Αρρώστια που λέγεται Εθνικισμός

Περί ανέμων και υδατων
προσώπων και πραγμάτων
Άβαταρ μέλους
trelospektis
Φρεσκαδούρα
Φρεσκαδούρα
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Τρί 23 Μαρ 2010, 08:54
Φύλο: Άνδρας

Αρρώστια που λέγεται Εθνικισμός

Δημοσίευση από trelospektis »

Αρρώστια που λέγεται Εθνικισμός
Του Αϊκούτ Καδήρ
Φοιτητής Νομικής ΔΠΘ

Εικόνα

«Πατριωτισμός είναι όταν βάζεις πάνω απ' όλα την αγάπη για τη χώρα σου. Εθνικισμός είναι όταν βάζεις πάνω απ' όλα το μίσος για τις άλλες».



O εθνικισμός είναι μια παιδική ασθένεια. Αυτό το είχε πει και ο Einstein. Με αυτά τα λόγια ο Einstein δήλωνε ότι ο εθνικισμός και ο εθνικιστής είναι αυτός που έχει ακόμα το νου του στη παιδική ηλικία, μη αναπτυγμένο και μια πολιτική που μόνο οι τρελοί θα υποστήριζαν. Συμφωνώ και επαυξάνω και εγώ. Είναι μια πολιτική που την υποστηρίζουν άνθρωποι που είναι κολλημένοι στην ιστορία και δεν έχουν ξυπνήσει ακόμα από το σκοτάδι στο οποίο βρίσκονται. Είναι το μοντέλο ανθρώπου που λέει πάντα δικό μου έθνος, δικό μου κράτος, δικιά μου πατρίδα, δικός μου άνθρωπος και δικό μου έδαφος. Είναι ο άνθρωπος που δεν θέλει να καταργηθούν τα διάφορα σύνορα μεταξύ των εθνών και των λαών που έχουν χαραχθεί λόγω πολέμων επειδή κάποιοι έτσι ήθελαν. Είναι ο άνθρωπος που σκέφτεται μόνον τον εαυτό του και μόνο το δικό του λαό και κράτος. Οι ρίζες του εθνικισμού από την σχολική ηλικία περνάνε σε νέα παιδιά μέσω της εκπαίδευσης. Σε συνδυασμό και με την οικογένεια και το φιλικό περιβάλλον και την πλύση εγκεφάλου από τα ΜΜΕ ο κάθε άνθρωπος γίνεται εθνικιστής και το εκδηλώνει αυτό όταν του ζητηθεί από αυτούς που εκμεταλλεύονται τα μειονεκτήματα των λαών. Είμαστε σήμερα εθνικιστές επειδή δεν έχουμε μάθει ακόμα να ερμηνεύουμε σωστά αυτά που μας λένε να κάνουμε και επειδή είμαστε κακομαθημένοι να ακούμε τις διαταγές των δήθεν εθνικιστών που εκμεταλλεύονται τους εθνικιστές πολίτες που δημιουργούν οι ίδιοι.

http://www.politikadergisi.com/sites/al ... spacer.gif

Με τον καιρό όμως οι άνθρωποι θα καταλάβουν τι είναι ο εθνικισμός. Ποιον διακρίνουμε από ποιον; Ποιος και γιατί να είναι ανώτερος ή κατώτερος από εμάς; Ποιος και γιατί να αγαπάει την πατρίδα του λιγότερο σε σχέση με τους υπόλοιπους; Και τότε όταν φτάσουμε στο σημείο να ερμηνεύσουμε τον εθνικισμό και να αναρωτηθούμε τι είναι αυτό, ρωτάμε τα εξής:

Γιατί ένας άνθρωπος διακρίνει τον εαυτό τους από τους υπόλοιπους;

Για να είναι πιο δυνατός!

Γιατί ο άνθρωπος θέλει να γίνει πιο δυνατός;

Γιατί όλοι οι άνθρωποι θέλουν να είναι δυνατοί. Αυτό είναι από τη φύση τους και δεν μπορούμε να το αλλάξουμε.

Και τι θα κάνει ο άνθρωπος αυτή τη δύναμη που έχει;

Θα τη χρησιμοποιήσει απέναντι στους εξωτερικούς εχθρούς. Δεν θα μπορέσουν να μας νικήσουν.

Άρα δεν θα ηττηθούμε; Θα νικήσουμε πάντα τους άλλους;

Ε ναι λογικά.

Άρα θα καταπατήσουμε τα δικαιώματα των άλλων λαών και θα τους συμπεριφερόμαστε σαν να ήταν άνθρωποι ενός κατώτατου θεού;

Έ όχι, αλλά ….

Από την στιγμή που υπάρχουν κράτη που είναι αναπτυγμένα, κράτη που εξελίσσονται και κράτη μη αναπτυγμένα δεν μπορούμε να μιλάμε για αδελφοσύνη, για αντιμιλιταρισμό, για ειρήνη. Είναι λογικό και φυσικό κάποιοι στην Ελλάδα να βλέπουν τις μειονότητες και τα υπόλοιπα κράτη σαν εχθρούς αλλά αυτό είναι επικίνδυνο, πολύ επικίνδυνο.

Η ιστορία είναι η προπαγάνδα των νικητών.

Ο εθνικισμός είναι ένα παιχνίδι. Μόνο ένα έθνος υπάρχει και αυτός είναι ο άνθρωπος και το ανθρώπινο γένος. Ο εθνικισμός σήμερα είναι όργανο των καπιταλιστών – ιμπεριαλιστών επειδή αυτό εξυπηρετεί σήμερα καλύτερα τα συμφέροντα τους. Είναι ένα μέσω για να απομονωθούν τα έθνη μεταξύ τους. Λάβετε υπόψη τη κατάσταση της Ελλάδας. Δεν έχει συμμάχους. Έχει πολλούς εχθρούς. Τους Τούρκους, τους Αλβανούς, τους Μακεδόνας, τους Ιταλούς, τους Γερμανούς, τους Αμερικανούς. Ο ιμπεριαλισμός πάντα απαιτεί τον εθνικισμό. Χωρίς αυτό δεν μπορεί να υπάρξει. Ο εθνικισμός ιδιαίτερα σήμερα στην Ελλάδα δεν εκμεταλλεύεται μόνο τον εθνικισμό των Ελλήνων απέναντι στους άλλους λαούς, αλλά ακόμη εκμεταλλεύεται τον ρατσισμό και το μίσος των πολιτών απέναντι στις κοινωνικές, εθνικές, θρησκευτικές και πολιτιστικές μειονότητες που υπάρχουν σήμερα στην Ελλάδα. Οι άνθρωποι δεν πρέπει να ενωθούν. Διότι αν ενωθούν θα νικήσουν τον ιμπεριαλισμό, τον καπιταλισμό και όλους αυτούς που μας ελέγχουν και εκμεταλλεύονται εδώ και αιώνες.

Ο καθένας πρέπει να φαντάζεται πως αυτός πρέπει να σώσει το έθνος του… Τα έθνη δεν πεθαίνουν με μια πολιτική. Ζει ο λαός και αλλάζει η πολιτική μορφή…

Για όλους αυτούς τους λόγους ο εθνικισμός είναι αρρώστια.. Είναι ιός.
Άβαταρ μέλους
totispap
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2381
Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2010, 20:39
Irc ψευδώνυμο: totispap
Φύλο: Άνδρας

Re: Αρρώστια που λέγεται Εθνικισμός

Δημοσίευση από totispap »

Συμφωνω η οχι φιλε μου αυτο ειναι φορουμ και το εχεις μετατρεψει σε πινακα ανακοινωσεων..
Μοναχή το δρόμο επήρες,
εξανάλθες μοναχή.
Δεν είν’ εύκολες οι θύρες,
εάν η χρεία τες κουρταλεί.
Άβαταρ μέλους
GreekTERMINATOR
Καμμένος Ιδεογραφίτης
Καμμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 446
Εγγραφή: Πέμ 07 Ιαν 2010, 20:23
Irc ψευδώνυμο: THE REAL TERMINATOR
Φύλο: Άνδρας

Re: Αρρώστια που λέγεται Εθνικισμός

Δημοσίευση από GreekTERMINATOR »

Γενικώς ειμαι κατα όλων ομάδων σε καταλήξεις -ισμος
οπως και όλων των πολιτικών κινηματων του 20ου αιωνα

Αυτό ομως ειναι ασχετο απο την αγαπη στην πατρίδα.

Εχεις καμια συγγενεια με το γιωργακη? :jerk:

Αμα εχεις πεστου να ηρεμήσει λιγο γιατι ΔΕΝ θα υπάρχει
ελλαδα σε λίγο όπως παει - και οι ελληνες μαζι βεβαια... :bye:
Άβαταρ μέλους
harosnikos
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 665
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2009, 10:42
Irc ψευδώνυμο: harosnikos
Φύλο: Άνδρας

Re: Αρρώστια που λέγεται Εθνικισμός

Δημοσίευση από harosnikos »

ζήτω Η Ελλάδα!! Ζήτω η πατρίς!

θάνατος σε όλους τους ανθέλληνες που με "ελληνικουν" προσωπείο προσπαθούν να διαγράψουν τις θυσίες και τα έργα των προγόνων μας!! Το ελληνικό πνεύμα,η αρετή και η ανδρεία δεν μπορούν να συγκριθούν με κανέναν καραγκιόζη Αινστάιν...ο Αϊκούτ να γράψει για κανένα από τους μεγάλους της πατρίδας μας αν θέλει να του δώσουμε σημασία....διαφορετικά σπίτι του!!

όλοι οι άνθρωποι έχουμε τα ίδια δικαιώματα...είμαστε ίσοι!! αυτά περί εθνικισμού να τα γράψεις στους εκλεκτούς δασκάλους σου και στα ιερατεία τους που έχουν βιάσει όλη την ανθρωπότητα στο όνομα πάντα της αγάπης και της ισότητας....


θεοκουλτουριάρηδες σας βαρεθήκαμε!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
Polikos Arkoudos
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 775
Εγγραφή: Πέμ 14 Ιαν 2010, 11:28
Φύλο: Άνδρας

Re: Αρρώστια που λέγεται Εθνικισμός

Δημοσίευση από Polikos Arkoudos »

GreekTERMINATOR έγραψε:
Εχεις καμια συγγενεια με το γιωργακη? :jerk:
Οχι ρε συ ... ο μαμίκουλας της ρεπούση είναι :lol:

ΕΙΜΑΣΤΑΝ - ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ


Ο ΤΙΜΗΜΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ - ΘΑ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΣΟΥ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑ


ΠΑΡΕ ΥΠΟΓΛΩΣΣΙΟ ΚΑΙ ΑΚΟΥ ΤΟΝ ΥΜΝΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ

"Ο Πατριωτισμός είναι έμφυτος στον άνθρωπο, μα εγώ είμαι Εθνικιστής"
-Κωστής Παλαμάς-
-= αλήτες ρουφιάνοι γιουτουμπουτατζήδες =-
Άβαταρ μέλους
athens
Ιδεογραφίτης με τα όλα του
Ιδεογραφίτης με τα όλα του
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Δευ 22 Μαρ 2010, 17:48
Irc ψευδώνυμο: 111Redroses
Φύλο: Γυναίκα

Re: Αρρώστια που λέγεται Εθνικισμός

Δημοσίευση από athens »

ως πρωτον θα αναφερω οτι δεν ανηκω σε ιδεολογιες και κομματα, ειμαι ανενταχτη προς αποφυγη παρεξηγησεων. δεν νομιζω καμμια ιδεολογια να ειναι αρρωστια, αρκει να μην παιρνει σχιζοφρενικο πολιτικο χαρακτηρα, που πολλοι πολιτικοι ιστορικοι πιστευουν οτο μπορει να παρει και τετοια εκταση.
απο οσο εχω διαβασει η ιδεα του εθνικισμου γεννηθηκε κατα την διαρκεια της γαλλικης επαναστασης και οι σημαντικοτες αξιες που προσδιοριζουν τον εθνικισμο ειναι εθνος, οργανικη κοινοτητα, οργανωση εθνικης ταυτοτητας...πολλες φορες ο εθνικισμος δεν εχει κανει με πολιτικη ιδεολογια αλλα και μια πολιτικη αυτονομια, οπως ο ουαλλικος εθνικισμος στην αγγλια και ο βασκικος και βρετονικος εθνικισμος στην γαλλια.
ο εθνικισμος διαμορφωθηκε ανα τον κοσμο απο αντιθετες πολιτισμικες κληρονομιες και απορροφα πολιτικα δογματα και ετσι δημιουργηθηκαν ανταγωνιστικοι εθνικισμοι, οπως ο φιλελευθερος εθνικισμος, ο συντηρητικος εθνικισμος, ο επεκτατικος εθνικισμος, ο αντιαποικιοκρατικος εθνικισμος και ο μετα αποκιοκρατικος εθνικισμος.
ο πατριωτισμος και ο εθνικισμος ειναι παρεμφερει, ο πατριωτισμος ειναι καθαρα η αγαπη καποιου για την πατριδα του, ο εθνικισμος εχει ποιο δογματικο χαρακτηρα πιστευει το εθνος ειναι η βασικη αρχη της πολιτικης οργανωσης.

παντως σιγουρα επειδη ειπα ανενταχτη εντασσομαι στην εννοια του πατριωτισμου...:D :bye:
Άβαταρ μέλους
harosnikos
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 665
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2009, 10:42
Irc ψευδώνυμο: harosnikos
Φύλο: Άνδρας

Re: Αρρώστια που λέγεται Εθνικισμός

Δημοσίευση από harosnikos »

όλες οι ταμπελο-κινηματο-ιδεολογίες είναι του κ..ου...απλά δημιούργηθηκαν για να γίνεται κατηγοριοποίηση και στοχοποίηση και απομόνωση των ανθρώπων...να τους διαχωρίζουν με διάφορα κριτήρια ώστε να παραμένουν πάντοτε διχασμένοι...όπως και οι θρησκείες...εξυπηρετούν τα ίδια συμφέροντα..όλα δημιουργηματα σατανικών μυαλών.....

ισότητα όλων μας....και αγάπη για το συνάνθρωπο μας....και όλες οι αμπελοσοφίες τις γράφω στα παλιά μου παπούτσια....
Άβαταρ μέλους
athens
Ιδεογραφίτης με τα όλα του
Ιδεογραφίτης με τα όλα του
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Δευ 22 Μαρ 2010, 17:48
Irc ψευδώνυμο: 111Redroses
Φύλο: Γυναίκα

Re: Αρρώστια που λέγεται Εθνικισμός

Δημοσίευση από athens »

και να συμπληρωσω εννοειτα υπερ και με την εθνικη ταυτοτητα(γλωσσα, κουλτουρα, ηθη εθιμα)
Άβαταρ μέλους
athens
Ιδεογραφίτης με τα όλα του
Ιδεογραφίτης με τα όλα του
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Δευ 22 Μαρ 2010, 17:48
Irc ψευδώνυμο: 111Redroses
Φύλο: Γυναίκα

Re: Αρρώστια που λέγεται Εθνικισμός

Δημοσίευση από athens »

θα συμφωνησω με το haroskino. :ups:
Άβαταρ μέλους
Polikos Arkoudos
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 775
Εγγραφή: Πέμ 14 Ιαν 2010, 11:28
Φύλο: Άνδρας

Re: Αρρώστια που λέγεται Εθνικισμός

Δημοσίευση από Polikos Arkoudos »

trelospektis έγραψε:Αρρώστια που λέγεται Εθνικισμός
Του Αϊκούτ Καδήρ
Φοιτητής Νομικής ΔΠΘ

«Πατριωτισμός είναι όταν βάζεις πάνω απ' όλα την αγάπη για τη χώρα σου. Εθνικισμός είναι όταν βάζεις πάνω απ' όλα το μίσος για τις άλλες».
Το λέει ποιός ;
O εθνικισμός είναι μια παιδική ασθένεια. Αυτό το είχε πει και ο Einstein. Με αυτά τα λόγια ο Einstein δήλωνε ότι ο εθνικισμός και ο εθνικιστής είναι αυτός που έχει ακόμα το νου του στη παιδική ηλικία, μη αναπτυγμένο και μια πολιτική που μόνο οι τρελοί θα υποστήριζαν. Συμφωνώ και επαυξάνω και εγώ. Είναι μια πολιτική που την υποστηρίζουν άνθρωποι που είναι κολλημένοι στην ιστορία και δεν έχουν ξυπνήσει ακόμα από το σκοτάδι στο οποίο βρίσκονται. Είναι το μοντέλο ανθρώπου που λέει πάντα δικό μου έθνος, δικό μου κράτος, δικιά μου πατρίδα, δικός μου άνθρωπος και δικό μου έδαφος. Είναι ο άνθρωπος που δεν θέλει να καταργηθούν τα διάφορα σύνορα μεταξύ των εθνών και των λαών που έχουν χαραχθεί λόγω πολέμων επειδή κάποιοι έτσι ήθελαν. Είναι ο άνθρωπος που σκέφτεται μόνον τον εαυτό του και μόνο το δικό του λαό και κράτος.
Δικό μου κράτος είναι , δικό μου έθνος , δικιά μου πατρίδα , δικοί μου άνθρωποι και δικό μου έδαφος.
Οποιος θέλει να τα σφετεριστεί , ας κοπιάσει.
α , και τον αινσταιν τον θεωρώ μεγάλο μπουρδολόγο και τον γράφω στα παπάρια μου.
Οι ρίζες του εθνικισμού από την σχολική ηλικία περνάνε σε νέα παιδιά μέσω της εκπαίδευσης. Σε συνδυασμό και με την οικογένεια και το φιλικό περιβάλλον και την πλύση εγκεφάλου από τα ΜΜΕ ο κάθε άνθρωπος γίνεται εθνικιστής και το εκδηλώνει αυτό όταν του ζητηθεί από αυτούς που εκμεταλλεύονται τα μειονεκτήματα των λαών. Είμαστε σήμερα εθνικιστές επειδή δεν έχουμε μάθει ακόμα να ερμηνεύουμε σωστά αυτά που μας λένε να κάνουμε και επειδή είμαστε κακομαθημένοι να ακούμε τις διαταγές των δήθεν εθνικιστών που εκμεταλλεύονται τους εθνικιστές πολίτες που δημιουργούν οι ίδιοι.
Αν αντικαταστήσεις την λέξη "εθνικισμός" με την "ανθελληνισμός" ή την "νεοταξίλα" , θα καταλάβεις τον λόγο που είσαι ένας ανθέλληνας υπηρέτης της νέας τάξης τραυμάτων.
Ξανασκέψου το και ελπίζω να δεις το φως το αληθινό.
Με τον καιρό όμως οι άνθρωποι θα καταλάβουν τι είναι ο εθνικισμός. Ποιον διακρίνουμε από ποιον; Ποιος και γιατί να είναι ανώτερος ή κατώτερος από εμάς; Ποιος και γιατί να αγαπάει την πατρίδα του λιγότερο σε σχέση με τους υπόλοιπους;
Συμφωνώ !! και όταν το καταλάβουν εσύ καλύτερα να κρυφτείς ... σου προτείνω Τουρκία , Αλβανία , Σκόπια ή Αμερική ...αλλά και στις βρυξέλες καλά θα είσαι.

Και τότε όταν φτάσουμε στο σημείο να ερμηνεύσουμε τον εθνικισμό και να αναρωτηθούμε τι είναι αυτό, ρωτάμε τα εξής:

Γιατί ένας άνθρωπος διακρίνει τον εαυτό τους από τους υπόλοιπους;

Για να είναι πιο δυνατός!

Γιατί ο άνθρωπος θέλει να γίνει πιο δυνατός;

Γιατί όλοι οι άνθρωποι θέλουν να είναι δυνατοί. Αυτό είναι από τη φύση τους και δεν μπορούμε να το αλλάξουμε.

Και τι θα κάνει ο άνθρωπος αυτή τη δύναμη που έχει;

Θα τη χρησιμοποιήσει απέναντι στους εξωτερικούς εχθρούς. Δεν θα μπορέσουν να μας νικήσουν.

Άρα δεν θα ηττηθούμε; Θα νικήσουμε πάντα τους άλλους;

Ε ναι λογικά.

Άρα θα καταπατήσουμε τα δικαιώματα των άλλων λαών και θα τους συμπεριφερόμαστε σαν να ήταν άνθρωποι ενός κατώτατου θεού;
Δεν σχολιάζω ... ανάξιο λόγου ...ότι ναναι ...άλλα νταλον
Από την στιγμή που υπάρχουν κράτη που είναι αναπτυγμένα, κράτη που εξελίσσονται και κράτη μη αναπτυγμένα δεν μπορούμε να μιλάμε για αδελφοσύνη, για αντιμιλιταρισμό, για ειρήνη. Είναι λογικό και φυσικό κάποιοι στην Ελλάδα να βλέπουν τις μειονότητες και τα υπόλοιπα κράτη σαν εχθρούς αλλά αυτό είναι επικίνδυνο, πολύ επικίνδυνο.
Ποιός μιλάει για αντιμιλιταρισμό εκτος από την κλίκα σου ; Θέλω ισχυρό στρατό , ισχυρό εθνικό φρόνημα ,,, για να σταματήσω αυτούς που θέλουν να με σκλαβώσουν.
Οταν ο ου-τσε-κα ζητήσει την ήπειρο , ο τούρκος το αιγαίο και ο σκοπιανός την Μακεδονία ,, εσύ να μην τους πολεμήσεις ,,, πήγαινε να τους μιλήσεις για αδελφοσύνη και ειρήνη αλλά μην γυρίσεις πίσω μετά , θα σε θεωρήσω προδότη ίσης αξίας με τους καταδότες της κατοχής.
Ο εθνικισμός είναι ένα παιχνίδι. Μόνο ένα έθνος υπάρχει και αυτός είναι ο άνθρωπος και το ανθρώπινο γένος. Ο εθνικισμός σήμερα είναι όργανο των καπιταλιστών – ιμπεριαλιστών επειδή αυτό εξυπηρετεί σήμερα καλύτερα τα συμφέροντα τους. Είναι ένα μέσω για να απομονωθούν τα έθνη μεταξύ τους. Λάβετε υπόψη τη κατάσταση της Ελλάδας. Δεν έχει συμμάχους. Έχει πολλούς εχθρούς. Τους Τούρκους, τους Αλβανούς, τους Μακεδόνας, τους Ιταλούς, τους Γερμανούς, τους Αμερικανούς. Ο ιμπεριαλισμός πάντα απαιτεί τον εθνικισμό. Χωρίς αυτό δεν μπορεί να υπάρξει. Ο εθνικισμός ιδιαίτερα σήμερα στην Ελλάδα δεν εκμεταλλεύεται μόνο τον εθνικισμό των Ελλήνων απέναντι στους άλλους λαούς, αλλά ακόμη εκμεταλλεύεται τον ρατσισμό και το μίσος των πολιτών απέναντι στις κοινωνικές, εθνικές, θρησκευτικές και πολιτιστικές μειονότητες που υπάρχουν σήμερα στην Ελλάδα. Οι άνθρωποι δεν πρέπει να ενωθούν. Διότι αν ενωθούν θα νικήσουν τον ιμπεριαλισμό, τον καπιταλισμό και όλους αυτούς που μας ελέγχουν και εκμεταλλεύονται εδώ και αιώνες.
αντικατέστησε και πάλι την λέξη "εθνικισμός" και τα παρ'αγωγα της με την "ανθελληνισμός" ή "νεοταξίλα" ,,, και θα συμφωνήσω 100%
Ο καθένας πρέπει να φαντάζεται πως αυτός πρέπει να σώσει το έθνος του… Τα έθνη δεν πεθαίνουν με μια πολιτική. Ζει ο λαός και αλλάζει η πολιτική μορφή…
Και όμως το Ελληνικό έθνος θα πεθάνει με τις πολιτικές των τσιρακιών της ν'εας τάξης , που το κυβερνάνε τις τελευταίες δεκαετίες.

* χαιρετίσματα στη ρεπούση

"Ο Πατριωτισμός είναι έμφυτος στον άνθρωπο, μα εγώ είμαι Εθνικιστής"
-Κωστής Παλαμάς-
-= αλήτες ρουφιάνοι γιουτουμπουτατζήδες =-
Άβαταρ μέλους
Nightrider
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 585
Εγγραφή: Κυρ 22 Απρ 2007, 15:43
Φύλο: Άνδρας
Έλαβε Likes: 1 φορά

Re: Αρρώστια που λέγεται Εθνικισμός

Δημοσίευση από Nightrider »

trelospektis έγραψε:Λάβετε υπόψη τη κατάσταση της Ελλάδας. Δεν έχει συμμάχους. Έχει πολλούς εχθρούς. Τους Τούρκους, τους Αλβανούς, τους Μακεδόνας, τους Ιταλούς, τους Γερμανούς, τους Αμερικανούς.
Εκτός από όλες τις άλλες "πολιτικώς ορθές" αήδιες που αναφέρει στο δημοσιεύμα του ο trelospektis (που έχω τη γνώμη ότι είναι το alter-ego του Αυκούτ Καδήρ) κοιτάξτε πως προσπαθεί να περάσει τις ανθελλήνικές του θέσεις. Ανάμεσα στους εχθρούς της Ελλάδος συμπεριλαμβάνει και τους...Μακεδόνες!

Νομίζω ότι αποκαλύφθηκαν πλέον οι πραγματικές προθέσεις και του trelospektis αλλά και του Καδήρ.

Είναι ένας ανθέλληνας που κρύβεται πίσω από το δήθεν προσωπείο του πολίτη που νοιάζεται για την πατρίδα, του πατριώτη. Βεβαίως δεν μας έχει ξεκαθαρίσει ο trelospekths ποιος είναι τελικά αυτός ο Αυκούτ Καδήρ.
Μήπως τελικά έχει πατρίδα κάποια άλλη χώρα και όχι την Ελλάδα και εργάζεται προς όφελως της.

Αν νομίζει οτι ο Εθνικισμός είναι αρρώστια τότε η δική μου γνώμη είναι ότι χειρότερη αρρώστια κι από τον Εθνικισμό είναι η προδοσία.

Θα πρότεινα στον trelospekths και στον Αυκούτ Καδήρ να πάνε να πηδηχτούν από το παράθυρο.
Η λέξη "χριστιανισμός" περιέχει κάποια παρεξήγηση γιατί ουσιαστικά υπήρχε μόνο ένας χριστιανός, αλλά κι εκείνος πέθανε πάνω στο σταυρό. -Νίτσε-
Άβαταρ μέλους
ILLUVATAR85
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1139
Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2008, 23:33
Irc ψευδώνυμο: ILLUVATAR85
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Αθήνα, Ελλάδα
Έλαβε Likes: 1 φορά

Re: Αρρώστια που λέγεται Εθνικισμός

Δημοσίευση από ILLUVATAR85 »

Λοιπόν με όλο αυτό το κατεβατό θέλεις να μας δείξεις πώς ένας μη-Έλληνας πολίτης που ζεί στην Ελλάδα, σκέφτεται πώς είναι άσχημο να υπάρχει εθνικισμός των Ελλήνων πολιτών που ζούν στην Ελλάδα και πονάνε για αυτό το κράτος;

Και γιατί θα πρέπει να μας νοίζει τι λέει αυτός ή όλος ο υπόλοιπος εσμός σαν και αυτόν, που τις προάλλες ο χύδην όχλος από τον οποίον προήλθε και ο συγκεκριμένος βιαιοπράγησαν εναντίων ενός 72 και φώναζαν εμετικά συνθήματα εναντίων της χώρας που τους φιλοξενεί και πολύ περισσότερο τους ΑΝΕΧΕΤΑΙ.

Το όλο θέμα είναι απλώς μία δήθεν προσπάθεια (απέλπιδα θα ήταν η καλύτερη λέξη) της θολοκουλτούρας να κάνει τους Έλληνες να νοιώσουν ενοχικά σύνδρομα με σκοπό να κρατήσουν σε ένα κατώτερο επίπεδο την δίκαιη οργή του κόσμου που θα ξεσπάσει λίαν συντόμως αν δεν βρεθεί (που ΔΕΝ θα βρεθεί) μία καλή συμβιβαστική λύση.

Λοιπόν αν ο κύριος Καδήρ και ο κάθε κύριος Καδήρ νίωθει άσχημα και άβολα από τον κοινωνικό του περίγυρο μπορεί να πάει σπιτάκι του και να καταδικάζει τον εθνικιζμό του δικού του κράτους.
Η δημοκρατία δεν συνίσταται σε ισότητα,συνίσταται σε ανισότητα που οφείλει να είναι δίκαιη-Σόλων

Όλοι φοβούνται ένα βρώμικο όνομα μα όχι μία βρώμικη συνείδηση-Πλίνιος

Μην σε ανησυχεί αυτό που βλέπεις, τίποτα δεν συμβαίνει μόνο του-Ρόαν

O σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα, ο σκοπός είναι τα μέσα-Δραγώνας
Άβαταρ μέλους
Aiolos
Aνενεργός χρήστης
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 02:22
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Μακεδονία - Ελλάς
Έλαβε Likes: 2 φορές
Επικοινωνία:

Re: Αρρώστια που λέγεται Εθνικισμός

Δημοσίευση από Aiolos »

Επικρατεί μία σύγχυση με τις έννοιες πατριωτισμός και εθνικισμός. Ο πατριωτισμός είναι έμφυτος στους ανθρώπους. Είναι ένα πρωτόγονο ένστικτο του ανθρώπου να υπερασπίζεται την κοινότητά του και τους ομοφύλους του. Γι' αυτό θεωρώ ψυχικά διαταραγμένο οποιονδήποτε είναι άπατρις.
Εν αντιθέσει, ο εθνικισμός διαμορφώνει ένα πρότυπο ζωής συνυφασμένο με το ένστικτο του πατριωτισμού. Για την ακρίβεια, ο πατριωτισμός περιορίζεται στο έμφυτο ένστικτο του ανθρώπου για την ανάπτυξη, την υπεράσπιση και την αγάπη προς την Πατρίδα, όμως, δεν εξηγεί τον τρόπο με τον οποίο θα επιτευχθούν τα δύο πρώτα, η ανάπτυξη και η υπεράσπιση.
Ο εθνικισμός, ακριβώς επειδή είναι διαμορφωμένος από το έλλογο μέρος του ανθρώπου - αλλά εδράζεται στο ενστικτώδες μέρος - εξηγεί τον τρόπο που θα αναπτυχθεί η πατρίδα, θέτει μία ιεραρχία, επεκτείνεται σε διάφορες μορφές ανάπτυξης και υπεράσπισης με γνώμονα το εθνικό συμφέρον.

Οποιοσδήποτε κρίνει μία ιδεολογία, χωρίς να έχει εντρυφήσει σ' αυτήν, πρόκειται περί αφελούς, δογματικού ή φανατικού ανθρώπου. Ο πατριωτισμός είναι έμφυτο ένστικτο και ο εθνικισμός είναι πολιτική ιδεολογία που εδράζεται στον πατριωτισμό.

Υ.Γ. Να μην πω τίποτα για τους "Μακεδόνες" που αναφέρει στο κείμενο... γιατί θα παρεκτραπώ!
[img]http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:-CPF ... omeis8.jpg[/img]
"Ακολουθούν την πιο σωστή πολιτική όσοι απέναντι των ίσων δεν υποχωρούν, απέναντι των ισχυροτέρων συμπεριφέρονται με φρόνηση και απέναντι των κατωτέρων είναι μετριοπαθείς" - Θουκυδίδης
Άβαταρ μέλους
Orion
Καμμένος Ιδεογραφίτης
Καμμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 461
Εγγραφή: Παρ 09 Απρ 2010, 20:56
Φύλο: Άνδρας

Re: Αρρώστια που λέγεται Εθνικισμός

Δημοσίευση από Orion »

Nightrider έγραψε:
trelospektis έγραψε:Λάβετε υπόψη τη κατάσταση της Ελλάδας. Δεν έχει συμμάχους. Έχει πολλούς εχθρούς. Τους Τούρκους, τους Αλβανούς, τους Μακεδόνας, τους Ιταλούς, τους Γερμανούς, τους Αμερικανούς.
Εκτός από όλες τις άλλες "πολιτικώς ορθές" αήδιες που αναφέρει στο δημοσιεύμα του ο trelospektis (που έχω τη γνώμη ότι είναι το alter-ego του Αυκούτ Καδήρ) κοιτάξτε πως προσπαθεί να περάσει τις ανθελλήνικές του θέσεις. Ανάμεσα στους εχθρούς της Ελλάδος συμπεριλαμβάνει και τους...Μακεδόνες!

Νομίζω ότι αποκαλύφθηκαν πλέον οι πραγματικές προθέσεις και του trelospektis αλλά και του Καδήρ.

Είναι ένας ανθέλληνας που κρύβεται πίσω από το δήθεν προσωπείο του πολίτη που νοιάζεται για την πατρίδα, του πατριώτη. Βεβαίως δεν μας έχει ξεκαθαρίσει ο trelospekths ποιος είναι τελικά αυτός ο Αυκούτ Καδήρ.
Μήπως τελικά έχει πατρίδα κάποια άλλη χώρα και όχι την Ελλάδα και εργάζεται προς όφελως της.

Αν νομίζει οτι ο Εθνικισμός είναι αρρώστια τότε η δική μου γνώμη είναι ότι χειρότερη αρρώστια κι από τον Εθνικισμό είναι η προδοσία.

Θα πρότεινα στον trelospekths και στον Αυκούτ Καδήρ να πάνε να πηδηχτούν από το παράθυρο.
Δεν εχω να προσθεσω τιποτα , συμφωνω απολυτα , οπως και με τον harosnikos παραπανω !!!
Άβαταρ μέλους
Dhmellhn
Επίτιμος
Επίτιμος
Δημοσιεύσεις: 4046
Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 15:16
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: ΕΛ-ΛΑΣ
Έδωσε Likes: 27 φορές
Έλαβε Likes: 71 φορές

Re: Αρρώστια που λέγεται Εθνικισμός

Δημοσίευση από Dhmellhn »

Μήπως μπορεί να μας πει ο "κύριος" Αϊκούτ, ο φοιτητής Νομικής του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου, πως αυτοπροσδιορίζεται;

Οι λοιπές μαρξιστικές αρλουμπολογίες δεν μ'ενδιαφέρουν.

Ο πατριωτισμός είναι το βαθύτερο αίσθημα του συνανήκειν. Ο Εθνικισμός αναλαμβάνει να εξηγήσει αυτό το αίσθημα και να το υποστηρίξει πολιτικά προς όφελος του Έθνους. Το τελευταίο δεν συνεπάγεται μίσος προς τα άλλα Έθνη, αλλά υποχρέωση διατηρήσεως της διαφορετικότητος.
Δεν έχουμε αιώνιους συμμάχους ούτε διηνεκείς εχθρούς. Τα συμφέροντά μας είναι αιώνια και διηνεκή. Αυτά έχουμε καθήκον να τα προασπίσουμε. (ΛΟΡΔΟΣ ΠΑΛΜΕΡΣΤΟΝ)
Άβαταρ μέλους
karipis
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 3251
Εγγραφή: Σάβ 26 Ιαν 2008, 16:15
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη για, μεσ' τη μέση λέμε!
Επικοινωνία:

Re: Αρρώστια που λέγεται Εθνικισμός

Δημοσίευση από karipis »

Αρρώστια που λέγεται Εθνικισμός


:freak: Παναγιά μου αρρώστησα!!!









ΥΓ.
Nightrider έγραψε:Θα πρότεινα στον trelospekths και στον Αυκούτ Καδήρ να πάνε να πηδηχτούν από το παράθυρο.
Επειδή δεν μπορώ να συλλάβω την εικόνα, μήπως μπορείς να δώσεις περισσότερες λεπτομέρειες;
...Εκτός φυσικά και αν ο κύριος Αρναούτ Καφρήρ έχει την καλωσύνη να μας στείλει ένα DVD με την πράξη... :nuts:
Άβαταρ μέλους
GreekTERMINATOR
Καμμένος Ιδεογραφίτης
Καμμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 446
Εγγραφή: Πέμ 07 Ιαν 2010, 20:23
Irc ψευδώνυμο: THE REAL TERMINATOR
Φύλο: Άνδρας

Re: Αρρώστια που λέγεται Εθνικισμός

Δημοσίευση από GreekTERMINATOR »

Αφιερωμενο με αγαπη σε όλους τους πράκτορες της Νέας Τάξης!
Πάμεεε
Άβαταρ μέλους
doctormarkon
Επίτιμος
Επίτιμος
Δημοσιεύσεις: 15846
Εγγραφή: Πέμ 11 Μαρ 2010, 20:05
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 351 φορές
Έλαβε Likes: 452 φορές

Re: Αρρώστια που λέγεται Εθνικισμός

Δημοσίευση από doctormarkon »

GreekTerminator said:
[Εχεις συγγένεια με το γιωργάκη; Αμα εχεις πεστου να ηρεμήσει λιγο γιατι ΔΕΝ θα υπάρχει
ελλαδα σε λίγο όπως παει - και οι ελληνες μαζι βεβαια... ]

Χα χα χα Σε λίγο δεν θα υπάρχει ούτε γιωργάκης
Μη σκοτώνετε τα κουνούπια. Αλλοι σας πίνουν το αίμα
Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: Αρρώστια που λέγεται Εθνικισμός

Δημοσίευση από ArELa »

Iwn Rwmanos έγραψε:Μήπως μπορεί να μας πει ο "κύριος" Αϊκούτ, ο φοιτητής Νομικής του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου, πως αυτοπροσδιορίζεται;

Οι λοιπές μαρξιστικές αρλουμπολογίες δεν μ'ενδιαφέρουν.
Αν πάρεις εσύ απάντηση, εμένα να μου περάσεις χαλκά απ'τη μύτη και να με κυκλοφορείς στο Σύνταγμα ενώ θα χορεύω αρκουδιάρικα στο ντέφι σου. :lol:
Προφανώς o Αικουτ πως τον λένε, είναι ο ίδιος ο τρελοςπαίκτης, αλλά θέλει απλά να βάζει τις σκέψεις του, χωρίς να τις συζητάει άλλο. Σεβαστό. Τώρα τι κάνουμε εμείς και χτυπιόμαστε μόνοι μας μέσα στο τόπικ του, είναι άλλη (μάλλον θλιβερή) ιστορία. :loco:


Όσο για το παρακάτω....
karypis έγραψε:Αρρώστια που λέγεται Εθνικισμός


:freak: Παναγιά μου αρρώστησα!!!





ΥΓ.
Nightrider έγραψε:Θα πρότεινα στον trelospekths και στον Αυκούτ Καδήρ να πάνε να πηδηχτούν από το παράθυρο.
Επειδή δεν μπορώ να συλλάβω την εικόνα, μήπως μπορείς να δώσεις περισσότερες λεπτομέρειες;
...Εκτός φυσικά και αν ο κύριος Αρναούτ Καφρήρ έχει την καλωσύνη να μας στείλει ένα DVD με την πράξη... :nuts:

Με συγχωρείτε να πάω να σκάσω στο γέλιο και επιστρέφω :skaw:
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Άβαταρ μέλους
Polikos Arkoudos
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 775
Εγγραφή: Πέμ 14 Ιαν 2010, 11:28
Φύλο: Άνδρας

Re: Αρρώστια που λέγεται Εθνικισμός

Δημοσίευση από Polikos Arkoudos »

doctormarkon έγραψε:GreekTerminator said:
[Εχεις συγγένεια με το γιωργάκη; Αμα εχεις πεστου να ηρεμήσει λιγο γιατι ΔΕΝ θα υπάρχει
ελλαδα σε λίγο όπως παει - και οι ελληνες μαζι βεβαια... ]

Χα χα χα Σε λίγο δεν θα υπάρχει ούτε γιωργάκης

Μη λες τέτοια ... θα συλληφθείς από την αντι τρομοκρατική :lol:

"Ο Πατριωτισμός είναι έμφυτος στον άνθρωπο, μα εγώ είμαι Εθνικιστής"
-Κωστής Παλαμάς-
-= αλήτες ρουφιάνοι γιουτουμπουτατζήδες =-
Άβαταρ μέλους
doctormarkon
Επίτιμος
Επίτιμος
Δημοσιεύσεις: 15846
Εγγραφή: Πέμ 11 Μαρ 2010, 20:05
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 351 φορές
Έλαβε Likes: 452 φορές

Re: Αρρώστια που λέγεται Εθνικισμός

Δημοσίευση από doctormarkon »

Ξημερώνει η επέτειος της Χούντας λές να ξανάρθει?
Η μήπως ποτέ δεν έφυγε και το ίδιο έργο παίζεται με άλλους ηθοποιούς?
Ας μάθει να μιλάει σωστά ελληνικά ο γιωργάκης και μετά να στέλνει αντιτρομοκρατικές.
Τον ψήφισε ο κοσμάκης για να πάει τη χώρα στο ΔΝΤ?

Τον καστανά στη γωνία να ψηφιζε για πρωθυπουργό δεν θα έκανε τέτοιο πράγμα.

Και εντάξει έκανε ο κοσμάκης την πατάτα και τον ψήφισε (Το 30% αν βάλουμε τα λευκά τα ακυρα κλπ).
Πρέπει να περιμένει την επόμενη τετραετία να τον ρίξει?
Ή να τον ρίξει ΕΔΩ και ΤΩΡΑ.

Και ας έρθουμε στο θέμα.

Εγώ δεν είμαι εντελώς κατά των μεταναστών.
Αυτό που δεν γουστάρω είναι η πακιστανοποίηση, η αλβανοποίηση και η κινεζοποίηση του Ελληνα που επιδιώκουν.

Έτσι κι αλλιώς αν επιστρέφαμε στην παλιά καλή δραχμούλα με τους κατάλληλους όρους όλοι οι ξένοι θα πήγαιναν στην αγκαλιά του Μπερλουσκόνι.........Απλά μαθήματα πολιτικής οικονομίας.
Μη σκοτώνετε τα κουνούπια. Αλλοι σας πίνουν το αίμα
Άβαταρ μέλους
PELTASTIS VARNAVAS
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2280
Εγγραφή: Παρ 21 Αύγ 2009, 13:23
Irc ψευδώνυμο: καστροπολεμίτης
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Famagusta - ποιητάρης

Re: Αρρώστια που λέγεται Εθνικισμός

Δημοσίευση από PELTASTIS VARNAVAS »

ΛΕΝΕ πως ειρηνη ειναι η συνεχιση το πολεμου με αλλα μεσα [ή καπως ετσι...κλαουζεβιτς κτλ κτλ] :?

μηπως και η "δημοκρατια" μας ειναι συνεχιση της χουντας με αλλα μεσα..??? :(

λοιπον εν μερει
συμφωνω με τη :clap: Μαιρη [μου φαινεται καλο μοτο και για μπλουζακι μου πλεον... :D ]

ισως και ο "σοσιαλισμος" μας να ειναι μια προεκταση του υπερνεοφιλελευθερου καπιταλισμου τους :banghead:


το δντ δεν το θελει κανενας κι ομως θα μας το φεσωσουνε :swear:

γιατρε μου δεν ειμαι καλα :loco:
"Βόηθα, Παναγιά, τη σκέψη
να μην αγριέψει...
"


"Παντιγέρα μαύρη ρούσσα προδομένη μου γενιά
σαν θα σμίξουν οι ανάσες θα φουσκώσουν τα πανιά"

"Θε μου πόσο παράξενοι
είν' οι δικοί μας τόποι
θλιμμένα τα τραγούδια μας
μα γελαστοί οι αθρώποι"




ΧΑΪΝΗΔΕΣ
Άβαταρ μέλους
Exciter
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1799
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 19:17
Φύλο: Άνδρας

Re: Αρρώστια που λέγεται Εθνικισμός

Δημοσίευση από Exciter »

PELTASTIS VARNAVAS έγραψε:ΛΕΝΕ πως ειρηνη ειναι η συνεχιση το πολεμου με αλλα μεσα [ή καπως ετσι...κλαουζεβιτς κτλ κτλ] :?
Αντίστροφα, κατά Κλαούζεβιτς: ο πόλεμος είναι συνέχεια της πολιτικής.
Ἀταλαίπωρος τοῖς πολλοῖς ἡ ζήτησις τῆς ἀληθείας, καὶ ἐπὶ τὰ ἑτοῖμα μᾶλλον τρέπονται. Θουκ. Α20
Προειδοποίηση: Ό,τι γράφετε ΘΑ χρησιμοποιηθεί εναντίον σας!
ΕΤΥΜΩΣ ΕΤΟΙΜΟΣ ;)
Άβαταρ μέλους
doctormarkon
Επίτιμος
Επίτιμος
Δημοσιεύσεις: 15846
Εγγραφή: Πέμ 11 Μαρ 2010, 20:05
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 351 φορές
Έλαβε Likes: 452 φορές

Re: Αρρώστια που λέγεται Εθνικισμός

Δημοσίευση από doctormarkon »

Για να αποφεύγονται οι παρεξηγήσεις.
Δεν είμαι γιατρός.

Αλλά είμαι doctor
Όλοι οι doctoρες δεν είναι γιατροί και όλοι οι γιατροί δεν είναι doctorες.

Εχω διδακτορικό στην κοινωνιολογία που τελευταία είναι μία επιστήμη "ξορκισμένη" μιάς και ανοίγει μάτια και μυαλά.

Και που τον θυμιθηκατε τον Κλαούζεβιτς?
Οι Παντειακοί τον ξέρουν καλά χα χα Ιδίως όσοι έχουν κάνει διεθνείς σπουδές.
sos θέμα για εξετάσεις αν θυμάμαι καλά.

ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΊΖΩ.

..........και η εξέγερση, η ανυπακοή και το κοινωνικό σαμποταζ είναι η συνέχεια του σοσιαλισμού τους με άλλα μέσα και με άλλα πρόσωπα.

Όλα αυτά περί διεθνισμού και μεταναστών της Κυβέρνησης (ξέρω από πρώτο χέρι) δεν είναι ούτε για το καλό των μεταναστών.
Είναι μία βιτρίνα και ένα μαρκετιγκ για να έχουν εκμεταλεύσιμο προσωπικό, για να φοβερίζουν από τη μιάς όλους εμάς και από την άλλη να μας λένε ρατσιστές ακόμα και αν δεν είμαστε.

Ετοιμάζουν να βάλουν σε νόμο την οδηγία Μπολγκενστάιν (όπως λέμε τέρας του Φραγκενσταιν) όπου θα έρχονται Βούλγαροι και Ρουμάνοι θα τους στοιβάζει το μεγάλο αφεντικό 10 -10 σε κτίρια της εταιρείας και θα πληρώνονται με μισθό Βουλγαρίας και Ρουμανίας. Δηλαδή 150-200 ευρωπουλάκια το μήνα. Ο Έλληνας που θα φεύγει για τη Γερμανία μετανάστης θα κάνει την ίδια δουλειά με το γερμανό και θα πληρώνεται με μισθό Ελλάδας όπου και να πάει. Θα στοιβάζεται σε κτίρια φυλακες μαζί με άλλους 10 και θα είναι στιγματισμένος επειδή είναι Ελληνας.
Το θέμα του ρατσισμού είναι πολύπλοκο και δεν είναι τόσο απλοικό. Αλλά ούτε τόσο απλοικό όπως η Κυβέρνηση θέλει να το παρουσιάζει για να αποκτήσει ένα προοδευτικό πρόσωπο ενώ σε όλα τα άλλα είναι μαύρη Χούντα.
Και αυτός ο προοδευτισμός ακόμα είναι πολύ "Δήθεν" και όταν πλασάρεται από μία κατα τάλλα φασιστική κυβέρνηση με κάνει να κουμπώνομαι παρ όλο που είμαι υπέρ των ξένων και έχω φίλους ξένους. Σίγουρα δεν είναι για καλό

Γιατί.............

"Όταν το λιοντάρι δείχνει τα δόντα του μη νομίζεις ότι σου χαμογελάει"
αραβική παροιμία
Μη σκοτώνετε τα κουνούπια. Αλλοι σας πίνουν το αίμα
Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: Αρρώστια που λέγεται Εθνικισμός

Δημοσίευση από ArELa »

Ξημερώνει η επέτειος της Χούντας λές να ξανάρθει?
Η μήπως ποτέ δεν έφυγε και το ίδιο έργο παίζεται με άλλους ηθοποιούς?
Μαρία μου, το έργο που παίζεται τώρα, κάνει τη Χούντα μάτια μου περίπατο στο πάρκο και γελάκια στην παιδική χαρά. Ας μη γελιόμαστε...
Ας μάθει να μιλάει σωστά ελληνικά ο γιωργάκης και μετά να στέλνει αντιτρομοκρατικές.
Τον ψήφισε ο κοσμάκης για να πάει τη χώρα στο ΔΝΤ?
Ας μάθει να ΝΙΩΘΕΙ και να ΔΡΑ ελληνικά ο ΓΑΠ και χέστηκα για το πώς τα μιλάει. Είναι βλακεία (για να μην πω τίποτα χειρότερο ) να στεκόμαστε στην εκφορά του λόγου του και να αλλοιθωρίζουμε μπροστά στο γεγονός ότι δρα και αποφασίζει ως υποτακτικός της ελιτ, τσακίζοντας την Ελλάδα...

Και όχι κυρίες και κύριοι... Δεν τρώει η Ελλάδα τα παιδιά της.
Τα πολιτικά μπαστάρδια της, κατακρεουργούν εκείνη.
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικα-Ελεύθερο βήμα”