Καταβρόχθισε 54 χοτ ντογκ μέσα σε δέκα λεπτά

Περί ανέμων και υδατων
προσώπων και πραγμάτων
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
karipis
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 3251
Εγγραφή: Σάβ 26 Ιαν 2008, 16:15
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη για, μεσ' τη μέση λέμε!
Επικοινωνία:

Re: Καταβρόχθισε 54 χοτ ντογκ μέσα σε δέκα λεπτά

Δημοσίευση από karipis » Τετ 28 Ιούλ 2010, 12:39

Spirit oF Fire έγραψε:η σοβαρότητα φέρνει πείνα..... η σοφία τί φέρνει;
...τα κιλά :giggle:
Άβαταρ μέλους
Spirit oF Fire
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2366
Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2007, 17:45
Irc ψευδώνυμο: Spirit_Of_Fire
Φύλο: Γυναίκα

Re: Καταβρόχθισε 54 χοτ ντογκ μέσα σε δέκα λεπτά

Δημοσίευση από Spirit oF Fire » Πέμ 29 Ιούλ 2010, 10:43

karipis έγραψε:
Spirit oF Fire έγραψε:η σοβαρότητα φέρνει πείνα..... η σοφία τί φέρνει;
...τα κιλά :giggle:

σωστόστ =ρ
Ο αληθινός πολεμιστής διατηρεί την ανθρωπιά του ακόμη και στη μάχη. Κερδίζοντας έναν βάρβαρο θρίαμβο εξακολουθείς να διακυβεύεις την ψυχή σου. Αυτοί που πολεμούν τον δράκο μπορούν να γίνουν ο δράκος.
Η φωτιά δεν καταστρέφει μόνο, μπορεί και να καθαρίζει τις ψυχές μας.
Άβαταρ μέλους
Spirit oF Fire
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2366
Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2007, 17:45
Irc ψευδώνυμο: Spirit_Of_Fire
Φύλο: Γυναίκα

Re: Καταβρόχθισε 54 χοτ ντογκ μέσα σε δέκα λεπτά

Δημοσίευση από Spirit oF Fire » Σάβ 31 Ιούλ 2010, 15:18

Ο αληθινός πολεμιστής διατηρεί την ανθρωπιά του ακόμη και στη μάχη. Κερδίζοντας έναν βάρβαρο θρίαμβο εξακολουθείς να διακυβεύεις την ψυχή σου. Αυτοί που πολεμούν τον δράκο μπορούν να γίνουν ο δράκος.
Η φωτιά δεν καταστρέφει μόνο, μπορεί και να καθαρίζει τις ψυχές μας.
Άβαταρ μέλους
Blue Ice
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2273
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 10:44
Φύλο: Γυναίκα

Re: Καταβρόχθισε 54 χοτ ντογκ μέσα σε δέκα λεπτά

Δημοσίευση από Blue Ice » Σάβ 31 Ιούλ 2010, 18:51

Ο Kabamaru Rulezzzzz λέμε... :ups:

Θα ήθελα να δω αντίστοιχο διαγωνισμό με πίττα γύρο (ή σουβλάκι κατά τους Αθηναίους :loco: )
Ου καταισχυνώ τα όπλα τα ιερά,

ουδ' εγκαταλείψω τον παραστάτη αυτών, ότω αν στοιχίσω.

Αμυνώ δε και υπέρ ιερών και οσίων και μόνος και μετά πολλών.

Την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω, πλείω δε και αρείω όσοις αν παραδέξωμαι.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικα-Ελεύθερο βήμα”