Πολυτονικό ή μονοτονικό?
- doctormarkon
- Επίτιμος
- Δημοσιεύσεις: 15823
- Εγγραφή: Πέμ 11 Μαρ 2010, 20:05
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 344 φορές
- Έλαβε Likes: 452 φορές
Re: Πολυτονικό ή μονοτονικό?
Φαίνεται ότι δεν είσαι φαν των greeklish. Γιατί δυστυχώς αυτή η γραφή απέκτησε κάποιους κανόνες. Εγώ δεν γουστάρω να τους μάθω ούτε γουστάρω να γράψω ποτέ με τέτοιον τρόπο. Αν κάποιος από τους διαχειριστές έχει την καλή διάθεση μπορεί να κάνει μία μετατροπή. Τα επίσημα greeklish μετατρέπονται αυτόματα.
Μη σκοτώνετε τα κουνούπια. Αλλοι σας πίνουν το αίμα
- takis_papa
- Κολλημένος Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 230
- Εγγραφή: Δευ 28 Απρ 2008, 06:18
- Φύλο: Άνδρας
Re: Πολυτονικό ή μονοτονικό?
Syxainomai ta greeklish.doctormarkon έγραψε:Φαίνεται ότι δεν είσαι φαν των greeklish. Γιατί δυστυχώς αυτή η γραφή απέκτησε κάποιους κανόνες. Εγώ δεν γουστάρω να τους μάθω ούτε γουστάρω να γράψω ποτέ με τέτοιον τρόπο. Αν κάποιος από τους διαχειριστές έχει την καλή διάθεση μπορεί να κάνει μία μετατροπή. Τα επίσημα greeklish μετατρέπονται αυτόματα.
Mono pou o ypologistis pou xrisimopoiw twra den gyrizei se ellinika.
- doctormarkon
- Επίτιμος
- Δημοσιεύσεις: 15823
- Εγγραφή: Πέμ 11 Μαρ 2010, 20:05
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 344 φορές
- Έλαβε Likes: 452 φορές
Re: Πολυτονικό ή μονοτονικό?
Υπάρχει ένα προγραμματάκι πάνω από τα εικονίδια που μετατρέπει αυτόματα σε κανονική γραφή για δοκίμασε.
Greeklish To Greek: Show
Greeklish To Greek: Show
Μη σκοτώνετε τα κουνούπια. Αλλοι σας πίνουν το αίμα
- takis_papa
- Κολλημένος Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 230
- Εγγραφή: Δευ 28 Απρ 2008, 06:18
- Φύλο: Άνδρας
Re: Πολυτονικό ή μονοτονικό?
Επί τέλους, θα γράφω ανθρώπινα...doctormarkon έγραψε:Υπάρχει ένα προγραμματάκι πάνω από τα εικονίδια που μετατρέπει αυτόματα σε κανονική γραφή για δοκίμασε.
Greeklish To Greek: Show
Eυχαριστώ!
Re: Πολυτονικό ή μονοτονικό?
Μου φαίνεται τουλάχιστον παράξενο, εφόσον μιλάμε για Γουίντοουζ (γράφω για τα XP, αλλά και σε επόμενα περίπου στα ίδια σημεία είναι, ενώ έχω αγγλικά μενού και αποδίδω τους ελληνικούς όρους από μνήμης).takis_papa έγραψε:Mono pou o ypologistis pou xrisimopoiw twra den gyrizei se ellinika.
Αν δεν είναι καν εγκατεστημένα, πρέπει να πας στον πίνακα ελέγχου (control panel) και στις τοπικές και γλωσσικές ρυθμίσεις (Regional and language Options) θα βρεις τις επιλογές για γλώσσα και πληκτρολόγιο.
Αν απλά δε δουλεύει ο συνδυασμός Alt+Shift (μπορεί να είναι απενεργοποιημένος ή να είναι ενεργοποιημένο το Ctrl+Shift), στο ίδιο μέρος έχει επιλογές.
Πριν όμως πας εκεί, κάνε ένα δεξί κλίκ πάνω στη ράβδο εργασιών (task bar) και δες αν στην επιλογή γραμμές εργαλείων (Τoolbars) υπάρχει η επιλογή Γραμμή Γλώσσας (Language Bar). Αν υπάρχει και δεν είναι επιλεγμένη, τότε με τσεκάρισμα εκεί την ενεργοποιείς, και μπορείς να επιλέγεις γλώσσα πληκτρολογίου από εκεί με το ποντίκι (αν είναι ήδη εγκατεστημένες).
Δεν υπάρχει υπολογιστής με Γουίντοουζ που δεν υποστηρίζει καθόλου ελληνικά, και πολύ σπάνια δεν υπάρχει εγκατεστημένη η δυνατότητα (εδώ στο UK ας πούμε δεν χρειάστηκε να κάνω τίποτε πέρα από το να πάω στις τοπικές ρυθμίσεις και να το επιλέξω). Αν δεν έχεις δικαιώματα για να κάνεις τέτοιες αλλαγές (πολύ απίθανο επίσης), πρέπει να το κάνει διαχειριστής.
Η εναλλακτική είναι φυσικά ο μετατροπέας, αλλά είναι ταλαιπωρία κατά τη γνώμη μου.
Ἀταλαίπωρος τοῖς πολλοῖς ἡ ζήτησις τῆς ἀληθείας, καὶ ἐπὶ τὰ ἑτοῖμα μᾶλλον τρέπονται. Θουκ. Α20
Προειδοποίηση: Ό,τι γράφετε ΘΑ χρησιμοποιηθεί εναντίον σας!
ΕΤΥΜΩΣ ΕΤΟΙΜΟΣ ;)
Προειδοποίηση: Ό,τι γράφετε ΘΑ χρησιμοποιηθεί εναντίον σας!
ΕΤΥΜΩΣ ΕΤΟΙΜΟΣ ;)
- Τάλως
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 3188
- Εγγραφή: Τρί 26 Αύγ 2008, 12:17
- Φύλο: Άνδρας
- Έλαβε Likes: 2 φορές
Re: Πολυτονικό ή μονοτονικό?
τελ μι σαμθινγκ!!
ντου γιου γουαντ μι του ραιτ λαικ δατ?????? ντου γιου ρε???
μπικοουζ ιφ γιου ντου αϊ γουιλ!!!!!!
αϊ γουιλ σεϊ αμπαουτ δε ερθ εντ σοου μενι αδερ θινξς
ντου γιου γουαντ μι του ραιτ λαικ δατ?????? ντου γιου ρε???
μπικοουζ ιφ γιου ντου αϊ γουιλ!!!!!!
αϊ γουιλ σεϊ αμπαουτ δε ερθ εντ σοου μενι αδερ θινξς
Εἶσ' Ἕλληνας; Τί προσκυνᾶς; Σηκώσου ἀπάνω! Ἐμεῖς καὶ στοὺς θεοὺς ὀρθοὶ μιλοῦμε..
[img]http://www.afroditishobby.gr/datafiles/498.jpg[/img]
[img]http://s12.postimg.org/pm4kknyzd/copy.j ... 1364828493[/img]
http://www.youtube.com/watch?v=8F_Z060Wlck
[img]http://www.afroditishobby.gr/datafiles/498.jpg[/img]
[img]http://s12.postimg.org/pm4kknyzd/copy.j ... 1364828493[/img]
http://www.youtube.com/watch?v=8F_Z060Wlck
Re: Πολυτονικό ή μονοτονικό?
Οφ κορς Ι ντου, μπατ πληζ ντον'τ φοργκέτ δε στρέσσινγκ μαρκς, Άι γκετ ψονφιούζντ!Τάλως έγραψε:ντου γιου γουαντ μι του ραιτ λαικ δατ?????? ντου γιου ρε???
μπικοουζ ιφ γιου ντου αϊ γουιλ!!!!!!
Ράιτινγκ Ίνγλις γιούζινγκ γκρηκ κάρακτερς μέικς μη θινκ οφ γκρηκς σπήκινγκ Ίνγκλις γουίδ τόταλ λακ οβ (πρόπερ) άξεντ, γουίτς Άι ντημ σήριουσλύ χιλάριους.
Ιτ ρημάιντς μη οφ Σταρ Μίτσος εντ Έφη Θώδη σίνγκινγ Τζίνγκλ Μπέλς.
Γουάι αρ γιου μπάνγκινγ γιορ χεντ;
Ἀταλαίπωρος τοῖς πολλοῖς ἡ ζήτησις τῆς ἀληθείας, καὶ ἐπὶ τὰ ἑτοῖμα μᾶλλον τρέπονται. Θουκ. Α20
Προειδοποίηση: Ό,τι γράφετε ΘΑ χρησιμοποιηθεί εναντίον σας!
ΕΤΥΜΩΣ ΕΤΟΙΜΟΣ ;)
Προειδοποίηση: Ό,τι γράφετε ΘΑ χρησιμοποιηθεί εναντίον σας!
ΕΤΥΜΩΣ ΕΤΟΙΜΟΣ ;)
- Τάλως
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 3188
- Εγγραφή: Τρί 26 Αύγ 2008, 12:17
- Φύλο: Άνδρας
- Έλαβε Likes: 2 φορές
Re: Πολυτονικό ή μονοτονικό?
γουατ δε...? φα#?
αϊ εμ μπανγικνγ ιτ μπικοουζ αφτερ δισ γουεϊ οφ ραϊτινγ ιτ ολμοστ στακ σο ι χαντ του φιξ ιτ... λαϊκ ναου
γιουρσ ντιντ νοτ στακ?????? γουαου μιρακλ!!!!!
ιφ αϊ ραϊτ σοου μενι γουορτντσ ας γιου ντιντ αϊ γουιλ κιλ μαϊ σελφ ινσταντλι!!!
γιου αρ ε γκοντ !! πιριοντ!!
αϊ εμ μπανγικνγ ιτ μπικοουζ αφτερ δισ γουεϊ οφ ραϊτινγ ιτ ολμοστ στακ σο ι χαντ του φιξ ιτ... λαϊκ ναου
γιουρσ ντιντ νοτ στακ?????? γουαου μιρακλ!!!!!
ιφ αϊ ραϊτ σοου μενι γουορτντσ ας γιου ντιντ αϊ γουιλ κιλ μαϊ σελφ ινσταντλι!!!
γιου αρ ε γκοντ !! πιριοντ!!
Εἶσ' Ἕλληνας; Τί προσκυνᾶς; Σηκώσου ἀπάνω! Ἐμεῖς καὶ στοὺς θεοὺς ὀρθοὶ μιλοῦμε..
[img]http://www.afroditishobby.gr/datafiles/498.jpg[/img]
[img]http://s12.postimg.org/pm4kknyzd/copy.j ... 1364828493[/img]
http://www.youtube.com/watch?v=8F_Z060Wlck
[img]http://www.afroditishobby.gr/datafiles/498.jpg[/img]
[img]http://s12.postimg.org/pm4kknyzd/copy.j ... 1364828493[/img]
http://www.youtube.com/watch?v=8F_Z060Wlck
- Τάλως
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 3188
- Εγγραφή: Τρί 26 Αύγ 2008, 12:17
- Φύλο: Άνδρας
- Έλαβε Likes: 2 φορές
Re: Πολυτονικό ή μονοτονικό?
χαρτ ατακ χαρτ ατακ!!! αϊ ροουτ ολμοστ ασ μενι ασ γιου ντιντ!!! αΪ εμ νταϊϊνγ!!!
Εἶσ' Ἕλληνας; Τί προσκυνᾶς; Σηκώσου ἀπάνω! Ἐμεῖς καὶ στοὺς θεοὺς ὀρθοὶ μιλοῦμε..
[img]http://www.afroditishobby.gr/datafiles/498.jpg[/img]
[img]http://s12.postimg.org/pm4kknyzd/copy.j ... 1364828493[/img]
http://www.youtube.com/watch?v=8F_Z060Wlck
[img]http://www.afroditishobby.gr/datafiles/498.jpg[/img]
[img]http://s12.postimg.org/pm4kknyzd/copy.j ... 1364828493[/img]
http://www.youtube.com/watch?v=8F_Z060Wlck
- takis_papa
- Κολλημένος Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 230
- Εγγραφή: Δευ 28 Απρ 2008, 06:18
- Φύλο: Άνδρας
Re: Πολυτονικό ή μονοτονικό?
Έλα που ο υπολογιστής που χρησιμοποιώ δεν είναι δικός μου και ΟΛΑ τα προγράμματα είναι κλειδωμένα! Δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο από το να μπαίνω στο internet και να γράφω με λατινικά. Η μονη λύση είναι η μετατροπή από greeklis σε ελληνικά!exiled έγραψε:Μου φαίνεται τουλάχιστον παράξενο, εφόσον μιλάμε για Γουίντοουζ ... ...Η εναλλακτική είναι φυσικά ο μετατροπέας, αλλά είναι ταλαιπωρία κατά τη γνώμη μου.takis_papa έγραψε:Mono pou o ypologistis pou xrisimopoiw twra den gyrizei se ellinika.
Re: Πολυτονικό ή μονοτονικό?
Εἶμαι ὁ τελευταῖος ποὺ θὰ ἔπρεπε νὰ μιλήσῃ σὲ αὐτὴ τὴν συζήτησῃ, ὅμως δὲν θὰ ἐκθέσῳ τὶς ἀπόψεις μου γιὰ τὸ θέμα τῶν ἑλληνοαγγλικῶν· ὅ,τι ἀναφέρω δὲν θὰ ἔχει ἐπίσης συνάφεια ἢ ἰδιαίτερη σύνδεση μὲ τὸ πολυτονικὸ σύστημα γραφῆς.
Ὁ σκοπός μου εἶναι νὰ διεγείρῃ κάποια ἄλλα βαθύτερα κέντρα ποὺ μὲ τὴν σειρά τους θὰ φέρουν στὴν ἐπιφάνεια μία σειρὰ λογικῶν σκέψεων στὴν ὁποία δὲν θὰ σταθῷ ἀρωγὸς παρ᾽ἐκτὸς κι ἂν μοῦ ζητηθῇ.
Ἐπιφυλάσσομαι γιὰ μία ἐκτενέστερη ἀναφορὰ στὸν συγκεκριμένο χῶρο τῶν ἰδεογραφημάτων γιὰ μία ἐκτενῆ ἀναφορὰ καὶ ἀποσπάσματα ἄρθρων σὲ ἀντίθεση μὲ τὸ μονοτονικὸ σύστημα καὶ ἁπλοποιημένη ἑλληνικὴ γραφὴ τὴν ὁποία ἐκθείαζε ἑνα παιδὶ ποὺ σπούδαζε μὲ τὰ χρήματα τῶν γονέων του στὴν Ἀγγλία, ὅπου οἰκιοποιοῦσε μὲ ἀλαζονεία τοὺς κόπους καὶ ἀποταμιεύσεις τῶν γονέων του παρουσιάζοντας τὴν εἰκόνα του ὡς προσωπικὸ ἐπίτευγμα τῆς ἐπιτυχίας του ἔναντι τῶν «πτωχῶν» ὑπολοίπων συνελλήνων του ποὺ εἶχαν τὴν ἀτυχία λόγῳ ἔνδοιας νὰ βρίσκονται στὴν χώρα τους καὶ νὰ παλεύουν μὲ τὰ θεριὰ τῆς καθημερινότητάς τους. Ἡ παρένθεσις κλείνει καὶ συνεχίζω στὸ θέμα τῆς γραφῆς μὲ παραθέσεις-προτάσεις ποὺ ἐλπίζω νὰ εἶναι ἱκανοποιητικὲς γιὰ τὸν σκοπὸ γιὰ τὸν ὁποῖο παρουσιάζονται.
Ἡ γλῶσσα ἔχει μία ῥαχοκοκκαλιὰ ποὺ λέγεται ἀλφάβητο. Τὸ ἀλφάβητο ἔχει συγκεκριμένα γράμματα τῶν ὁποίων ἡ ἀξία εἶναι ὁρισμένη συνδεομένη μὲ μία ἀριθμητικὴ ἀξία καθῶς καὶ μὲ μία ἔννοια. Πολλῶν δὲ ἐννοιῶν (τῶν γραμμάτων) περιεχομένων στὴν ἴδια τὴν λέξη νὰ δηλοῦται ἡ φύση της. Παρόμοια θὰ ἔχετε ἀκούσει γιὰ τὴν δυναμικὴ τῶν λέξεων, παράλληλη τῆς ἀριθμοσοφίας καὶ ἕνα σωρὸ ἄλλες φιλολογίες γιὰ δονητικὴ καὶ τὰ συναφῆ.
Ἡ Ἑλληνικὴ γλώσσα ἔχει δομηθεῖ βάσει ἑνὸς κώδικος ποὺ μᾶς ἀποκαλύπτεται ἃν αἰσθανθοῦμε τὴν ἀνάγκη νὰ τὴν ἀκούσουμε. Ὑπάρχει ἕνας «κώδικας» ποὺ ἀποκαλύπτει τὰ νοήματα ποὺ περιέχουν οἱ λέξεις καὶ αὐτὸς δὲν εἶναι κρυφὸς ἢ μυστήριος· εἶναι καταγεγραμμένος ἀλλὰ ἔντεχνα ξεχασμένος μέχρι ποὺ νὰ περιέχεται μόνο στὴν κατοχὴ αὐτῶν ποὺ ἐπιθυμοῦν τὴν ἄγνοιά μας καὶ οἱ ὁποίοι δὲν ἐνδιαφέρονται καθόλου γιὰ τὰ νοήματα ποὺ περικλείει διότι ὁ ἀντικειμενικὸς σκοπός τους εἶναι τελείως διάφορος τοῦ δικοῦ μας.
Τὰ ἄφωνα καὶ ἕνα φωνῆεν δημιουργοῦν μία «βάση», ἕναν ὀργανισμὸ καὶ αὐτὸ εἶναι μία συλλαβὴ ποὺ περιέχει ἕνα νόημα. Τὸ νόημα εἶναι ἕνα γέννημα τοῦ νοῦ καὶ ὁ νοῦς προέρχεται ἀπὸ κάτι ποὺ τὸ ἀποκαλοῦμε «νόμο».
Τὰ ἄφωνα ἔχουν μέσα τους τὴν ἔννοια, ἐνῷ τὰ φωνήεντα ἐκφράζουν τὴν φορὰ καὶ τὴν ποσότητα τῆς δυνάμεως ποὺ κατέχουν. Δὲν ὑπάρχει τίποτα στὴν Ἑλληνικὴ γλῶσσα ποὺ νὰ εἶναι χωρὶς σημασία ἢ ποὺ νὰ μὴν περιέχει κάποιο νόημα.
Μερικὰ παραδείγματα γιὰ τὴν σύνθεση τῶν λέξεων καὶ τὴν ὑστέρα μείξη τους προκειμένου νὰ προσδιορισθῇ ἡ ἔννοια τῆς λέξεως ὅπως παρουσιάζονται βάσει κανόνων ποὺ ἔχουν διατυπωθεῖ γιὰ νὰ μὴ λέῳ πολλὰ, πρὶν ἀπὸ 2.500 χρόνια:
Α= Ἀρχὴ ἢ καὶ μέγεθος
Ἄλφα δὺο σκέλη ἀνοικτὰ ἀσφαλισμένα ἀπὸ μία ὀριζόντια γραμμἠ, σταθερότητα, ἀμεσότητα, ἀρχή, θεμέλιο, βάση, (κατὰ ἄλλους)
Β = Βάθος
Γ = Γέννησις
Δ = Δεσμὸς
Ε = Ἔρωτας
Κ = Κύκλος
Ρ = Ῥοὴ
Σ = Σεισμὸς
Τ = Στὰσις
Υ = Ὕλη
Ω = Ο τὸ μέγα
(Ἐκουσίως δὲν δίδονται ὅλες οἱ ἔννοιες τῶν γραμμάτων).
Ὁ κώδικας εἶναι δῶρο. Εἶναι μία δύναμη... ῥοῆς.
Ἡ ἔννοια εἶναι... ἕνας νοῦς καὶ ἔτσι μπορεῖ νὰ γίνῃ κατα(ω) νοητὴ.
Τὰ Ἑλληνικὰ γράμματα ἦταν 27 καὶ ἔγιναν 24. (γιὰ εὐκολία;). Εἶναι ἤδη ἕνας κωδικὸς ποὺ καταστράφηκε.
Ἡ ἀριθμητικὴ ἀξία τῶν γραμμάτων, δηλαδὴ καὶ ἡ ἔννοιά τους ἄρχισε νὰ ἀλλοιώνεται. Μετὰ ἦλθε ἠ νέα μόδα μὲ τὸ μονοτονικὸ, ὕστερα μὲ τὴν ἐπιδίωξη τοῦ ἀτονικοῦ, κατόπιν ἡ ἔξάλειψις τῶν διφθόγγων, τὰ ἑλληνοαγγλικά, λατινικοειδῆ, κ.λ.π. κ.λ.π. καὶ ἐπεται ἡ συνέχεια. Αὐτοὶ ξέρουν τί κάνουν, ἐμεῖς ξέρουμε τί παθαίνουμε;
Ἐπειδὴ μόνο βιβλίο θὰ μποροῦσα νὰ γράψῳ γιὰ αὐτὸ τὸ θέμα καὶ ἀναγκάζομαι νὰ ἀφαιρῷ πολλὰ ἀπὸ αὐτὰ ποὺ θέλω νὰ ἀναφέρῳ, θὰ περιωριστῷ σὲ ἕνα δύο παραδείγματα μόνο ἀκόμη γιὰ νὰ δώσῳ τὴν ἔννοια τοῦ εὔρους τῆς καταστροφῆς ποὺ ἐπιτελεῖται εἰς βάρος μας.
Συνοπτικὰ θὰ παραθέσῳ ἕνα ἐλάχιστο ἀπὸ τὸ τί χάνουμε καὶ οἱ κρίσεις δικὲς σας γιὰ τὴν ἀπώλεια.
Ὅλα τὰ γράμματα τῆς ἀλφαβήτου (ὅπως ἔπρεπε νὰ εἶναι σὲ ὀριζόντιες 9ᾶδες συμπληρώνουν τὰ 27 γράμματα ποὺ μὲ τὴν ἀριθμητική τους ἀξία δίνουν κατὰ σειρὰν 45, 450 4.500
Τὸ Α καὶ τὸ ΕΝ ἔχουν τὴν ἴδια ἀριθμητικὴ ἀξία.
Οἱ λέξεις ΠΑΤΡΙΣ. ΚΡΑΤΟΣ, ΙΣΤΟΡΙΑ παρουσιάζουν τὴν ἴδια ἀριθμητικὴ ἀξία ποὺ ἰσοῦται μὲ 691. (ταυτόσημες ὡς ἔννοιες- δὲν ἀναλύω τὴν τελικὴ ἔκβαση τοῦ ἀριθμοῦ καὶ τὶς ἀναφυόμενες ἐπεξηγήσεις).
Ὁ ΔΗΜΟΣ διὰ τὴς ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ παρουσιάζουν σχέση διαμέτρου κύκλου διὰ τῆς περιφερείας.
ΤΕΧΝΗ καὶ ΜΟΥΣΑ ἔχουν τὴν ἴδια ἀριθμητικὴ ἀξία.
Οἱ 9 μοῦσες παρουσιάζουν ἀριθμητικὴ ἀξία κατὰ σειρὰν δηλαδή:
ΠΟΛΥΥΜΝΙΑ 1, ΟΥΡΑΝΙΑ 2, ΤΕΡΨΙΧΟΡΗ 3, ΜΕΛΠΟΜΕΝΗ 4, ΘΑΛΛΕΙΑ 5, ΚΑΛΛΙΟΠΗ 6, ΕΥΤΕΡΠΗ 7, QΛΕΙΩ 8, ΕΡΑΤΩ 9.
Συμπίπτει μὲ τοὺς 9 ἀκέραιους ἀριθμοὺς.
Ἀρκετὰ μὲ αὐτὰ μόνο θὰ κεντρίσῳ τὴν περιέργειά σας μὲ τὸ ὄνομα ΕΛΛΗΝ ποὺ δίδει 123, δηλαδὴ τὸ 6 ἀθροιζομένων τῶν ἀριθμῶν. Ἐν συνεχείᾳ τὸν λόγο (διαίρεση) τοῦ ΜΗΚΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΥΚΛΟΥ / ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ ποὺ προσφέρει 3,14159.......Ἀεὶ(3) ὁ(1) Θεὸς(4) ὁ(1) Μέγας(5) Γεωμετρεῖ(9)...
Τὸ 666 δὲν θὰ τὸ ἀναφέρῳ καθόλου γιὰ εὐνόητους λόγους καὶ κατανοητῆς ἀμφισβητήσεως ἀπὸ τοὺς ἀναγνῶστες. Θὰ ὑποθέσῳ ὅπως θὰ ἤθελα κι ἐσεῖς ὅτι ἐμπίπτει σὲ πολὺ εὐρεῖα ἑρμηνία ὁπότε δὲν σχολιάζεται.
Θέλετε νὰ μοῦ πεῖτε ὅτι αὐτὰ ποὺ γνωρίζει ἕνας κοινὸς ἄνθρωπος ὅπως κι ἐγώ, δὲν εἶναι γνωστὰ στὰ «ἀφεντικὰ» τῆς ῥοῆς τοῦ κόσμου; Θέλετε νὰ μοῦ πεῖτε ὅτι τσακίζουν καθημερινὰ τὴν γλῶσσα γιὰ τὴν εὐκολία τοῦ κόσμου; Θέλετε νὰ μοῦ πειτε ὅτι τὰ μονοτονικὰ, ἀτονικά, λατινικοειδῆ, καταργητικὰ διφθόγγων, δημιουργία νέων λέξεων ἀπὸ τὰ σκουλήκια τῆς δημοσιογραφίας καὶ τἆχα διανοούμενων κάποιων πανεπιστημίων ποὺ δὲν τοὺς ξέρει οὔτε ἡ μάνα ποὺ τοὺς γέννησε ποὺ προτείνουν ἁπλοποίηση τῆς γλῶσσας, εἶναι χωρὶς σκοπό; Θέλετε νὰ μοῦ πεῖτε ὅτι τὰ ἑλληνοαγγλικὰ ἁπλὰ συνέβησαν τυχαῖα; Μήπως ἔγιναν γιὰ ἐξυπηρέτηση τῆς ταχύτητας τῆς ἐπικοινωνίας μεταξὺ τῶν ἀνθρώπων..............στὸν δρόμο τῆς καταστροφῆς τους;
Προσωπικὰ δὲν νομίζω ὅτι εἶναι τυχαῖο καὶ μένω συνεπὴς στὸν ἀγώνα μου ἔναντίον αὐτῆς τῆς ῥοπῆς.
Ψάχνουμε νὰ ἀποκλύψουμε τὰ σχέδια τῶν παγκοσμιοποιητῶν καὶ νὰ ἀντιδράσουμε μὲ κάποιον τρόπο ποὺ ἂν στεκόμασταν νὰ σκεφτοῦμε μόνο τὶς λέξεις ποὺ χρησιμοποιοῦμε θὰ εἴχαμε τὶς ἀπαντήσεις ποὺ ἐπιζητοῦμε. Θέλουμε νὰ ἀφυπνίσουμε τὸν κόσμο νὰ καταλάβῃ τί γίνρται στὸ περιβάλλον του γιὰ νὰ προάγουμε τὴν ἀνώτερη διάνοια καὶ ἔτσι νὰ σωθῇ ἠ ἀνθρωπότητα. Τί περισσότερο θέλουμε ἀπὸ τὸ νὰ τοὺς ποῦμε νὰ συνειδητοποιῆσουν τὴν γλώσσα ποὺ μιλᾶνε.
Αὐτὸ μποροῦν νὰ τὸ κάνουν γράφοντας ἑλληνοαγγλικὰ καὶ ἠδονιζόμενους μὲ τὸ νὰ χρησιμοποιοῦν συντμήσεις χάνοντας τὸ νόημα καὶ τὴν ἔννοια τῶν λέξεων ποὺ χρησιμοποιοῦν;
Ὅλα ποὺ ἀνέφερα ἀποτελοῦν ἀτομικὴ ἄποψη καὶ δὲν σκοπεύουν στὸν χλευασμὸ καὶ ἀποποίηση τῆς ἐξελίξεως ὅπως ἔχει ἐπισυμβεῖ, εἶναι προσωπικὴ θέαση καὶ εὐέλικτη στὶς διακυμάνσεις στὶς ὁποῖες ὑπόκειται. Ἡ ἐξέλιξη περνάει ἀπὸ στάδια ποὺ εἶναι ἀναγκαῖα σὲ τἐτοιο βαθμὸ ποὺ δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ ἀποκρυπτογραφήσουμε σὲ αὐτὸ τὸ στάδιο τῆς ζωῆς μας.
Ὁ σκοπός μου εἶναι νὰ διεγείρῃ κάποια ἄλλα βαθύτερα κέντρα ποὺ μὲ τὴν σειρά τους θὰ φέρουν στὴν ἐπιφάνεια μία σειρὰ λογικῶν σκέψεων στὴν ὁποία δὲν θὰ σταθῷ ἀρωγὸς παρ᾽ἐκτὸς κι ἂν μοῦ ζητηθῇ.
Ἐπιφυλάσσομαι γιὰ μία ἐκτενέστερη ἀναφορὰ στὸν συγκεκριμένο χῶρο τῶν ἰδεογραφημάτων γιὰ μία ἐκτενῆ ἀναφορὰ καὶ ἀποσπάσματα ἄρθρων σὲ ἀντίθεση μὲ τὸ μονοτονικὸ σύστημα καὶ ἁπλοποιημένη ἑλληνικὴ γραφὴ τὴν ὁποία ἐκθείαζε ἑνα παιδὶ ποὺ σπούδαζε μὲ τὰ χρήματα τῶν γονέων του στὴν Ἀγγλία, ὅπου οἰκιοποιοῦσε μὲ ἀλαζονεία τοὺς κόπους καὶ ἀποταμιεύσεις τῶν γονέων του παρουσιάζοντας τὴν εἰκόνα του ὡς προσωπικὸ ἐπίτευγμα τῆς ἐπιτυχίας του ἔναντι τῶν «πτωχῶν» ὑπολοίπων συνελλήνων του ποὺ εἶχαν τὴν ἀτυχία λόγῳ ἔνδοιας νὰ βρίσκονται στὴν χώρα τους καὶ νὰ παλεύουν μὲ τὰ θεριὰ τῆς καθημερινότητάς τους. Ἡ παρένθεσις κλείνει καὶ συνεχίζω στὸ θέμα τῆς γραφῆς μὲ παραθέσεις-προτάσεις ποὺ ἐλπίζω νὰ εἶναι ἱκανοποιητικὲς γιὰ τὸν σκοπὸ γιὰ τὸν ὁποῖο παρουσιάζονται.
Ἡ γλῶσσα ἔχει μία ῥαχοκοκκαλιὰ ποὺ λέγεται ἀλφάβητο. Τὸ ἀλφάβητο ἔχει συγκεκριμένα γράμματα τῶν ὁποίων ἡ ἀξία εἶναι ὁρισμένη συνδεομένη μὲ μία ἀριθμητικὴ ἀξία καθῶς καὶ μὲ μία ἔννοια. Πολλῶν δὲ ἐννοιῶν (τῶν γραμμάτων) περιεχομένων στὴν ἴδια τὴν λέξη νὰ δηλοῦται ἡ φύση της. Παρόμοια θὰ ἔχετε ἀκούσει γιὰ τὴν δυναμικὴ τῶν λέξεων, παράλληλη τῆς ἀριθμοσοφίας καὶ ἕνα σωρὸ ἄλλες φιλολογίες γιὰ δονητικὴ καὶ τὰ συναφῆ.
Ἡ Ἑλληνικὴ γλώσσα ἔχει δομηθεῖ βάσει ἑνὸς κώδικος ποὺ μᾶς ἀποκαλύπτεται ἃν αἰσθανθοῦμε τὴν ἀνάγκη νὰ τὴν ἀκούσουμε. Ὑπάρχει ἕνας «κώδικας» ποὺ ἀποκαλύπτει τὰ νοήματα ποὺ περιέχουν οἱ λέξεις καὶ αὐτὸς δὲν εἶναι κρυφὸς ἢ μυστήριος· εἶναι καταγεγραμμένος ἀλλὰ ἔντεχνα ξεχασμένος μέχρι ποὺ νὰ περιέχεται μόνο στὴν κατοχὴ αὐτῶν ποὺ ἐπιθυμοῦν τὴν ἄγνοιά μας καὶ οἱ ὁποίοι δὲν ἐνδιαφέρονται καθόλου γιὰ τὰ νοήματα ποὺ περικλείει διότι ὁ ἀντικειμενικὸς σκοπός τους εἶναι τελείως διάφορος τοῦ δικοῦ μας.
Τὰ ἄφωνα καὶ ἕνα φωνῆεν δημιουργοῦν μία «βάση», ἕναν ὀργανισμὸ καὶ αὐτὸ εἶναι μία συλλαβὴ ποὺ περιέχει ἕνα νόημα. Τὸ νόημα εἶναι ἕνα γέννημα τοῦ νοῦ καὶ ὁ νοῦς προέρχεται ἀπὸ κάτι ποὺ τὸ ἀποκαλοῦμε «νόμο».
Τὰ ἄφωνα ἔχουν μέσα τους τὴν ἔννοια, ἐνῷ τὰ φωνήεντα ἐκφράζουν τὴν φορὰ καὶ τὴν ποσότητα τῆς δυνάμεως ποὺ κατέχουν. Δὲν ὑπάρχει τίποτα στὴν Ἑλληνικὴ γλῶσσα ποὺ νὰ εἶναι χωρὶς σημασία ἢ ποὺ νὰ μὴν περιέχει κάποιο νόημα.
Μερικὰ παραδείγματα γιὰ τὴν σύνθεση τῶν λέξεων καὶ τὴν ὑστέρα μείξη τους προκειμένου νὰ προσδιορισθῇ ἡ ἔννοια τῆς λέξεως ὅπως παρουσιάζονται βάσει κανόνων ποὺ ἔχουν διατυπωθεῖ γιὰ νὰ μὴ λέῳ πολλὰ, πρὶν ἀπὸ 2.500 χρόνια:
Α= Ἀρχὴ ἢ καὶ μέγεθος
Ἄλφα δὺο σκέλη ἀνοικτὰ ἀσφαλισμένα ἀπὸ μία ὀριζόντια γραμμἠ, σταθερότητα, ἀμεσότητα, ἀρχή, θεμέλιο, βάση, (κατὰ ἄλλους)
Β = Βάθος
Γ = Γέννησις
Δ = Δεσμὸς
Ε = Ἔρωτας
Κ = Κύκλος
Ρ = Ῥοὴ
Σ = Σεισμὸς
Τ = Στὰσις
Υ = Ὕλη
Ω = Ο τὸ μέγα
(Ἐκουσίως δὲν δίδονται ὅλες οἱ ἔννοιες τῶν γραμμάτων).
Ὁ κώδικας εἶναι δῶρο. Εἶναι μία δύναμη... ῥοῆς.
Ἡ ἔννοια εἶναι... ἕνας νοῦς καὶ ἔτσι μπορεῖ νὰ γίνῃ κατα(ω) νοητὴ.
Τὰ Ἑλληνικὰ γράμματα ἦταν 27 καὶ ἔγιναν 24. (γιὰ εὐκολία;). Εἶναι ἤδη ἕνας κωδικὸς ποὺ καταστράφηκε.
Ἡ ἀριθμητικὴ ἀξία τῶν γραμμάτων, δηλαδὴ καὶ ἡ ἔννοιά τους ἄρχισε νὰ ἀλλοιώνεται. Μετὰ ἦλθε ἠ νέα μόδα μὲ τὸ μονοτονικὸ, ὕστερα μὲ τὴν ἐπιδίωξη τοῦ ἀτονικοῦ, κατόπιν ἡ ἔξάλειψις τῶν διφθόγγων, τὰ ἑλληνοαγγλικά, λατινικοειδῆ, κ.λ.π. κ.λ.π. καὶ ἐπεται ἡ συνέχεια. Αὐτοὶ ξέρουν τί κάνουν, ἐμεῖς ξέρουμε τί παθαίνουμε;
Ἐπειδὴ μόνο βιβλίο θὰ μποροῦσα νὰ γράψῳ γιὰ αὐτὸ τὸ θέμα καὶ ἀναγκάζομαι νὰ ἀφαιρῷ πολλὰ ἀπὸ αὐτὰ ποὺ θέλω νὰ ἀναφέρῳ, θὰ περιωριστῷ σὲ ἕνα δύο παραδείγματα μόνο ἀκόμη γιὰ νὰ δώσῳ τὴν ἔννοια τοῦ εὔρους τῆς καταστροφῆς ποὺ ἐπιτελεῖται εἰς βάρος μας.
Συνοπτικὰ θὰ παραθέσῳ ἕνα ἐλάχιστο ἀπὸ τὸ τί χάνουμε καὶ οἱ κρίσεις δικὲς σας γιὰ τὴν ἀπώλεια.
Ὅλα τὰ γράμματα τῆς ἀλφαβήτου (ὅπως ἔπρεπε νὰ εἶναι σὲ ὀριζόντιες 9ᾶδες συμπληρώνουν τὰ 27 γράμματα ποὺ μὲ τὴν ἀριθμητική τους ἀξία δίνουν κατὰ σειρὰν 45, 450 4.500
Τὸ Α καὶ τὸ ΕΝ ἔχουν τὴν ἴδια ἀριθμητικὴ ἀξία.
Οἱ λέξεις ΠΑΤΡΙΣ. ΚΡΑΤΟΣ, ΙΣΤΟΡΙΑ παρουσιάζουν τὴν ἴδια ἀριθμητικὴ ἀξία ποὺ ἰσοῦται μὲ 691. (ταυτόσημες ὡς ἔννοιες- δὲν ἀναλύω τὴν τελικὴ ἔκβαση τοῦ ἀριθμοῦ καὶ τὶς ἀναφυόμενες ἐπεξηγήσεις).
Ὁ ΔΗΜΟΣ διὰ τὴς ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ παρουσιάζουν σχέση διαμέτρου κύκλου διὰ τῆς περιφερείας.
ΤΕΧΝΗ καὶ ΜΟΥΣΑ ἔχουν τὴν ἴδια ἀριθμητικὴ ἀξία.
Οἱ 9 μοῦσες παρουσιάζουν ἀριθμητικὴ ἀξία κατὰ σειρὰν δηλαδή:
ΠΟΛΥΥΜΝΙΑ 1, ΟΥΡΑΝΙΑ 2, ΤΕΡΨΙΧΟΡΗ 3, ΜΕΛΠΟΜΕΝΗ 4, ΘΑΛΛΕΙΑ 5, ΚΑΛΛΙΟΠΗ 6, ΕΥΤΕΡΠΗ 7, QΛΕΙΩ 8, ΕΡΑΤΩ 9.
Συμπίπτει μὲ τοὺς 9 ἀκέραιους ἀριθμοὺς.
Ἀρκετὰ μὲ αὐτὰ μόνο θὰ κεντρίσῳ τὴν περιέργειά σας μὲ τὸ ὄνομα ΕΛΛΗΝ ποὺ δίδει 123, δηλαδὴ τὸ 6 ἀθροιζομένων τῶν ἀριθμῶν. Ἐν συνεχείᾳ τὸν λόγο (διαίρεση) τοῦ ΜΗΚΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΥΚΛΟΥ / ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ ποὺ προσφέρει 3,14159.......Ἀεὶ(3) ὁ(1) Θεὸς(4) ὁ(1) Μέγας(5) Γεωμετρεῖ(9)...
Τὸ 666 δὲν θὰ τὸ ἀναφέρῳ καθόλου γιὰ εὐνόητους λόγους καὶ κατανοητῆς ἀμφισβητήσεως ἀπὸ τοὺς ἀναγνῶστες. Θὰ ὑποθέσῳ ὅπως θὰ ἤθελα κι ἐσεῖς ὅτι ἐμπίπτει σὲ πολὺ εὐρεῖα ἑρμηνία ὁπότε δὲν σχολιάζεται.
Θέλετε νὰ μοῦ πεῖτε ὅτι αὐτὰ ποὺ γνωρίζει ἕνας κοινὸς ἄνθρωπος ὅπως κι ἐγώ, δὲν εἶναι γνωστὰ στὰ «ἀφεντικὰ» τῆς ῥοῆς τοῦ κόσμου; Θέλετε νὰ μοῦ πεῖτε ὅτι τσακίζουν καθημερινὰ τὴν γλῶσσα γιὰ τὴν εὐκολία τοῦ κόσμου; Θέλετε νὰ μοῦ πειτε ὅτι τὰ μονοτονικὰ, ἀτονικά, λατινικοειδῆ, καταργητικὰ διφθόγγων, δημιουργία νέων λέξεων ἀπὸ τὰ σκουλήκια τῆς δημοσιογραφίας καὶ τἆχα διανοούμενων κάποιων πανεπιστημίων ποὺ δὲν τοὺς ξέρει οὔτε ἡ μάνα ποὺ τοὺς γέννησε ποὺ προτείνουν ἁπλοποίηση τῆς γλῶσσας, εἶναι χωρὶς σκοπό; Θέλετε νὰ μοῦ πεῖτε ὅτι τὰ ἑλληνοαγγλικὰ ἁπλὰ συνέβησαν τυχαῖα; Μήπως ἔγιναν γιὰ ἐξυπηρέτηση τῆς ταχύτητας τῆς ἐπικοινωνίας μεταξὺ τῶν ἀνθρώπων..............στὸν δρόμο τῆς καταστροφῆς τους;
Προσωπικὰ δὲν νομίζω ὅτι εἶναι τυχαῖο καὶ μένω συνεπὴς στὸν ἀγώνα μου ἔναντίον αὐτῆς τῆς ῥοπῆς.
Ψάχνουμε νὰ ἀποκλύψουμε τὰ σχέδια τῶν παγκοσμιοποιητῶν καὶ νὰ ἀντιδράσουμε μὲ κάποιον τρόπο ποὺ ἂν στεκόμασταν νὰ σκεφτοῦμε μόνο τὶς λέξεις ποὺ χρησιμοποιοῦμε θὰ εἴχαμε τὶς ἀπαντήσεις ποὺ ἐπιζητοῦμε. Θέλουμε νὰ ἀφυπνίσουμε τὸν κόσμο νὰ καταλάβῃ τί γίνρται στὸ περιβάλλον του γιὰ νὰ προάγουμε τὴν ἀνώτερη διάνοια καὶ ἔτσι νὰ σωθῇ ἠ ἀνθρωπότητα. Τί περισσότερο θέλουμε ἀπὸ τὸ νὰ τοὺς ποῦμε νὰ συνειδητοποιῆσουν τὴν γλώσσα ποὺ μιλᾶνε.
Αὐτὸ μποροῦν νὰ τὸ κάνουν γράφοντας ἑλληνοαγγλικὰ καὶ ἠδονιζόμενους μὲ τὸ νὰ χρησιμοποιοῦν συντμήσεις χάνοντας τὸ νόημα καὶ τὴν ἔννοια τῶν λέξεων ποὺ χρησιμοποιοῦν;
Ὅλα ποὺ ἀνέφερα ἀποτελοῦν ἀτομικὴ ἄποψη καὶ δὲν σκοπεύουν στὸν χλευασμὸ καὶ ἀποποίηση τῆς ἐξελίξεως ὅπως ἔχει ἐπισυμβεῖ, εἶναι προσωπικὴ θέαση καὶ εὐέλικτη στὶς διακυμάνσεις στὶς ὁποῖες ὑπόκειται. Ἡ ἐξέλιξη περνάει ἀπὸ στάδια ποὺ εἶναι ἀναγκαῖα σὲ τἐτοιο βαθμὸ ποὺ δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ ἀποκρυπτογραφήσουμε σὲ αὐτὸ τὸ στάδιο τῆς ζωῆς μας.
- ArELa
- Founder-Administrator
- Δημοσιεύσεις: 66942
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
- Irc ψευδώνυμο: ArELa
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 1879 φορές
- Έλαβε Likes: 2770 φορές
Re: Πολυτονικό ή μονοτονικό?
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Re: Πλειάδιοι - Oι φέροντες την αυγή
Πες έστω και μία και θα σε παραδεχτώ· αλλά και να πεις (άμα ποτέ βρεις), άχρηστο θα 'ναι· ο Θεός είχε πει «Μέσα στους αιώνες εξαιτίας κάποιων πιστών μου θα με βρίζουν οι άνθρωποι» (Ησ. νβ'5).ICAROS έγραψε:Ας βγάλουν πρώτα από τα ''θρησκευτικά'' κείμενά τους τις αναφορές υπέρ Υβραίων και κατά Ελλήνων και μετά να κάνουν υποδείξεις για τον ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΕΡΟ τρόπο γραφής.
Αλήθεια, ε; Τότε γιατί όσες έρευνες έχουν γίνει αποδεικνύουν ότι προλαμβάνει τη δυσλεξία; Ή μήπως η πολλή κούραση είναι που το κάνει αυτό;ICAROS έγραψε:Το πολυτονικό είναι που κουράζει όχι το μέγεθος γραμματοσειράς.
Μπα; Και 'γω σου λέω το εξής: γιατί να μην είναι ελληνικότερο να γράφουμε σε ΓΡΑΜΜΙΚΗ Β'; Γιατί να χρησιμοποιούμε το ΦΟΙΝΙΚΙΚΟ αλφάβητο κι όχι το αχαϊκό-ελληνικό;ICAROS έγραψε:Eλληνικότερον είναι να γράφουμε μονοτονικά ή άτονα ΚΕΦΑΛΑΙΑ.
Αν γράφεις όμως με κεφαλαία, εσύ θα έγραφες ΕΛΛΗΝΙΚΑ; Θα έβαζες τη δασεία Η; Θα χρησιμοποιούσες επίσης το δίγαμμα (F), το κόπα (Q), καθώς και το σαν (Μ), το σω (Ρ) και το γιοτ (J); Θα έβαζες και την υπογεγραμμένη Ι; Ναι, σιγά... και πώς θα το έκανες κύριε εξυπνάκια αν δεν είχες διδαχθεί πολυτονικό;
Μονοτονικά; Από πού κι ως πού; Αφού αυτό ήταν εφεύρευση των ίδιων που έκαναν «τις αναφορές υπέρ Υβραίων και κατά Ελλήνων». Όπως επίσης και το να αφήνουμε κενά ενδιάμεσα στις λέξεις, ώστε να ΜΗΝ ΚΟΥΡΑΖΟΝΤΑΙ τα μάτια. Φάσκεις κι αντιφάσκεις;
Έτσι για την ιστορία, να σου πω πληροφοριακά ότι αυτά τα γράμματα είχαν εξαφανιστεί όταν ο Μ. Αλέξανδρος ήταν παιδί, και το Η έτεινε να καταργηθεί. Από τα χρόνια του Πλάτωνα, η αρχαία προφορά είχε αλλάξει και πρόφεραν όπως εμείς τώρα. Οι Ρωμαίοι ακόμα δεν είχαν κατακτήσει τίποτα όταν οι ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΝΟΙ ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ ξεκίνησαν τη δημιουργία του πολυτονικού, κυρίως για να ΔΙΑΤΗΡΗΣΟΥΝ έναν δεσμό με τη γλώσσα που μιλούσαν οι παππούδες τους, κι όχι να μαθαίνουν σωστά ελληνικά οι βάρβαροι. Η Παλαιά Διαθήκη ακόμη ήταν εβραϊκά χειρόγραφα και ο Χριστός δεν είχε γεννηθεί, και κανένας δεν είχε ακόμη ασχοληθεί με τη μετάφραση του ιερού κειμένου.ICAROS έγραψε:Αυτή την καφρο-επινόηση αυτών των μουτζουρων χάρις των οποίων έφυγε το αρχικό Η κλπ γράμματα
Επίσης, λίγος σεβασμός σε αυτούς τους «μούτζουρους» δε βλάπτει, γιατί αν δεν ήταν αυτοί και οι ορθόδοξοι μοναχοί τώρα εσύ δε θα είχες σχεδόν τίποτα να διαβάσεις από τους συγγραφείς της αρχαιότητος.
Επειδή είσαι τελείως ανίδεος, δεν ξέρεις ότι η πίστη μας βασίζεται κυρίως στην ΚΑΙΝΗ κι έπειτα στην Παλαιά Διαθήκη;ICAROS έγραψε:εφόσον το νεο-ελλαδικό έθνος τους έχει άμεση σχέση με την ''Παλαιά''
Η ΠΔ ήταν για να προετοιμάσει σταδιακά τους ανθρώπους εκείνης της εποχής για την αλήθεια της Καινής. Επιπλέον, πάλι για να είμαστε ιστορικά ακριβείς, μάθε ότι μερικά από τα βιβλία της Παλαιάς Διαθήκης γράφτηκαν εξ αρχής στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Τέλος, πώς δύναται κάποιος που απεχθάνεται τελείως το πολυτονικό να έχει πατήσει «Μου αρέσει» στη σελίδα του Διονύση Σαββόπουλου στο φατσοβιβλίο, ανθρώπου που δηλώνει ένθερμος υποστηρικτής του πολυτονικού; Πώς γίνεται να υποστηρίζεις τα κεφαλαία και να γράφεις με μικρά; Πάλι αντιφάσκεις...
Έχεις σύγχηση ιδεών μέσα σου, είσαι ένας κομπλεξικότατος, φαντασμένος, ανιστόρητος και προκατειλημένος μουρτζούφλης, σούργελο, από αυτούς που νομίζουν πως τα ξέρουν όλα και είναι ανάξιοι να ορθώσουν σωστά και νοηματικά έστω και μια πρόταση...
Εν πάση περιπτώσει, ποιο είναι το πρόβλημά σου; Εμείς σου βρίσαμε τον Δία, τον Βούδα ή τον Νίτσε; Για σύνελθε λίγο... Άντε πια με τα σαπάκια που έχουν μαζευτεί...
Υ.Γ.: Ό,τι και να πεις απαξιώ να σου απαντήσω, το ξέρουμε κι οι δυο πως έχεις άδικο.
- Τάλως
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 3188
- Εγγραφή: Τρί 26 Αύγ 2008, 12:17
- Φύλο: Άνδρας
- Έλαβε Likes: 2 φορές
Re: Πλειάδιοι - Oι φέροντες την αυγή
Ο νους και το σωμα εχουν ενα κοινο γνωρισμα... οσο περισσοτερο γυμναζονται τοσο ευρωστοτερα γινονται .lara έγραψε: Αλήθεια, ε; Τότε γιατί όσες έρευνες έχουν γίνει αποδεικνύουν ότι προλαμβάνει τη δυσλεξία; Ή μήπως η πολλή κούραση είναι που το κάνει αυτό;
η αρχαια ελληνικη οπως και το πολυτονικο ειναι δυσκολη για καποιον που δεν την εχει σαν μητρικη γλωσσα.
Η νεα δε ειναι ακομα ποιο δυσκολη.
την δυσλεξια σιγουρα δεν την προλαμβανει γιατι ειναι ποιο ευκολη .
μετα την κατακτηση του Αλεξανδρου ο συχνοτισμος "βαρβαρων" και Ελληνων ηταν πολυ εντονοςοι ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΝΟΙ ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ ξεκίνησαν τη δημιουργία του πολυτονικού, κυρίως για να ΔΙΑΤΗΡΗΣΟΥΝ έναν δεσμό με τη γλώσσα που μιλούσαν οι παππούδες τους, κι όχι να μαθαίνουν σωστά ελληνικά οι βάρβαροι.
και ειχε παρατηρηθει το φαινομενο της αλλοιωσης της γλωσσας.
και ετσι εφτιαξαν το πολυτονικο για να δειχνουν σε οσουν δεν γνωρισαν ποιο γραμμα προφερεται με ποιο τροπο.
Λιγος σεβασμος στους νεκρους που δεν ειχαν δεχτει να αλλαξουν πιστηΕπίσης, λίγος σεβασμός σε αυτούς τους «μούτζουρους» δε βλάπτει, γιατί αν δεν ήταν αυτοί και οι ορθόδοξοι μοναχοί τώρα εσύ δε θα είχες σχεδόν τίποτα να διαβάσεις από τους συγγραφείς της αρχαιότητος.
και λιγος σε βασμος απεναντι στα καμενα χειρογραφα δεν θα εβλαπτε .
μου θυμιζεις εναν θεολογο που ελεγε οτι χαρη στους μοναχουν εχουμε πιχι τον Αριστοτελη την αρχη νευριασα αλλα μετα
εκλαιγα απο τα γελια
αντε να δουμε ποτε θα τις διαβασετε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣΕπειδή είσαι τελείως ανίδεος, δεν ξέρεις ότι η πίστη μας βασίζεται κυρίως στην ΚΑΙΝΗ κι έπειτα στην Παλαιά Διαθήκη;
Η ΠΔ ήταν για να προετοιμάσει σταδιακά τους ανθρώπους εκείνης της εποχής για την αλήθεια της Καινής.
Εἶσ' Ἕλληνας; Τί προσκυνᾶς; Σηκώσου ἀπάνω! Ἐμεῖς καὶ στοὺς θεοὺς ὀρθοὶ μιλοῦμε..
[img]http://www.afroditishobby.gr/datafiles/498.jpg[/img]
[img]http://s12.postimg.org/pm4kknyzd/copy.j ... 1364828493[/img]
http://www.youtube.com/watch?v=8F_Z060Wlck
[img]http://www.afroditishobby.gr/datafiles/498.jpg[/img]
[img]http://s12.postimg.org/pm4kknyzd/copy.j ... 1364828493[/img]
http://www.youtube.com/watch?v=8F_Z060Wlck
- doctormarkon
- Επίτιμος
- Δημοσιεύσεις: 15823
- Εγγραφή: Πέμ 11 Μαρ 2010, 20:05
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 344 φορές
- Έλαβε Likes: 452 φορές
Re: Πολυτονικό ή μονοτονικό?
Φανταστικό το άρθρο του Τάσου.
Αναφέρεται στα τρία γράμματα από το αλφάβητο που χάθηκαν. Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί χάθηκαν αλλά ούτε ξέρω πότε ακριβώς αφαιρέθηκαν από το αλφάβητο.
Ήταν το Δίγαμα αυτό που σήμερα στις αριθμήσεις βάζουμε ως στ το έκτο γράμμα.
Ήταν το κόπα ή Q = 90
Και το Σαμπίν που αποικονίζεται σαν κεραυνός και αντιστοιχεί στο 900.
Δεν ξέρω πολλά περί αριθμολογίας αλλά τα γράμματα που χάθηκαν αντιστοιχούν στο 6, 90, 900
Όποιος έχει φαντασία ας το εξηγήσει και ας είναι λάθος.
Άλλη ερώτηση κρίσεως.
Τι σκοπούς εξυπηρετούσε το μονοτονικό?
Απλούστευση? απλοποίηση?
Δεν βλέπω να μειώθηκαν οι ώρες διδασκαλίας ούτε να απλοποιήθηκαν τα μαθήματα ούτε να προστέθηκαν άλλα μαθήματα πιό χρήσιμα όπως π.χ πρώτες βοήθειες ή μηχανολογία αυτοκινήτου.
Η δημοτική γιατί καθιερώθηκε υποχρεωτικά?
Αν κάποιος θέλει να χρησιμοποιεί καθαρεύουσα γιατί να μην το κάνει?
Είχα συναντήσει κάποτε έναν τύπο που μιλούσε καθαρεύουσα και δεν ήταν "χουντικός"
Πήγαμε για καφέ με παρέα και εκείνος ρώτησε μία κοπέλα. Γαλακτοφόρον ή ανευ γάλακτος?
Μου φάνηκε παράξενο. Αλλά γιατί να μην συνυπάρχουν και οι δύο γλώσσες?
Η συνύπαρξη θα εμπλούτιζε το λεξιλόγιο και οι λέξεις ανάλογα αν ήταν καθαρεύουσα ή δημοτική θα αποκτούσαν κάποια ξεχωριστή σημασία και θα βοηθούσε την έκφραση νοημάτων.
Μικτή ή αχταρμάς? Όχι βέβαια.
Ο αχταρμάς υπάρχει ήδη στη γραφειοκρατική γλώσσα στην οποία επιβιώνουν λέξεις καθαρεύουσας αλλά η δομή είναι δημοτική. Έτσι μέσα σε ένα κείμενο δημοτικής ακούγονται και λέξεις όπως ενθέματι, ταυτάριθμος κλπ. Το δημόσιο έγγραφο παραπέμπει σε "δυσκοιλιότητα" Η γραφειοκρατική γλώσσα είναι δυσκοίλια. Τόσα χρόνια δεν μπόρεσα να τη χωνέψω
Αναφέρεται στα τρία γράμματα από το αλφάβητο που χάθηκαν. Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί χάθηκαν αλλά ούτε ξέρω πότε ακριβώς αφαιρέθηκαν από το αλφάβητο.
Ήταν το Δίγαμα αυτό που σήμερα στις αριθμήσεις βάζουμε ως στ το έκτο γράμμα.
Ήταν το κόπα ή Q = 90
Και το Σαμπίν που αποικονίζεται σαν κεραυνός και αντιστοιχεί στο 900.
Δεν ξέρω πολλά περί αριθμολογίας αλλά τα γράμματα που χάθηκαν αντιστοιχούν στο 6, 90, 900
Όποιος έχει φαντασία ας το εξηγήσει και ας είναι λάθος.
Άλλη ερώτηση κρίσεως.
Τι σκοπούς εξυπηρετούσε το μονοτονικό?
Απλούστευση? απλοποίηση?
Δεν βλέπω να μειώθηκαν οι ώρες διδασκαλίας ούτε να απλοποιήθηκαν τα μαθήματα ούτε να προστέθηκαν άλλα μαθήματα πιό χρήσιμα όπως π.χ πρώτες βοήθειες ή μηχανολογία αυτοκινήτου.
Η δημοτική γιατί καθιερώθηκε υποχρεωτικά?
Αν κάποιος θέλει να χρησιμοποιεί καθαρεύουσα γιατί να μην το κάνει?
Είχα συναντήσει κάποτε έναν τύπο που μιλούσε καθαρεύουσα και δεν ήταν "χουντικός"
Πήγαμε για καφέ με παρέα και εκείνος ρώτησε μία κοπέλα. Γαλακτοφόρον ή ανευ γάλακτος?
Μου φάνηκε παράξενο. Αλλά γιατί να μην συνυπάρχουν και οι δύο γλώσσες?
Η συνύπαρξη θα εμπλούτιζε το λεξιλόγιο και οι λέξεις ανάλογα αν ήταν καθαρεύουσα ή δημοτική θα αποκτούσαν κάποια ξεχωριστή σημασία και θα βοηθούσε την έκφραση νοημάτων.
Μικτή ή αχταρμάς? Όχι βέβαια.
Ο αχταρμάς υπάρχει ήδη στη γραφειοκρατική γλώσσα στην οποία επιβιώνουν λέξεις καθαρεύουσας αλλά η δομή είναι δημοτική. Έτσι μέσα σε ένα κείμενο δημοτικής ακούγονται και λέξεις όπως ενθέματι, ταυτάριθμος κλπ. Το δημόσιο έγγραφο παραπέμπει σε "δυσκοιλιότητα" Η γραφειοκρατική γλώσσα είναι δυσκοίλια. Τόσα χρόνια δεν μπόρεσα να τη χωνέψω
Μη σκοτώνετε τα κουνούπια. Αλλοι σας πίνουν το αίμα
Re: Πολυτονικό ή μονοτονικό?
Τα τρία αυτά γράμματα καταργήθηκαν από την αττική γραφή κατόπιν ψηφίσματος της Εκκλησίας του Δήμου στα τέλη του 5ου αιώνα π.Χ. διότι δεν χρησιμοποιούνταν πλέον.
Ἀταλαίπωρος τοῖς πολλοῖς ἡ ζήτησις τῆς ἀληθείας, καὶ ἐπὶ τὰ ἑτοῖμα μᾶλλον τρέπονται. Θουκ. Α20
Προειδοποίηση: Ό,τι γράφετε ΘΑ χρησιμοποιηθεί εναντίον σας!
ΕΤΥΜΩΣ ΕΤΟΙΜΟΣ ;)
Προειδοποίηση: Ό,τι γράφετε ΘΑ χρησιμοποιηθεί εναντίον σας!
ΕΤΥΜΩΣ ΕΤΟΙΜΟΣ ;)
Re: Πολυτονικό ή μονοτονικό?
Προσωπικά είμαι υπέρ του μοοτονικού και υπέρ του να κόβεται ότι είναι άχρηστο.
Ο τονισμός μας βοηθαει να διακρίνουμε κάποιες λέξεις όπως (νομός νόμος). η ορθογραφία το ίδιο "είδη- ήδη" κατα τα άλλα δεν έχει καμια χρηστικη αξία η τυπολατρεία. Στο βυζάντιο και τους Ελληνιστικους αν θυμαμαι καλα χρόνους που χρησιμοποιουνταν ίσως το πολυτονικό να είχε μια χρηστική αξία οσον αφορά τη προφορά των λέξεων. Τωρα αυτή η χρηστικότητα έχει χαθεί και το μονοτονικό τις αποδίδει μια χαρά.
Ο τονισμός μας βοηθαει να διακρίνουμε κάποιες λέξεις όπως (νομός νόμος). η ορθογραφία το ίδιο "είδη- ήδη" κατα τα άλλα δεν έχει καμια χρηστικη αξία η τυπολατρεία. Στο βυζάντιο και τους Ελληνιστικους αν θυμαμαι καλα χρόνους που χρησιμοποιουνταν ίσως το πολυτονικό να είχε μια χρηστική αξία οσον αφορά τη προφορά των λέξεων. Τωρα αυτή η χρηστικότητα έχει χαθεί και το μονοτονικό τις αποδίδει μια χαρά.
- promitheas14
- Σούπερ Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 1832
- Εγγραφή: Τετ 02 Ιαν 2013, 16:25
- Φύλο: Άνδρας
- Έδωσε Likes: 13 φορές
- Έλαβε Likes: 20 φορές
Re: Πολυτονικό ή μονοτονικό?
Εἶναι φανερό πώς τάσσομαι ὑπέρ τοῦ πολυτονιικοῦ!Divine Sinner έγραψε:Προσωπικά είμαι υπέρ του μοοτονικού και υπέρ του να κόβεται ότι είναι άχρηστο.
Ο τονισμός μας βοηθαει να διακρίνουμε κάποιες λέξεις όπως (νομός νόμος). η ορθογραφία το ίδιο "είδη- ήδη" κατα τα άλλα δεν έχει καμια χρηστικη αξία η τυπολατρεία. Στο βυζάντιο και τους Ελληνιστικους αν θυμαμαι καλα χρόνους που χρησιμοποιουνταν ίσως το πολυτονικό να είχε μια χρηστική αξία οσον αφορά τη προφορά των λέξεων. Τωρα αυτή η χρηστικότητα έχει χαθεί και το μονοτονικό τις αποδίδει μια χαρά.
Νά τονίσω μερικά ζητήματα:
α) Δέν μποροῦμε νά γνωρίζουμε τι εἶναι ἄχρηστο ἤ χρήσιμο. Μία πιθανή χρησιμότητα τοῦ πολυτονικοῦ εἶναι ἡ ποικιλία καί ἡ πολυμορφία, μέσω τῶν ὁποίων ὀξύνονται καί ἐκλεπτύνονται οἱ ἐγκεφαλικές λειτουργίες.
β) Τό πολυτονικό ἔχει καί λειτουργική χρησιμότητα π.χ. (ὡραία μέρα/πέρασα πολύ ὡραῖα).
γ) Ἡ ὑπόθεση τῆς γλώσσας εἶναι πολύ σπουδαῖο πρᾶγμα ὥστε νά κάνουμε κοπτική ραπτική μέ αὐτήν.
δ) Ἡ γλῶσσα ἀλλάζει ὡς ζωντανό ὄργανο καί ἐργλεῖο ἀλλά ὄχι μέσα ἀπό τά γραφεῖα "εἰδημόνων", τύπου Μπαμπινιώτη,
πού μᾶς εἶπε ὅτι τό παλληκάρι πρέπει νά γράφεται παλικάρι καί ἡ μπύρα μπίρα, οὔτε ἀπό μιά δεκάδα νυσταγμένων βουλευτῶν πού δέν ἤξεραν τί τροπολογία ψήφιζαν μεταμεσονυκτίως...
ε) Καμμία ἄλλη Εὐρωπαϊκή γλῶσσα δέν ὑπέστη τόσες ἀλλαγές (στό ὄνομα τῆς προόδου), ὅσο ἡ ἑλληνική. Μόνο ἡ τουρκική ἄλλαξε γιά πολιτικούς λόγους ὥστε νά γίνῃ ἡ Τουρκία "εὐρωπαϊκό" κράτος.
ς) Τό προηγούμενο δείχνει ὅτι οἱ λόγοι ἀλλαγῆς τῆς γλώσσας μας -τοῦ πολυτονικοῦ περιλαμβανομένου στό "πακέτο" - εἶναι μόνο πολιτικοί (γκρίκλις καί στό βάθος ἐκλατινισμός). Ὄλα τά ἄλλα, περί ἁπλότητος, εὐκολίας κτλ εἶναι δικαιολογίες.
ζ) Τό μονοτονικό δέν κάνει καλά τήν δουλειά του οὔτε κἄν στόν τονισμό, ἀφοῦ δέν σημείωνονται οἱ λέξεις πού τονίζονται. (Ὁ κανόνας τοῦ μή τονισμοῦ τῶν μονοσύλλαβων λέξεων εἶναι γελοῖος) Π.χ. παρατηρῆστε πῶς θά διάβαζε ἕνα παιδάκι τήν παρακάτω φράση: ἀπό δῶ κι ἀπό κεῖ/ από δω κι από κει. Δέν θά μποροῦσε νά τήν συνδέση μέ τήν πραγματική προφορά.
Ὄποιος ἐλεύθερα συλλογᾶται, συλλογᾶται καλά.
Ρήγας Βελεστινλῆς
Ρήγας Βελεστινλῆς