Διογένης ο κυνικός (Διογένης Λαέρτιος)
Διογένης ο κυνικός (Διογένης Λαέρτιος)
Αφιερωμένο στην LizAa
Το συγκεκριμένο 77σέλιδο βιβλιαράκι εμπεριέχει αποσπάσματα με αναφορές του Διογένη Λαέρτιου στον Διογένη της Σινώπης, πιο συγκεκριμένα στο βιβλίο του «Φιλοσόφων βίων και δογμάτων συναγωγή». Βρίσκω αρκετά θετικό το ότι παραθέτονται παράλληλα τα αρχαία κείμενα και η μετάφραση τους στα νέα Ελληνικά. Σε βοηθούν να κατανοήσεις τις ρήσεις πολύ καλύτερα.
Αξιοσημείωτα (Δυστυχώς δε γνωρίζω πολυτονικό):
[...]Τω πριαμένω αυτόν Ξενιάδη φήσι, "άγε όπως το προσταττόμενον ποιήσεις." του δ' ειπόντος άνω ποταμών χωρούσι παγαί"[..]
[...]Κάποτε είπε στον Ξενιάδη, στον άνθρωπο που τον είχε αγοράσει, «πήγαινε να κάνεις αυτό που σου λέω!». Όταν εκείνος, έκπληκτος, είπε «ε, αυτό πια είναι εξωφρενικό», ο Διογένης τον αποστόμωσε «αν ήσουν άρρωστος και είχες αγοράσει γιατρό, θα υπάκουες σ' αυτόν ή θα του έλεγες πως αυτό είναι άνω ποταμών;[...] (σελ.26-27)
[...]εν τω Κρανείω ηλιουμένω αυτώ, Αλέξανδρος επιστάς φησιν, "αιτησόν με ό θέλεις." καί ός, αποσκότησον μου," φησί.[...]
Όταν κάποτε λιαζόταν στο Κράνειο, ο Αλέξανδρος στάθηκε μπροστά του και του είπε: «Ζήτα μου ότι θέλεις». Κι ο Διογένης του απάντησε «Φύγε από μπροστά μου, γιατί μου κρύβεις τον ήλιο». (σελ.28-29)
[...]Αλεξάνδρου ποτέ πέμψαντος επιστολήν προς Αντίπατρον εις Αθήνας διά τινος Αθλίου, παρών έφη άθλιος παρ' αθλίου δι αθλίου προς άθλιον.[...]
[...]Κάποτε ο Αλέξανδρος έστειλε επιστολή στον Αντίπατρο στην Αθήνα με κάποιον Άθλιο., ο Διογένης ήταν παρών. Είπε λοιπόν «Στέλνει επιστολή ένας άθλιος, γιος αθλίου, μ' έναν Άθλιο, σ' έναν άθλιο.»[...] (σελ.34-35)
[...]Πρός τόν ειπόντα "οι πλείους σου καταγελωσι," "κακείνων τυχόν," είπεν, "οι όνοι αλλ' ουτ εκείνοι των όνων επιστρέφονται, ούτ εγώ εκείνων.[...]
[...]Σ' αυτόν που του είπε: «Οι περισσότεροι σε κοροϊδεύουν» απάντησε: «Κι εκείνους τους κοροϊδεύουν τα γαϊδούρια όταν τους συναντήσουν, αλλά ούτε εκείνοι δίνουν σημασία στα γαϊδούρια, ούτε εγώ στα λόγια τους»[...] (σελ. 48-49)
[...]Αλεξάνδρου ποτέ επιστάντος αυτω και ειπόντος, "εγώ ειμι Αλέξανδρος ο μέγας βασιλεύς," "καγώ," φησί, "Διογένης ο κυών."[...]
[...]Όταν κάποτε ο Αλέξανδρος στάθηκε μπροστά του και του είπε: «Εγώ είμαι ο Αλέξανδρος ο μέγας βασιλιάς» απάντησε: «Ε κι εγώ ο Διογένης ο κυνικός».[...] (σελ.50-51)
[...]και τοιούτους τινάς ηρώτα λόγους ει το αρισταν μηδέν ειη άτοπον, ουδ εν αγορά έστιν άτροπον ουκ εστι δ' άτοπον το αρισταν ουδ έν αγορα αρα εστίν άτοπον. χειρουργων δ εν μέσω συνεχές "ειθε ήν," έλεγε, "και την κοιλίαν παρατριψάμενον του λιμού μαύσασθαι" αναφέρεται δε και άλλα εις αυτόν α μακρον αν ειή καταλέγειν πολλά όντα.[...]
[...]Και χρησιμοποιούσε ως επιχειρήματα (για να δικαιολογήσει τη στάση του) περίπου τα εξής «Αν το να τρώει κανείς δεν είναι άπρεπο, τότε δεν είναι άπρεπο να γευματίζει στην αγορά επομένως αφού το να γευματίζει κανείς δεν είναι άπρεπο, άρα δεν είναι άπρεπο να γευματίζει στην αγορά». (Με την ίδια λογική) αυνανιζόταν συνεχώς δημόσια κι έλεγ娫Μακάρι να γινόταν να σταματήσω να πεινώ τρίβοντας την κοιλιά μου»[...] (σελ.60-61)
εκδόσεις: βιβλιο...βάρδια
Το συγκεκριμένο 77σέλιδο βιβλιαράκι εμπεριέχει αποσπάσματα με αναφορές του Διογένη Λαέρτιου στον Διογένη της Σινώπης, πιο συγκεκριμένα στο βιβλίο του «Φιλοσόφων βίων και δογμάτων συναγωγή». Βρίσκω αρκετά θετικό το ότι παραθέτονται παράλληλα τα αρχαία κείμενα και η μετάφραση τους στα νέα Ελληνικά. Σε βοηθούν να κατανοήσεις τις ρήσεις πολύ καλύτερα.
Αξιοσημείωτα (Δυστυχώς δε γνωρίζω πολυτονικό):
[...]Τω πριαμένω αυτόν Ξενιάδη φήσι, "άγε όπως το προσταττόμενον ποιήσεις." του δ' ειπόντος άνω ποταμών χωρούσι παγαί"[..]
[...]Κάποτε είπε στον Ξενιάδη, στον άνθρωπο που τον είχε αγοράσει, «πήγαινε να κάνεις αυτό που σου λέω!». Όταν εκείνος, έκπληκτος, είπε «ε, αυτό πια είναι εξωφρενικό», ο Διογένης τον αποστόμωσε «αν ήσουν άρρωστος και είχες αγοράσει γιατρό, θα υπάκουες σ' αυτόν ή θα του έλεγες πως αυτό είναι άνω ποταμών;[...] (σελ.26-27)
[...]εν τω Κρανείω ηλιουμένω αυτώ, Αλέξανδρος επιστάς φησιν, "αιτησόν με ό θέλεις." καί ός, αποσκότησον μου," φησί.[...]
Όταν κάποτε λιαζόταν στο Κράνειο, ο Αλέξανδρος στάθηκε μπροστά του και του είπε: «Ζήτα μου ότι θέλεις». Κι ο Διογένης του απάντησε «Φύγε από μπροστά μου, γιατί μου κρύβεις τον ήλιο». (σελ.28-29)
[...]Αλεξάνδρου ποτέ πέμψαντος επιστολήν προς Αντίπατρον εις Αθήνας διά τινος Αθλίου, παρών έφη άθλιος παρ' αθλίου δι αθλίου προς άθλιον.[...]
[...]Κάποτε ο Αλέξανδρος έστειλε επιστολή στον Αντίπατρο στην Αθήνα με κάποιον Άθλιο., ο Διογένης ήταν παρών. Είπε λοιπόν «Στέλνει επιστολή ένας άθλιος, γιος αθλίου, μ' έναν Άθλιο, σ' έναν άθλιο.»[...] (σελ.34-35)
[...]Πρός τόν ειπόντα "οι πλείους σου καταγελωσι," "κακείνων τυχόν," είπεν, "οι όνοι αλλ' ουτ εκείνοι των όνων επιστρέφονται, ούτ εγώ εκείνων.[...]
[...]Σ' αυτόν που του είπε: «Οι περισσότεροι σε κοροϊδεύουν» απάντησε: «Κι εκείνους τους κοροϊδεύουν τα γαϊδούρια όταν τους συναντήσουν, αλλά ούτε εκείνοι δίνουν σημασία στα γαϊδούρια, ούτε εγώ στα λόγια τους»[...] (σελ. 48-49)
[...]Αλεξάνδρου ποτέ επιστάντος αυτω και ειπόντος, "εγώ ειμι Αλέξανδρος ο μέγας βασιλεύς," "καγώ," φησί, "Διογένης ο κυών."[...]
[...]Όταν κάποτε ο Αλέξανδρος στάθηκε μπροστά του και του είπε: «Εγώ είμαι ο Αλέξανδρος ο μέγας βασιλιάς» απάντησε: «Ε κι εγώ ο Διογένης ο κυνικός».[...] (σελ.50-51)
[...]και τοιούτους τινάς ηρώτα λόγους ει το αρισταν μηδέν ειη άτοπον, ουδ εν αγορά έστιν άτροπον ουκ εστι δ' άτοπον το αρισταν ουδ έν αγορα αρα εστίν άτοπον. χειρουργων δ εν μέσω συνεχές "ειθε ήν," έλεγε, "και την κοιλίαν παρατριψάμενον του λιμού μαύσασθαι" αναφέρεται δε και άλλα εις αυτόν α μακρον αν ειή καταλέγειν πολλά όντα.[...]
[...]Και χρησιμοποιούσε ως επιχειρήματα (για να δικαιολογήσει τη στάση του) περίπου τα εξής «Αν το να τρώει κανείς δεν είναι άπρεπο, τότε δεν είναι άπρεπο να γευματίζει στην αγορά επομένως αφού το να γευματίζει κανείς δεν είναι άπρεπο, άρα δεν είναι άπρεπο να γευματίζει στην αγορά». (Με την ίδια λογική) αυνανιζόταν συνεχώς δημόσια κι έλεγ娫Μακάρι να γινόταν να σταματήσω να πεινώ τρίβοντας την κοιλιά μου»[...] (σελ.60-61)
εκδόσεις: βιβλιο...βάρδια
- Spirit oF Fire
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
- Δημοσιεύσεις: 2366
- Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2007, 17:45
- Irc ψευδώνυμο: Spirit_Of_Fire
- Φύλο: Γυναίκα
Re: Διογένης ο κυνικός (Διογένης Λαέρτιος)
ευχαριστώ για την αφιέρωση και για το θέμα. Ανέβασε ό,τι άλλο βρίσκεις ενδιαφέρον από το βιβλίο =)
υ.γ. σημασία έχει ότι απάντησες στην ερώτηση που είχα κάνει, πριν 3 χρόνια.. ποιος βιάζεται άλλωστε; =Ρ
υ.γ. σημασία έχει ότι απάντησες στην ερώτηση που είχα κάνει, πριν 3 χρόνια.. ποιος βιάζεται άλλωστε; =Ρ
Ο αληθινός πολεμιστής διατηρεί την ανθρωπιά του ακόμη και στη μάχη. Κερδίζοντας έναν βάρβαρο θρίαμβο εξακολουθείς να διακυβεύεις την ψυχή σου. Αυτοί που πολεμούν τον δράκο μπορούν να γίνουν ο δράκος.
Η φωτιά δεν καταστρέφει μόνο, μπορεί και να καθαρίζει τις ψυχές μας.
Η φωτιά δεν καταστρέφει μόνο, μπορεί και να καθαρίζει τις ψυχές μας.
Re: Διογένης ο κυνικός (Διογένης Λαέρτιος)
Μα από τότε σου είχε αναφέρει τις πηγές ο DiogenisX στο IRC.
Χαρακτηριστικά θυμάμαι πως σε είχε παραπέμψει μάλιστα στο www.mikrosapoplous.gr
Απολογήσου τώρα για το άδικο BAN που μου είχες ρίξει πριν 3 χρόνια όταν σου είπα πως ο Διογένης αυνανιζόταν δημοσίως
Πάντως περίμενα πως θα τσούξει το παρακάτω
Χαρακτηριστικά θυμάμαι πως σε είχε παραπέμψει μάλιστα στο www.mikrosapoplous.gr
Απολογήσου τώρα για το άδικο BAN που μου είχες ρίξει πριν 3 χρόνια όταν σου είπα πως ο Διογένης αυνανιζόταν δημοσίως
Πάντως περίμενα πως θα τσούξει το παρακάτω
GiaNt έγραψε: [...]Αλεξάνδρου ποτέ πέμψαντος επιστολήν προς Αντίπατρον εις Αθήνας διά τινος Αθλίου, παρών έφη άθλιος παρ' αθλίου δι αθλίου προς άθλιον.[...]
[...]Κάποτε ο Αλέξανδρος έστειλε επιστολή στον Αντίπατρο στην Αθήνα με κάποιον Άθλιο., ο Διογένης ήταν παρών. Είπε λοιπόν «Στέλνει επιστολή ένας άθλιος, γιος αθλίου, μ' έναν Άθλιο, σ' έναν άθλιο.»[...] (σελ.34-35)
- Spirit oF Fire
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
- Δημοσιεύσεις: 2366
- Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2007, 17:45
- Irc ψευδώνυμο: Spirit_Of_Fire
- Φύλο: Γυναίκα
Re: Διογένης ο κυνικός (Διογένης Λαέρτιος)
θα έλεγα "σε έτσουξε που δεν μ' έτσουξε ε;" αλλά ας κρατούσε ένα επίπεδο.
Δεν έχω να απολογηθώ για τα bans που έχω ρίξει σε εσένα και στους άλλους δύο φίλους σου.. ήσασταν εκνευριστικό τρίο και εκτός αυτού πάνε τόσα χρόνια. Μη μου πεις ότι κρατάς ακόμη κακίες γιατί θα μασίσω τις πλεξούδες μου. Το νικ που αναφέρεις δεν το θυμάμαι καν, ούτε το λινκ οπότε είμαστε εντάξει =Ρ.
Χρόνια Καλά και για την γιορτή σου =Ρ
Δεν έχω να απολογηθώ για τα bans που έχω ρίξει σε εσένα και στους άλλους δύο φίλους σου.. ήσασταν εκνευριστικό τρίο και εκτός αυτού πάνε τόσα χρόνια. Μη μου πεις ότι κρατάς ακόμη κακίες γιατί θα μασίσω τις πλεξούδες μου. Το νικ που αναφέρεις δεν το θυμάμαι καν, ούτε το λινκ οπότε είμαστε εντάξει =Ρ.
Χρόνια Καλά και για την γιορτή σου =Ρ
Ο αληθινός πολεμιστής διατηρεί την ανθρωπιά του ακόμη και στη μάχη. Κερδίζοντας έναν βάρβαρο θρίαμβο εξακολουθείς να διακυβεύεις την ψυχή σου. Αυτοί που πολεμούν τον δράκο μπορούν να γίνουν ο δράκος.
Η φωτιά δεν καταστρέφει μόνο, μπορεί και να καθαρίζει τις ψυχές μας.
Η φωτιά δεν καταστρέφει μόνο, μπορεί και να καθαρίζει τις ψυχές μας.
- karipis
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 3251
- Εγγραφή: Σάβ 26 Ιαν 2008, 16:15
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη για, μεσ' τη μέση λέμε!
- Επικοινωνία:
Re: Διογένης ο κυνικός (Διογένης Λαέρτιος)
Αν ο φίλος Γίγας έκανε τον κόπο να διαβάσει ολόκληρο τον βιο του Διογένη από τον συνονόματό του τον Λαέρτιο θα καταλάβαινε πόσο σκληρός ήταν ο Κυνικός με τους μαθητές του* και δεν θα έμπαινε στον κόπο να ψάχνει βαθυστόχαστες διαλεκτικές...
Αν μάλιστα έμπαινε και σε δεύτερο κόπο να διαβάσει και ολόκληρο τον *διάλογο που είχαν Διογένης-Αλέξανδρος και σώζει ο Δίων, τότε, εκτός του ότι θα το πιστοποιούσε (δηλ. την αυστηρότητα του φιλοσόφου) θα καταλάβαινε και πόσο βαθιά είχε επηρεαστεί ο δεύτερος από τον ολιγόλεπτο δάσκαλό του, πράγμα που φαίνεται μέσα από πάμπολλα παραδείγματα στον βίου του.
* Που να διαβάσεις φίλε Γίγα τι τράβηξαν τα παιδιά ενός πλουσιότατου Κορινθίου ο οποίος τον προσέλαβε για παιδαγωγό τους . Αλλά όπως γράφει η ιστορία, αυτά τα παιδιά έγιναν πραγματικά παραδείγματα για την πόλη τους και σε πληροφορώ δεν έτσουξε κανέναν παρα μόνον αυτούς που δεν καταννοούσαν τι έβλεπαν και τι διάβαζαν .
Αν μάλιστα έμπαινε και σε δεύτερο κόπο να διαβάσει και ολόκληρο τον *διάλογο που είχαν Διογένης-Αλέξανδρος και σώζει ο Δίων, τότε, εκτός του ότι θα το πιστοποιούσε (δηλ. την αυστηρότητα του φιλοσόφου) θα καταλάβαινε και πόσο βαθιά είχε επηρεαστεί ο δεύτερος από τον ολιγόλεπτο δάσκαλό του, πράγμα που φαίνεται μέσα από πάμπολλα παραδείγματα στον βίου του.
* Που να διαβάσεις φίλε Γίγα τι τράβηξαν τα παιδιά ενός πλουσιότατου Κορινθίου ο οποίος τον προσέλαβε για παιδαγωγό τους . Αλλά όπως γράφει η ιστορία, αυτά τα παιδιά έγιναν πραγματικά παραδείγματα για την πόλη τους και σε πληροφορώ δεν έτσουξε κανέναν παρα μόνον αυτούς που δεν καταννοούσαν τι έβλεπαν και τι διάβαζαν .
Re: Διογένης ο κυνικός (Διογένης Λαέρτιος)
Προσωπικά διαβάζοντας διαπίστωσα την απαξίωση του Διογένη γενικότερα σε οποιαδήποτε "Ελίτ".
Στον Alexander the hate σε κάθε περίπτωση τα έχωνε αβέρτα, και με το δίκιο του ο άνθρωπος
Στον Alexander the hate σε κάθε περίπτωση τα έχωνε αβέρτα, και με το δίκιο του ο άνθρωπος
- karipis
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 3251
- Εγγραφή: Σάβ 26 Ιαν 2008, 16:15
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη για, μεσ' τη μέση λέμε!
- Επικοινωνία:
Re: Διογένης ο κυνικός (Διογένης Λαέρτιος)
Εσύ εκεί ήσουν ή τα λες αυτά μέσα από τις 15 αράδες του πενηντασέλιδου βιβλίου που διάβασες;;GiaNt έγραψε:Στον Alexander the hate σε κάθε περίπτωση τα έχωνε αβέρτα, και με το δίκιο του ο άνθρωπος
Ρωτάω για να δω αν θα "σηκώσω" εδώ μέσα και αυτά που δεν διάβασες (αλλά πολύ φοβάμ πως μετά θα κάνεις όχι τρια, τουλάχιστον οκτώ χρόνια ν' απαντήσεις...).
Την αγάπη μου και του Διογένη την αγάπη παιδί μου
- Aiolos
- Aνενεργός χρήστης
- Δημοσιεύσεις: 1370
- Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 02:22
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: Μακεδονία - Ελλάς
- Έλαβε Likes: 2 φορές
- Επικοινωνία:
Re: Διογένης ο κυνικός (Διογένης Λαέρτιος)
Όταν κάποιοι του πρότειναν να μυηθεί στα Μυστήρια επειδή οι μυημένοι πηγαίνουν στα Ηλύσια Πεδία, απάντησε:
"Μα αυτό είναι γελοίο! Άνδρες όπως ο Επαμεινώνδας κι ο Αγησίλαος να κοίτωνται στις λάσπες του Άδη και μερικοί άσχετοι μυημένοι να βρίσκονται στα νησιά των Μακάρων!"
Αυτό, προς τον Giant, για να καταλάβει ότι ο Διογένης δεν ήταν κάποιος πρόδρομος της αναρχίας. Σεβόταν τους ήρωες της πατρίδας του και προπάντων, πίστευε στους Θεούς...
"Μα αυτό είναι γελοίο! Άνδρες όπως ο Επαμεινώνδας κι ο Αγησίλαος να κοίτωνται στις λάσπες του Άδη και μερικοί άσχετοι μυημένοι να βρίσκονται στα νησιά των Μακάρων!"
Αυτό, προς τον Giant, για να καταλάβει ότι ο Διογένης δεν ήταν κάποιος πρόδρομος της αναρχίας. Σεβόταν τους ήρωες της πατρίδας του και προπάντων, πίστευε στους Θεούς...
[img]http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:-CPF ... omeis8.jpg[/img]
"Ακολουθούν την πιο σωστή πολιτική όσοι απέναντι των ίσων δεν υποχωρούν, απέναντι των ισχυροτέρων συμπεριφέρονται με φρόνηση και απέναντι των κατωτέρων είναι μετριοπαθείς" - Θουκυδίδης
"Ακολουθούν την πιο σωστή πολιτική όσοι απέναντι των ίσων δεν υποχωρούν, απέναντι των ισχυροτέρων συμπεριφέρονται με φρόνηση και απέναντι των κατωτέρων είναι μετριοπαθείς" - Θουκυδίδης
- Τάλως
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 3188
- Εγγραφή: Τρί 26 Αύγ 2008, 12:17
- Φύλο: Άνδρας
- Έλαβε Likes: 2 φορές
Re: Διογένης ο κυνικός (Διογένης Λαέρτιος)
Ετσι βολευει οσους θελους να τον κανουν "δικο τους" αλλα ελα που δεν ειναι ετσιGiaNt έγραψε:Προσωπικά διαβάζοντας διαπίστωσα την απαξίωση του Διογένη γενικότερα σε οποιαδήποτε "Ελίτ".
Στον Alexander the hate σε κάθε περίπτωση τα έχωνε αβέρτα, και με το δίκιο του ο άνθρωπος
ακομα και στον εαυτο του τα εχωνε ο κυρ Διογενης.
Αλλo να στηριζεις την απλοτητα οπως εκανε ο διογενης
και αλλο να εισαι αντιδραστικο στοιχειο και να δημιουργεις προβληματα σε τοσο κοσμο οπως κανουν καποιοι ψευτο αγωνιστες
και ο Διογενης δεν ηταν τετοιος για κακη σας τυχη :p
Εἶσ' Ἕλληνας; Τί προσκυνᾶς; Σηκώσου ἀπάνω! Ἐμεῖς καὶ στοὺς θεοὺς ὀρθοὶ μιλοῦμε..
[img]http://www.afroditishobby.gr/datafiles/498.jpg[/img]
[img]http://s12.postimg.org/pm4kknyzd/copy.j ... 1364828493[/img]
http://www.youtube.com/watch?v=8F_Z060Wlck
[img]http://www.afroditishobby.gr/datafiles/498.jpg[/img]
[img]http://s12.postimg.org/pm4kknyzd/copy.j ... 1364828493[/img]
http://www.youtube.com/watch?v=8F_Z060Wlck
Re: Διογένης ο κυνικός (Διογένης Λαέρτιος)
Σήκωσέ τα εσύ, και όλο και κάποιος (τουλάχιστον ένας, εγώ) θα σ'ευχαριστήσει.karipis έγραψε:Ρωτάω για να δω αν θα "σηκώσω" εδώ μέσα και αυτά που δεν διάβασες
Ἀταλαίπωρος τοῖς πολλοῖς ἡ ζήτησις τῆς ἀληθείας, καὶ ἐπὶ τὰ ἑτοῖμα μᾶλλον τρέπονται. Θουκ. Α20
Προειδοποίηση: Ό,τι γράφετε ΘΑ χρησιμοποιηθεί εναντίον σας!
ΕΤΥΜΩΣ ΕΤΟΙΜΟΣ ;)
Προειδοποίηση: Ό,τι γράφετε ΘΑ χρησιμοποιηθεί εναντίον σας!
ΕΤΥΜΩΣ ΕΤΟΙΜΟΣ ;)
- Spirit oF Fire
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
- Δημοσιεύσεις: 2366
- Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2007, 17:45
- Irc ψευδώνυμο: Spirit_Of_Fire
- Φύλο: Γυναίκα
Re: Διογένης ο κυνικός (Διογένης Λαέρτιος)
+1 =Ρ άμα έχει διάθεση και χρόνο να τα ανεβάσει, χαμένα δεν πάνε... =)exiled έγραψε:Σήκωσέ τα εσύ, και όλο και κάποιος (τουλάχιστον ένας, εγώ) θα σ'ευχαριστήσει.karipis έγραψε:Ρωτάω για να δω αν θα "σηκώσω" εδώ μέσα και αυτά που δεν διάβασες
Ο αληθινός πολεμιστής διατηρεί την ανθρωπιά του ακόμη και στη μάχη. Κερδίζοντας έναν βάρβαρο θρίαμβο εξακολουθείς να διακυβεύεις την ψυχή σου. Αυτοί που πολεμούν τον δράκο μπορούν να γίνουν ο δράκος.
Η φωτιά δεν καταστρέφει μόνο, μπορεί και να καθαρίζει τις ψυχές μας.
Η φωτιά δεν καταστρέφει μόνο, μπορεί και να καθαρίζει τις ψυχές μας.
- karipis
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
- Δημοσιεύσεις: 3251
- Εγγραφή: Σάβ 26 Ιαν 2008, 16:15
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη για, μεσ' τη μέση λέμε!
- Επικοινωνία:
Re: Διογένης ο κυνικός (Διογένης Λαέρτιος)
Εσύ αρχίζεις να γίνεσαι επικίνδυνη και πρέπει να πεθάνειςSpirit oF Fire έγραψε:+1 =Ρ άμα έχει διάθεση και χρόνο να τα ανεβάσει, χαμένα δεν πάνε... =)
Λοιπόν, επειδή όντως έχω πολλές "δουλειές ανοιχτές" μου είναι εξαιρετικά δύσκολο (υπάρχει μόνο μια μικρή περίπτωση που πρέπει πρώτα να το ψάξω).
Αυτό που έχω να συστήσω σε όποιον ενδιαφέρεται, είναι να διαβάσει τον διάλογο του Αλεξάνδρου με τον Διογένη από το βιβλίο του Δίωνα στις εκδόσεις "Θύραθεν".
Είναι όντως ένα καταπληκτικό κείμενο με πολλές, κυρίως πολιτικές προεκτάσεις.