τραπεζες
- wolfman13
- Καμμένος Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 388
- Εγγραφή: Τετ 16 Ιουν 2010, 13:54
- Irc ψευδώνυμο: wolfman13
- Φύλο: Άνδρας
τραπεζες
εχω ακριβώς απέναντι μου την μαρφιν και βάζουν ρολά περιμετρικά σε όλο το υποκατάστημα..
είναι η ιδέα μου η όλες σχεδόν η τράπεζες βάζουν ρολά??
προμηνύετε μεγάλη αναταραχή σύντομα!!!!
είναι η ιδέα μου η όλες σχεδόν η τράπεζες βάζουν ρολά??
προμηνύετε μεγάλη αναταραχή σύντομα!!!!
I have lost the will to live
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free
- ArELa
- Founder-Administrator

- Δημοσιεύσεις: 66942
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
- Irc ψευδώνυμο: ArELa
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 1879 φορές
- Έλαβε Likes: 2770 φορές
Re: τραπεζες
Κάτσε ντε... ακόμα έχουμε θερινή ραστώνη..
To λέγαμε για το σινεμά παλιά...
Τώρα μάλλον θα το πούμε για ό,τι είναι να'ρθει....
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ.

To λέγαμε για το σινεμά παλιά...
Τώρα μάλλον θα το πούμε για ό,τι είναι να'ρθει....
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ.
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
-
Divine Sinner
Re: τραπεζες
Η λυση δεν ειναι το σπασιμο των τραπεζων. και δεκα φορες να καψεις μια τραπεζα. αυτη εχει χρημα να διορθωσει τη ζημια.
Αυτο που πρεπει να γίνει ειναι να δωθει τελος στην οικονομικη τους κυριαρχια.
Με εναλλακτικους τρόπους αποθήκευσης και διαχειρησης των χρημάτων.
Αυτο που πρεπει να γίνει ειναι να δωθει τελος στην οικονομικη τους κυριαρχια.
Με εναλλακτικους τρόπους αποθήκευσης και διαχειρησης των χρημάτων.
- wolfman13
- Καμμένος Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 388
- Εγγραφή: Τετ 16 Ιουν 2010, 13:54
- Irc ψευδώνυμο: wolfman13
- Φύλο: Άνδρας
Re: τραπεζες
δεν είπαμε ότι είναι λύση το σπάσιμο αλλά δεν σου κάνει εντυπωσει εσένα να οχυρώνονται η τράπεζες και δη αυτές που είναι εκτός κέντρου??
I have lost the will to live
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free
- ArELa
- Founder-Administrator

- Δημοσιεύσεις: 66942
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
- Irc ψευδώνυμο: ArELa
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 1879 φορές
- Έλαβε Likes: 2770 φορές
Re: τραπεζες
Eιδικά η Μαρφίν...έχει μπει στο μάτι ή τουλάχιστον έτσι μπορεί να νιώθει ο Βγενόπουλος.
Όπως και να'χει, κάτι θα ξέρουν αυτοί...
Όπως και να'χει, κάτι θα ξέρουν αυτοί...
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Re: τραπεζες
Οι τράπεζες είναι ασφαλισμένες και για τις ζημιές και για τις ληστείες.
Θεωρητικά μπορεί να λαμβάνουν μέτρα για να μειώσουν ή να αποφύγουν αυξήσεις στα ασφάλιστρα (συν το ότι αυτά μπαίνουν στις επενδύσεις και όχι στα έξοδα, όπως τα ασφάλιστρα)
Το θεωρητικά το λέω σιότι συχνά η ασφαλιστική είναι θυγατρική τους, οπότε και το ασφάλιστρο από τη μία τσέπη βγαίνει και στην άλλη μπαίνει, αλλά και είναι λίγο απίθανο να έχουν πιέσεις από θυγατρικές για τέτοια ζητήματα (δλδ ή βελτιώνεις τα μέτρα ασφαλείας ή σου ανεβάζω το ασφάλιστρο).
Θεωρητικά μπορεί να λαμβάνουν μέτρα για να μειώσουν ή να αποφύγουν αυξήσεις στα ασφάλιστρα (συν το ότι αυτά μπαίνουν στις επενδύσεις και όχι στα έξοδα, όπως τα ασφάλιστρα)
Το θεωρητικά το λέω σιότι συχνά η ασφαλιστική είναι θυγατρική τους, οπότε και το ασφάλιστρο από τη μία τσέπη βγαίνει και στην άλλη μπαίνει, αλλά και είναι λίγο απίθανο να έχουν πιέσεις από θυγατρικές για τέτοια ζητήματα (δλδ ή βελτιώνεις τα μέτρα ασφαλείας ή σου ανεβάζω το ασφάλιστρο).
Ἀταλαίπωρος τοῖς πολλοῖς ἡ ζήτησις τῆς ἀληθείας, καὶ ἐπὶ τὰ ἑτοῖμα μᾶλλον τρέπονται. Θουκ. Α20
Προειδοποίηση: Ό,τι γράφετε ΘΑ χρησιμοποιηθεί εναντίον σας!
ΕΤΥΜΩΣ ΕΤΟΙΜΟΣ ;)
Προειδοποίηση: Ό,τι γράφετε ΘΑ χρησιμοποιηθεί εναντίον σας!
ΕΤΥΜΩΣ ΕΤΟΙΜΟΣ ;)
- wolfman13
- Καμμένος Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 388
- Εγγραφή: Τετ 16 Ιουν 2010, 13:54
- Irc ψευδώνυμο: wolfman13
- Φύλο: Άνδρας
Re: τραπεζες
όπως και να είναι φίλε μου ( μπορώ να σε λέω φίλε?) το θέμα είναι ότι κάτι παίζετε. εκεί
είναι όλοι η ουσία τι ξέρουν αυτοί που δεν το ξέρουμε εμείς.
πτώχευση?
δήμευση μετρητών?
στάση πληρωμών και ένα σωρό αλλά.................
είναι όλοι η ουσία τι ξέρουν αυτοί που δεν το ξέρουμε εμείς.
πτώχευση?
δήμευση μετρητών?
στάση πληρωμών και ένα σωρό αλλά.................
I have lost the will to live
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free
-
Divine Sinner
Re: τραπεζες
Η πτωχευση μιας και ειναι προσχεδιασμενη θα παρει αρκετά χρόνια να ολοκληρωθει.
Δεν θα γινει ξαφνικα προς αποφυγή των κοινωνικων αναταραχων.
Ουτε και δημευση καταθεσεων θα γίνει.
Γιατι τοτε παλι ο κοσμος θα ξεσηκωθει.
Οτι βλάπτει ΑΜΕΣΑ την τσεπη (και μαλιστα μια δημευση) θα φέρει αμέσως κοινωνικες αναταραχές.
Δεν θα γινει ξαφνικα προς αποφυγή των κοινωνικων αναταραχων.
Ουτε και δημευση καταθεσεων θα γίνει.
Γιατι τοτε παλι ο κοσμος θα ξεσηκωθει.
Οτι βλάπτει ΑΜΕΣΑ την τσεπη (και μαλιστα μια δημευση) θα φέρει αμέσως κοινωνικες αναταραχές.


