http://www.skai.gr/master_story.php?id=109578Ένας ανθοπώλης και ένας κρεοπώλης συνελήφθησαν στην Αγία Πετρούπολη για τη δολοφονία νεαρής κοπέλας, την οποία έπνιξαν στην μπανιέρα διαμερίσματος και κατόπιν την καταβρόχθισαν εν μέρει.
"Τη νύκτα της 19ης προς 20η Ιανουαρίου, οι Γιούρι Μόινοφ και Μαξίμ Γκαλαβάτσκιχ, έπνιξαν την κοπέλα στην μπανιέρα του διαμερίσματος του ενός. Κατόπιν τεμάχισαν το πτώμα του θύματος σε πολλά κομμάτια, έφαγαν κάποια απ’ αυτά και πέταξαν τα υπόλοιπα στα σκουπίδια" ανακοίνωσε η επιτροπή ερευνών της γενικής εισαγγελίας.
Το θύμα, μία κοπέλα ηλικίας 16 ετών, είχε δηλωθεί ως αγνοούμενη από τις 19 Ιανουαρίου.
Έφαγαν 16χρονη!!!!
- Mantam Froufrou
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 4599
- Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 10:05
- Φύλο: Γυναίκα
Έφαγαν 16χρονη!!!!
Την ψυχοθεραπεία μου την κάνω εδώ: http://www.alchemyofnature.blogspot.gr/
- Apomakros
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 3164
- Εγγραφή: Τετ 29 Αύγ 2007, 19:26
- Φύλο: Άνδρας
Re: Έφαγαν 16χρονη!!!!
Αυτό δεν δύναμαι να το σχολιάσω.
(θυμίζει millenium, εκείνη την παλιά τηλεοπτική σειρά με τα ειδεχθή εγκλήματα στην αμερική)
(θυμίζει millenium, εκείνη την παλιά τηλεοπτική σειρά με τα ειδεχθή εγκλήματα στην αμερική)
-
Divine Sinner




