TERROR X CRUE ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ,ΔΙΑΦΟΡΑ

Εδώ βάζετε στίχους ελληνικών και ξένων τραγουδιών που αγαπάτε, σχολιάζετε μουσικούς ή μουσικά σας ακούσματα.
Άβαταρ μέλους
totispap
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2381
Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2010, 20:39
Irc ψευδώνυμο: totispap
Φύλο: Άνδρας

Re: TERROR X CRUE ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ,ΔΙΑΦΟΡΑ

Δημοσίευση από totispap » Παρ 26 Φεβ 2010, 12:38

:rose:
Μοναχή το δρόμο επήρες,
εξανάλθες μοναχή.
Δεν είν’ εύκολες οι θύρες,
εάν η χρεία τες κουρταλεί.
Άβαταρ μέλους
totispap
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2381
Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2010, 20:39
Irc ψευδώνυμο: totispap
Φύλο: Άνδρας

Re: TERROR X CRUE ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ,ΔΙΑΦΟΡΑ

Δημοσίευση από totispap » Παρ 26 Φεβ 2010, 12:46


:cool: :cool:
Μοναχή το δρόμο επήρες,
εξανάλθες μοναχή.
Δεν είν’ εύκολες οι θύρες,
εάν η χρεία τες κουρταλεί.
Άβαταρ μέλους
theo
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 19:27
Φύλο: Άνδρας

Re: TERROR X CRUE ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ,ΔΙΑΦΟΡΑ

Δημοσίευση από theo » Παρ 26 Φεβ 2010, 20:33

ουτε ξερω τι περιμενω....και πλεον ουτε με νοιαζει να μαθω...
Άβαταρ μέλους
harosnikos
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 665
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2009, 10:42
Irc ψευδώνυμο: harosnikos
Φύλο: Άνδρας

Re: TERROR X CRUE ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ,ΔΙΑΦΟΡΑ

Δημοσίευση από harosnikos » Σάβ 27 Φεβ 2010, 08:51

Άβαταρ μέλους
harosnikos
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 665
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2009, 10:42
Irc ψευδώνυμο: harosnikos
Φύλο: Άνδρας

Re: TERROR X CRUE ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ,ΔΙΑΦΟΡΑ

Δημοσίευση από harosnikos » Σάβ 27 Φεβ 2010, 08:53

Άβαταρ μέλους
totispap
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2381
Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2010, 20:39
Irc ψευδώνυμο: totispap
Φύλο: Άνδρας

Re: TERROR X CRUE ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ,ΔΙΑΦΟΡΑ

Δημοσίευση από totispap » Δευ 01 Μαρ 2010, 15:22



γεια σου Παυλο :rose:
Μοναχή το δρόμο επήρες,
εξανάλθες μοναχή.
Δεν είν’ εύκολες οι θύρες,
εάν η χρεία τες κουρταλεί.
Άβαταρ μέλους
totispap
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2381
Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2010, 20:39
Irc ψευδώνυμο: totispap
Φύλο: Άνδρας

Re: TERROR X CRUE ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ,ΔΙΑΦΟΡΑ

Δημοσίευση από totispap » Τρί 02 Μαρ 2010, 00:54

Αφιερωμενο σε ολα τα φιλαρακια εδω μεσα :rose:

Μοναχή το δρόμο επήρες,
εξανάλθες μοναχή.
Δεν είν’ εύκολες οι θύρες,
εάν η χρεία τες κουρταλεί.
Άβαταρ μέλους
totispap
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2381
Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2010, 20:39
Irc ψευδώνυμο: totispap
Φύλο: Άνδρας

Re: TERROR X CRUE ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ,ΔΙΑΦΟΡΑ

Δημοσίευση από totispap » Τρί 02 Μαρ 2010, 01:27



LOW BAP ρεεε!!!
Μοναχή το δρόμο επήρες,
εξανάλθες μοναχή.
Δεν είν’ εύκολες οι θύρες,
εάν η χρεία τες κουρταλεί.
Άβαταρ μέλους
totispap
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2381
Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2010, 20:39
Irc ψευδώνυμο: totispap
Φύλο: Άνδρας

Re: TERROR X CRUE ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ,ΔΙΑΦΟΡΑ

Δημοσίευση από totispap » Τρί 02 Μαρ 2010, 23:32

ΑΓΑΝΤΑ
Μοναχή το δρόμο επήρες,
εξανάλθες μοναχή.
Δεν είν’ εύκολες οι θύρες,
εάν η χρεία τες κουρταλεί.
Άβαταρ μέλους
totispap
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2381
Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2010, 20:39
Irc ψευδώνυμο: totispap
Φύλο: Άνδρας

Re: TERROR X CRUE ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ,ΔΙΑΦΟΡΑ

Δημοσίευση από totispap » Τρί 02 Μαρ 2010, 23:43

Μοναχή το δρόμο επήρες,
εξανάλθες μοναχή.
Δεν είν’ εύκολες οι θύρες,
εάν η χρεία τες κουρταλεί.
Άβαταρ μέλους
totispap
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2381
Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2010, 20:39
Irc ψευδώνυμο: totispap
Φύλο: Άνδρας

Re: TERROR X CRUE ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ,ΔΙΑΦΟΡΑ

Δημοσίευση από totispap » Τετ 03 Μαρ 2010, 00:52

Ολοι εχουμε μια γατα...τετραποδη η δυποδη...
Μοναχή το δρόμο επήρες,
εξανάλθες μοναχή.
Δεν είν’ εύκολες οι θύρες,
εάν η χρεία τες κουρταλεί.
Άβαταρ μέλους
totispap
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2381
Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2010, 20:39
Irc ψευδώνυμο: totispap
Φύλο: Άνδρας

Re: TERROR X CRUE ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ,ΔΙΑΦΟΡΑ

Δημοσίευση από totispap » Τετ 03 Μαρ 2010, 01:23

Μοναχή το δρόμο επήρες,
εξανάλθες μοναχή.
Δεν είν’ εύκολες οι θύρες,
εάν η χρεία τες κουρταλεί.
Άβαταρ μέλους
Aiolos
Aνενεργός χρήστης
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 02:22
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Μακεδονία - Ελλάς
Έλαβε Likes: 2 φορές
Επικοινωνία:

Re: TERROR X CRUE ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ,ΔΙΑΦΟΡΑ

Δημοσίευση από Aiolos » Παρ 05 Μαρ 2010, 16:01

Active member - Σωκράτης Μάλαμας
[img]http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:-CPF ... omeis8.jpg[/img]
"Ακολουθούν την πιο σωστή πολιτική όσοι απέναντι των ίσων δεν υποχωρούν, απέναντι των ισχυροτέρων συμπεριφέρονται με φρόνηση και απέναντι των κατωτέρων είναι μετριοπαθείς" - Θουκυδίδης
Άβαταρ μέλους
Aiolos
Aνενεργός χρήστης
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 02:22
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Μακεδονία - Ελλάς
Έλαβε Likes: 2 φορές
Επικοινωνία:

Re: TERROR X CRUE ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ,ΔΙΑΦΟΡΑ

Δημοσίευση από Aiolos » Κυρ 07 Μαρ 2010, 00:34

Ο Αδιάφορος

[img]http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:-CPF ... omeis8.jpg[/img]
"Ακολουθούν την πιο σωστή πολιτική όσοι απέναντι των ίσων δεν υποχωρούν, απέναντι των ισχυροτέρων συμπεριφέρονται με φρόνηση και απέναντι των κατωτέρων είναι μετριοπαθείς" - Θουκυδίδης
Άβαταρ μέλους
totispap
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2381
Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2010, 20:39
Irc ψευδώνυμο: totispap
Φύλο: Άνδρας

Re: TERROR X CRUE ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ,ΔΙΑΦΟΡΑ

Δημοσίευση από totispap » Τρί 09 Μαρ 2010, 00:55

Αυτο για μενα.............(εκτως και αν το θελει κανεις..)



Είμαι τεράστιος, είμαι ουρανός, είμαι ο ένας ο σπουδαίος και ο λατρεμένος
Δεν είμαι απόμακρος, ούτε ψυχρός, μπροστά απ' τις κάμερες σου γνέφω λιγωμένος
Είμαι ένας άξεστος, είμαι ένας θριάμβος, είμαι ασταμάτητα ερωτοχτυπημένος
μη με φοβάσαι, μη με φοβάσαι, είσαι δικιά μου όσο πιο βαθιά κοιμάσαι

Κύριε ευλόγισε τις ζόρικες καριέρες μας και τα κρυφά πολυτελή μας καταφύγια
Με δόξα στόλιζε τις νύχτες και τις μέρες μας, να ξελογιάζουμε νεκρά ακρωατήρια
Κύριε σήκωνε ψηλότερα τις μύτες μας, κάνε τα μούτρα μας να αστράφτουνε μυστήρια
Με χρήμα γέμιζε τις μέρες και τις νύχτες μας να ξελογιάζουμε νεκρά ακρωατήρια

Είμαι Θεός, σκιά λαμπερή
Είμαι Θεός, μια ανοιγμένη πληγή

Είμαι υπέροχος και ταπεινός, ο ήρωας ολονών ο αγαπημένος
Είμαι ευαίσθητος και τρυφερός, όποιο σκουλήκι με ενοχλεί στο διάολο το στέλνω
Είμαι ένας άξεστος, είμαι ένας θρίαμβος, είμαι ένας θρίαμβος χρυσός και πλατινένιος
Όσοι κι αν είστε σας περιμένω, για την πατρίδα και την τέχνη απ' την κούνια μου φτιαγμένος

Κύριε ευλόγισε τις ζόρικες καριέρες μας και τα κρυφά πολυτελή μας καταφύγια
Με δόξα στόλιζε τις νύχτες και τις μέρες μας, να ξελογιάζουμε νεκρά ακρωατήρια
Κύριε σήκωνε ψηλότερα τις μύτες μας, κάνε τα μούτρα μας να αστράφτουνε μυστήρια
Με χρήμα γέμιζε τις μέρες και τις νύχτες μας να ξελογιάζουμε νεκρά ακρωατήρια

Είμαι Θεός, σκιά λαμπερή
Είμαι Θεός, μια ανοιγμένη πληγή

Ξημερώνει...
Που να κρυφτώ;
Μα δεν αντέχω, δεν αντέχω, δεν αντέχω τόσο φως.
Μοναχή το δρόμο επήρες,
εξανάλθες μοναχή.
Δεν είν’ εύκολες οι θύρες,
εάν η χρεία τες κουρταλεί.
Άβαταρ μέλους
totispap
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2381
Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2010, 20:39
Irc ψευδώνυμο: totispap
Φύλο: Άνδρας

Re: TERROR X CRUE ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ,ΔΙΑΦΟΡΑ

Δημοσίευση από totispap » Τετ 10 Μαρ 2010, 01:22

Μοναχή το δρόμο επήρες,
εξανάλθες μοναχή.
Δεν είν’ εύκολες οι θύρες,
εάν η χρεία τες κουρταλεί.
Άβαταρ μέλους
totispap
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2381
Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2010, 20:39
Irc ψευδώνυμο: totispap
Φύλο: Άνδρας

Re: TERROR X CRUE ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ,ΔΙΑΦΟΡΑ

Δημοσίευση από totispap » Τρί 16 Μαρ 2010, 00:20

Μαριωωωωω,βαλε ενα ουισκακι γιαβρι μου.. :cool:

Μοναχή το δρόμο επήρες,
εξανάλθες μοναχή.
Δεν είν’ εύκολες οι θύρες,
εάν η χρεία τες κουρταλεί.
Άβαταρ μέλους
totispap
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2381
Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2010, 20:39
Irc ψευδώνυμο: totispap
Φύλο: Άνδρας

Re: TERROR X CRUE ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ,ΔΙΑΦΟΡΑ

Δημοσίευση από totispap » Κυρ 21 Μαρ 2010, 19:06

Τη φρικη ειχα φαει με αυτο το κομματι....γαματο :diablo:

Μοναχή το δρόμο επήρες,
εξανάλθες μοναχή.
Δεν είν’ εύκολες οι θύρες,
εάν η χρεία τες κουρταλεί.
Άβαταρ μέλους
totispap
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2381
Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2010, 20:39
Irc ψευδώνυμο: totispap
Φύλο: Άνδρας

Re: TERROR X CRUE ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ,ΔΙΑΦΟΡΑ

Δημοσίευση από totispap » Τετ 24 Μαρ 2010, 13:13



:D :) :? :( :crybaby:
Μοναχή το δρόμο επήρες,
εξανάλθες μοναχή.
Δεν είν’ εύκολες οι θύρες,
εάν η χρεία τες κουρταλεί.
Άβαταρ μέλους
totispap
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2381
Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2010, 20:39
Irc ψευδώνυμο: totispap
Φύλο: Άνδρας

Re: TERROR X CRUE ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ,ΔΙΑΦΟΡΑ

Δημοσίευση από totispap » Πέμ 25 Μαρ 2010, 00:50

Κανε θε μου να γινουμε 1013 γρηγορα,κρυες μερες ερχονται και θαναι καλοκαιρι

Μοναχή το δρόμο επήρες,
εξανάλθες μοναχή.
Δεν είν’ εύκολες οι θύρες,
εάν η χρεία τες κουρταλεί.
Άβαταρ μέλους
cris
Κολλημένος Ιδεογραφίτης
Κολλημένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: Δευ 12 Ιαν 2009, 22:24
Irc ψευδώνυμο: andromeda
Φύλο: Γυναίκα

Re: TERROR X CRUE ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ,ΔΙΑΦΟΡΑ

Δημοσίευση από cris » Πέμ 25 Μαρ 2010, 01:22



ειδα και αλλα τραγουδια που με αρεσουν , αλλα ηθελα να προσθεσω κ αυτα, που τα αγαπω οσο τον ανθρωπο που μου τα εμαθε.
Παντως θα γινουμε παραπανω απο 1013...χεχεχε
:angel:
Si me queras escrivir yas sabes mi paradero tercera
brigada mixta primera linea del fuego
Άβαταρ μέλους
totispap
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2381
Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2010, 20:39
Irc ψευδώνυμο: totispap
Φύλο: Άνδρας

Re: TERROR X CRUE ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ,ΔΙΑΦΟΡΑ

Δημοσίευση από totispap » Τετ 31 Μαρ 2010, 00:47

Tο κερατο μου μεσα,ποτε θα βρουμε λιγη γαληνη σε αυτον τον κοσμο :(



:rose: :rose: :rose:
Μοναχή το δρόμο επήρες,
εξανάλθες μοναχή.
Δεν είν’ εύκολες οι θύρες,
εάν η χρεία τες κουρταλεί.
Άβαταρ μέλους
totispap
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2381
Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2010, 20:39
Irc ψευδώνυμο: totispap
Φύλο: Άνδρας

Re: TERROR X CRUE ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ,ΔΙΑΦΟΡΑ

Δημοσίευση από totispap » Τετ 31 Μαρ 2010, 00:53

Eσυ και ο απο πανω την κανατε νωρις.....

Μοναχή το δρόμο επήρες,
εξανάλθες μοναχή.
Δεν είν’ εύκολες οι θύρες,
εάν η χρεία τες κουρταλεί.
Άβαταρ μέλους
Aiolos
Aνενεργός χρήστης
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 02:22
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Μακεδονία - Ελλάς
Έλαβε Likes: 2 φορές
Επικοινωνία:

Re: TERROR X CRUE ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ,ΔΙΑΦΟΡΑ

Δημοσίευση από Aiolos » Πέμ 01 Απρ 2010, 18:39

Rocky Balboa
Ενέπνευσε ολόκληρη γενιά! Τα γυμναστήρια γέμισαν με νέους, σ' όλο τον κόσμο. Τι ωραίες εποχές...

[img]http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:-CPF ... omeis8.jpg[/img]
"Ακολουθούν την πιο σωστή πολιτική όσοι απέναντι των ίσων δεν υποχωρούν, απέναντι των ισχυροτέρων συμπεριφέρονται με φρόνηση και απέναντι των κατωτέρων είναι μετριοπαθείς" - Θουκυδίδης
Άβαταρ μέλους
totispap
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2381
Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2010, 20:39
Irc ψευδώνυμο: totispap
Φύλο: Άνδρας

Re: TERROR X CRUE ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ,ΔΙΑΦΟΡΑ

Δημοσίευση από totispap » Δευ 26 Απρ 2010, 03:55

Μοναχή το δρόμο επήρες,
εξανάλθες μοναχή.
Δεν είν’ εύκολες οι θύρες,
εάν η χρεία τες κουρταλεί.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Τραγούδια-Μουσική”