Οδηγός επιβίωσης μοτοσυκλετιστών.
- kostas
- Συντονιστής Ενότητας
- Δημοσιεύσεις: 467
- Εγγραφή: Δευ 16 Απρ 2007, 19:50
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: Αθήνα
Οδηγός επιβίωσης μοτοσυκλετιστών.
Ο παρακάτω οδηγός προέρχεται καθαρά από εμπειρίες όσων θα συμετασχουν στη συγγραφή του.
Σε πολλές περιπτώσεις μπορεί να δείτε οδηγίες που δεν είναι νόμιμες. Ειναι όμως απαραιτητες για τη δική σας επιβίωση σε μια πόλη με ένα Κ.Ο.Κ. που ουσιαστικά δεν έχει προβλέψει την οδηγική συμπεριφορά των Ελλήνων, ούτε την αδιαφορία των υπευθηνων σε οτι αφορά το οδικό δίκτυο.
1. Κατα τη διάρκεια της οδήγησης συμβουλευόμαστε ανα 5 δεπτερόλεπτα τους καθρέφτες μας. Δε νοειτε μηχανη χωρις καθρέφτες. Ωφειλουμε να γνωριζουμε ανα πάσα στιγμη τι συμβαίνει απο πίσω μας
2. Κινουμαστε στη δεξιά πλευρά της λωρίδας που θα διαλέξουμε, ωστε να επιτρεπουμε στους βιαστικούς να μας προσπερνάνε. Ποτέ στη μέση της λωρίδας, όσο γρηγοροι και αν πιστευουμε οτι ειμαστε....Κινουμενος σε μεγάλο δρόμο, προτείνω τη μεσαία λωριδα, Κανεις δε μπορει να σε κατηγορησει οτι πας αργά, κανεις ταξιτζης δε μπορει να σταματησει αποτομα και έχεις την "απλα" της οδηγησης.
3. Δεν κινουμαστε ποτέ πίσω απο ταξι και αν το κάνουμε φροντιζουμε να έχουμε μια μεγάλη αποσταση. Το ταξί σταματάει απροειδοποίητα και ειδικά οπως ειναι τωρα οι εποχές. Σε περιπτωση τρακαρισματος φταίει το μηχανάκι που έρχεται απο πίσω.
4. Οταν θέλουμε να στριψουμε βγάζουμε χέρι. Το χέρι, ειναι απαραίτητο. Την ημέρα δυσκολα ο πισω οδηγος θα δει το ασθενές φλας απ το μηχανάκι.
5. Εαν δουμε σταματημένο λεωφορείο σε στάση σε δρομο μιας μονο λωρίδας, δεν το προσπερνάμε ποτέ.Ουτε από δεξιά ουτε από αριστερα.Κίνδυνος Θάνατος. Μπορει ο οποιοσδηποτε πεζος να θέλει να περάσει το δρομο...
6. Προσέχουμε το "νεκρο σημειο" των αυτοκινητων που βρίσκεται στη περιοχη ανάμεσα στη πισω πορτα και το πορμπαγκαζ. Δε κινουμαστε διπλα απο αμάξι σε εκεινο το σημείο. Η πιθανοτητα να μη μας βλέπει ο οδηγος του ειναι τεράστια.
7. Η "μηχανολωριδα" δεν υφίσταται για να τρέχει κανεις με πάνω απο 40-50 κμ ανα ωρα...Δεν υφισταται γενικώς (νομικα) άσχετα αν οι δικυκλιστές τη χρησιμοποιούμε για προφανής λόγους. Ο οποιοσδήποτε απροειδοποίητα μπορεί να αλλάξει λωριδα. Επισης οι πεζοί πολλές φορές δεν θα σκεφτουν να κοιτάξουν ανάμεσα από τα αμάξια..Τέλος υπάρχουν συνάδελφοι μηχανοβιοι που μπορει να θέλουν και αυτοι να μπουν απροειδοποίητα στην μηχανολωρίδα. Θέλει προσοχη γενικά...
Συνεχίστε...σχολιάστε. Υπάρχουν δεκάδες ακομα που μπορουμε να γράψουμε.
Σε πολλές περιπτώσεις μπορεί να δείτε οδηγίες που δεν είναι νόμιμες. Ειναι όμως απαραιτητες για τη δική σας επιβίωση σε μια πόλη με ένα Κ.Ο.Κ. που ουσιαστικά δεν έχει προβλέψει την οδηγική συμπεριφορά των Ελλήνων, ούτε την αδιαφορία των υπευθηνων σε οτι αφορά το οδικό δίκτυο.
1. Κατα τη διάρκεια της οδήγησης συμβουλευόμαστε ανα 5 δεπτερόλεπτα τους καθρέφτες μας. Δε νοειτε μηχανη χωρις καθρέφτες. Ωφειλουμε να γνωριζουμε ανα πάσα στιγμη τι συμβαίνει απο πίσω μας
2. Κινουμαστε στη δεξιά πλευρά της λωρίδας που θα διαλέξουμε, ωστε να επιτρεπουμε στους βιαστικούς να μας προσπερνάνε. Ποτέ στη μέση της λωρίδας, όσο γρηγοροι και αν πιστευουμε οτι ειμαστε....Κινουμενος σε μεγάλο δρόμο, προτείνω τη μεσαία λωριδα, Κανεις δε μπορει να σε κατηγορησει οτι πας αργά, κανεις ταξιτζης δε μπορει να σταματησει αποτομα και έχεις την "απλα" της οδηγησης.
3. Δεν κινουμαστε ποτέ πίσω απο ταξι και αν το κάνουμε φροντιζουμε να έχουμε μια μεγάλη αποσταση. Το ταξί σταματάει απροειδοποίητα και ειδικά οπως ειναι τωρα οι εποχές. Σε περιπτωση τρακαρισματος φταίει το μηχανάκι που έρχεται απο πίσω.
4. Οταν θέλουμε να στριψουμε βγάζουμε χέρι. Το χέρι, ειναι απαραίτητο. Την ημέρα δυσκολα ο πισω οδηγος θα δει το ασθενές φλας απ το μηχανάκι.
5. Εαν δουμε σταματημένο λεωφορείο σε στάση σε δρομο μιας μονο λωρίδας, δεν το προσπερνάμε ποτέ.Ουτε από δεξιά ουτε από αριστερα.Κίνδυνος Θάνατος. Μπορει ο οποιοσδηποτε πεζος να θέλει να περάσει το δρομο...
6. Προσέχουμε το "νεκρο σημειο" των αυτοκινητων που βρίσκεται στη περιοχη ανάμεσα στη πισω πορτα και το πορμπαγκαζ. Δε κινουμαστε διπλα απο αμάξι σε εκεινο το σημείο. Η πιθανοτητα να μη μας βλέπει ο οδηγος του ειναι τεράστια.
7. Η "μηχανολωριδα" δεν υφίσταται για να τρέχει κανεις με πάνω απο 40-50 κμ ανα ωρα...Δεν υφισταται γενικώς (νομικα) άσχετα αν οι δικυκλιστές τη χρησιμοποιούμε για προφανής λόγους. Ο οποιοσδήποτε απροειδοποίητα μπορεί να αλλάξει λωριδα. Επισης οι πεζοί πολλές φορές δεν θα σκεφτουν να κοιτάξουν ανάμεσα από τα αμάξια..Τέλος υπάρχουν συνάδελφοι μηχανοβιοι που μπορει να θέλουν και αυτοι να μπουν απροειδοποίητα στην μηχανολωρίδα. Θέλει προσοχη γενικά...
Συνεχίστε...σχολιάστε. Υπάρχουν δεκάδες ακομα που μπορουμε να γράψουμε.
Η ευτυχία στηρίζεται στην ελευθερία, η δε ελευθερία στην γενναιότητα
Re: Οδηγός επιβίωσης μοτοσυκλετιστών.
ωραίος ...δεν έχω το χρόνο τώρα να γράψω αλλά θα επανέλθω με σεντονάκι !!!
Mornie utúlië
- delfini05
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
- Δημοσιεύσεις: 2082
- Εγγραφή: Κυρ 17 Απρ 2011, 21:45
- Irc ψευδώνυμο: delfini05
- Φύλο: Γυναίκα
- Έλαβε Likes: 2 φορές
Re: Οδηγός επιβίωσης μοτοσυκλετιστών.
Κώστα πολύ καλά έκανες με την ανάρτηση αυτού του θέματος!!!
10+1 σημειώσεις προς επίδοξες αμαζόνες (συναναβάτιδες) από εμένα λοιπόν επειδή δεν έχουν δει & λίγα τα ματάκια μου...
1. Δεν σφίγγεις τον οδηγό σαν πύθωνας! Απλά τον αγκαλιάζεις ή ακόμα καλύτερα κρατιέσαι από τις λαβές που υπάρχουν αριστερά & δεξιά της σέλας για να μπορέσει & ο οδηγός να οδηγεί σωστά & άνετα!!!
Τα σφιχταγκαλιάσματα άστα για μετά όταν θα είσαστε μόνοι σας!
2. Δεν στηρίζεις την πλάτη σου στο βαλιτσάκι! Σε μηχανή είσαι όχι σε πολυθρόνα!
3. Πάνω στη σέλα δεν χορεύεις τσιφτετέλι πηγαίνοντας πέρα δώθε! Απλά κάθεσαι. Πόσο δύσκολο είναι;
4. Ποτέ δεν κάθεσαι με τα δυο πόδια στο πλάι ακόμα & όταν φοράς εκείνη τη μικροσκοπική φουστίτσα που μοιάζει με ζώνη. Ας ανέβει, αλλιώς γιατί την αγόρασες; Αν ντρέπεσαι να φορούσες το τζινάκι σου!
5. Μη μιλάς ακατάπαυστα & προπαντός μην δείχνεις με το δάχτυλο ό,τι βλέπεις στο δρόμο. Στην καλύτερη περίπτωση να βρεθείς εκεί που δείχνεις & όχι με ευχάριστο τρόπο!
6. Πρόσεχε το φουλάρι ή το κασκόλ σου!!! Μην το αφήνεις να ανεμίζει ανέμελα & να αρχίζει να σέρνεται στην άσφαλτο. Σύντομα θα μπλεχτεί στην αλυσίδα ή τη ρόδα & θα βρεθείτε & οι δύο χαλκομανία!
(το ίδιο ισχύει & για τις maxi φούστες!!!)
7. Πρίν φορέσεις κράνος βγάλε τα σκουλαρίκια & βάλτα στην τσάντα σου. Αν πιαστούν στα μαξιλαράκια της επένδυσης θα έχεις θέμα & ο φίλος σου μετά τον πανικό να σε ξεσκαλώσει θα κλαίει τα λεφτά που έδωσε για να το πάρει. Επίσης μη βάζεις έναν τόνο μεϊκαπ αφού δεν πρόκειται να πλύνεις τα μαξιλαράκια. Ξέρεις τι κόπος είναι & πόσο χρόνο θέλει;
8. Φόρα πάντα κράνος! Δεν πειράζει που θα χαλάσει το μαλλί του κομμωτηρίου. Ώρες για την τέλεια κόμμωση υπάρχουν πολλές, για τον τύπο με τα μαύρα & το δρεπάνι ελάχιστες αλλά δυστυχώς πάντα επιτυχημένες...
9. Δένε το κράνος που φόρεσες! Δεν είναι καπελάκι που απλά το έβαλες στραβά & κάνεις το κομμάτι σου στις φίλες σου.
10. Την τσάντα σου φόρα την χιαστί & βάλτην ανάμεσα σε εσένα & τον οδηγό χωρίς να κολυμπάει το λουρί. Αν την αφήσεις στο πλάι πιθανότατα να πάρεις μαζί σου κάποιον καθρέφτη ή αν το λουρί παίζει στον αέρα να μπλεχτεί το χέρι κάποιου άλλου μοτοσυκλετιστή & τότε κλάφτα Χαράλαμπε!
10+1... Απόλαυσε τη διαδρομή!!! Νιώσε την ελευθερία της μηχανής & τη δύναμη του κινητήρα!!! Θα με θυμηθείς
10+1 σημειώσεις προς επίδοξες αμαζόνες (συναναβάτιδες) από εμένα λοιπόν επειδή δεν έχουν δει & λίγα τα ματάκια μου...
1. Δεν σφίγγεις τον οδηγό σαν πύθωνας! Απλά τον αγκαλιάζεις ή ακόμα καλύτερα κρατιέσαι από τις λαβές που υπάρχουν αριστερά & δεξιά της σέλας για να μπορέσει & ο οδηγός να οδηγεί σωστά & άνετα!!!
Τα σφιχταγκαλιάσματα άστα για μετά όταν θα είσαστε μόνοι σας!
2. Δεν στηρίζεις την πλάτη σου στο βαλιτσάκι! Σε μηχανή είσαι όχι σε πολυθρόνα!
3. Πάνω στη σέλα δεν χορεύεις τσιφτετέλι πηγαίνοντας πέρα δώθε! Απλά κάθεσαι. Πόσο δύσκολο είναι;
4. Ποτέ δεν κάθεσαι με τα δυο πόδια στο πλάι ακόμα & όταν φοράς εκείνη τη μικροσκοπική φουστίτσα που μοιάζει με ζώνη. Ας ανέβει, αλλιώς γιατί την αγόρασες; Αν ντρέπεσαι να φορούσες το τζινάκι σου!
5. Μη μιλάς ακατάπαυστα & προπαντός μην δείχνεις με το δάχτυλο ό,τι βλέπεις στο δρόμο. Στην καλύτερη περίπτωση να βρεθείς εκεί που δείχνεις & όχι με ευχάριστο τρόπο!
6. Πρόσεχε το φουλάρι ή το κασκόλ σου!!! Μην το αφήνεις να ανεμίζει ανέμελα & να αρχίζει να σέρνεται στην άσφαλτο. Σύντομα θα μπλεχτεί στην αλυσίδα ή τη ρόδα & θα βρεθείτε & οι δύο χαλκομανία!
(το ίδιο ισχύει & για τις maxi φούστες!!!)
7. Πρίν φορέσεις κράνος βγάλε τα σκουλαρίκια & βάλτα στην τσάντα σου. Αν πιαστούν στα μαξιλαράκια της επένδυσης θα έχεις θέμα & ο φίλος σου μετά τον πανικό να σε ξεσκαλώσει θα κλαίει τα λεφτά που έδωσε για να το πάρει. Επίσης μη βάζεις έναν τόνο μεϊκαπ αφού δεν πρόκειται να πλύνεις τα μαξιλαράκια. Ξέρεις τι κόπος είναι & πόσο χρόνο θέλει;
8. Φόρα πάντα κράνος! Δεν πειράζει που θα χαλάσει το μαλλί του κομμωτηρίου. Ώρες για την τέλεια κόμμωση υπάρχουν πολλές, για τον τύπο με τα μαύρα & το δρεπάνι ελάχιστες αλλά δυστυχώς πάντα επιτυχημένες...
9. Δένε το κράνος που φόρεσες! Δεν είναι καπελάκι που απλά το έβαλες στραβά & κάνεις το κομμάτι σου στις φίλες σου.
10. Την τσάντα σου φόρα την χιαστί & βάλτην ανάμεσα σε εσένα & τον οδηγό χωρίς να κολυμπάει το λουρί. Αν την αφήσεις στο πλάι πιθανότατα να πάρεις μαζί σου κάποιον καθρέφτη ή αν το λουρί παίζει στον αέρα να μπλεχτεί το χέρι κάποιου άλλου μοτοσυκλετιστή & τότε κλάφτα Χαράλαμπε!
10+1... Απόλαυσε τη διαδρομή!!! Νιώσε την ελευθερία της μηχανής & τη δύναμη του κινητήρα!!! Θα με θυμηθείς
Το δένδρο είναι ίδιο, η πλευρά θέασης είναι διαφορετική...
- ostrako
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
- Δημοσιεύσεις: 2137
- Εγγραφή: Τρί 01 Νοέμ 2011, 22:29
- Irc ψευδώνυμο: jim
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ
Re: Οδηγός επιβίωσης μοτοσυκλετιστών.
Που πας κυρα μου με το πυρι στο δρομο
Η ΠΟΝΗΡΙΑ ΑΔΥΝΑΤΗ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ, ΕΝΩ Η ΑΡΕΤΗ ΔΥΝ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΝΗΡΙΑ
- ostrako
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
- Δημοσιεύσεις: 2137
- Εγγραφή: Τρί 01 Νοέμ 2011, 22:29
- Irc ψευδώνυμο: jim
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ
Re: Οδηγός επιβίωσης μοτοσυκλετιστών.
Κωστα Τελειο θεμα
Η ΠΟΝΗΡΙΑ ΑΔΥΝΑΤΗ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ, ΕΝΩ Η ΑΡΕΤΗ ΔΥΝ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΝΗΡΙΑ
- Oneiro
- Καμμένος Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 498
- Εγγραφή: Κυρ 13 Σεπ 2009, 04:48
- Φύλο: Γυναίκα
- Επικοινωνία:
Re: Οδηγός επιβίωσης μοτοσυκλετιστών.
Οδηγός δικύκλου επί 10ετία, λατρεύω την μηχανή τελεία και παύλα.-
Ακόμα και μετά τον σοβαρό τραυματισμό μου, που με άφησε ακίνητη
για σχεδόν ένα χρόνο, ο έρωτάς μου για την μηχανή δεν έπαψε ούτε
στιγμή. Αυτό που έχω να πω για όλους τους συναδέλφους εν (ζευγο)
τροχώ είναι τρία πράγματα και μόνο:
Πρώτον: Κράνος ακόμα και αν πας για μπίκμπαμπολ στο περίπτερο
ιδεατά συνοδευόμενο από ενισχυμένο μπουφάν και μποτάκια.
Μπορεί να ακούγεται γελοίο αλλά έχω δεί τόσα πια μέσα σε αυτή
την αφιλόξενη - και όχι μόνο για μηχανόβιους δυστυχώς -πόλη...
Δεύτερον: ΜΑΤΙ & ΑΥΤΙ
γιατί αν δεν κοιτάς εκεί που πηγαίνεις
θα πάς σίγουρα εκεί που κοιτάς... (σο τρού γαμώτο)
Τρίτον: Μην υπερτιμάς τις δικές σου ικανότητες, ούτε των άλλων οδηγών
και τέλος ούτε τις καιρικές και τις οδοστρωματικές συνθήκες.
Επίσης χρειάζεται να μάθεις να οδηγηγείς όχι μόνο αμυντικά αλλά και ενεργητικά,
κάτι που δεν στο μαθαίνουν σε κανένα παραγκάκι από αυτά που αποκαλούν "σχολές οδηγών".
Συνεπακόλουθο του παραπάνω είναι να μάθεις να ακούς το μηχανάκι και να το συντηρείς
όσο καλύτερα μπορείς. Αν δεν έχεις ζωντανά λάστιχα για παράδειγμα και βρέχει,
είναι μάλλον καλύτερα να το αφήσεις και να πάρεις το λεωφορείο.
Εύχομαι περαστικά και γρήγορα και στον Kosta αλλά και στον Enigma
@Enigma πίστεψέ με είναι πολύ καλύτερο οτι το τράκο το τράβηξε η μηχανή και όχι εσύ.
Αν δεις την δικιά μου είναι σαν να μην έπαθε τίποτα εκτός από έναν καθρέφτη και κάποιες γρατζουνιές στις
προστατευτικές μπάρες και την βαλίτσα. Πιο πολλά έχει πάθει από την ακινησία τόσο καιρό παρά από το ατύχημα
Καλές βόλτες παιδιά!
και όμορφα ταξίδια με τον άνεμο!
υ.γ.: delfini05
Ακόμα και μετά τον σοβαρό τραυματισμό μου, που με άφησε ακίνητη
για σχεδόν ένα χρόνο, ο έρωτάς μου για την μηχανή δεν έπαψε ούτε
στιγμή. Αυτό που έχω να πω για όλους τους συναδέλφους εν (ζευγο)
τροχώ είναι τρία πράγματα και μόνο:
Πρώτον: Κράνος ακόμα και αν πας για μπίκμπαμπολ στο περίπτερο
ιδεατά συνοδευόμενο από ενισχυμένο μπουφάν και μποτάκια.
Μπορεί να ακούγεται γελοίο αλλά έχω δεί τόσα πια μέσα σε αυτή
την αφιλόξενη - και όχι μόνο για μηχανόβιους δυστυχώς -πόλη...
Δεύτερον: ΜΑΤΙ & ΑΥΤΙ
γιατί αν δεν κοιτάς εκεί που πηγαίνεις
θα πάς σίγουρα εκεί που κοιτάς... (σο τρού γαμώτο)
Τρίτον: Μην υπερτιμάς τις δικές σου ικανότητες, ούτε των άλλων οδηγών
και τέλος ούτε τις καιρικές και τις οδοστρωματικές συνθήκες.
Επίσης χρειάζεται να μάθεις να οδηγηγείς όχι μόνο αμυντικά αλλά και ενεργητικά,
κάτι που δεν στο μαθαίνουν σε κανένα παραγκάκι από αυτά που αποκαλούν "σχολές οδηγών".
Συνεπακόλουθο του παραπάνω είναι να μάθεις να ακούς το μηχανάκι και να το συντηρείς
όσο καλύτερα μπορείς. Αν δεν έχεις ζωντανά λάστιχα για παράδειγμα και βρέχει,
είναι μάλλον καλύτερα να το αφήσεις και να πάρεις το λεωφορείο.
Εύχομαι περαστικά και γρήγορα και στον Kosta αλλά και στον Enigma
@Enigma πίστεψέ με είναι πολύ καλύτερο οτι το τράκο το τράβηξε η μηχανή και όχι εσύ.
Αν δεις την δικιά μου είναι σαν να μην έπαθε τίποτα εκτός από έναν καθρέφτη και κάποιες γρατζουνιές στις
προστατευτικές μπάρες και την βαλίτσα. Πιο πολλά έχει πάθει από την ακινησία τόσο καιρό παρά από το ατύχημα
Καλές βόλτες παιδιά!
και όμορφα ταξίδια με τον άνεμο!
υ.γ.: delfini05
Είμαι ένα 0νειρo που στις παρυφές των φιλοδοξιών του,
αναζητά τον χώρο εντός -όχι για να ονειρευτεί την ζωή-
αλλά για να τη ζήσει.
αναζητά τον χώρο εντός -όχι για να ονειρευτεί την ζωή-
αλλά για να τη ζήσει.
- ostrako
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
- Δημοσιεύσεις: 2137
- Εγγραφή: Τρί 01 Νοέμ 2011, 22:29
- Irc ψευδώνυμο: jim
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ
Re: Οδηγός επιβίωσης μοτοσυκλετιστών.
λουρι ηθελα να γραψωostraka sos έγραψε:Που πας κυρα μου με το πυρι στο δρομο
Η ΠΟΝΗΡΙΑ ΑΔΥΝΑΤΗ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ, ΕΝΩ Η ΑΡΕΤΗ ΔΥΝ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΝΗΡΙΑ
- Τάλως
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 3188
- Εγγραφή: Τρί 26 Αύγ 2008, 12:17
- Φύλο: Άνδρας
- Έλαβε Likes: 2 φορές
Re: Οδηγός επιβίωσης μοτοσυκλετιστών.
μια παρατηρηση για να γινει λιγο ποιο αναλυτικοdelfini05 έγραψε: 1. Δεν σφίγγεις τον οδηγό σαν πύθωνας! Απλά τον αγκαλιάζεις ή ακόμα καλύτερα κρατιέσαι από τις λαβές που υπάρχουν αριστερά & δεξιά της σέλας για να μπορέσει & ο οδηγός να οδηγεί σωστά & άνετα!!!
Τα σφιχταγκαλιάσματα άστα για μετά όταν θα είσαστε μόνοι σας!
το παραπανω το κανετε στο on-of μοτοσυκλετες
σε street η supersport ακουμπάμε τα χέρια μας στο τεπόζιτο της βεζνίνης... και εκει κρατάμε το βάρος μας
δεν απλωνόμαστε σαν τσουβάλι στην πλάτη του άμοιρου του οδηγού οι καρποί του πονάνε
Εἶσ' Ἕλληνας; Τί προσκυνᾶς; Σηκώσου ἀπάνω! Ἐμεῖς καὶ στοὺς θεοὺς ὀρθοὶ μιλοῦμε..
[img]http://www.afroditishobby.gr/datafiles/498.jpg[/img]
[img]http://s12.postimg.org/pm4kknyzd/copy.j ... 1364828493[/img]
http://www.youtube.com/watch?v=8F_Z060Wlck
[img]http://www.afroditishobby.gr/datafiles/498.jpg[/img]
[img]http://s12.postimg.org/pm4kknyzd/copy.j ... 1364828493[/img]
http://www.youtube.com/watch?v=8F_Z060Wlck
- delfini05
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
- Δημοσιεύσεις: 2082
- Εγγραφή: Κυρ 17 Απρ 2011, 21:45
- Irc ψευδώνυμο: delfini05
- Φύλο: Γυναίκα
- Έλαβε Likes: 2 φορές
Re: Οδηγός επιβίωσης μοτοσυκλετιστών.
Απόλυτα σωστός!
Το δένδρο είναι ίδιο, η πλευρά θέασης είναι διαφορετική...
Re: Οδηγός επιβίωσης μοτοσυκλετιστών.
Υπό πίεση χρόνου να γράψω και εγώ μερικά ...αλλά πρώτα ....
@ oneiro
ελπίζω να είσαι καλά κούκλα μου και να μην σου άφησε κανά κουσούρι ψυχικό ή σωματικό !
@ Ταλως ...σωστόςςςς
@ delfini
Τώρα τι να πω ; ...κατα βάση ...αν υπάρχει συνοδηγός που θα ήθελα να πάρω είσαι εσύ !
Ποιο εύστοχα δεν μπορούσες να τα πεις ...Έχεις πει όλα τα λάθη που μπορεί να κάνει ένας συνεπιβάτης ...και με quote θα
γράψω ένα ένα περιστατικά στα .......χρονάκια οδηγός μηχανής .....
Και άμα σου πω σε τι δρόμο έγινε .....Στην Συγγρού βραδιάτικα .....Αφού δεν έμεινε έγκυος εκείνο το βράδυ !!!!
Τώρα μερικές από τις δικές μου τοποθετήσεις ....
Τι προσέχουμε .....
Τα φανάρια ....
Επειδή είναι κόκκινο ...δεν σημαίνει ότι θα σταματήσουν και οι από πίσω σου ....Στην πόλη Πότε αριστερή λωρίδα στο
φανάρι σταματημένος ...πάντα τα μάτια πίσω
Επειδή είναι πράσινο ....δεν σημαίνει ότι δεν θα περάσει κανείς από τους άλλους !!
Τα φλάς
Μεγάλη προσοχή σε αυτούς που μπορεί να στρίψουν χωρίς να ανάψουν φλάς
Ακόμη μεγαλύτερη σε αυτούς που έχουν ανάψει φλάς ΘΑ στρίψουν ακόμη και πάνω σου !
Φρένα ....
Μην περιμένεις θαύματα ....4 λάστιχα σταματάνε γρηγορότερα από 2 δεν πα να έχεις την μηχανάρα ...μπορεί το
yougo μπροστά σου να βρει καλύτερη πρόσφυση και να σταματήσει γρηγορότερα ...ΑΠΟΣΤΑΣΗ
Λωρίδα ...
πρέπει να είμαστε σωστοί και ευγενικοί οδήγουμε στην λωρίδα μας και λίγο δεξιά ...
Αν όμως η περίσταση περιέχει πολλές πληροφορίες που νιώθεις ότι δεν μπορείς να διαχειριστείς (πχ νύχτα έρχονται από
παράδρομο αμάξια από δεξιά ο πίσω κάνει κολητιλίκια και θέλει να χωθεί ο δρόμος έχει λακκούβες κτλ )
κομμένη η ευγένεια στην μέση της λωρίδας σου και πρόσεχε τον σου
Καθρέφτης ....
Όχι δεν αναφέρομαι στον καθρέφτη της μηχανής σου ...είναι τόσο αυτονόητο που δεν λέω για αυτό .
Λέω για τους καθρέφτες του προπορευόμενου ..Με μια ματιά μπορείς να δείς τι κάνει ...Βάφετε ; μιλάει στο κινητό ;τσακώνεται
με τον συνεπιβάτη του ; κοιτάει το παιδί στο καρεκλάκι ; κάνει κανα μπάφο ; (ναι το έχω δει και αυτό !)
Αν ναι ..σε κάποιο από αυτά ...η προσπέραση σε ντε τε ή πίσω του με μεγάααααλη απόσταση !
γενική κατάσταση του προπορευόμενου !
τρακαρίσματα δεξιά αριστερά ; κίτρινο φωσφοριζέ με ζαντολάστιχα εξατμίσεις αυτοκόλητα τούρμπο κτλ ...;;; πράξτε τα άνω
καμιά φόρα (ενίοτε ) το πατάμε το γκαζάκι ....πολλές πληροφορίες ...καλό είναι να είναι διαχειρίσιμες !
Πρόσεχε με ευρύτερη έννοια τον δρόμο
ο <<ασφαλής >>δρόμος είναι επικίνδυνος εκεί πετάγονται τα τρακτέρ πουλιά σκυλία γατιά ...
οι στροφές είναι τυφλές ; αν ναι και δεν προλαβαίνεις να τις δείς ; κοίτα το περιβάλλον ...πχ
έχασες τον δρόμο επειδή είναι ανηφόρα ; κοίτα τους στύλους της ΔΕΗ συνήθως ακολουθούν τον δρόμο είναι ψηλά και
φαίνονται ...λογικά θα σου δώσουν ένα hint για το που είναι και η άσφαλτος !
Βουνά, πεδιάδα, βουνά, πεδιάδα ; τότε άπνοια, πλευρικοί άνεμοι ,άπνοια, πλευρικοί άνεμοι ,
Καλό είναι να διορθώνουμε και τα λάθη τα δικά μας για να μην μας βλέπουν εχθρικά (μερικές φορές με απόλυτο δίκιο ) οι άλλοι !
ΜΗΝ οδηγείς με την μεγάλη σκάλα στα φώτα αναμμένη μονίμως ....Μπορεί να έχεις ένα φανάρι αλλά τυφλώνει !
(να μην αναφέρω ότι ΝΟΜΊΖΕΙΣ ότι φωτίζει καλύτερα αλλά δεν το κάνει)
Τα φώτα μας τα ρυθμίζουμε για δικάβαλο ... Όταν κάθετε και δεύτερος τα πίσω αμορτισέρ βυθίζονται πολύ και τα
φώτα μας πλεόν κοιτάνε στον θεό ....τυφλώνεις και δεν βλέπεις και εσύ καλα !
Είναι και άλλα πολλά που θα τα συμπληρώσουμε σγά σγά ...σταματάω εδώ για να μην γίνει μεγάλο σεντόνι
@ oneiro
ελπίζω να είσαι καλά κούκλα μου και να μην σου άφησε κανά κουσούρι ψυχικό ή σωματικό !
@ Ταλως ...σωστόςςςς
@ delfini
Τώρα τι να πω ; ...κατα βάση ...αν υπάρχει συνοδηγός που θα ήθελα να πάρω είσαι εσύ !
Ποιο εύστοχα δεν μπορούσες να τα πεις ...Έχεις πει όλα τα λάθη που μπορεί να κάνει ένας συνεπιβάτης ...και με quote θα
γράψω ένα ένα περιστατικά στα .......χρονάκια οδηγός μηχανής .....
με τέτοιο τρόπο με έχουν ανεβάσει σε πεζοδρόμιο ...επειδή ο πίσω .... φοβήθηκε σκυλί και με << βούτηξε >> μακριά του !1. Δεν σφίγγεις τον οδηγό σαν πύθωνας! Απλά τον αγκαλιάζεις ή ακόμα καλύτερα κρατιέσαι από τις λαβές που υπάρχουν αριστερά & δεξιά της σέλας για να μπορέσει & ο οδηγός να οδηγεί σωστά & άνετα!!!
ακόμη μου χρωστάει η γυναίκα μου μια μπαγκαζιέρα ...που ευτυχώς έσπασε σταματημένη και όχι εν κίνησή ...2. Δεν στηρίζεις την πλάτη σου στο βαλιτσάκι! Σε μηχανή είσαι όχι σε πολυθρόνα!
Ο συνεπιβάτης όρθιο λουκάνικο όπως χαρακτηρίζω !!3. Πάνω στη σέλα δεν χορεύεις τσιφτετέλι πηγαίνοντας πέρα δώθε! Απλά κάθεσαι. Πόσο δύσκολο είναι;
Και στην οδήγηση αλλά και στην ίδια την ζωή Πάντα πάς εκεί που κοιτάζεις !5. Μη μιλάς ακατάπαυστα & προπαντός μην δείχνεις με το δάχτυλο ό,τι βλέπεις στο δρόμο. Στην καλύτερη περίπτωση να βρεθείς εκεί που δείχνεις & όχι με ευχάριστο τρόπο!
Έχω γνωστή που της μάγκωσε την φούστα το παπί της ....δεν έπαθε τίποτα ...απλά .....έχασε την φούστα της !!!!6. Πρόσεχε το φουλάρι ή το κασκόλ σου!!! Μην το αφήνεις να ανεμίζει ανέμελα & να αρχίζει να σέρνεται στην άσφαλτο. Σύντομα θα μπλεχτεί στην αλυσίδα ή τη ρόδα & θα βρεθείτε & οι δύο χαλκομανία!
(το ίδιο ισχύει & για τις maxi φούστες!!!
Και άμα σου πω σε τι δρόμο έγινε .....Στην Συγγρού βραδιάτικα .....Αφού δεν έμεινε έγκυος εκείνο το βράδυ !!!!
Τώρα μερικές από τις δικές μου τοποθετήσεις ....
Τι προσέχουμε .....
Τα φανάρια ....
Επειδή είναι κόκκινο ...δεν σημαίνει ότι θα σταματήσουν και οι από πίσω σου ....Στην πόλη Πότε αριστερή λωρίδα στο
φανάρι σταματημένος ...πάντα τα μάτια πίσω
Επειδή είναι πράσινο ....δεν σημαίνει ότι δεν θα περάσει κανείς από τους άλλους !!
Τα φλάς
Μεγάλη προσοχή σε αυτούς που μπορεί να στρίψουν χωρίς να ανάψουν φλάς
Ακόμη μεγαλύτερη σε αυτούς που έχουν ανάψει φλάς ΘΑ στρίψουν ακόμη και πάνω σου !
Φρένα ....
Μην περιμένεις θαύματα ....4 λάστιχα σταματάνε γρηγορότερα από 2 δεν πα να έχεις την μηχανάρα ...μπορεί το
yougo μπροστά σου να βρει καλύτερη πρόσφυση και να σταματήσει γρηγορότερα ...ΑΠΟΣΤΑΣΗ
Λωρίδα ...
πρέπει να είμαστε σωστοί και ευγενικοί οδήγουμε στην λωρίδα μας και λίγο δεξιά ...
Αν όμως η περίσταση περιέχει πολλές πληροφορίες που νιώθεις ότι δεν μπορείς να διαχειριστείς (πχ νύχτα έρχονται από
παράδρομο αμάξια από δεξιά ο πίσω κάνει κολητιλίκια και θέλει να χωθεί ο δρόμος έχει λακκούβες κτλ )
κομμένη η ευγένεια στην μέση της λωρίδας σου και πρόσεχε τον σου
Καθρέφτης ....
Όχι δεν αναφέρομαι στον καθρέφτη της μηχανής σου ...είναι τόσο αυτονόητο που δεν λέω για αυτό .
Λέω για τους καθρέφτες του προπορευόμενου ..Με μια ματιά μπορείς να δείς τι κάνει ...Βάφετε ; μιλάει στο κινητό ;τσακώνεται
με τον συνεπιβάτη του ; κοιτάει το παιδί στο καρεκλάκι ; κάνει κανα μπάφο ; (ναι το έχω δει και αυτό !)
Αν ναι ..σε κάποιο από αυτά ...η προσπέραση σε ντε τε ή πίσω του με μεγάααααλη απόσταση !
γενική κατάσταση του προπορευόμενου !
τρακαρίσματα δεξιά αριστερά ; κίτρινο φωσφοριζέ με ζαντολάστιχα εξατμίσεις αυτοκόλητα τούρμπο κτλ ...;;; πράξτε τα άνω
καμιά φόρα (ενίοτε ) το πατάμε το γκαζάκι ....πολλές πληροφορίες ...καλό είναι να είναι διαχειρίσιμες !
Πρόσεχε με ευρύτερη έννοια τον δρόμο
ο <<ασφαλής >>δρόμος είναι επικίνδυνος εκεί πετάγονται τα τρακτέρ πουλιά σκυλία γατιά ...
οι στροφές είναι τυφλές ; αν ναι και δεν προλαβαίνεις να τις δείς ; κοίτα το περιβάλλον ...πχ
έχασες τον δρόμο επειδή είναι ανηφόρα ; κοίτα τους στύλους της ΔΕΗ συνήθως ακολουθούν τον δρόμο είναι ψηλά και
φαίνονται ...λογικά θα σου δώσουν ένα hint για το που είναι και η άσφαλτος !
Βουνά, πεδιάδα, βουνά, πεδιάδα ; τότε άπνοια, πλευρικοί άνεμοι ,άπνοια, πλευρικοί άνεμοι ,
Καλό είναι να διορθώνουμε και τα λάθη τα δικά μας για να μην μας βλέπουν εχθρικά (μερικές φορές με απόλυτο δίκιο ) οι άλλοι !
ΜΗΝ οδηγείς με την μεγάλη σκάλα στα φώτα αναμμένη μονίμως ....Μπορεί να έχεις ένα φανάρι αλλά τυφλώνει !
(να μην αναφέρω ότι ΝΟΜΊΖΕΙΣ ότι φωτίζει καλύτερα αλλά δεν το κάνει)
Τα φώτα μας τα ρυθμίζουμε για δικάβαλο ... Όταν κάθετε και δεύτερος τα πίσω αμορτισέρ βυθίζονται πολύ και τα
φώτα μας πλεόν κοιτάνε στον θεό ....τυφλώνεις και δεν βλέπεις και εσύ καλα !
Είναι και άλλα πολλά που θα τα συμπληρώσουμε σγά σγά ...σταματάω εδώ για να μην γίνει μεγάλο σεντόνι
Mornie utúlië
- kat_woman
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 6122
- Εγγραφή: Πέμ 05 Μάιος 2011, 14:31
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 379 φορές
- Έλαβε Likes: 336 φορές
Re: Οδηγός επιβίωσης μοτοσυκλετιστών.
Παιδιά, μπράβο!! Εξαιρετικές οι επισυμάνσεις σας, άψογες οι συμβουλές
μου έχει συμβεί επίσης! η μάξι φούστα, έγινε μίνι ( και εμείς παρολίγον μακαρίτες!)enigma έγραψε:Έχω γνωστή που της μάγκωσε την φούστα το παπί της ....δεν έπαθε τίποτα ...απλά .....έχασε την φούστα της !!!!
Each man's death diminishes me,
For I am involved in mankind.
Therefore, send not to know
For whom the bell tolls,
It tolls for thee.
John Donne
For I am involved in mankind.
Therefore, send not to know
For whom the bell tolls,
It tolls for thee.
John Donne
- Τάλως
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 3188
- Εγγραφή: Τρί 26 Αύγ 2008, 12:17
- Φύλο: Άνδρας
- Έλαβε Likes: 2 φορές
Re: Οδηγός επιβίωσης μοτοσυκλετιστών.
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΒΑΣΙΚΟΚαθρέφτης ....
Όχι δεν αναφέρομαι στον καθρέφτη της μηχανής σου ...είναι τόσο αυτονόητο που δεν λέω για αυτό .
Λέω για τους καθρέφτες του προπορευόμενου ..Με μια ματιά μπορείς να δείς τι κάνει ...Βάφετε ; μιλάει στο κινητό ;τσακώνεται
με τον συνεπιβάτη του ; κοιτάει το παιδί στο καρεκλάκι ; κάνει κανα μπάφο ; (ναι το έχω δει και αυτό !)
Αν ναι ..σε κάποιο από αυτά ...η προσπέραση σε ντε τε ή πίσω του με μεγάααααλη απόσταση !
ακομα και το κεφαλι του να κοιτατε τι κανει μπορειτε να δειτε που θα στριψει πριν το κανει
συνηθως οι οδηγοι κοιτανε εκει που θελουν να πανε απο πριν
Εἶσ' Ἕλληνας; Τί προσκυνᾶς; Σηκώσου ἀπάνω! Ἐμεῖς καὶ στοὺς θεοὺς ὀρθοὶ μιλοῦμε..
[img]http://www.afroditishobby.gr/datafiles/498.jpg[/img]
[img]http://s12.postimg.org/pm4kknyzd/copy.j ... 1364828493[/img]
http://www.youtube.com/watch?v=8F_Z060Wlck
[img]http://www.afroditishobby.gr/datafiles/498.jpg[/img]
[img]http://s12.postimg.org/pm4kknyzd/copy.j ... 1364828493[/img]
http://www.youtube.com/watch?v=8F_Z060Wlck
- ArELa
- Founder-Administrator
- Δημοσιεύσεις: 66942
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
- Irc ψευδώνυμο: ArELa
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 1879 φορές
- Έλαβε Likes: 2770 φορές
Re: Οδηγός επιβίωσης μοτοσυκλετιστών.
Σαν τα χιόνια, Τάλε...
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
- Τάλως
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 3188
- Εγγραφή: Τρί 26 Αύγ 2008, 12:17
- Φύλο: Άνδρας
- Έλαβε Likes: 2 φορές
Re: Οδηγός επιβίωσης μοτοσυκλετιστών.
Ειδες? πανω στην ωρα ηρθα... μαζι τους... παρεαArELa έγραψε:Σαν τα χιόνια, Τάλε...
με χερια παγωμενα απο το κρυο
Εἶσ' Ἕλληνας; Τί προσκυνᾶς; Σηκώσου ἀπάνω! Ἐμεῖς καὶ στοὺς θεοὺς ὀρθοὶ μιλοῦμε..
[img]http://www.afroditishobby.gr/datafiles/498.jpg[/img]
[img]http://s12.postimg.org/pm4kknyzd/copy.j ... 1364828493[/img]
http://www.youtube.com/watch?v=8F_Z060Wlck
[img]http://www.afroditishobby.gr/datafiles/498.jpg[/img]
[img]http://s12.postimg.org/pm4kknyzd/copy.j ... 1364828493[/img]
http://www.youtube.com/watch?v=8F_Z060Wlck
- delfini05
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
- Δημοσιεύσεις: 2082
- Εγγραφή: Κυρ 17 Απρ 2011, 21:45
- Irc ψευδώνυμο: delfini05
- Φύλο: Γυναίκα
- Έλαβε Likes: 2 φορές
Re: Οδηγός επιβίωσης μοτοσυκλετιστών.
& όχι μόνο οι καρποί!Τάλως έγραψε:σε street η supersport ακουμπάμε τα χέρια μας στο τεπόζιτο της βεζνίνης... και εκει κρατάμε το βάρος μας
δεν απλωνόμαστε σαν τσουβάλι στην πλάτη του άμοιρου του οδηγού οι καρποί του πονάνε
Αν πέσει όλο το βάρος του συναναβάτη στη μέση του οδηγού τότε στο πρώτο φρενάρισμα θα προκύψει ομελέτα
Μόνο ένας αναβάτης καταλαβαίνει γιατί οι σκύλοι βγάζουν το κεφάλι τους έξω απ'το παράθυρο του αυτοκινήτου!Oneiro έγραψε:Καλές βόλτες παιδιά!
και όμορφα ταξίδια με τον άνεμο!
@enigma...
Το δένδρο είναι ίδιο, η πλευρά θέασης είναι διαφορετική...
- delfini05
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
- Δημοσιεύσεις: 2082
- Εγγραφή: Κυρ 17 Απρ 2011, 21:45
- Irc ψευδώνυμο: delfini05
- Φύλο: Γυναίκα
- Έλαβε Likes: 2 φορές
Re: Οδηγός επιβίωσης μοτοσυκλετιστών.
Αν & το βιντεάκι αναφέρεται σε δρόμους της Αγγλίας (θα το καταλάβετε στην προσπέραση)
δεν παύει να έχει ισχύ παντού & για όλους μας!
δεν παύει να έχει ισχύ παντού & για όλους μας!
Το δένδρο είναι ίδιο, η πλευρά θέασης είναι διαφορετική...
- Kariatida
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
- Δημοσιεύσεις: 2755
- Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 21:55
- Irc ψευδώνυμο: Kariatida
- Φύλο: Γυναίκα
- Έλαβε Likes: 2 φορές
Re: Οδηγός επιβίωσης μοτοσυκλετιστών.
Στον οδηγό θα έπρεπε να προστέθεί και το:
Πεζοί, όταν βλέπετε αναίσθητο άνθρωπο πεσμένο στο δρόμο δίπλα σε σιντρίμια μηχανής και είτε περπατάτε είτε βρίσκεστε μέσα σε αμάξι, μπορείτε να πάρετε ένα μπιπ-τηλέφωνο στην αστυνομία. Μπορεί αυτό το τηλέφωνο να του σώσει τη ζωή. Δεν είναι ανάγκη να πάτε κοντά ή να τον πιάσετε μπλα μπλα μπλα γιατί μπορεί να είναι στημένο μπλα μπλα μπλά αλλά ένα τηλέφωνο δεν βλάπτει, κι αν δεν απατώμαι το 100 και το 112 είναι χωρίς χρέωση.
Και επίσης στους οδηγούς αυτοκινήτων. Το να παρατάμε έναν άνθρωπο που χτυπήσαμε με αμάξι στο δρόμο είναι έγκλημα. Ακόμα κι αν αυτός ο κάποιος οδηγούσε μηχανή. Γιατί αν πάρετε ένα μπιπ-τηλέφωνο στην αστυνομία το πολύ πολύ να τη γλιτώνατε με ένα πρόστιμο κι όχι με ανθρωποκτονία βουτώντας την οικογένεια του άλλου στο πένθος.
Πεζοί, όταν βλέπετε αναίσθητο άνθρωπο πεσμένο στο δρόμο δίπλα σε σιντρίμια μηχανής και είτε περπατάτε είτε βρίσκεστε μέσα σε αμάξι, μπορείτε να πάρετε ένα μπιπ-τηλέφωνο στην αστυνομία. Μπορεί αυτό το τηλέφωνο να του σώσει τη ζωή. Δεν είναι ανάγκη να πάτε κοντά ή να τον πιάσετε μπλα μπλα μπλα γιατί μπορεί να είναι στημένο μπλα μπλα μπλά αλλά ένα τηλέφωνο δεν βλάπτει, κι αν δεν απατώμαι το 100 και το 112 είναι χωρίς χρέωση.
Και επίσης στους οδηγούς αυτοκινήτων. Το να παρατάμε έναν άνθρωπο που χτυπήσαμε με αμάξι στο δρόμο είναι έγκλημα. Ακόμα κι αν αυτός ο κάποιος οδηγούσε μηχανή. Γιατί αν πάρετε ένα μπιπ-τηλέφωνο στην αστυνομία το πολύ πολύ να τη γλιτώνατε με ένα πρόστιμο κι όχι με ανθρωποκτονία βουτώντας την οικογένεια του άλλου στο πένθος.
Ή ακολούθα ή οδήγα ή φύγε απ' τη μέση
- alkinoos
- Επίτιμος
- Δημοσιεύσεις: 6717
- Εγγραφή: Παρ 08 Απρ 2011, 23:21
- Φύλο: Άνδρας
- Έδωσε Likes: 81 φορές
- Έλαβε Likes: 92 φορές
Re: Οδηγός επιβίωσης μοτοσυκλετιστών.
Οδηγώ μηχανή από τα 17,άλλαξα πολλές τύπου Honda Cbr,τώρα έχω το 600αρι rr '05. Στα 30 μου οδήγησα αυτοκίνητο για πρώτη φορά,όπου πήρα και το δίπλωμα,δικό μου ακόμα δεν έχω...
.. έχω αντιληφθεί πως ένας οδηγός αυτοκινήτου αν δεν έχει οδηγήσει μηχανή για πολλά χρόνια δεν μπορεί έχει την αίσθηση του κινδύνου του μοτοσυκλετιστή ,που σημαίνει κατ'εμέ ,πως δεν δίνει την ανάλογη προσοχή,και πολλές φορές δεν έχει και τον σεβασμό προς αυτόν λόγο Παιδείας.
Όσοι πίνουν και οδηγάνε για μένα είναι εγκληματίες,πρέπει να πηγαίνουν για φόνο εκ προμελέτης,μιας και γνωρίζουν τις επιπτώσεις ,άσχετα αν οδηγούν αμαξι,μηχανή,τρικυκλο ακόμα και ποδήλατο.
A ! Και οι αυτοκινητιστές-στριες άνω μιας ορισμένης ηλικίας και μετά, αν όχι κάθε 6μηνο, να περνάνε ιατρικούς ελέγχους και στα 70 τέρμα το τιμόνι.................. αυτό ισχύει και για εμάς το μοτοσυκλετιστές βέβαια,για το κάλο όλων μας !
.. έχω αντιληφθεί πως ένας οδηγός αυτοκινήτου αν δεν έχει οδηγήσει μηχανή για πολλά χρόνια δεν μπορεί έχει την αίσθηση του κινδύνου του μοτοσυκλετιστή ,που σημαίνει κατ'εμέ ,πως δεν δίνει την ανάλογη προσοχή,και πολλές φορές δεν έχει και τον σεβασμό προς αυτόν λόγο Παιδείας.
Όσοι πίνουν και οδηγάνε για μένα είναι εγκληματίες,πρέπει να πηγαίνουν για φόνο εκ προμελέτης,μιας και γνωρίζουν τις επιπτώσεις ,άσχετα αν οδηγούν αμαξι,μηχανή,τρικυκλο ακόμα και ποδήλατο.
A ! Και οι αυτοκινητιστές-στριες άνω μιας ορισμένης ηλικίας και μετά, αν όχι κάθε 6μηνο, να περνάνε ιατρικούς ελέγχους και στα 70 τέρμα το τιμόνι.................. αυτό ισχύει και για εμάς το μοτοσυκλετιστές βέβαια,για το κάλο όλων μας !
"Ο ύπνος του σώματος έγινε ξύπνημα της ψυχής και το κλείσιμο των ματιών αληθινή όραση, και η σιωπή μου εγκυμονούσε το καλό, και η διατύπωση του λόγου μου έγινε δημιούργημα αγαθό" Ερμής Τρισμέγιστος
Δεν στηνω καινούργια είδωλα εγώ, τα παλιά ας μάθουν τι τους στοιχίζει το να έχουν ξύλινα πόδια - Νιτσε @ Ιδε ο άνθρωπος
Ήρθαν ντυμένοι φίλοι αμέτρητες φορές οι εχθροί μου το παμπάλαιο χώμα πατώντας και το χώμα δεν έδεσε ποτέ με τη φτέρνα τους - Ελυτης
Δεν στηνω καινούργια είδωλα εγώ, τα παλιά ας μάθουν τι τους στοιχίζει το να έχουν ξύλινα πόδια - Νιτσε @ Ιδε ο άνθρωπος
Ήρθαν ντυμένοι φίλοι αμέτρητες φορές οι εχθροί μου το παμπάλαιο χώμα πατώντας και το χώμα δεν έδεσε ποτέ με τη φτέρνα τους - Ελυτης
- delfini05
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
- Δημοσιεύσεις: 2082
- Εγγραφή: Κυρ 17 Απρ 2011, 21:45
- Irc ψευδώνυμο: delfini05
- Φύλο: Γυναίκα
- Έλαβε Likes: 2 φορές
Re: Οδηγός επιβίωσης μοτοσυκλετιστών.
Περί συνεπιβατών....
Γενικοί κανόνες!!!
Γενικοί κανόνες!!!
Το δένδρο είναι ίδιο, η πλευρά θέασης είναι διαφορετική...
- Τάλως
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 3188
- Εγγραφή: Τρί 26 Αύγ 2008, 12:17
- Φύλο: Άνδρας
- Έλαβε Likes: 2 φορές
Re: Οδηγός επιβίωσης μοτοσυκλετιστών.
καλο!!
Εἶσ' Ἕλληνας; Τί προσκυνᾶς; Σηκώσου ἀπάνω! Ἐμεῖς καὶ στοὺς θεοὺς ὀρθοὶ μιλοῦμε..
[img]http://www.afroditishobby.gr/datafiles/498.jpg[/img]
[img]http://s12.postimg.org/pm4kknyzd/copy.j ... 1364828493[/img]
http://www.youtube.com/watch?v=8F_Z060Wlck
[img]http://www.afroditishobby.gr/datafiles/498.jpg[/img]
[img]http://s12.postimg.org/pm4kknyzd/copy.j ... 1364828493[/img]
http://www.youtube.com/watch?v=8F_Z060Wlck
Re: Οδηγός επιβίωσης μοτοσυκλετιστών.
Καλημέρα σε όλους,
Φοβερό θέμα και δεν το είχα εντοπίσει τόσο καιρό. Συγχαρητήρια για τις συμβουλές και εύχομαι καλό δρόμο σε όλους μακρυά από "στραβές"....
Εγώ ως οδηγός με αρκετά μεγάλη εμπειρία σε "στραβές" (έχω κάτι παράσημα από έξοδο στην εγνατία και 2-3 βόλτες σε νοσοκομεία) θα συμβούλευα τους φίλους και τις φίλες
για τρία κύρια θέματα που όσο και αν θεωρούνται αυτονόητα πρέπει να ακούγονται:
Πρώτον: ΚΡΑΝΟΣ, εγώ μέχρι τα 23 το φορούσα για να μην με γράφουν, στα 23 που άρχισε να πήζει ο εγκέφαλος κατάλαβα και το φοράω παντού. Προσοχή όταν λέμε κράνος εννοούμε ΚΡΑΝΟΣ και όχι αυτά τα πολυεστερικά καπελάκια που φοράν όλοι μέσα στις πόλεις. Αυτά καλύτερα να μην τα φοράτε όταν πέσετε γιατί θεωρώ πως θα είναι πιο επικίνδυνο. Έχω αλλάξει 6-7 κράνη, μια φορά χρειάστηκα την προστασία του αλλά αν ανεβάσω φωτό θα καταλάβετε τι μου προσέφερε.
Δεύτερον: ΠΟΤΟ και οδήγηση ==== ρώσικη ρουλέτα για εσάς και τους υπόλοιπους δύσμοιρους που έτυχε να κυκλοφορούν εκείνη την ώρα. Αυτονόητο ναι αλλά επειδή προσωπικά την έχω κάνει την ηλιθιότητα και τώρα καταλαβαίνω πόσο σημαντική ήταν θεωρώ πως πρέπει να το λέμε όλοι συνεχώς.
Τρίτον: Πορεία με πολλές μηχανές. Εκεί αφήστε τους πιο έμπειρους μπροστά (και αυτούς που ξέρουν τον δρόμο) και καθίστε ακόμα και με πιο γρήγορη μηχανή πίσω και σε σοβαρή απόσταση. Όταν αυτοί βγαίνουν για προσπέρασμα δεν ορμάμε στα τυφλά να περάσουμε αλλά ελέγχουμε πίσω και μπρος. Καλό θα είναι να μην μαζεύονται παραπάνω από 5-6 μηχανές γιατί δυσκολεύει η κατάσταση για όλους. Εγώ προσωπικά από Ξάνθη-Ηγουμενίτσα ακολούθησα μια φορά ένα "άγιο" (όταν πηγαίναμε) και φτάσαμε αέρα χωρίς το παραμικρό. Στον γυρισμό λόγω έλλειψης "παλιού" μπλέξαμε. Πολύ μεγάλο θέμα.
Φοβερό θέμα και δεν το είχα εντοπίσει τόσο καιρό. Συγχαρητήρια για τις συμβουλές και εύχομαι καλό δρόμο σε όλους μακρυά από "στραβές"....
Εγώ ως οδηγός με αρκετά μεγάλη εμπειρία σε "στραβές" (έχω κάτι παράσημα από έξοδο στην εγνατία και 2-3 βόλτες σε νοσοκομεία) θα συμβούλευα τους φίλους και τις φίλες
για τρία κύρια θέματα που όσο και αν θεωρούνται αυτονόητα πρέπει να ακούγονται:
Πρώτον: ΚΡΑΝΟΣ, εγώ μέχρι τα 23 το φορούσα για να μην με γράφουν, στα 23 που άρχισε να πήζει ο εγκέφαλος κατάλαβα και το φοράω παντού. Προσοχή όταν λέμε κράνος εννοούμε ΚΡΑΝΟΣ και όχι αυτά τα πολυεστερικά καπελάκια που φοράν όλοι μέσα στις πόλεις. Αυτά καλύτερα να μην τα φοράτε όταν πέσετε γιατί θεωρώ πως θα είναι πιο επικίνδυνο. Έχω αλλάξει 6-7 κράνη, μια φορά χρειάστηκα την προστασία του αλλά αν ανεβάσω φωτό θα καταλάβετε τι μου προσέφερε.
Δεύτερον: ΠΟΤΟ και οδήγηση ==== ρώσικη ρουλέτα για εσάς και τους υπόλοιπους δύσμοιρους που έτυχε να κυκλοφορούν εκείνη την ώρα. Αυτονόητο ναι αλλά επειδή προσωπικά την έχω κάνει την ηλιθιότητα και τώρα καταλαβαίνω πόσο σημαντική ήταν θεωρώ πως πρέπει να το λέμε όλοι συνεχώς.
Τρίτον: Πορεία με πολλές μηχανές. Εκεί αφήστε τους πιο έμπειρους μπροστά (και αυτούς που ξέρουν τον δρόμο) και καθίστε ακόμα και με πιο γρήγορη μηχανή πίσω και σε σοβαρή απόσταση. Όταν αυτοί βγαίνουν για προσπέρασμα δεν ορμάμε στα τυφλά να περάσουμε αλλά ελέγχουμε πίσω και μπρος. Καλό θα είναι να μην μαζεύονται παραπάνω από 5-6 μηχανές γιατί δυσκολεύει η κατάσταση για όλους. Εγώ προσωπικά από Ξάνθη-Ηγουμενίτσα ακολούθησα μια φορά ένα "άγιο" (όταν πηγαίναμε) και φτάσαμε αέρα χωρίς το παραμικρό. Στον γυρισμό λόγω έλλειψης "παλιού" μπλέξαμε. Πολύ μεγάλο θέμα.
- delfini05
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
- Δημοσιεύσεις: 2082
- Εγγραφή: Κυρ 17 Απρ 2011, 21:45
- Irc ψευδώνυμο: delfini05
- Φύλο: Γυναίκα
- Έλαβε Likes: 2 φορές
Re: Οδηγός επιβίωσης μοτοσυκλετιστών.
Επειδή συναναβάτες δεν είναι πάντα ενήλικες ένα πολύ καλό άρθρο που αξίζει να το δούμε & να το θυμόμαστε.
Συνεπιβάτης στην μοτοσυκλέτα ετών 5;
Συχνά βλέπουμε παιδιά να μετακινούνται επιβαίνοντας πάνω σε μοτοσυκλέτες και scooter. Τι λέει ο νόμος, αλλά και ποιος είναι ο ασφαλέστερος τρόπος μεταφοράς;
Η μοτοσυκλέτα είναι ένα όχημα ευάλωτο στους εξωτερικούς παράγοντες και όχι επικίνδυνη όπως συχνά αναφέρεται. Με αυτή την έννοια αντιλαμβανόμαστε ότι οι επιβαίνοντες είναι εκτεθειμένοι σαφώς περισσότερο απ' ό,τι είναι σε ένα αυτοκίνητο.
Η πραγματικότητα αυτή δημιουργεί δύο ειδών παρανοήσεις. Από τη μία η ψευδαίσθηση ασφάλειας του αυτοκινήτου -γιατί περί ψευδαισθήσεως πρόκειται- κάνει τα παιδιά να μεταφέρονται στο αυτοκίνητο «ελεύθερα», χωρίς να είναι δεμένα με τη ζώνη ασφαλείας. Μία σύγκρουση με 40 χλμ/ώρα μπορεί να αποβεί μοιραία για ένα παιδί που δεν είναι στο ειδικό κάθισμα ή δεν φορά ζώνη ασφαλείας.
Από την άλλη η μετακίνηση παιδιών με μοτοσυκλέτα προκαλεί τρόμο και διάθεση για αφοριστική αντιμετώπιση του οδηγού.
Σε κάθε περίπτωση αν τηρούνται οι στοιχειώδεις κανόνες ασφαλείας, τα πράγματα είναι καλύτερα. Ο ΚΟΚ δεν αναφέρει και πολλά σχετικά με το θέμα, πέρα από το άρθρο 33 όπου ορίζει ότι «απαγορεύεται η μεταφορά ανηλίκων έως πέντε (5) ετών με μοτοσικλέτα ή μοτοποδήλατο, εφόσον δε συγκρατούνται με εγκεκριμένο σύστημα συγκράτησης κατάλληλο για την ηλικία, το ύψος και το βάρος τους».
Υπάρχει τέτοιο εγκεκριμένο σύστημα (TUF), όχι διαδεδομένο όμως και στην Ελλάδα. Επομένως εδώ η ουσιαστική ασφάλεια των επιβατών επαφίεται στην απλή λογική και την ευαισθησία του γονέα. Σε κάθε περίπτωση την ευθύνη για την τήρηση των μέτρων ασφαλείας φέρει ο οδηγός του οχήματος.
Παιδί και μοτοσυκλέτα.
Δεν αποτελεί απαγορευτικό συνδυασμό, αρκεί να τηρούνται κάποιοι κανόνες:
-Κράνος σε σωστό μέγεθος και δεμένο. Υπάρχουν παιδικά κράνη στο εμπόριο που εφαρμόζουν σωστά σε παιδιά από πολύ μικρές ηλικίες. Έχουν μικρότερο βάρος ώστε να μην επιβαρύνουν τον αυχένα του παιδιού και εφόσον το λουρί είναι δεμένο σωστά προσφέρουν επαρκή προστασία. Ένα κράνος μεγαλύτερο (άρα λάθος) είναι βαρύ και σε μία πτώση θα φύγει από το κεφάλι.
-Ο υπόλοιπος εξοπλισμός επίσης πρέπει να υπάρχει: Μπότες, μπουφάν με προστατευτικά, γάντια, επιγονατίδες.
-Πρέπει να προηγηθεί εκτενής συζήτηση με το παιδί για τους κανόνες που πρέπει να ακολουθεί ως συνεπιβάτης. Για κανένα λόγο το παιδί δεν πρέπει να τοποθετείται μπροστά από τον οδηγό. Η θέση του συνεπιβάτη είναι πάντα πίσω από τον οδηγό.
-Τα πόδια του πρέπει πάντα να πατάνε σταθερά στα μαρσπιέ και όχι να αιωρούνται στον αέρα. Εάν δεν φτάνουν τα πόδια στα μαρσπιέ, σημαίνει ότι δεν είναι ακόμη η ώρα να πάρει τη θέση του ως συνεπιβάτης. Εναλλακτικά, υπάρχουν ειδικά καθίσματα με δικά τους στηρίγματα για καλύτερη συγκράτηση, για μικρότερες ηλικίες, όπως φαίνεται και στο παρακάτω βίντεο.
http://www.newsbeast.gr/car/arthro/3293 ... ta-eton-5/
Συνεπιβάτης στην μοτοσυκλέτα ετών 5;
Συχνά βλέπουμε παιδιά να μετακινούνται επιβαίνοντας πάνω σε μοτοσυκλέτες και scooter. Τι λέει ο νόμος, αλλά και ποιος είναι ο ασφαλέστερος τρόπος μεταφοράς;
Η μοτοσυκλέτα είναι ένα όχημα ευάλωτο στους εξωτερικούς παράγοντες και όχι επικίνδυνη όπως συχνά αναφέρεται. Με αυτή την έννοια αντιλαμβανόμαστε ότι οι επιβαίνοντες είναι εκτεθειμένοι σαφώς περισσότερο απ' ό,τι είναι σε ένα αυτοκίνητο.
Η πραγματικότητα αυτή δημιουργεί δύο ειδών παρανοήσεις. Από τη μία η ψευδαίσθηση ασφάλειας του αυτοκινήτου -γιατί περί ψευδαισθήσεως πρόκειται- κάνει τα παιδιά να μεταφέρονται στο αυτοκίνητο «ελεύθερα», χωρίς να είναι δεμένα με τη ζώνη ασφαλείας. Μία σύγκρουση με 40 χλμ/ώρα μπορεί να αποβεί μοιραία για ένα παιδί που δεν είναι στο ειδικό κάθισμα ή δεν φορά ζώνη ασφαλείας.
Από την άλλη η μετακίνηση παιδιών με μοτοσυκλέτα προκαλεί τρόμο και διάθεση για αφοριστική αντιμετώπιση του οδηγού.
Σε κάθε περίπτωση αν τηρούνται οι στοιχειώδεις κανόνες ασφαλείας, τα πράγματα είναι καλύτερα. Ο ΚΟΚ δεν αναφέρει και πολλά σχετικά με το θέμα, πέρα από το άρθρο 33 όπου ορίζει ότι «απαγορεύεται η μεταφορά ανηλίκων έως πέντε (5) ετών με μοτοσικλέτα ή μοτοποδήλατο, εφόσον δε συγκρατούνται με εγκεκριμένο σύστημα συγκράτησης κατάλληλο για την ηλικία, το ύψος και το βάρος τους».
Υπάρχει τέτοιο εγκεκριμένο σύστημα (TUF), όχι διαδεδομένο όμως και στην Ελλάδα. Επομένως εδώ η ουσιαστική ασφάλεια των επιβατών επαφίεται στην απλή λογική και την ευαισθησία του γονέα. Σε κάθε περίπτωση την ευθύνη για την τήρηση των μέτρων ασφαλείας φέρει ο οδηγός του οχήματος.
Παιδί και μοτοσυκλέτα.
Δεν αποτελεί απαγορευτικό συνδυασμό, αρκεί να τηρούνται κάποιοι κανόνες:
-Κράνος σε σωστό μέγεθος και δεμένο. Υπάρχουν παιδικά κράνη στο εμπόριο που εφαρμόζουν σωστά σε παιδιά από πολύ μικρές ηλικίες. Έχουν μικρότερο βάρος ώστε να μην επιβαρύνουν τον αυχένα του παιδιού και εφόσον το λουρί είναι δεμένο σωστά προσφέρουν επαρκή προστασία. Ένα κράνος μεγαλύτερο (άρα λάθος) είναι βαρύ και σε μία πτώση θα φύγει από το κεφάλι.
-Ο υπόλοιπος εξοπλισμός επίσης πρέπει να υπάρχει: Μπότες, μπουφάν με προστατευτικά, γάντια, επιγονατίδες.
-Πρέπει να προηγηθεί εκτενής συζήτηση με το παιδί για τους κανόνες που πρέπει να ακολουθεί ως συνεπιβάτης. Για κανένα λόγο το παιδί δεν πρέπει να τοποθετείται μπροστά από τον οδηγό. Η θέση του συνεπιβάτη είναι πάντα πίσω από τον οδηγό.
-Τα πόδια του πρέπει πάντα να πατάνε σταθερά στα μαρσπιέ και όχι να αιωρούνται στον αέρα. Εάν δεν φτάνουν τα πόδια στα μαρσπιέ, σημαίνει ότι δεν είναι ακόμη η ώρα να πάρει τη θέση του ως συνεπιβάτης. Εναλλακτικά, υπάρχουν ειδικά καθίσματα με δικά τους στηρίγματα για καλύτερη συγκράτηση, για μικρότερες ηλικίες, όπως φαίνεται και στο παρακάτω βίντεο.
http://www.newsbeast.gr/car/arthro/3293 ... ta-eton-5/
Το δένδρο είναι ίδιο, η πλευρά θέασης είναι διαφορετική...
- johnnye
- Κολλημένος Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 263
- Εγγραφή: Πέμ 15 Μαρ 2012, 22:20
- Irc ψευδώνυμο: JohnnyE
- Φύλο: Άνδρας
Re: Οδηγός επιβίωσης μοτοσυκλετιστών.
Εγώ πάντως μετά απο 13 σχεδόν χρόνια οδηγός μηχανής ,παιδί συνεπιβάτη δε βάζω πάνω ούτε με σφαίρες!delfini05 έγραψε:Επειδή συναναβάτες δεν είναι πάντα ενήλικες ένα πολύ καλό άρθρο που αξίζει να το δούμε & να το θυμόμαστε.
Συνεπιβάτης στην μοτοσυκλέτα ετών 5;
Συχνά βλέπουμε παιδιά να μετακινούνται επιβαίνοντας πάνω σε μοτοσυκλέτες και scooter. Τι λέει ο νόμος, αλλά και ποιος είναι ο ασφαλέστερος τρόπος μεταφοράς;
Η μοτοσυκλέτα είναι ένα όχημα ευάλωτο στους εξωτερικούς παράγοντες και όχι επικίνδυνη όπως συχνά αναφέρεται. Με αυτή την έννοια αντιλαμβανόμαστε ότι οι επιβαίνοντες είναι εκτεθειμένοι σαφώς περισσότερο απ' ό,τι είναι σε ένα αυτοκίνητο.
-Τα πόδια του πρέπει πάντα να πατάνε σταθερά στα μαρσπιέ και όχι να αιωρούνται στον αέρα. Εάν δεν φτάνουν τα πόδια στα μαρσπιέ, σημαίνει ότι δεν είναι ακόμη η ώρα να πάρει τη θέση του ως συνεπιβάτης. Εναλλακτικά, υπάρχουν ειδικά καθίσματα με δικά τους στηρίγματα για καλύτερη συγκράτηση, για μικρότερες ηλικίες, όπως φαίνεται και στο παρακάτω βίντεο.
Αν καβαλάς μηχανή καποια στιγμή θα πέσεις όσο προσεκτικός και να σαι!
Η πείρα είναι μια χτένα που την αποκτάς όταν είσαι πια φαλακρός.
- Τάλως
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 3188
- Εγγραφή: Τρί 26 Αύγ 2008, 12:17
- Φύλο: Άνδρας
- Έλαβε Likes: 2 φορές
Re: Οδηγός επιβίωσης μοτοσυκλετιστών.
Το ποιο καλο παραδειγμα ειναι ειδικα σε κατι σκουτερ η και μεγαλου κυβισμου μηχανες
οπου το παιδι ειναι ορθιο στην "ποδιά" του σκουτερ η καπου μεταξυ σελας και ρεζερβουαρ
εκει τι κανεις? αρχιζεις στις σφαλιαρες τον ανευθυνο? γιατι καθε φορα που το βλεπω με πιανει μια τρελα.
το ποιο μικρο ατυχημα να γινει το ποιο πιθανον ειναι ο αλλος που συμετειχε στο ατυχημα να δικαστει για μια χαμενη ζωη ενος παιδιου
επειδη ο γονιος του ειναι χαζος/ανευθυνος
οπου το παιδι ειναι ορθιο στην "ποδιά" του σκουτερ η καπου μεταξυ σελας και ρεζερβουαρ
εκει τι κανεις? αρχιζεις στις σφαλιαρες τον ανευθυνο? γιατι καθε φορα που το βλεπω με πιανει μια τρελα.
το ποιο μικρο ατυχημα να γινει το ποιο πιθανον ειναι ο αλλος που συμετειχε στο ατυχημα να δικαστει για μια χαμενη ζωη ενος παιδιου
επειδη ο γονιος του ειναι χαζος/ανευθυνος
Εἶσ' Ἕλληνας; Τί προσκυνᾶς; Σηκώσου ἀπάνω! Ἐμεῖς καὶ στοὺς θεοὺς ὀρθοὶ μιλοῦμε..
[img]http://www.afroditishobby.gr/datafiles/498.jpg[/img]
[img]http://s12.postimg.org/pm4kknyzd/copy.j ... 1364828493[/img]
http://www.youtube.com/watch?v=8F_Z060Wlck
[img]http://www.afroditishobby.gr/datafiles/498.jpg[/img]
[img]http://s12.postimg.org/pm4kknyzd/copy.j ... 1364828493[/img]
http://www.youtube.com/watch?v=8F_Z060Wlck