Επιλεκτική βραδύτητα-αραβική
- doctormarkon
- Επίτιμος

- Δημοσιεύσεις: 15846
- Εγγραφή: Πέμ 11 Μαρ 2010, 20:05
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 351 φορές
- Έλαβε Likes: 452 φορές
Re: Επιλεκτική βραδύτητα-αραβική
Ναι και στις Βρυξέλλες χρονομετράνε. Στη Β. Ευρώπη τρωνε γρήγορα και φεύγουν από το τραπέζι. Θυμώνουν με εμάς τους Έλληνες που τρωμε αργά κουβεντιάζουμε κλπ. Ε μα δεν πας να φας αλλά απλά να βγεις.
Κυρίως αν το μαγαζί είναι καλό.
Κυρίως αν το μαγαζί είναι καλό.
Μη σκοτώνετε τα κουνούπια. Αλλοι σας πίνουν το αίμα
- Alexandra Maria
- Πορωμένος Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 884
- Εγγραφή: Τετ 07 Αύγ 2019, 10:52
- Irc ψευδώνυμο: ALMA
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 581 φορές
- Έλαβε Likes: 158 φορές
Re: Επιλεκτική βραδύτητα-αραβική
Τελείως ρομποτάκια...Όταν όμως έρχονται στην Χώρα μας κάθονται με τις ώρες γιατί δεν έχουν αυτό το αγχώδες τρέξιμο....
Προτιμώ τον δικό μας ρυθμό...Όταν πάμε για φαγητό να το απολαμβάνουμε, όχι να μας κάτσει στο στομάχι
THEY LIVE...WE SLEEP...TIME TO WAKE UP 
- doctormarkon
- Επίτιμος

- Δημοσιεύσεις: 15846
- Εγγραφή: Πέμ 11 Μαρ 2010, 20:05
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 351 φορές
- Έλαβε Likes: 452 φορές
Re: Επιλεκτική βραδύτητα-αραβική
Είπαμε χαλαροί ρυθμοί.
Και προπαντός να μην υπάρχουν απαιτήσεις για multitasking.
Είναι για τους δούλους και για τις γυναίκες.
Επιστήμονες του κώλου λένε ότι είναι στη φύση της γυναίκας και τον κακό τους και τον ανάποδο.
Και αν ακόμα συμβαίνει αυτό η πρώτη προσοχή ανήκει σε αυτούς που σε πληρώνουν ή στο κεντρικό υποχρεωτικό καθήκον και η δεύτερη τρίτη τέταρτη σε σένα αποκλειστικά.
Διαφορετικά θα βγει ο air bahal captain με τη σαγιονάρα.
Πολλές γυναίκες έπαθαν διάφορα από το αγχος.
Είναι και αυτό μια καταπίεση της γυναίκας και ιδιαίτερα αυτής που δουλεύει σε κακοπληρωμένες δουλειές με ελάχιστα δικαιώματα.
Το βρίσκω χειρότερο από την μπούργκα.
Σε συνδυασμό με την τελειομανία πας στο Δαφνί τρέχοντας.
Δυστυχώς οι γυναίκες το αποδέχτηκαν και μάλιστα γίνονται φύλακες της πύλης.
Θυμώνουν όταν διαμαρτύρεσαι γι αυτό.
Εκτός από multitasking είναι και οι πολλαπλοί ρόλοι στη ζωή.
Αν στον έναν τα πας καλά σε κάποιον άλλο θα γίνει λάθος και θα τιμωρηθείς
Και προπαντός να μην υπάρχουν απαιτήσεις για multitasking.
Είναι για τους δούλους και για τις γυναίκες.
Επιστήμονες του κώλου λένε ότι είναι στη φύση της γυναίκας και τον κακό τους και τον ανάποδο.
Και αν ακόμα συμβαίνει αυτό η πρώτη προσοχή ανήκει σε αυτούς που σε πληρώνουν ή στο κεντρικό υποχρεωτικό καθήκον και η δεύτερη τρίτη τέταρτη σε σένα αποκλειστικά.
Διαφορετικά θα βγει ο air bahal captain με τη σαγιονάρα.
Πολλές γυναίκες έπαθαν διάφορα από το αγχος.
Είναι και αυτό μια καταπίεση της γυναίκας και ιδιαίτερα αυτής που δουλεύει σε κακοπληρωμένες δουλειές με ελάχιστα δικαιώματα.
Το βρίσκω χειρότερο από την μπούργκα.
Σε συνδυασμό με την τελειομανία πας στο Δαφνί τρέχοντας.
Δυστυχώς οι γυναίκες το αποδέχτηκαν και μάλιστα γίνονται φύλακες της πύλης.
Θυμώνουν όταν διαμαρτύρεσαι γι αυτό.
Εκτός από multitasking είναι και οι πολλαπλοί ρόλοι στη ζωή.
Αν στον έναν τα πας καλά σε κάποιον άλλο θα γίνει λάθος και θα τιμωρηθείς
Μη σκοτώνετε τα κουνούπια. Αλλοι σας πίνουν το αίμα

