ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ θα δώσουν τη ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΛΑΩΝ απέναντι στο

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
doctormarkon
Επίτιμος
Επίτιμος
Δημοσιεύσεις: 15846
Εγγραφή: Πέμ 11 Μαρ 2010, 20:05
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 351 φορές
Έλαβε Likes: 452 φορές

Re: ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ θα δώσουν τη ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΛΑΩΝ απέναντι στο

Δημοσίευση από doctormarkon » Πέμ 29 Ιούλ 2010, 07:21

Κι εγώ έχω ακούσει κάτι ...................."ωραία" από Πασόκους όπως πχ ότι το ΔΝΤ αποπληθωρίζει. Και ότι οι περικοπές των μισθών οδηγούν σε πτώση των τιμών. Εδώ όμως ο πληθωρισμός πήρε τον ανήφορο. Τα γνωστα περί προσφοράς και ζήτησης ισχύουν σε κλειστή οικονομία μικρών παραγωγών και πολλών και όχι σε παγκοσμιοποιημένη αγορά, με μονοπώλια και κρατική παρέμβαση με αύξηση του ΦΠΑ και των τιμολογίων των ΔΕΚΟ. Αυτό σημαίνει στασιμοπληθωρισμός και μάλιστα τενητός που δεν οδηγεί σε μία ανάπτυξη Κάθε άλλο......../
Μη σκοτώνετε τα κουνούπια. Αλλοι σας πίνουν το αίμα
Άβαταρ μέλους
Exciter
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1799
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 19:17
Φύλο: Άνδρας

Re: ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ θα δώσουν τη ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΛΑΩΝ απέναντι στο

Δημοσίευση από Exciter » Πέμ 29 Ιούλ 2010, 09:49

Η δήλωση είναι από την ομιλία του στη βουλή για τον Προϋπολογισμό του 2009.

Στο προσωπικό του σάιτ υπάρχει ολόκληρο το βίντεο, και το συγκεκριμένο απόσπασμα είναι περίπου στο όδγοο λεπτό.

Προειδοποίηση σε όποιοιν κάτσει να το ακούσει ολόκληρο: Είναι απίστευτα εξοργιστική ομιλία. Αφ ενός μιλάει λες και δεν ήταν ποτέ κυβέρνηση το ΠαΣοΚ, αφ ετέρου καταδεικνύει με τον πλέον σαφή τρόπο ότι ήξεραν τη δημοσιονομική κατάσταση πολύ πριν τις εκλογές του 2009 και όταν έλεγαν "λεφτά υπάρχουν" ψεύδονταν ασύστολα.
Ἀταλαίπωρος τοῖς πολλοῖς ἡ ζήτησις τῆς ἀληθείας, καὶ ἐπὶ τὰ ἑτοῖμα μᾶλλον τρέπονται. Θουκ. Α20
Προειδοποίηση: Ό,τι γράφετε ΘΑ χρησιμοποιηθεί εναντίον σας!
ΕΤΥΜΩΣ ΕΤΟΙΜΟΣ ;)
Άβαταρ μέλους
Aristogenos
Καμμένος Ιδεογραφίτης
Καμμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 437
Εγγραφή: Κυρ 27 Δεκ 2009, 18:31
Φύλο: Άνδρας

Re: ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ θα δώσουν τη ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΛΑΩΝ απέναντι στο

Δημοσίευση από Aristogenos » Πέμ 29 Ιούλ 2010, 18:44

exiled έγραψε: Είμαι βέβαιος πλέον ότι ο στόχος ήταν η μετατροπή της χώρας σε προτεκτοράτο, το κίνητρο δεν κατανοώ (διότι παίζει λόγω βλακείας να θεωρούν κάποιοι καλή μια τέτοια εξέλιξη, το έχω ακούσει από συμφοιτητή μου το Πάσχα του 2009, και τράβαγα τα μαλλιά μου: "να έρθει το ΔΝΤ να μας βάλουν τάξη οι τεχνοκράτες", και είναι και παραδοσιακά ψηφοφόρος του ΠαΣοΚ).
Κάτι τέτοια κομματικα υποκείμμενα είναι που έχουν σηντηρήσει τους ανθέλληνες φεουδάρχες που έχουμε.
Τουλάχιστον δύο πράγματα είναι εξωφρενικά σε αυτή την νοοτροποία
1) Δεχεται κόμα που δεν είναι ικανο να κυβερνησει ώς φυσικό να το ψηφήζει για να κυβερνήσει και
2) Δέχεται πλέον ώς φυσικό να έρθει να μας βαλει τάξη ο παγκόσμιος απατεώνας ( που θα φέρει το ανίκανο κόμα που ψήφησε) που το μόνο που κάνει είναι να πίνει το μεδούλι όσων δανείζει.
το λυπηρόν είναι ότι είναι νεολαία.... μερικοί έχουν καταντήσει τόσο χαιβάνια και άψητοι απο την ζωή μπέμπηδες , έχοντας υποστεί εγκεφαλική παράκρουση από την κομματικη πλυση εγκεφάλου που δέχονται σε πανεπιστήμια και λοιπούς χώρους.....Κάπου πρεπει να ξεκινήσει η "λαμπρή σταδιοδρομία¨" τους και χωρίς κομματικη ταμπέλα, στήσημο κόλου στους καρεκλοκένταυρους δεν θα γίνει αυτό.
Να λοιπόν κάτι τέτοιοι είναι που θα φάνε και τις περισσότερες λεπιδιές ,μεθαύριο θα τους ζητηθεί να στήσουν κόλο και κάπου αλλού, όχι μόνο γιατί θα έιναι εύκολος στόχος αλλά και γιατί το αξίζουν.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πολιτική-Γεωπολιτικά- Κοινωνικά Κινήματα”