TEUTAMOS
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1697 Εγγραφή: Σάβ 21 Απρ 2007, 20:35
Δημοσίευση
από TEUTAMOS » Παρ 02 Ιαν 2009, 22:39
ΕΛΛΗΝΩΝΠΡΟΜΑΧΟΥΝΤΕΣΑΘΗΝΑΙΟΙΜΑΡΑΘΩΝΙ
ΧΡΥΣΟΦΟΡΩΝΜΗΔΩΝΕΣΤΟΡΕΣΑΝΔΥΝΑΜΙΝ
...ΓΙΑ ΤΑ 2500 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΧΗΝ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ
TEUTAMOS
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1697 Εγγραφή: Σάβ 21 Απρ 2007, 20:35
Δημοσίευση
από TEUTAMOS » Σάβ 03 Ιαν 2009, 17:10
Υψηλά και Χαμηλά Βαρομετρικά του ΣΥΡΙΖΑ
Ό,τι σπείρεις θα θερίσεις, Αλέκα!
ΕΛΛΗΝΩΝΠΡΟΜΑΧΟΥΝΤΕΣΑΘΗΝΑΙΟΙΜΑΡΑΘΩΝΙ
ΧΡΥΣΟΦΟΡΩΝΜΗΔΩΝΕΣΤΟΡΕΣΑΝΔΥΝΑΜΙΝ
...ΓΙΑ ΤΑ 2500 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΧΗΝ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ
TEUTAMOS
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1697 Εγγραφή: Σάβ 21 Απρ 2007, 20:35
Δημοσίευση
από TEUTAMOS » Σάβ 03 Ιαν 2009, 22:27
You vote
ΕΛΛΗΝΩΝΠΡΟΜΑΧΟΥΝΤΕΣΑΘΗΝΑΙΟΙΜΑΡΑΘΩΝΙ
ΧΡΥΣΟΦΟΡΩΝΜΗΔΩΝΕΣΤΟΡΕΣΑΝΔΥΝΑΜΙΝ
...ΓΙΑ ΤΑ 2500 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΧΗΝ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ
TEUTAMOS
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1697 Εγγραφή: Σάβ 21 Απρ 2007, 20:35
Δημοσίευση
από TEUTAMOS » Σάβ 03 Ιαν 2009, 22:53
Τι Βασιλεία; Τί Δημοκρατία;
ΕΛΛΗΝΩΝΠΡΟΜΑΧΟΥΝΤΕΣΑΘΗΝΑΙΟΙΜΑΡΑΘΩΝΙ
ΧΡΥΣΟΦΟΡΩΝΜΗΔΩΝΕΣΤΟΡΕΣΑΝΔΥΝΑΜΙΝ
...ΓΙΑ ΤΑ 2500 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΧΗΝ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ
TEUTAMOS
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1697 Εγγραφή: Σάβ 21 Απρ 2007, 20:35
Δημοσίευση
από TEUTAMOS » Σάβ 03 Ιαν 2009, 23:38
....Και μετά ήλθαν οι Έλληνες να βοηθήσουν τα αδέρφια τους
(Κρητικοί και Παλαιστίνιοι είναι αδέλφια.
Γιασέρ Αραφάτ )
ΕΛΛΗΝΩΝΠΡΟΜΑΧΟΥΝΤΕΣΑΘΗΝΑΙΟΙΜΑΡΑΘΩΝΙ
ΧΡΥΣΟΦΟΡΩΝΜΗΔΩΝΕΣΤΟΡΕΣΑΝΔΥΝΑΜΙΝ
...ΓΙΑ ΤΑ 2500 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΧΗΝ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ
TEUTAMOS
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1697 Εγγραφή: Σάβ 21 Απρ 2007, 20:35
Δημοσίευση
από TEUTAMOS » Κυρ 04 Ιαν 2009, 16:25
Koύγια που σε κούνιαγε!!!
ΕΛΛΗΝΩΝΠΡΟΜΑΧΟΥΝΤΕΣΑΘΗΝΑΙΟΙΜΑΡΑΘΩΝΙ
ΧΡΥΣΟΦΟΡΩΝΜΗΔΩΝΕΣΤΟΡΕΣΑΝΔΥΝΑΜΙΝ
...ΓΙΑ ΤΑ 2500 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΧΗΝ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ
TEUTAMOS
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1697 Εγγραφή: Σάβ 21 Απρ 2007, 20:35
Δημοσίευση
από TEUTAMOS » Κυρ 04 Ιαν 2009, 16:59
Νεα Λαοκρατία
ΕΛΛΗΝΩΝΠΡΟΜΑΧΟΥΝΤΕΣΑΘΗΝΑΙΟΙΜΑΡΑΘΩΝΙ
ΧΡΥΣΟΦΟΡΩΝΜΗΔΩΝΕΣΤΟΡΕΣΑΝΔΥΝΑΜΙΝ
...ΓΙΑ ΤΑ 2500 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΧΗΝ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ
TEUTAMOS
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1697 Εγγραφή: Σάβ 21 Απρ 2007, 20:35
Δημοσίευση
από TEUTAMOS » Κυρ 04 Ιαν 2009, 22:38
Εσένα περίμενε ο λαός
ΕΛΛΗΝΩΝΠΡΟΜΑΧΟΥΝΤΕΣΑΘΗΝΑΙΟΙΜΑΡΑΘΩΝΙ
ΧΡΥΣΟΦΟΡΩΝΜΗΔΩΝΕΣΤΟΡΕΣΑΝΔΥΝΑΜΙΝ
...ΓΙΑ ΤΑ 2500 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΧΗΝ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ
Dhmellhn
Επίτιμος
Δημοσιεύσεις: 4046 Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 15:16
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: ΕΛ-ΛΑΣ
Έδωσε Likes: 27 φορές
Έλαβε Likes: 71 φορές
Δημοσίευση
από Dhmellhn » Κυρ 04 Ιαν 2009, 23:10
Δεν έχουμε αιώνιους συμμάχους ούτε διηνεκείς εχθρούς. Τα συμφέροντά μας είναι αιώνια και διηνεκή. Αυτά έχουμε καθήκον να τα προασπίσουμε. (ΛΟΡΔΟΣ ΠΑΛΜΕΡΣΤΟΝ)
TEUTAMOS
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1697 Εγγραφή: Σάβ 21 Απρ 2007, 20:35
Δημοσίευση
από TEUTAMOS » Κυρ 04 Ιαν 2009, 23:10
Το κουτί της Παν-Ντόρας!
ΕΛΛΗΝΩΝΠΡΟΜΑΧΟΥΝΤΕΣΑΘΗΝΑΙΟΙΜΑΡΑΘΩΝΙ
ΧΡΥΣΟΦΟΡΩΝΜΗΔΩΝΕΣΤΟΡΕΣΑΝΔΥΝΑΜΙΝ
...ΓΙΑ ΤΑ 2500 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΧΗΝ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ
Dhmellhn
Επίτιμος
Δημοσιεύσεις: 4046 Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 15:16
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: ΕΛ-ΛΑΣ
Έδωσε Likes: 27 φορές
Έλαβε Likes: 71 φορές
Δημοσίευση
από Dhmellhn » Κυρ 04 Ιαν 2009, 23:21
Ευχές για καλή χρονιά με υγεία και ειρήνη:
Δεν έχουμε αιώνιους συμμάχους ούτε διηνεκείς εχθρούς. Τα συμφέροντά μας είναι αιώνια και διηνεκή. Αυτά έχουμε καθήκον να τα προασπίσουμε. (ΛΟΡΔΟΣ ΠΑΛΜΕΡΣΤΟΝ)
TEUTAMOS
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1697 Εγγραφή: Σάβ 21 Απρ 2007, 20:35
Δημοσίευση
από TEUTAMOS » Κυρ 04 Ιαν 2009, 23:22
Χαχαχα! Πολύ εμπνευσμένο.
ΕΛΛΗΝΩΝΠΡΟΜΑΧΟΥΝΤΕΣΑΘΗΝΑΙΟΙΜΑΡΑΘΩΝΙ
ΧΡΥΣΟΦΟΡΩΝΜΗΔΩΝΕΣΤΟΡΕΣΑΝΔΥΝΑΜΙΝ
...ΓΙΑ ΤΑ 2500 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΧΗΝ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ
TEUTAMOS
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1697 Εγγραφή: Σάβ 21 Απρ 2007, 20:35
Δημοσίευση
από TEUTAMOS » Κυρ 04 Ιαν 2009, 23:24
Κρεμάει παπούτσια....άλλων!
ΕΛΛΗΝΩΝΠΡΟΜΑΧΟΥΝΤΕΣΑΘΗΝΑΙΟΙΜΑΡΑΘΩΝΙ
ΧΡΥΣΟΦΟΡΩΝΜΗΔΩΝΕΣΤΟΡΕΣΑΝΔΥΝΑΜΙΝ
...ΓΙΑ ΤΑ 2500 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΧΗΝ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ
Dhmellhn
Επίτιμος
Δημοσιεύσεις: 4046 Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 15:16
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: ΕΛ-ΛΑΣ
Έδωσε Likes: 27 φορές
Έλαβε Likes: 71 φορές
Δημοσίευση
από Dhmellhn » Κυρ 04 Ιαν 2009, 23:24
Το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ, ενωμένο δυνατό:
Δεν έχουμε αιώνιους συμμάχους ούτε διηνεκείς εχθρούς. Τα συμφέροντά μας είναι αιώνια και διηνεκή. Αυτά έχουμε καθήκον να τα προασπίσουμε. (ΛΟΡΔΟΣ ΠΑΛΜΕΡΣΤΟΝ)
Casandra
Σχεδιαστής
Δημοσιεύσεις: 456 Εγγραφή: Δευ 01 Σεπ 2008, 15:26
Irc ψευδώνυμο: Casandra
Φύλο: Γυναίκα
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση
από Casandra » Δευ 05 Ιαν 2009, 00:08
Πολιτική κουζίνα
TEUTAMOS
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1697 Εγγραφή: Σάβ 21 Απρ 2007, 20:35
Δημοσίευση
από TEUTAMOS » Δευ 05 Ιαν 2009, 13:28
Άνοιγμα Τσίπρα στην νεολαία.
Πώς στρατολογεί νέους ψηφοφόρους;
ΕΛΛΗΝΩΝΠΡΟΜΑΧΟΥΝΤΕΣΑΘΗΝΑΙΟΙΜΑΡΑΘΩΝΙ
ΧΡΥΣΟΦΟΡΩΝΜΗΔΩΝΕΣΤΟΡΕΣΑΝΔΥΝΑΜΙΝ
...ΓΙΑ ΤΑ 2500 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΧΗΝ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ
TEUTAMOS
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1697 Εγγραφή: Σάβ 21 Απρ 2007, 20:35
Δημοσίευση
από TEUTAMOS » Τρί 06 Ιαν 2009, 23:11
Ποια ... "μαντίλα" κρύβει τρόμο;
ΕΛΛΗΝΩΝΠΡΟΜΑΧΟΥΝΤΕΣΑΘΗΝΑΙΟΙΜΑΡΑΘΩΝΙ
ΧΡΥΣΟΦΟΡΩΝΜΗΔΩΝΕΣΤΟΡΕΣΑΝΔΥΝΑΜΙΝ
...ΓΙΑ ΤΑ 2500 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΧΗΝ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ
TEUTAMOS
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1697 Εγγραφή: Σάβ 21 Απρ 2007, 20:35
Δημοσίευση
από TEUTAMOS » Τρί 06 Ιαν 2009, 23:46
T(h)anks you!
ΕΛΛΗΝΩΝΠΡΟΜΑΧΟΥΝΤΕΣΑΘΗΝΑΙΟΙΜΑΡΑΘΩΝΙ
ΧΡΥΣΟΦΟΡΩΝΜΗΔΩΝΕΣΤΟΡΕΣΑΝΔΥΝΑΜΙΝ
...ΓΙΑ ΤΑ 2500 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΧΗΝ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ
Casandra
Σχεδιαστής
Δημοσιεύσεις: 456 Εγγραφή: Δευ 01 Σεπ 2008, 15:26
Irc ψευδώνυμο: Casandra
Φύλο: Γυναίκα
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση
από Casandra » Τρί 06 Ιαν 2009, 23:55
Έκρηξη πρασίνου
TEUTAMOS
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1697 Εγγραφή: Σάβ 21 Απρ 2007, 20:35
Δημοσίευση
από TEUTAMOS » Τρί 06 Ιαν 2009, 23:58
Απλά υπέροχο σαν σύλληψη!
ΕΛΛΗΝΩΝΠΡΟΜΑΧΟΥΝΤΕΣΑΘΗΝΑΙΟΙΜΑΡΑΘΩΝΙ
ΧΡΥΣΟΦΟΡΩΝΜΗΔΩΝΕΣΤΟΡΕΣΑΝΔΥΝΑΜΙΝ
...ΓΙΑ ΤΑ 2500 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΧΗΝ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ
Casandra
Σχεδιαστής
Δημοσιεύσεις: 456 Εγγραφή: Δευ 01 Σεπ 2008, 15:26
Irc ψευδώνυμο: Casandra
Φύλο: Γυναίκα
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση
από Casandra » Τετ 07 Ιαν 2009, 23:15
χαχαχα! το αλογοσκούφης καταπληκτικό
TEUTAMOS
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1697 Εγγραφή: Σάβ 21 Απρ 2007, 20:35
Δημοσίευση
από TEUTAMOS » Τετ 07 Ιαν 2009, 23:41
Η σημαία μας η κουρελού .... η χιλιοπυρπολημένη!
Υ.Γ. Με το συμπάθειο, αει γ****** που θα πεις ότι σημαία μας είναι απλώς ένα πανί.
ΕΛΛΗΝΩΝΠΡΟΜΑΧΟΥΝΤΕΣΑΘΗΝΑΙΟΙΜΑΡΑΘΩΝΙ
ΧΡΥΣΟΦΟΡΩΝΜΗΔΩΝΕΣΤΟΡΕΣΑΝΔΥΝΑΜΙΝ
...ΓΙΑ ΤΑ 2500 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΧΗΝ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ
TEUTAMOS
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1697 Εγγραφή: Σάβ 21 Απρ 2007, 20:35
Δημοσίευση
από TEUTAMOS » Πέμ 08 Ιαν 2009, 00:03
Βιστωνίδος το ανάγνωσμα!
ΕΛΛΗΝΩΝΠΡΟΜΑΧΟΥΝΤΕΣΑΘΗΝΑΙΟΙΜΑΡΑΘΩΝΙ
ΧΡΥΣΟΦΟΡΩΝΜΗΔΩΝΕΣΤΟΡΕΣΑΝΔΥΝΑΜΙΝ
...ΓΙΑ ΤΑ 2500 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΧΗΝ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ
TEUTAMOS
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1697 Εγγραφή: Σάβ 21 Απρ 2007, 20:35
Δημοσίευση
από TEUTAMOS » Σάβ 10 Ιαν 2009, 00:03
Ποιοι κινούν τα νή-ΜΑΤ-α;
ΕΛΛΗΝΩΝΠΡΟΜΑΧΟΥΝΤΕΣΑΘΗΝΑΙΟΙΜΑΡΑΘΩΝΙ
ΧΡΥΣΟΦΟΡΩΝΜΗΔΩΝΕΣΤΟΡΕΣΑΝΔΥΝΑΜΙΝ
...ΓΙΑ ΤΑ 2500 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΧΗΝ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ