τραπεζες

Περί ανέμων και υδατων
προσώπων και πραγμάτων
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
wolfman13
Καμμένος Ιδεογραφίτης
Καμμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 388
Εγγραφή: Τετ 16 Ιουν 2010, 13:54
Irc ψευδώνυμο: wolfman13
Φύλο: Άνδρας

τραπεζες

Δημοσίευση από wolfman13 »

εχω ακριβώς απέναντι μου την μαρφιν και βάζουν ρολά περιμετρικά σε όλο το υποκατάστημα..

είναι η ιδέα μου η όλες σχεδόν η τράπεζες βάζουν ρολά??

προμηνύετε μεγάλη αναταραχή σύντομα!!!!
I have lost the will to live
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free
Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: τραπεζες

Δημοσίευση από ArELa »

Κάτσε ντε... ακόμα έχουμε θερινή ραστώνη..
:swim: :swing: :sxinaki: :bicycle: :pizza: :diver: :speed: :dj: :baechguy: :xalara:



To λέγαμε για το σινεμά παλιά...
Τώρα μάλλον θα το πούμε για ό,τι είναι να'ρθει....



ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ.

:? :dunno: :help: :BOOM: :shout: :protest:
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Άβαταρ μέλους
Divine Sinner

Re: τραπεζες

Δημοσίευση από Divine Sinner »

Η λυση δεν ειναι το σπασιμο των τραπεζων. και δεκα φορες να καψεις μια τραπεζα. αυτη εχει χρημα να διορθωσει τη ζημια.
Αυτο που πρεπει να γίνει ειναι να δωθει τελος στην οικονομικη τους κυριαρχια.
Με εναλλακτικους τρόπους αποθήκευσης και διαχειρησης των χρημάτων.
Άβαταρ μέλους
wolfman13
Καμμένος Ιδεογραφίτης
Καμμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 388
Εγγραφή: Τετ 16 Ιουν 2010, 13:54
Irc ψευδώνυμο: wolfman13
Φύλο: Άνδρας

Re: τραπεζες

Δημοσίευση από wolfman13 »

δεν είπαμε ότι είναι λύση το σπάσιμο αλλά δεν σου κάνει εντυπωσει εσένα να οχυρώνονται η τράπεζες και δη αυτές που είναι εκτός κέντρου??
I have lost the will to live
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free
Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: τραπεζες

Δημοσίευση από ArELa »

Eιδικά η Μαρφίν...έχει μπει στο μάτι ή τουλάχιστον έτσι μπορεί να νιώθει ο Βγενόπουλος.

Όπως και να'χει, κάτι θα ξέρουν αυτοί...
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Άβαταρ μέλους
Exciter
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1799
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 19:17
Φύλο: Άνδρας

Re: τραπεζες

Δημοσίευση από Exciter »

Οι τράπεζες είναι ασφαλισμένες και για τις ζημιές και για τις ληστείες.

Θεωρητικά μπορεί να λαμβάνουν μέτρα για να μειώσουν ή να αποφύγουν αυξήσεις στα ασφάλιστρα (συν το ότι αυτά μπαίνουν στις επενδύσεις και όχι στα έξοδα, όπως τα ασφάλιστρα)

Το θεωρητικά το λέω σιότι συχνά η ασφαλιστική είναι θυγατρική τους, οπότε και το ασφάλιστρο από τη μία τσέπη βγαίνει και στην άλλη μπαίνει, αλλά και είναι λίγο απίθανο να έχουν πιέσεις από θυγατρικές για τέτοια ζητήματα (δλδ ή βελτιώνεις τα μέτρα ασφαλείας ή σου ανεβάζω το ασφάλιστρο).
Ἀταλαίπωρος τοῖς πολλοῖς ἡ ζήτησις τῆς ἀληθείας, καὶ ἐπὶ τὰ ἑτοῖμα μᾶλλον τρέπονται. Θουκ. Α20
Προειδοποίηση: Ό,τι γράφετε ΘΑ χρησιμοποιηθεί εναντίον σας!
ΕΤΥΜΩΣ ΕΤΟΙΜΟΣ ;)
Άβαταρ μέλους
wolfman13
Καμμένος Ιδεογραφίτης
Καμμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 388
Εγγραφή: Τετ 16 Ιουν 2010, 13:54
Irc ψευδώνυμο: wolfman13
Φύλο: Άνδρας

Re: τραπεζες

Δημοσίευση από wolfman13 »

όπως και να είναι φίλε μου ( μπορώ να σε λέω φίλε?) το θέμα είναι ότι κάτι παίζετε. εκεί
είναι όλοι η ουσία τι ξέρουν αυτοί που δεν το ξέρουμε εμείς.
πτώχευση?
δήμευση μετρητών?
στάση πληρωμών και ένα σωρό αλλά.................
I have lost the will to live
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free
Άβαταρ μέλους
Divine Sinner

Re: τραπεζες

Δημοσίευση από Divine Sinner »

Η πτωχευση μιας και ειναι προσχεδιασμενη θα παρει αρκετά χρόνια να ολοκληρωθει.
Δεν θα γινει ξαφνικα προς αποφυγή των κοινωνικων αναταραχων.
Ουτε και δημευση καταθεσεων θα γίνει.
Γιατι τοτε παλι ο κοσμος θα ξεσηκωθει.
Οτι βλάπτει ΑΜΕΣΑ την τσεπη (και μαλιστα μια δημευση) θα φέρει αμέσως κοινωνικες αναταραχές.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικα-Ελεύθερο βήμα”