρίζει περιορισμένη και αμφιλεγόμενη προαγωγή (λατρεία της Παρθένου,αυλικός έρωτας,αγίες)
Δαιμονισμένοι
Ψυχασθενείς ή νευρωτικοί,παθολογικά εξεγερμένοι. Θεωρούν οτι κατοικούνται απο τον Διάβολο και υποβάλλονται σε εξορκισμό απο αγίους ή απο ειδικευμένους κληρικούς.
Διάβολος
Ο κακός σύντροφος κάθε στιγμή. Δελεαστικός και πλάνος. Ισχηρός χάρη στις πονηριές του. "Ο παλιός εχθρός του ανθρώπινου είδους"
Αδαμ
Ο πρώτος Άνθρωπος. Σύμβολο της αρσενικής αδυναμίας απέναντι στην Ευα,την γυναίκα. Προάγγελος του Χριστού. Καταδικασμένος στην εργασία. Συνοψίζει τον άνθρωπο. Συγκεκριμένη αναφορά του μεσαιωνικού ουμανισμού.
Ευα
Η γυναίκα, η μεγάλη αμαρτωλή. Αντιπαραβάλλεται στην Μαρία,τη νέα Ευα. Γοητεύει και φοβίζει.
Ιππότης (Οχι που δεν θα έγραφα γι'αυτο )
Μέλος της Φεουδαρχικής αριστοκρατίας που ξεχωρίζει απο τον οπλισμό του, το είδος της ζωης (Πύργος,κυνήγι,πόλεμος) και την ιδιαίτερη ηθική (πίστη,γενναιοδωρία). Μπορει να ορισθεί με μια τελετή μύησης. Κατα τον 13ο αιώνα, η ιπποσύνη τείνει να μεταμορφωθεί σε κλέιστή κάστα (ευγένεια). Υπάρχουν κατηγορίες: πλούσιοι και φτωχοί Ιππότες.
Μαγεία
Καλή η κακή,λευκή ή μαύρη, οδηγεί στον Θεό ή στον Διάβολο, υπο την ευεργετική πατρωνεία του Σωλομόντα ή την καταστροφική του Σίμωνα του Μάγου.
Μάγοι
Κατάλοιπα της ειδωλολατρείας, διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην αγροτική κοινωνία. Για μεγάλο χρονικό διάστημα η Εκκλησία δεν τους ξεχωρίζει απο τους Αιρετικούς. Διώκονται συστηματικά απο τον 14ο αιώνα, όταν οργανώνεται το κυνήγι των μαγισσών που θα κυριαρχήσει μέχρι τον 18ο αιώνα.
Νύκτα
Γεννά τον φόβο επειδή ο μεσαιωνικός άνθρωπος δεν μπορεί να προστατευθεί απο τον Διάβολο, τους κλέφτες και το σκοτάδι. Επιβαρυντικό στοιχείο σύμφωνα με την μεσαιωνική δικαιωσύνη.
Χιλιασμός
Πίστη στην μελλοντική έλευση στη γη μιας μακράς περιόδου( συμβολικά χίλια χρόνια) ειρήνης και ευημερίας. Εμψυχώνει, ανοιχτά λίγο πολύ, τα περισσότερα αιρετικά κινήματα του Μεσαίωνα
- Salome
- Σούπερ Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 1833
- Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 00:14
- Irc ψευδώνυμο: RedSonya, Salome
- Φύλο: Γυναίκα
- Τοποθεσία: ο μικρός μου υδροβιότοπος
Posted: Sat Dec 02, 2006 3:33 pm
Από ΧΙΟΥΙ
ένα ρίγμα που θα οδηγήσει τις δυο αυτές αυτοκρατορίες σε διαφορετικό μονοπάτι.
Δεν υπάρχουν δύο αυτοκρατορίες!
Η επίσημη ιστορικά συνέχεια της ρωμαικής αυτοκρατορίας βρίσκεται στην Κωσταντινούπολη.Οι δυτικοί μισώντας τους Έλληνες διότι κυριάρχησαν πλήρως "παρέβλεψαν" αυτή την λεπτομέρεια κάνοντας δήθεν πως δεν την γνωρίζουν.
Η ιστορία όμως είναι μια δεν είναι όπως του καπνίσει του καθενός.Κωσταντίνος Παλαιολόγος τιτλοφορείται ο τελευταίος αυτοκράτορας των Ρωμαίων και έτσι θα μείνει στους αιώνες..
Από ΧΙΟΥΙ
ένα ρίγμα που θα οδηγήσει τις δυο αυτές αυτοκρατορίες σε διαφορετικό μονοπάτι.
Δεν υπάρχουν δύο αυτοκρατορίες!
Η επίσημη ιστορικά συνέχεια της ρωμαικής αυτοκρατορίας βρίσκεται στην Κωσταντινούπολη.Οι δυτικοί μισώντας τους Έλληνες διότι κυριάρχησαν πλήρως "παρέβλεψαν" αυτή την λεπτομέρεια κάνοντας δήθεν πως δεν την γνωρίζουν.
Η ιστορία όμως είναι μια δεν είναι όπως του καπνίσει του καθενός.Κωσταντίνος Παλαιολόγος τιτλοφορείται ο τελευταίος αυτοκράτορας των Ρωμαίων και έτσι θα μείνει στους αιώνες..
- Salome
- Σούπερ Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 1833
- Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 00:14
- Irc ψευδώνυμο: RedSonya, Salome
- Φύλο: Γυναίκα
- Τοποθεσία: ο μικρός μου υδροβιότοπος
Posted: Sat Dec 02, 2006 4:00 pm
Από Seliniasmenos
Kατ'αρχήν σε ευχαριστώ που με διορθώνεις! Το κείμενο το έγραψα εγώ,οπότε μην ανησυχείς, δεν υπάρχει καμμιά συνωμοσιολογία κατά των ελλήνων! Κατα δευτερον χαίρομαι που απο όλα οσα κάθησα και έγραψα, ήταν το μοναδικό πράγμα που σε έκανε να γράψεις ενα ολόκληρο ποστ...
Από Seliniasmenos
Kατ'αρχήν σε ευχαριστώ που με διορθώνεις! Το κείμενο το έγραψα εγώ,οπότε μην ανησυχείς, δεν υπάρχει καμμιά συνωμοσιολογία κατά των ελλήνων! Κατα δευτερον χαίρομαι που απο όλα οσα κάθησα και έγραψα, ήταν το μοναδικό πράγμα που σε έκανε να γράψεις ενα ολόκληρο ποστ...