Εργασιακή αντιμετώπιση ομοφυλοφίλων ...
- ArELa
- Founder-Administrator
- Δημοσιεύσεις: 66942
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
- Irc ψευδώνυμο: ArELa
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 1879 φορές
- Έλαβε Likes: 2770 φορές
Re: Εργασιακή αντιμετώπιση ομοφυλοφίλων ...
Karipis εκεί που σε θέλω "ιστορικό ειδήμονα" κάνεις την πάπια, τη γλώσσα σου παπιγιόν, τον γερμανό και τον κινέζο σε ένα. Άσε λοιπόν τις "επερωτήσεις" σε Τάλους κι άλλους επ'αυτού. Ο Νίκος στο προκειμενο είχε δικιο. Αλλού που έχει και άδικο, τουμπεκί ψιλοκομμένο εσύ.
Ξιφομάχε
Ξιφομάχε
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Re: Εργασιακή αντιμετώπιση ομοφυλοφίλων ...
Που είχα άδικο;
Δεν μπορώ να καταλάβω τι σας έπιασε και προβοκάρετε ο ένας τον άλλον. Από που και ως που πρέπει κάποιος να γράφει για όλα τα θέματα; Και γιατί θα πρέπει να με «κοντράρει» όταν έχει αντίθετη άποψη;
Δεν μπορώ να καταλάβω τι σας έπιασε και προβοκάρετε ο ένας τον άλλον. Από που και ως που πρέπει κάποιος να γράφει για όλα τα θέματα; Και γιατί θα πρέπει να με «κοντράρει» όταν έχει αντίθετη άποψη;
Παρίσι και Μόσχα βαθιά τιμημένα
Αθήνα, Βαρκελώνη που βάφτηκαν με αίμα.
Αθήνα, Βαρκελώνη που βάφτηκαν με αίμα.
- karipis
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 3251
- Εγγραφή: Σάβ 26 Ιαν 2008, 16:15
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη για, μεσ' τη μέση λέμε!
- Επικοινωνία:
Re: Εργασιακή αντιμετώπιση ομοφυλοφίλων ...
Προς το παρόν, φυσικά και ο Νίκος έχει δίκαιο.... Θα περιμένω όμως τις τοποθετήσεις των υπολοίπων εγγονών του Αλκιβιάδου και του Ζηνός και κατόπιν θα τοποθετηθώ (εκτός φυσικά αν δεν χρειαστεί, πράγμα που δεν το νομίζω!!).
Re: Εργασιακή αντιμετώπιση ομοφυλοφίλων ...
Ξιφομάχε εισαι φαουλ εδω νομιζω.
Δεν σου ειπε και δα κατι τοσο τραγικό για να το επιτίθεσε επι προσωπικου και μαλιστα για την θρησκεια του.
Η αποψή μου ειναι. αν κανω λάθος συνεχίστε.
Δεν σου ειπε και δα κατι τοσο τραγικό για να το επιτίθεσε επι προσωπικου και μαλιστα για την θρησκεια του.
Η αποψή μου ειναι. αν κανω λάθος συνεχίστε.
- Blue Ice
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
- Δημοσιεύσεις: 2273
- Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 10:44
- Φύλο: Γυναίκα
Re: Εργασιακή αντιμετώπιση ομοφυλοφίλων ...
Ούτε και εγώ του είπα κάτι τραγικό, να πάει να διαβάσει την Π.Δ. του είπα που είναι Θεόπνευστα βιβλία της θρησκείας του... Δε φταίω εγώ αν όλοι πάνε με όλους εκεί μέσα...
Ου καταισχυνώ τα όπλα τα ιερά,
ουδ' εγκαταλείψω τον παραστάτη αυτών, ότω αν στοιχίσω.
Αμυνώ δε και υπέρ ιερών και οσίων και μόνος και μετά πολλών.
Την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω, πλείω δε και αρείω όσοις αν παραδέξωμαι.
ουδ' εγκαταλείψω τον παραστάτη αυτών, ότω αν στοιχίσω.
Αμυνώ δε και υπέρ ιερών και οσίων και μόνος και μετά πολλών.
Την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω, πλείω δε και αρείω όσοις αν παραδέξωμαι.
Re: Εργασιακή αντιμετώπιση ομοφυλοφίλων ...
Παντως να αναφέρω πως το συγκεκριμενο αρθρο του τραϊανου ειναι τραβηγμένο. Σε λιγο θα πρέπει ο κόσμος να δηλώνει και σε τι στάση προτιμά να συνουσιάζεται.
- KAL EL
- Σούπερ Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 1368
- Εγγραφή: Πέμ 02 Σεπ 2010, 21:43
- Irc ψευδώνυμο: KAL EL
- Φύλο: Γυναίκα
Re: Εργασιακή αντιμετώπιση ομοφυλοφίλων ...
Divine Sinner έγραψε:Παντως να αναφέρω πως το συγκεκριμενο αρθρο του τραϊανου ειναι τραβηγμένο. Σε λιγο θα πρέπει ο κόσμος να δηλώνει και σε τι στάση προτιμά να συνουσιάζεται.
Πού ξέρεις...μπορεί να το βάλουν και αυτό μέσα στα πληροφοριακά στοιχεία της κάρτας του πολίτη/επαρχιώτη.
<<Αναιρώ, όπως δεν αναίρεσε ποτέ κανείς, και είμαι εν τούτοις το αντίθετο ενός αρνητικού πνεύματος>>
FR.NIETZSCHE - ΙΔΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ (Πώς κανείς γίνεται, εκείνο που είναι)
FR.NIETZSCHE - ΙΔΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ (Πώς κανείς γίνεται, εκείνο που είναι)
Re: Εργασιακή αντιμετώπιση ομοφυλοφίλων ...
Για να συμπληρώσω κάτι που είπε ο Καρύπης σε άλλη ενότητα, το ακόμη γελοιοδέστερο του πράγματος είναι όταν οι δήθεν θαυμαστές της ελληνικής αρχαιοελληνικής αρχαιότητας κρίνουν με βάση τη χριστιανική ηθική που υποτίθεται ότι την απεχθάνονται.
Αναφέρθηκε ως παράδειγμα ο Αυνάν. Ανάθεμα κι αν αυτή που τον έγραψε ξέρει γιατί τον κατηγορεί. Ο Αυνάν, λοιιπόν, δεν έπαιζε το πουλάκι του μέρα - νύχτα, αλλά έκανε κάτι άλλο. Παντρεύτηκε σύμφωνα με τους νόμους την χήρα του αδελφού του. Τέτοιοι νόμοι ας μάθουν οι άσχετοι και άσχετες υπήρχαν στην αρχαία Ελλάδα. Ο μεγαλύτερος αδελφός στην αρχαία Αθήνα ήταν υποχρεωμένος είτε να παντρευτεί τη χήρα του πεθαμένου αδελφού του, είτε να την προικίσει και να της βρει γαμπρό. Ο Αυνάν λοιπόν, αφού παντρεύτηκε τη χήρα σκέφτηκε ότι αν τη γκαστρώσει κατευθείαν τότε μπορεί να θεωρηθεί το παιδί πως είναι του νεκρού αδελφού του. Ετσι έχανε τα πρωτοτόκια, δηλαδή την πατρική περιουσία που είχε περιέλθει σε αυτόν. Ωστόσο επειδή την γούσταρε την χήρα, την πήδαγε κανονικά, αλλά εκσπερμάτωνε εκτός μήτρας. Αυτό ήταν όλο κι όλο. Τι το ανώμαλο και τι το κακό έκανε ο άνθρωπος;
Και ήθελα να ξερα αυτοί που τον κράζουν χύνουνε πάντα μέσα; Κι' αυτές που τον κράζουνε δεν τα έχουν φάει ποτέ στα μάπα ή, δεν τα έχουν καταπιεί; Οποιος και όποια δεν το έχει κάνει τότε δικαιούται να φωνάζει - δηλαδή κανένας. Οι υπόλοιποι silance.
Ελεος πια με τους συντηριτισμούς και την υποκρισία.
Αναφέρθηκε ως παράδειγμα ο Αυνάν. Ανάθεμα κι αν αυτή που τον έγραψε ξέρει γιατί τον κατηγορεί. Ο Αυνάν, λοιιπόν, δεν έπαιζε το πουλάκι του μέρα - νύχτα, αλλά έκανε κάτι άλλο. Παντρεύτηκε σύμφωνα με τους νόμους την χήρα του αδελφού του. Τέτοιοι νόμοι ας μάθουν οι άσχετοι και άσχετες υπήρχαν στην αρχαία Ελλάδα. Ο μεγαλύτερος αδελφός στην αρχαία Αθήνα ήταν υποχρεωμένος είτε να παντρευτεί τη χήρα του πεθαμένου αδελφού του, είτε να την προικίσει και να της βρει γαμπρό. Ο Αυνάν λοιπόν, αφού παντρεύτηκε τη χήρα σκέφτηκε ότι αν τη γκαστρώσει κατευθείαν τότε μπορεί να θεωρηθεί το παιδί πως είναι του νεκρού αδελφού του. Ετσι έχανε τα πρωτοτόκια, δηλαδή την πατρική περιουσία που είχε περιέλθει σε αυτόν. Ωστόσο επειδή την γούσταρε την χήρα, την πήδαγε κανονικά, αλλά εκσπερμάτωνε εκτός μήτρας. Αυτό ήταν όλο κι όλο. Τι το ανώμαλο και τι το κακό έκανε ο άνθρωπος;
Και ήθελα να ξερα αυτοί που τον κράζουν χύνουνε πάντα μέσα; Κι' αυτές που τον κράζουνε δεν τα έχουν φάει ποτέ στα μάπα ή, δεν τα έχουν καταπιεί; Οποιος και όποια δεν το έχει κάνει τότε δικαιούται να φωνάζει - δηλαδή κανένας. Οι υπόλοιποι silance.
Ελεος πια με τους συντηριτισμούς και την υποκρισία.
Παρίσι και Μόσχα βαθιά τιμημένα
Αθήνα, Βαρκελώνη που βάφτηκαν με αίμα.
Αθήνα, Βαρκελώνη που βάφτηκαν με αίμα.
Re: Εργασιακή αντιμετώπιση ομοφυλοφίλων ...
Σε μια δημοσκόπηση το 98% των ερωτηθεντων απηντησε οτι αυνανίζεται τακτικά.Αυνάν, λοιιπόν, δεν έπαιζε το πουλάκι του μέρα - νύχτα,
Το 2% μαλλον αυνανίζεται αλλα το παιζει σιγανοπαπαδια.
- ArELa
- Founder-Administrator
- Δημοσιεύσεις: 66942
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
- Irc ψευδώνυμο: ArELa
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 1879 φορές
- Έλαβε Likes: 2770 φορές
Re: Εργασιακή αντιμετώπιση ομοφυλοφίλων ...
Παιδιά έλεος, το θέμα μας δεν είναι ο αυνανισμος. Κι επειδή ο Νίκος νιώθει την ανάγκη να υπερασπιστεί και τα Εβραιόπουλα, ένα καλύτερο και σαφέστερο δείγμα ΑΗΘΕΙΑΣ, είναι όλες οι αιμομιξίες που έπαιξαν στον "περιούσιο" λαό, καταγράφτηκαν στο "άγιο βιβλίο" και προφανώς καθαγιάζονται κι από τα χριστιανικά εκκλησιανο-δόγματα στον κόσμο ολόκληρο.
Το θέμα μας όμως είναι άλλο εδώ. Και δε χρειάζεται να προσβλέπουμε σε αρχαίες ρήσεις ούτε σε νεότερες, πολλώ δε μάλλον σε Καινές και Παλαιές Διαθήκες, για να μας υποδείξουν το σωστό στην προκειμένη, λες και δεν έχουμε δεδομένο ηθικό κώδικα και σύστημα αξιών.
Άλλο η εργασία κι άλλο η προσωπική μας ζωή κι αυτα τα δύο δεν θα'πρεπε να εμπλέκονται, τελεία και παύλα. Κι όποιοι θίγονται για τυχόν ομοφυλόφιλους ΑΛΛΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ και πάνω απ'όλα ανθρώπους, σε οποιαδήποτε υπηρεσία, καλά θα κάνουν να το πάρουν αλλιώς και να εξαντλήσουν τη μήνη τους σε πιο δίκαια ερείσματα όπως για παράδειγμα, στα ανθρωπόμορφα ανώμαλα κτηνη που είναι ΠΑΙΔΟΦΙΛΟΙ και είναι γιατροί, παπάδες, ΔΑΣΚΑΛΟΙ, συγγενείς και δεν συμμαζεύεται, και έχουν πρόσβαση στα παιδιά μας τα οποία κινδυνεύουν ανά πάσα στιγμή από δαύτους.
Εν όψει ΑΥΤΩΝ των εγκλημάτων που συχνά αφήνουμε να διαδραματίζονται κάτω απ'τη μύτη μας, το να εστιάζουμε σε ευπρεπείς, φιλήσυχους και επαναλαμβάνω αξιοπρεπώς διαβιούντες ομοφυλόφιλους είναι το άκρον άωτον της υποκρισίας και της ελλειμματικής νοημοσύνης.
Το θέμα μας όμως είναι άλλο εδώ. Και δε χρειάζεται να προσβλέπουμε σε αρχαίες ρήσεις ούτε σε νεότερες, πολλώ δε μάλλον σε Καινές και Παλαιές Διαθήκες, για να μας υποδείξουν το σωστό στην προκειμένη, λες και δεν έχουμε δεδομένο ηθικό κώδικα και σύστημα αξιών.
Άλλο η εργασία κι άλλο η προσωπική μας ζωή κι αυτα τα δύο δεν θα'πρεπε να εμπλέκονται, τελεία και παύλα. Κι όποιοι θίγονται για τυχόν ομοφυλόφιλους ΑΛΛΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ και πάνω απ'όλα ανθρώπους, σε οποιαδήποτε υπηρεσία, καλά θα κάνουν να το πάρουν αλλιώς και να εξαντλήσουν τη μήνη τους σε πιο δίκαια ερείσματα όπως για παράδειγμα, στα ανθρωπόμορφα ανώμαλα κτηνη που είναι ΠΑΙΔΟΦΙΛΟΙ και είναι γιατροί, παπάδες, ΔΑΣΚΑΛΟΙ, συγγενείς και δεν συμμαζεύεται, και έχουν πρόσβαση στα παιδιά μας τα οποία κινδυνεύουν ανά πάσα στιγμή από δαύτους.
Εν όψει ΑΥΤΩΝ των εγκλημάτων που συχνά αφήνουμε να διαδραματίζονται κάτω απ'τη μύτη μας, το να εστιάζουμε σε ευπρεπείς, φιλήσυχους και επαναλαμβάνω αξιοπρεπώς διαβιούντες ομοφυλόφιλους είναι το άκρον άωτον της υποκρισίας και της ελλειμματικής νοημοσύνης.
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Re: Εργασιακή αντιμετώπιση ομοφυλοφίλων ...
Συμφωνω οτι αυτα συμβαίνουν στην παλαια διαθήκη, αλλα πιστευετε οτι σήμερα το ιερατειο, το εβραϊκο το χριστιανικο, το μουσουλμάνικο, οι ιεχωβαδες, οι μορμόνοι, οι καθολικοι, οι ευαγελιστές οι προτεστάντες, οι αγγλικανοι και δεν ξερω ποιοι αλλοι... πιστευετε οτι κανενας απο τους ταγους τους μιλαει υπέρ της αιμομιξίας;και προφανώς καθαγιάζονται κι από τα χριστιανικά εκκλησιανο-δόγματα στον κόσμο ολόκληρο.
Οι θρησκειες εξελίσονται και αντικατοπτρίζουν τις συνθήκες της εποχής τους.
Δεν νομιζω καμια θρησκεια να διδάσκει σημερα την αιμομιξια.
Επίσης υπάρχει κι ενα αλλο θεμα. Αν σε ενα ιερο βιβλιο (που εχει τη μορφη εξιστόρησης ιστοριας) αναφέρεται η αιμομιξία, δεν παει να πει οτι αυτό επιδοκιμαζεται απο το βιβλιο αυτο.
Η ιστορία του Λωτ λεει οτι οι κόρες του τον ναρκώσανε για να κανουν οτι κανουνε.
Θα επρεπε να τιμωρηθει δηλαδη ο Λωτ επειδη στην ουσία έπεσε θυμα βιασμου;
- Mantam Froufrou
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 4599
- Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 10:05
- Φύλο: Γυναίκα
Re: Εργασιακή αντιμετώπιση ομοφυλοφίλων ...
ΕΤΣΙ!!! (γαμώτι μου, ώρες-ώρες τα γράφεις πολύ ωραία) :pΆλλο η εργασία κι άλλο η προσωπική μας ζωή κι αυτα τα δύο δεν θα'πρεπε να εμπλέκονται, τελεία και παύλα. Κι όποιοι θίγονται για τυχόν ομοφυλόφιλους ΑΛΛΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ και πάνω απ'όλα ανθρώπους, σε οποιαδήποτε υπηρεσία, καλά θα κάνουν να το πάρουν αλλιώς και να εξαντλήσουν τη μήνη τους σε πιο δίκαια ερείσματα όπως για παράδειγμα, στα ανθρωπόμορφα ανώμαλα κτηνη που είναι ΠΑΙΔΟΦΙΛΟΙ και είναι γιατροί, παπάδες, ΔΑΣΚΑΛΟΙ, συγγενείς και δεν συμμαζεύεται, και έχουν πρόσβαση στα παιδιά μας τα οποία κινδυνεύουν ανά πάσα στιγμή από δαύτους.
Εν όψει ΑΥΤΩΝ των εγκλημάτων που συχνά αφήνουμε να διαδραματίζονται κάτω απ'τη μύτη μας, το να εστιάζουμε σε ευπρεπείς, φιλήσυχους και επαναλαμβάνω αξιοπρεπώς διαβιούντες ομοφυλόφιλους είναι το άκρον άωτον της υποκρισίας και της ελλειμματικής νοημοσύνης.
Την ψυχοθεραπεία μου την κάνω εδώ: http://www.alchemyofnature.blogspot.gr/
- ArELa
- Founder-Administrator
- Δημοσιεύσεις: 66942
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
- Irc ψευδώνυμο: ArELa
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 1879 φορές
- Έλαβε Likes: 2770 φορές
Re: Εργασιακή αντιμετώπιση ομοφυλοφίλων ...
Oχι βεβαίως. ΑΝ συνέβη έτσι οπως καταγράφεται, η καργιολίτσες του έπρεπε να τιμωρηθούν. Στέκεστε όμως στα επί μέρους. Η ουσία είναι ότι το "άγιο βιβλίο" διαδίδει χωρίς να σηκώνει ΚΑΝΕΙΣ φρύδι, τις αιμομιξίες του κερατά, πάνε στις εκκλησιές, σταυροκοπιούνται, κανουμε ΠΔ στα Θρησκευτικά, και κανείς δε νοιάζεται για το σύστημα αξιών που μεταδίδει αυτό το (Αν)ιερο βιβλίο... Μας ενοχλεί όμως ο όποιος δικαστής ή άλλος, δεν δηλώνει που είναι ομοφυλόφιλος... Ζντουπ!Η ιστορία του Λωτ λεει οτι οι κόρες του τον ναρκώσανε για να κανουν οτι κανουνε.
Θα επρεπε να τιμωρηθει δηλαδη ο Λωτ επειδη στην ουσία έπεσε θυμα βιασμου;
Χεχ φχαριστώ μανάρα...ΕΤΣΙ!!! (γαμώτι μου, ώρες-ώρες τα γράφεις πολύ ωραία) :p
Ώρες ώρες με πιάνουν αναλαμπές την ξανθιά
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
- karipis
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 3251
- Εγγραφή: Σάβ 26 Ιαν 2008, 16:15
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη για, μεσ' τη μέση λέμε!
- Επικοινωνία:
Re: Εργασιακή αντιμετώπιση ομοφυλοφίλων ...
Αφού πρώτα υποβάλλω τα σέβη μου σε αυτόν που τουλάχιστον διάβασε και δέκα πράγματα (άσχετα αν τις περισσότερες φορές τα παρουσιάζει όπως τον συμφέρει και με βάση την ιδεολογία του ), να 'πω ότι το παλλικάρι είναι ο μόνος ίσως εντός θέματος. Άλλοι όμως, και έχει δίκαιο ο Νίκος, στην προσπάθειά τους να δηλώσουν πόσο άσχετοι είναι κάνουν κουβέντες και λένε για πράγματα τα οποία ούτε καν στον Δαυλό τα διάβασαν. Απλώς τους τα είπε κάποιος.Clash έγραψε:Για να συμπληρώσω κάτι που είπε ο Καρύπης σε άλλη ενότητα, το ακόμη γελοιοδέστερο του πράγματος είναι όταν οι δήθεν θαυμαστές της ελληνικής αρχαιοελληνικής αρχαιότητας κρίνουν με βάση τη χριστιανική ηθική που υποτίθεται ότι την απεχθάνονται.
Αναφέρθηκε ως παράδειγμα ο Αυνάν. Ανάθεμα κι αν αυτή που τον έγραψε ξέρει γιατί τον κατηγορεί. Ο Αυνάν, λοιιπόν, δεν έπαιζε το πουλάκι του μέρα - νύχτα, αλλά έκανε κάτι άλλο. Παντρεύτηκε σύμφωνα με τους νόμους την χήρα του αδελφού του. Τέτοιοι νόμοι ας μάθουν οι άσχετοι και άσχετες υπήρχαν στην αρχαία Ελλάδα. Ο μεγαλύτερος αδελφός στην αρχαία Αθήνα ήταν υποχρεωμένος είτε να παντρευτεί τη χήρα του πεθαμένου αδελφού του, είτε να την προικίσει και να της βρει γαμπρό. Ο Αυνάν λοιπόν, αφού παντρεύτηκε τη χήρα σκέφτηκε ότι αν τη γκαστρώσει κατευθείαν τότε μπορεί να θεωρηθεί το παιδί πως είναι του νεκρού αδελφού του. Ετσι έχανε τα πρωτοτόκια, δηλαδή την πατρική περιουσία που είχε περιέλθει σε αυτόν. Ωστόσο επειδή την γούσταρε την χήρα, την πήδαγε κανονικά, αλλά εκσπερμάτωνε εκτός μήτρας. Αυτό ήταν όλο κι όλο. Τι το ανώμαλο και τι το κακό έκανε ο άνθρωπος;
Και ήθελα να ξερα αυτοί που τον κράζουν χύνουνε πάντα μέσα; Κι' αυτές που τον κράζουνε δεν τα έχουν φάει ποτέ στα μάπα ή, δεν τα έχουν καταπιεί; Οποιος και όποια δεν το έχει κάνει τότε δικαιούται να φωνάζει - δηλαδή κανένας. Οι υπόλοιποι silance.
Ελεος πια με τους συντηριτισμούς και την υποκρισία.
Αλήθεια, τον νόμο που κατωχύρωνε τον πρώτο κοντινότερο συγγενή ως σύζυγο της νύφης (βλ. πεθερός!!) ή της κουνιάδας του στην αρχαία εποχή, τον γνωρίζεις Ξιφομάχα (καλά για τον Τάλω ούτε κουβέντα και ο Λευτεράκης νομίζω προτιμά να διαβάζει την Αγία Γραφή παρά τέτοια );
Το τι όριζε ο νόμος για τους ομοφυλόφυλους στην κλασσική εποχή;;
Το τι όριζε ο νόμος στην κλασσική Αθήνα για τους ομοφυλόφυλους πολιτικούς;;;
Το γιατί αθωώθηκε ο Αισχίνης, περί ου ο λόγος, από εκείνη την δίκη όπου προέρχετε και το απόσπασμα παραπάνω;;;;
....άσε, καλλίτερα πείτε μας τι έχετε ακούσει για τους ναούς που γκρέμισε ο χριστιανισμός
- ArELa
- Founder-Administrator
- Δημοσιεύσεις: 66942
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
- Irc ψευδώνυμο: ArELa
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 1879 φορές
- Έλαβε Likes: 2770 φορές
Re: Εργασιακή αντιμετώπιση ομοφυλοφίλων ...
Το τι ορίζει ο νόμος για τους ομοφυλόφιλους ΣΗΜΕΡΑ το ξέρεις; Γιατί αν δεν το πήρες χαμπάρι, ζούμε κάτι χιλιετηρίδες μετά τις κλασικές εποχές, τους Αισχίνηδες και τα παρεμφερή. Και πάψε να πιάνεις αποσπασματικά την ιστορία για να εξυπηρετήσεις τις δικές σου αντιλήψεις, με μια ψευδεπίγραφη "στήριξη" και "νομιμοποίηση" απ'τους προγόνους. Αυτό δεν είναι εξυπνάδα, είναι πονηράδα.Το τι όριζε ο νόμος για τους ομοφυλόφυλους στην κλασσική εποχή;;
Το τι όριζε ο νόμος στην κλασσική Αθήνα για τους ομοφυλόφυλους πολιτικούς;;;
Το γιατί αθωώθηκε ο Αισχίνης, περί ου ο λόγος, από εκείνη την δίκη όπου προέρχετε και το απόσπασμα παραπάνω;;;;
Επανέρχομαι στον 21ο αιώνα λοιπόν και ερωτώ: Μήπως πρέπει να πετάμε τους ομοφυλόφιλους στον καιάδα, επειδή οι Σπαρτιάτες μπορεί να τους θεωρούσαν αρρώστους ή ανάπηρους; Ή καλύτερα να τους αφήνουμε άνεργους στιγματίζοντάς τους, να βγουν στην επαιτεία - άστεγοι-εξαθλιωμένοι ή στην πορνεία για να επαληθεύσουν όλα αυτά που ο κ. Τραϊανός τους προσάπτει? (και συ μαζί του πιθανότατα)
Προάγονται ΤΕΤΟΙΕΣ απύθμενης βαρβαρίλας λογικές ως ηθική και μου πιάνετε και την αρχαία Ελλάδα στο στόμα σας τρομάρα σας...
Αυτές τις αοριστολογίες, να'χες την ευθύτητα να τις κάνεις λιανά για να σου απαντάμε κι όλας. Για ποιους "άλλους" λες, (υπάρχουν και ονόματα όσων κατέθεσαν άποψη , κι αν δε σ'αρέσουν τα ονόματα, υπάρχουν και τα νικς τους), και επίσης κάνε μας τη χάρη να μας διευκρινίσεις ποια θεωρείς άσχετα ή ανύπαρκτα εσύ μεγάλε διαβασμένε, απ'αυτά που είπαν αυτοί οι "άλλοι". Αλλιώς μην μας τα χοντρολές, γιατί δεν είσαι ο μόνος που μπορεί, ή ΕΧΕΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ για να κάνει τον απέναντι ιταμό, δικαίως αλοιφή για τα μπρούτζα.Άλλοι όμως, και έχει δίκαιο ο Νίκος, στην προσπάθειά τους να δηλώσουν πόσο άσχετοι είναι κάνουν κουβέντες και λένε για πράγματα τα οποία ούτε καν στον Δαυλό τα διάβασαν. Απλώς τους τα είπε κάποιος.
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
- karipis
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 3251
- Εγγραφή: Σάβ 26 Ιαν 2008, 16:15
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη για, μεσ' τη μέση λέμε!
- Επικοινωνία:
Re: Εργασιακή αντιμετώπιση ομοφυλοφίλων ...
Βρε Βασιλική ...αφού δεν παρακολουθείς τον διάλογο και όλες τις τοποθετήσεις, γιατί λές ότι να 'ναι;;;
Re: Εργασιακή αντιμετώπιση ομοφυλοφίλων ...
Κι επειδή ο Νίκος νιώθει την ανάγκη να υπερασπιστεί και τα Εβραιόπουλα,
What the Fuck ...λέμε!!! Πότε το έκανα αυτό; Η πλάκα είναι ότι τα «εβραιόπουλα» και η Παλαιά Διαθήκη κατέκριναν τον Αυνάν, ενώ εγώ τον υπερασπίστηκα. Και στο πρόσωπο του Αυνάν υπερασπίστηκα τους αρχαίους Αθηναίους.
Η αιμομιξία δεν ήταν άγνωστη και στην ελληνική εθνική θρησκεία. Ο Δίας και η Ηρα ήταν αδέλφια, παιδιά του Κρόνου και της Γαίας, αλλά και αντρόγυνο. Μήπως και οι αρχαίοι Ελληνες την καθαγίαζαν; Εκτός από αυτά η αιμομιξία ήταν διαδεδομένη στις μακεδονικές δυναστείες της ελληνιστικής εποχής, οι Πτολεμαίοι και οι Σελευκίδες παντρευόντουσαν συχνά τις αδελφές τους και τις κόρες τους.ένα καλύτερο και σαφέστερο δείγμα ΑΗΘΕΙΑΣ, είναι όλες οι αιμομιξίες που έπαιξαν στον "περιούσιο" λαό, καταγράφτηκαν στο "άγιο βιβλίο" και προφανώς καθαγιάζονται κι από τα χριστιανικά εκκλησιανο-δόγματα στον κόσμο ολόκληρο.
Καρύπης έγραψε:
Εννοείται...Πως αλλιώς θα τα παρουσίαζα; Οπως συμφέρει τους άλλους και όχι εμένα.άσχετα αν τις περισσότερες φορές τα παρουσιάζει όπως τον συμφέρει και με βάση την ιδεολογία του )
Αρελα έγραψε:
Οι Σπαρτιάτες; Δεν νομίζωΜήπως πρέπει να πετάμε τους ομοφυλόφιλους στον καιάδα, επειδή οι Σπαρτιάτες μπορεί να τους θεωρούσαν αρρώστους ή ανάπηρους;
Παρίσι και Μόσχα βαθιά τιμημένα
Αθήνα, Βαρκελώνη που βάφτηκαν με αίμα.
Αθήνα, Βαρκελώνη που βάφτηκαν με αίμα.
- ArELa
- Founder-Administrator
- Δημοσιεύσεις: 66942
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
- Irc ψευδώνυμο: ArELa
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 1879 φορές
- Έλαβε Likes: 2770 φορές
Re: Εργασιακή αντιμετώπιση ομοφυλοφίλων ...
Αν και πάλι ξεφεύγω απ'το θέμα, το ΚΥΡΙΩΣ θέμα που είναι άλλο, αλλά ως γνωστόν αρέσκεστε πολύ στο να εκτρέπεστε, δε γίνεται να μη σταθώ λίγο σ'αυτό για να απαντήσω, γιατί τελικά δεν είναι μόνο ο Καρίπης που μας περνάει (και το χειρότερο- μας ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ) σαν ηλίθιους σε διαλόγους, πράγμα το οποίο μου τη βαράει πολύ στα νεύρα.
Λες λοιπόν Νίκο
Δε βλέπω γιατί πρέπει να δεχόμαστε ως αδιαμφισβήτητα τα γραφέντα και δοθέντα, πάντα. Στην προκειμένη, μπορεί να υπάρχει και και η άλλη εκδοχή. Να έπασχε δηλαδή το άτομο, από αυτό που σήμερα αποκαλούν εθισμό στο σεξ, υπέρ το δέον εστίαση σ'αυτό, ΕΜΜΟΝΗ μ'αυτό, με τα γνωστά αποτελέσματα, όπου δεν ελεγχόταν λόγω της "αρρώστιας" του, και τσουτσουνόπαιζε όπου στεκόταν κι όπου βρισκόταν (γιατί ως γνωστόν η εμμονή δεν ελέγχεται πάντα λόγω κοινωνικών συμβάσεων και "πρέπει"). Βλέπεις τότε δεν υπήρχαν τα ηδονοβλεπτικά σάιτς, να κρύβεται σπιτάκι του και να κάνει τη δουλειά του μακρυά από τα μάτια του περίγυρου, το μπανιστήρι το'κανε εκτός σπιτιού και ό,τι έκανε το έκανε μακράν της ασφάλειας του κρησφύγετου δηλαδή... Όπως δεν ήσουν εσύ εκεί κοντά του για να μας λες με τόση βεβαιότητα ότι ισχύει η δική σου εκδοχή, (ή η εκδοχή αυτών απ'τους οποίους την ξεπατήκωσες καλύτερα ) έτσι δεν ήμουν κι εγώ, γι'αυτό και δεν το λέω με βεβαιότητα (όπως εσύ) , το καταθέτω όπως στέκεται πιο λογικό κατά τη δικη μου γνώμη.
Πέραν αυτού και για να μην χαλάσουμε τις καρδιές μας για έναν Αυνάνα, παραθέτω ένα απόσπασμα από φοβερό/χιουμοριστικό άρθρο του Πανούτσου, το οποίο είχα απολαύσει παλιότερα, όταν "έπεσα" τυχαία πάνω του.
"...Τώρα, το να θέλεις να καυτηριάσεις το αμάρτημα του αυνανισμού και να
παίρνεις το όνομα του Onan και να το κάνεις Αυνάν, όπως έκανε ο
μεταφραστής της Παλαιάς Διαθήκης στο κεφάλαιο 38:9 της Γένεσις,
δείχνει ότι άλλοι ήταν οι μαλάκες. Τέλος πάντων, όσο αξιόπιστοι και αν
είναι, από τη Γένεση μαθαίνουμε ότι ο Αυνάν ήταν παιδί του Ιούδα και
της Σάρας και ότι ο Γιέχβα του είχε καθαρίσει τον αδελφό. Όταν ο
Γιέχβα τον πρόσταξε να πάρει για σύζυγο τη χήρα του αδελφού του, ο
παμμέγιστος Αυνάν πήρε το πουλί του στη δική του χείρα και «σκόρπισε
το σπέρμα του στο χώμα». Μετά από αυτό ο Κύριος τον έσφαξε, όπως είχε
σφάξει και τον αδελφό του. Και μετά το κακό εξαπλώθηκε σε όλο τον
κόσμο.
Συμπεράσματα; Πρώτον, ότι ο Κύριος με τον οποίο είχαν μπλέξει μπορούσε
να σε καθαρίσει επειδή δεν σκούπισες τον ποπό σου με γκοφρέ χαρτί και
δεύτερον, ότι η χήρα του αδελφού του Αυνάν πρέπει να ήταν μεγάλο
φρόκαλο..."
(αν θέλετε να το δείτε σ'όλη του τη μεγαλοπρέπεια, πάτε εδώ http://students.ceid.upatras.gr/~akis/jotd30/0544.html και πάντως φεύγουμε απ'αυτό το τόπικ που δεν αφορά τους αυνάνες ή αυνανιζόμενους )
Εγώ στην ιστορία που μελέτησα, έμαθα ότι το'καναν οι Σπαρτιάτες...
Τώρα αν εσύ στην πρεμούρα σου να βοηθήσεις κάποια καμάρια να ξαναγράψουν την ιστορία, θες να μας πασάρεις άλλη εκδοχή ΚΑΙ γι'αυτό... Ε, ναι. Σ'αυτή την περίπτωση δε θα μου φανεί παράξενο να μου πεις πως το έκαναν οι κινέζοι ας πούμε.
Λες λοιπόν Νίκο
Η λέξη αυνανισμός εκπορεύεται απ'το όνομα του κυρίου. Σου λέω από τώρα πως δε μ'ενδιαφέρει αν το'βγαλαν φανατικοζηλωτούκλες χριστιανοί ή όποιοι άλλοι... Το θέμα είναι πως τις περισσότερες φορές, όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και έστω μια σπιθούλα... Θεωρώ λίγο τραβηγμένο έως κουλό έως μάλλον απίθανο, να προέκυψε τέτοια "παρα"φιλολογία που να προσδιορίστηκε και να διαιωνίστικε στους αιώνες, λήμμα στο όνομά του που προσδιορίζει τη... , μόνο και μόνο επειδή εκσπερμάτιζε εκτός μήτρας. Αυτό είναι κάτι που ούτε κι οι πουριτανοί δεν θεωρούσαν "ανάρμοστο" αφού είναι πρακτική στην οποία ενδίδει στην συντριπτική του πλειοψηφία ο πληθυσμός, κι έχει προκύψει και σε πολλούς απο μας- και σ'εμένα αν θες.και η Παλαιά Διαθήκη κατέκριναν τον Αυνάν, ενώ εγώ τον υπερασπίστηκα. Και στο πρόσωπο του Αυνάν υπερασπίστηκα τους αρχαίους Αθηναίους.
Δε βλέπω γιατί πρέπει να δεχόμαστε ως αδιαμφισβήτητα τα γραφέντα και δοθέντα, πάντα. Στην προκειμένη, μπορεί να υπάρχει και και η άλλη εκδοχή. Να έπασχε δηλαδή το άτομο, από αυτό που σήμερα αποκαλούν εθισμό στο σεξ, υπέρ το δέον εστίαση σ'αυτό, ΕΜΜΟΝΗ μ'αυτό, με τα γνωστά αποτελέσματα, όπου δεν ελεγχόταν λόγω της "αρρώστιας" του, και τσουτσουνόπαιζε όπου στεκόταν κι όπου βρισκόταν (γιατί ως γνωστόν η εμμονή δεν ελέγχεται πάντα λόγω κοινωνικών συμβάσεων και "πρέπει"). Βλέπεις τότε δεν υπήρχαν τα ηδονοβλεπτικά σάιτς, να κρύβεται σπιτάκι του και να κάνει τη δουλειά του μακρυά από τα μάτια του περίγυρου, το μπανιστήρι το'κανε εκτός σπιτιού και ό,τι έκανε το έκανε μακράν της ασφάλειας του κρησφύγετου δηλαδή... Όπως δεν ήσουν εσύ εκεί κοντά του για να μας λες με τόση βεβαιότητα ότι ισχύει η δική σου εκδοχή, (ή η εκδοχή αυτών απ'τους οποίους την ξεπατήκωσες καλύτερα ) έτσι δεν ήμουν κι εγώ, γι'αυτό και δεν το λέω με βεβαιότητα (όπως εσύ) , το καταθέτω όπως στέκεται πιο λογικό κατά τη δικη μου γνώμη.
Πέραν αυτού και για να μην χαλάσουμε τις καρδιές μας για έναν Αυνάνα, παραθέτω ένα απόσπασμα από φοβερό/χιουμοριστικό άρθρο του Πανούτσου, το οποίο είχα απολαύσει παλιότερα, όταν "έπεσα" τυχαία πάνω του.
"...Τώρα, το να θέλεις να καυτηριάσεις το αμάρτημα του αυνανισμού και να
παίρνεις το όνομα του Onan και να το κάνεις Αυνάν, όπως έκανε ο
μεταφραστής της Παλαιάς Διαθήκης στο κεφάλαιο 38:9 της Γένεσις,
δείχνει ότι άλλοι ήταν οι μαλάκες. Τέλος πάντων, όσο αξιόπιστοι και αν
είναι, από τη Γένεση μαθαίνουμε ότι ο Αυνάν ήταν παιδί του Ιούδα και
της Σάρας και ότι ο Γιέχβα του είχε καθαρίσει τον αδελφό. Όταν ο
Γιέχβα τον πρόσταξε να πάρει για σύζυγο τη χήρα του αδελφού του, ο
παμμέγιστος Αυνάν πήρε το πουλί του στη δική του χείρα και «σκόρπισε
το σπέρμα του στο χώμα». Μετά από αυτό ο Κύριος τον έσφαξε, όπως είχε
σφάξει και τον αδελφό του. Και μετά το κακό εξαπλώθηκε σε όλο τον
κόσμο.
Συμπεράσματα; Πρώτον, ότι ο Κύριος με τον οποίο είχαν μπλέξει μπορούσε
να σε καθαρίσει επειδή δεν σκούπισες τον ποπό σου με γκοφρέ χαρτί και
δεύτερον, ότι η χήρα του αδελφού του Αυνάν πρέπει να ήταν μεγάλο
φρόκαλο..."
(αν θέλετε να το δείτε σ'όλη του τη μεγαλοπρέπεια, πάτε εδώ http://students.ceid.upatras.gr/~akis/jotd30/0544.html και πάντως φεύγουμε απ'αυτό το τόπικ που δεν αφορά τους αυνάνες ή αυνανιζόμενους )
Ποιοι έριχναν τα άρρωστά τους (και άχρηστά τους κατά την άποψή τους) στον καιάδα;Οι Σπαρτιάτες; Δεν νομίζω
Εγώ στην ιστορία που μελέτησα, έμαθα ότι το'καναν οι Σπαρτιάτες...
Τώρα αν εσύ στην πρεμούρα σου να βοηθήσεις κάποια καμάρια να ξαναγράψουν την ιστορία, θες να μας πασάρεις άλλη εκδοχή ΚΑΙ γι'αυτό... Ε, ναι. Σ'αυτή την περίπτωση δε θα μου φανεί παράξενο να μου πεις πως το έκαναν οι κινέζοι ας πούμε.
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
- KAL EL
- Σούπερ Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 1368
- Εγγραφή: Πέμ 02 Σεπ 2010, 21:43
- Irc ψευδώνυμο: KAL EL
- Φύλο: Γυναίκα
Re: Εργασιακή αντιμετώπιση ομοφυλοφίλων ...
Εννοεί αστειευόμενος, ότι δεν πετούσαν τους ομοφυλοφίλους στον Καιάδα διότι τους φύλαγαν διά προσωπικήν χρήσην. Όλοι οι Σπαρτιάτες (κατά το αστείο του Clash ) ήταν ομοφυλόφιλοι.ArELa έγραψε:Συμπεράσματα; Πρώτον, ότι ο Κύριος με τον οποίο είχαν μπλέξει μπορούσε
να σε καθαρίσει επειδή δεν σκούπισες τον ποπό σου με γκοφρέ χαρτί και
δεύτερον, ότι η χήρα του αδελφού του Αυνάν πρέπει να ήταν μεγάλο
φρόκαλο..." [/i]
Ποιοι έριχναν τα άρρωστά τους (και άχρηστά τους κατά την άποψή τους) στον καιάδα;
Εγώ στην ιστορία που μελέτησα, έμαθα ότι το'καναν οι Σπαρτιάτες...
<<Αναιρώ, όπως δεν αναίρεσε ποτέ κανείς, και είμαι εν τούτοις το αντίθετο ενός αρνητικού πνεύματος>>
FR.NIETZSCHE - ΙΔΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ (Πώς κανείς γίνεται, εκείνο που είναι)
FR.NIETZSCHE - ΙΔΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ (Πώς κανείς γίνεται, εκείνο που είναι)
Re: Εργασιακή αντιμετώπιση ομοφυλοφίλων ...
Ναι αλλά αυτά είναι δικές σου εκδοχές, οι οποίες δεν στηρίζονται πουθενά. Εκεί που αναφέρεται το περιστατικό με τον Αυνάν δεν υπάρχουν αυτά τα σενάρια. Αν κάποιος έχει διαφορετική πηγή που να αναφέρει τέτοια πράγματα ας την παρουσιάσει και όχι να λέμε ότι μας κατέβει στο κεφάλι και να έχουμε την απαίτηση να το δεχτούν οι άλλοι.Στην προκειμένη, μπορεί να υπάρχει και και η άλλη εκδοχή. Να έπασχε δηλαδή το άτομο, από αυτό που σήμερα αποκαλούν εθισμό στο σεξ, υπέρ το δέον εστίαση σ'αυτό, ΕΜΜΟΝΗ μ'αυτό, με τα γνωστά αποτελέσματα, όπου δεν ελεγχόταν λόγω της "αρρώστιας" του, και τσουτσουνόπαιζε όπου στεκόταν κι όπου βρισκόταν (γιατί ως γνωστόν η εμμονή δεν ελέγχεται πάντα λόγω κοινωνικών συμβάσεων και "πρέπει"). Βλέπεις τότε δεν υπήρχαν τα ηδονοβλεπτικά σάιτς, να κρύβεται σπιτάκι του και να κάνει τη δουλειά του μακρυά από τα μάτια του περίγυρου, το μπανιστήρι το'κανε εκτός σπιτιού και ό,τι έκανε το έκανε μακράν της ασφάλειας του κρησφύγετου δηλαδή...
Κανείς δεν το έκανε. Ενας ακόμη μύθος που περνιέται για ιστορία. Στον Καιάδα έριχναν τους καταδικασθέντες σε θάνατο, όπως στην Αθήνα είχαν το Βάραθρο. Ο Αγησίλαος ήταν εκ γεννηθείς κουτσός, αυτό όμως δεν τον εμπόδισε να γίνει βασιλιάς της Σπάρτης και μάλιστα ένας από τους μεγαλύτερους. Η ιστορική αλήθεια είναι αυτή που αναφέρει και ο Σαράντος Καργάκος στην ιστορία της Αρχαίας Σπάρτης. Οι Σπαρτιάτες απόθεταν τα νεογέννητα με προβλήματα σε ένα μέρος για δύο ή, τρεις μέρες. Αν δεν ζούσαν, τότε είναι σίγουρο ότι δεν θα επιζούσαν ούτε κατά τη διάρκεια της σκληρής εκπαίδευσης που έκαναν από παιδιά. Αν ζούσαν γίνονταν κανονικοί πολίτες της Σπάρτης.Ποιοι έριχναν τα άρρωστά τους (και άχρηστά τους κατά την άποψή τους) στον καιάδα;
Εγώ στην ιστορία που μελέτησα, έμαθα ότι το'καναν οι Σπαρτιάτες...
Δεν ξέρω αν όλοι οι Σπαρτιάτες ήταν και ομοφυλόφιλοι, αλλά ήταν αρκετά διαδεδομένη η ομοφυλοφιλία και στη Σπάρτη. Θα έλεγα μάλιστα περισσότερο από ότι στην Αθήνα. Πράγμα φυσικό γιατί αυτό συμβαίνει σε όλες τις πολεμικές κοινωνίες.Εννοεί αστειευόμενος, ότι δεν πετούσαν τους ομοφυλοφίλους στον Καιάδα διότι τους φύλαγαν διά προσωπικήν χρήσην. Όλοι οι Σπαρτιάτες (κατά το αστείο του Clash ) ήταν ομοφυλόφιλοι.
Παρίσι και Μόσχα βαθιά τιμημένα
Αθήνα, Βαρκελώνη που βάφτηκαν με αίμα.
Αθήνα, Βαρκελώνη που βάφτηκαν με αίμα.
- Blue Ice
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
- Δημοσιεύσεις: 2273
- Εγγραφή: Παρ 20 Απρ 2007, 10:44
- Φύλο: Γυναίκα
Re: Εργασιακή αντιμετώπιση ομοφυλοφίλων ...
karipi όσο δεν ελένγχεις το θρησκευτικό σου μένος εναντίον μου τόσο δεν θα μπορείς να καταλάβεις τι γράφω...
Η Αρέλα το έπιασε από το πρώτο ποστ, αλλά επειδή εσύ βγάζεις χριστιανικούς αφρούς θα στο αναλύσω έως τέλους:
Αυτό που προσπαθώ να σου πω είναι πως οι χριστιανοί δεν έχουν κανένα, μα κανένα δικαίωμα να κατηγορούν τους ομοφυλόφιλους ως αμαρτωλούς, τέρατα της φύσεως, μιαρούς και άλλα συναφή όταν τα ίδια τα ιερά και θεόπνευστά τους βιβλία αναφέρουν απίστευτες σεξουαλικές ιστορίες με αιμομιξίες και παραχωρήσεις γυναικών για να γίνουν αυτά που θέλουν...
Όσο για την αρχαία Ελλάδα, μια και πας γυρεύοντας, ο ακρογωνιαίος λίθος κάθε πόλης - κράτους ήταν η οικογένεια που αποτελούσε οικονομική μονάδα και προσέφερε νέους πολίτες. Έτσι οι νόμοι που αναφέρεις δεν στρέφονταν ενάντια στην ομοφυλοφιλία ως πράξη αλλά στην μη δημιουργία οικογένειας. Στη Σπάρτη υπήρχαν και νόμοι εναντίον των γάμων σε νεαρές ηλικίες και εναντίον των γάμων σε μεγάλες ηλικίες. Επίσης οι ανύπανδροι αντιμετωπιζόντουσαν ως κατώτεροι γιατι δεν έδιναν γιους και κορες στην Σπάρτη.
Η Αρέλα το έπιασε από το πρώτο ποστ, αλλά επειδή εσύ βγάζεις χριστιανικούς αφρούς θα στο αναλύσω έως τέλους:
Αυτό που προσπαθώ να σου πω είναι πως οι χριστιανοί δεν έχουν κανένα, μα κανένα δικαίωμα να κατηγορούν τους ομοφυλόφιλους ως αμαρτωλούς, τέρατα της φύσεως, μιαρούς και άλλα συναφή όταν τα ίδια τα ιερά και θεόπνευστά τους βιβλία αναφέρουν απίστευτες σεξουαλικές ιστορίες με αιμομιξίες και παραχωρήσεις γυναικών για να γίνουν αυτά που θέλουν...
Όσο για την αρχαία Ελλάδα, μια και πας γυρεύοντας, ο ακρογωνιαίος λίθος κάθε πόλης - κράτους ήταν η οικογένεια που αποτελούσε οικονομική μονάδα και προσέφερε νέους πολίτες. Έτσι οι νόμοι που αναφέρεις δεν στρέφονταν ενάντια στην ομοφυλοφιλία ως πράξη αλλά στην μη δημιουργία οικογένειας. Στη Σπάρτη υπήρχαν και νόμοι εναντίον των γάμων σε νεαρές ηλικίες και εναντίον των γάμων σε μεγάλες ηλικίες. Επίσης οι ανύπανδροι αντιμετωπιζόντουσαν ως κατώτεροι γιατι δεν έδιναν γιους και κορες στην Σπάρτη.
Ου καταισχυνώ τα όπλα τα ιερά,
ουδ' εγκαταλείψω τον παραστάτη αυτών, ότω αν στοιχίσω.
Αμυνώ δε και υπέρ ιερών και οσίων και μόνος και μετά πολλών.
Την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω, πλείω δε και αρείω όσοις αν παραδέξωμαι.
ουδ' εγκαταλείψω τον παραστάτη αυτών, ότω αν στοιχίσω.
Αμυνώ δε και υπέρ ιερών και οσίων και μόνος και μετά πολλών.
Την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω, πλείω δε και αρείω όσοις αν παραδέξωμαι.
Re: Εργασιακή αντιμετώπιση ομοφυλοφίλων ...
Στη Σπάρτη αν δεν έκανες παιδιά ήσουν υποχρεωμένος να δώσεις τη γυναίκα σου να την πηδήξει άλλος Σπαρτιάτης (συνήθως ο αδελφός) για να τη γκαστρώσει. Κερατάς και με το νόμο.
Παρίσι και Μόσχα βαθιά τιμημένα
Αθήνα, Βαρκελώνη που βάφτηκαν με αίμα.
Αθήνα, Βαρκελώνη που βάφτηκαν με αίμα.
- Dhmellhn
- Επίτιμος
- Δημοσιεύσεις: 4046
- Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 15:16
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: ΕΛ-ΛΑΣ
- Έδωσε Likes: 27 φορές
- Έλαβε Likes: 71 φορές
Re: Εργασιακή αντιμετώπιση ομοφυλοφίλων ...
Το ξεκίνησαν οι Πτολεμαίοι, όταν ο Πτολεμαίος ο Β' ο Φιλάδελφος ενυμφεύθη την αδελφή του την Αρσινόη. Όμως ο διάδοχός του ο Πτολεμαίος ο Γ' ο Ευεργέτης (ο κορυφαίος των Πτολεμαίων, επί των ημερών του η Αίγυπτος ήταν το ισχυρότερο κράτος της εποχής) δεν ήταν καρπός αυτού του γάμου. Μάλιστα, οι Μακεδόνες στην αυλή του δυσανασχέτισαν διότι ο γάμος αυτός δεν ήταν σύμφωνος με τα Μακεδονικά έθιμα. Στην Αίγυπτο, όμως, ήταν σύνηθες φαινόμενο. Απλώς οι Πτολεμαίοι ακολουθούσαν την πολιτική Αλεξάνδρου για την υιοθέτηση τοπικών εθίμων και παραδόσεων. Να προσθέσω δε ότι ήταν επίσης σύνηθες φαινόμενο κάποιος Πτολεμαίος να νυμφεύεται κόρη Σελευκίδου Βασιλιά και το αντίστροφο ώστε να επισφραγιστούν οι συνθήκες ειρήνης (στην πράξη, βεβαίως, πάντοτε καταλύοταν τα σύμφωνα οσάκις ένοιωθε κάποιος από τους αντιπάλους ισχυρός αρκετά ώστε να επιτεθεί στον άλλο).Η αιμομιξία δεν ήταν άγνωστη και στην ελληνική εθνική θρησκεία. Ο Δίας και η Ηρα ήταν αδέλφια, παιδιά του Κρόνου και της Γαίας, αλλά και αντρόγυνο. Μήπως και οι αρχαίοι Ελληνες την καθαγίαζαν; Εκτός από αυτά η αιμομιξία ήταν διαδεδομένη στις μακεδονικές δυναστείες της ελληνιστικής εποχής, οι Πτολεμαίοι και οι Σελευκίδες παντρευόντουσαν συχνά τις αδελφές τους και τις κόρες τους.
Τώρα σε Αθήνα και Σπάρτη, το φαινόμενο να νυμφεύονται αδελφοί γυναίκες αποθανόντων αδελφών τους ήταν όντως σύνηθες. Στην Αθήνα δικαιολογείται από την ανάγκη να παραμείνει η περιουσία στην οικογένεια. Εδώ όμως δεν μιλάμε για αιμομιξία αλλά για ενδογαμία, που είναι ο ορθός όρος (πρόκειται για την αρχή της ενδογαμίας η οποία ήταν υποχρεωτική στην περίπτωση της Επικλήρου Κόρης, δηλαδή τον γάμο μεταξύ των μελών που απαρτίζουν την ευρύτερη οικογένεια).
Στην Σπάρτη, τώρα, αυτό που ίσχυε ήταν ότι ετεροθαλή αδέλφια από την ίδια μητέρα (ομομήτριοι) μπορούσαν να παντρευτούν. Επίσης, ο Πολύβιος αναφέρει ένα αξιοσημείωτο σπαρτιατικό έθιμο, την πολυανδρία. Σύμφωνα με αυτό, τρεις ή τέσσερις Σπαρτιάτες ή και περισσότεροι, αν ήταν αδέλφια, μπορούσαν να μοιράζονται από κοινού μία σύζυγο. Τα παιδιά από αυτή τη γυναίκα ανήκαν σε όλους. Επιπρόσθετα, όταν ένας ηλικιωμένος σύζυγος είχε νεαρή γυναίκα (από την οποία δεν είχε απογόνους), μπορούσε να αποκτήσει παιδιά φέρνοντας στο σπίτι του έναν νέο άνδρα για να την γονιμοποιήσει. Το ίδιο και στην περίπτωση που ένας άνδρας δεν ήθελε να νυμφευθή (ή ήταν χήρος), μπορούσε να διαλέξει μία γόνιμη γυναίκα ώστε να του χαρίσει απογόνους.
Όσο για τη δήθεν Σπαρτιατική ομοφυλοφιλία δεν είναι αποδεδειγμένη.
Δεν έχουμε αιώνιους συμμάχους ούτε διηνεκείς εχθρούς. Τα συμφέροντά μας είναι αιώνια και διηνεκή. Αυτά έχουμε καθήκον να τα προασπίσουμε. (ΛΟΡΔΟΣ ΠΑΛΜΕΡΣΤΟΝ)
- ArELa
- Founder-Administrator
- Δημοσιεύσεις: 66942
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
- Irc ψευδώνυμο: ArELa
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 1879 φορές
- Έλαβε Likes: 2770 φορές
Re: Εργασιακή αντιμετώπιση ομοφυλοφίλων ...
Αντιπαρέρχομαι τα του Νίκου. Δεν συμφωνώ και είναι δεδομένο.
Ας ζει ο καθένας στον κόσμο του. Δικαίωμά του ειναι άλλωστε.
Στον πολύυυυυυυ ελεύθερο και άναρχο διάλογο που εκτυλίσσεται σ'αυτό το τόπικ, τυχαίνει να συμβαδίζω απολύτως με ΦρουΦρου, Ξιφομάχο και ΚαλΕλ αν έχει τοποθετηθεί (δεν θυμάμαι, το λέω αβλεπί). Όμως ξεστρατίζουμε ανελέητα.
Να θυμίσω το θέμα μας είναι η αντιμετώπιση των ομοφυλοφίλων ΣΗΜΕΡΑ.
Ο Τραϊανού υποστηρίζει και ζητάει συγκεκριμένα:
Ας ζει ο καθένας στον κόσμο του. Δικαίωμά του ειναι άλλωστε.
Στον πολύυυυυυυ ελεύθερο και άναρχο διάλογο που εκτυλίσσεται σ'αυτό το τόπικ, τυχαίνει να συμβαδίζω απολύτως με ΦρουΦρου, Ξιφομάχο και ΚαλΕλ αν έχει τοποθετηθεί (δεν θυμάμαι, το λέω αβλεπί). Όμως ξεστρατίζουμε ανελέητα.
Να θυμίσω το θέμα μας είναι η αντιμετώπιση των ομοφυλοφίλων ΣΗΜΕΡΑ.
Ο Τραϊανού υποστηρίζει και ζητάει συγκεκριμένα:
dimig έγραψε:Ποινικοποίηση της απόκρυψης της ομοφυλοφιλίας...
για όλα τα πρόσωπα που κατέχουν δημόσια αξιώματα.
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
- ILLUVATAR85
- Σούπερ Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 1139
- Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2008, 23:33
- Irc ψευδώνυμο: ILLUVATAR85
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: Αθήνα, Ελλάδα
- Έλαβε Likes: 1 φορά
Re: Εργασιακή αντιμετώπιση ομοφυλοφίλων ...
Λάθος του Τραϊανού, η ελευθερία της επιλογής για όλους και προς όλους είναι το αναπόσπαστο δικαίωμα κάθε έμβιου όντος.ArELa έγραψε:Αντιπαρέρχομαι τα του Νίκου. Δεν συμφωνώ και είναι δεδομένο.
Ας ζει ο καθένας στον κόσμο του. Δικαίωμά του ειναι άλλωστε.
Στον πολύυυυυυυ ελεύθερο και άναρχο διάλογο που εκτυλίσσεται σ'αυτό το τόπικ, τυχαίνει να συμβαδίζω απολύτως με ΦρουΦρου, Ξιφομάχο και ΚαλΕλ αν έχει τοποθετηθεί (δεν θυμάμαι, το λέω αβλεπί). Όμως ξεστρατίζουμε ανελέητα.
Να θυμίσω το θέμα μας είναι η αντιμετώπιση των ομοφυλοφίλων ΣΗΜΕΡΑ.
Ο Τραϊανού υποστηρίζει και ζητάει συγκεκριμένα:
dimig έγραψε:Ποινικοποίηση της απόκρυψης της ομοφυλοφιλίας...
για όλα τα πρόσωπα που κατέχουν δημόσια αξιώματα.
Η δημοκρατία δεν συνίσταται σε ισότητα,συνίσταται σε ανισότητα που οφείλει να είναι δίκαιη-Σόλων
Όλοι φοβούνται ένα βρώμικο όνομα μα όχι μία βρώμικη συνείδηση-Πλίνιος
Μην σε ανησυχεί αυτό που βλέπεις, τίποτα δεν συμβαίνει μόνο του-Ρόαν
O σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα, ο σκοπός είναι τα μέσα-Δραγώνας
Όλοι φοβούνται ένα βρώμικο όνομα μα όχι μία βρώμικη συνείδηση-Πλίνιος
Μην σε ανησυχεί αυτό που βλέπεις, τίποτα δεν συμβαίνει μόνο του-Ρόαν
O σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα, ο σκοπός είναι τα μέσα-Δραγώνας