Η παράκαμψη της Ξάνθης και ο δύσκολος παραλιακός της Καβάλας ως τον Στρυμόνα είναι πια παρελθόν.
Έτσι η διαδρομή Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη διαρκεί πλέον λιγότερο από δυο ώρες!
(αν βέβαια δεν οδηγείς με το ένα χέρι βγάζοντας φωτογραφίες με το άλλο)
Το περασμένο Σαββατοκύριακο έκανα τη διαδρομή σε 1.50'. Η ίδια διαδρομή με το λεωφορείο από παιδί που θυμάμαι ήταν περίπου πεντέμισι ώρες!
Χάρη στη Εγνατία Οδό, η Θεσσαλονίκη δεν αποτελεί τη δεύτερη πατρίδα μου αλλά είναι πλέον γειτονιά μου!
(όχι βέβαια ότι δεν ήταν αλλά λέμε τώρα)
Παραθέτω πρόσφατες φωτογραφίες.























(σόρρυ για τα άπλυτα τζάμια και το χέρι μου στο τιμόνι
αλλά δεν γινόταν να οδηγώ με τα πόδια γιατί είχε κίνηση)






