Central sun έγραψε:
θα σου απαντήσω ότι επέλεξα να κοροϊδεύω των εαυτό μου
Έχω φτάσει σε αυτό το σημείο φίλε μου ...να πρέπει να κάνω την επιλογή !
Χρόνια πριν είχα ξαναφτάσει σε αυτό το σταυροδρόμι ...
Από διαφορετικό μονοπάτι ...
Δεν είναι ένα μόνο το μονοπάτι που σε πηγαίνει στον προορισμό σου
Τότε είχα κάνει αυτή την επιλογή ...δεν είναι κακή ...
Το έφερε ο καιρός να ξανά αρχίσω την αναζήτηση...
Και να σου ξανά το ίδιο σταυροδρόμι ...
Όσο και αν δεν μετάνιωσα την επιλογή μου στο παρελθόν ...πλέον δεν μπορώ να την ξανακάνω ...
Δεν μου μένει παρά ο άλλος δρόμος ...
θα καώ το ξέρω ...(αν δεν το έχω κάψει κιόλας δηλαδή )
Από την μια αυτές οι αμέτρητες πληροφορίες που δεν σου φτάνει μια ζωή να τις αφομοιώσεις
και απλά μπρος στον όγκο σηκώνεις τα χέρια ψηλά ... βλέποντας το φαύλο
Από την άλλη αυτό το ρημάδι ...μέσα σου που σε ωθεί ακόμη και εκει που δεν θες να πας
Κάτι σαν το επόμενο τσιγάρο που ξέρεις ότι δεν πρέπει να ανάψεις
Central sun έγραψε:Το μόνο που έχει νόημα είναι να προσπαθούμε να κάνουμε
αυτόν τον έστω και ψεύτικο κόσμο καλύτερο για τα παιδιά μας.
Είναι ο μόνος που έχουμε στην διάθεση μας.
Γι αυτό και κόλλησα εδώ στα ιδεό.
Γιατί η γνώση που προσφέρει γίνεται εργαλείο στα χεριά μας.
Ένα εργαλείο που αν χρησιμοποιηθεί σωστά μπορεί να φέρει αποτέλεσμα.
Το δυνατότερο χαρτί μας είναι να δήξουμε την αλήθεια στα παιδιά
που θα δομήσουν την κοινωνία του αύριο.
Αυτοί οι πολίτες που είναι τώρα παιδιά πρέπει
να γνωρίζουν την αλήθεια για τον κόσμο τους.
Δεν πρέπει να πέσουν θύματα της κοροϊδίας τους.
Central sun έγραψε:Το μόνο που έχει νόημα είναι να προσπαθούμε να κάνουμε
αυτόν τον έστω και ψεύτικο κόσμο καλύτερο για τα παιδιά μας.
Είναι ο μόνος που έχουμε στην διάθεση μας.
Γι αυτό και κόλλησα εδώ στα ιδεό.
Γιατί η γνώση που προσφέρει γίνεται εργαλείο στα χεριά μας.
Ένα εργαλείο που αν χρησιμοποιηθεί σωστά μπορεί να φέρει αποτέλεσμα.
Το δυνατότερο χαρτί μας είναι να δήξουμε την αλήθεια στα παιδιά
που θα δομήσουν την κοινωνία του αύριο.
Αυτοί οι πολίτες που είναι τώρα παιδιά πρέπει
να γνωρίζουν την αλήθεια για τον κόσμο τους.
Δεν πρέπει να πέσουν θύματα της κοροϊδίας τους.
Δεν ξέρω αν τελικά είναι το ΜΟΝΟ που έχει νόημα αλλά στάνταρ είναι η προτεραιότητα μου !
Central sun έγραψε:Απέφυγα να γράψω για αυτό.
Μα είναι μια πραγματικότητα και αυτή.
Υπάρχουν και τα σκοτεινά μονοπάτια.
Μην εκπλαγείς αν βρεις πολύ και καλό κόσμο εκεί
Πράγματι μεγάλη αλήθεια ... για πολύ καιρό θεωρούσα την ανθρωπότητα <<καμμένη >>
πόσο λάθος είχα ...μπορείς να βρεις Διαμάντια ακόμη και εκει που δεν περιμένεις ....
Προς το παρόν χάριν ευκολίας και περισυλλογής πληροφοριών προτιμώ να μην χαρακτηρίζω το σκοτάδι
ως σκοτάδι ...απλά μέρος που έχει έλλειψη φωτός
enigma έγραψε:Μετά τα άνω μια παράκληση please να με κάνετε παρέα στην επόμενη συνάντηση για καφέ θα είμαι καλό παιδί και θα κάτσω σε μια ακρούλα ήσυχος ήσυχος
αυτό παρόλο που μοιάζει με υπόσχεση μου ακούγεται σαν απειλή. ΟΧΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙΣ ΗΣΥΧΟΣ ΗΣΥΧΟΣ!!!!!!
(εδώ φωνάζω, τα εβαλα πιο μικρά για να μην κανω πολύ θρυβο και ξυπνήσει κανένας. )
Το ήξερα εγώ από την αρχή που ήρθες ότι δεν θα έχανα ούτε ένα ποστ.
Και να σου πω επίσης ότι ο τίτλος του νήματος σου πολύ μου αρέσει.
Ενυδρείο, Ιον και 2012 το βρίσκω ευφυές.
(δεν μπορώ να το εξηγήσω τώρα)
(όσο και να διαφωνώ στο θέμα γυάλα) άσε που με το παραπάνω
ποστ σαν να καταλαβαίνω τι θες να πείς.
Σαν την γυάλα των αλχημιστών ένα πράγμα που μέσα της έβλεπαν
τις μετατροπές των στοιχείων.
Τελικά όλο και περισσότερο διαπιστώνω ότι από οπού
και να ξεκινάει ο κάθε ένας από εμάς.
Ότι μονοπάτι και να πάρει , μυστικιστικό η επιστημονικό
η αλήθεια βρίσκει το δρόμο της μέσα από τους δρόμους της καρδιάς
δηλ
Η επιστήμη χρησιμοποιείται σαν επεξηγηματική η και σαν αποδεικτική
του κόσμου γύρω μας αλλά εκείνο που αρχικά
στέφει το ενδιαφέρον
μας σε εκείνο η το άλλο θέμα για εξερεύνηση
προέρχεται από την
καρδιά και την επιθυμία
για Γνώση Αντίληψη και Κατανόηση.
Για αυτό μου αρέσει όταν ο μυστικισμός και η επιστήμη συναντιούνται.
είναι σαν τους έλικες του Dna η κάθε μια ακολουθεί την εξελικτική
της πορεία αλλά υπάρχουν στιγμές που συναντιούνται (κομβικά σημεία)
Αυτά τα σημεία τα σημεία θεωρώ οτι είναι πιο σημαντικά.
Και τελευταία αυτό συμβαίνει όλο και περισσότερο.
Enigma please don't stop.
enigma έγραψε:θα καώ το ξέρω ...(αν δεν το έχω κάψει κιόλας δηλαδή )
H αλήθεια δεν καίγεται είναι Ακαυστη φλόγα.
Είναι η ίδια φωτιά.
Αυτή καίει το άχρηστο , το ψεύτικο, την πλάνη.
Με το κάψιμο φεύγουν τα άχρηστα υλικά.
(Πάλι στην αλχημεία το πάω αλλά καταλαβαίνεις τι θέλω να πω)
Central sun έγραψε:Το μόνο αληθινό είναι η συνείδηση σου. Προσπάθησε να την διευρύνεις.
Όχι ότι θα επιτύχεις και τίποτα σπουδαίο,
απλός είναι όμορφο το συναίσθημα που εισπράττεις.
.
central πως μπορείς να το λές αυτό?
you are killing me.
Άσε μου μια ελπίδα ότι με την διεύρυνση της θα γίνομαι
καλύτερος άνθρωπος
Άσε με να καώ και να λυωσω μεσα στο καμίνι της αλήθειας μια μέρα
Άσε με να κάνω λάθος αδελφέ μου
αλλά μη μου το ισοπεδώνεις και τόσο.
"απλός είναι όμορφο το συναίσθημα"?
Είναι και αυτό.
αλλά δεν είναι ετσι απλά απλώς...
νομίζω.
There is a crack, a crack in everything That's how the light gets in.
enigma έγραψε:Από την μια αυτές οι αμέτρητες πληροφορίες που δεν σου φτάνει μια ζωή να τις αφομοιώσεις
και απλά μπρος στον όγκο σηκώνεις τα χέρια ψηλά ... βλέποντας το φαύλο
Από την άλλη αυτό το ρημάδι ...μέσα σου που σε ωθεί ακόμη και εκει που δεν θες να πας
Αυτό ακριβώς είμαστε.
Δεν νοείται για ΄μένα άνθρωπος χωρίς περιέργεια - αναζήτηση - έρευνα. Απλά.
Μαζεύτηκαν πολλοί "γνώστες" και "ειδικοί"....
Η σιωπή αυτοεπιβάλλεται σιγά-σιγά.....
Και οι δικές μου σκέψεις είναι τόσο πολλές και ατάκτως ερημένες, αλλά κατα βάση πολύ κοντά στις δικές σου.
Κυρίως σε αυτό δεν διαφέρουμε καθόλου !
Πραγματικά αυτό που χρειάζομαι στο μυαλό μου είναι ένα καλό νοικοκυριό !
ΙΟΝ έγραψε:Σαν την γυάλα των αλχημιστών ένα πράγμα που μέσα της έβλεπαν
τις μετατροπές των στοιχείων.
Δεν θα μπορούσα να το πω καλύτερα !!
ΙΟΝ έγραψε:Τελικά όλο και περισσότερο διαπιστώνω ότι από οπού
και να ξεκινάει ο κάθε ένας από εμάς.
Ότι μονοπάτι και να πάρει , μυστικιστικό η επιστημονικό
η αλήθεια βρίσκει το δρόμο της μέσα από τους δρόμους της καρδιάς
δηλ
είναι σαν τους έλικες του Dna η κάθε μια ακολουθεί την εξελικτική
της πορεία αλλά υπάρχουν στιγμές που συναντιούνται (κομβικά σημεία)
Και αλληλοσυμπληρώνονται θα έλεγα ...Στην πράξη αν ακολουθήσεις μόνο τον ένα δρόμο ...όταν (και αν ) φτάσεις στην
κορυφή θα διαπιστώσεις ότι πρέπει να κατέβεις στην αρχή και να ακολουθήσεις ΚΑΙ τον άλλον για να φτάσεις
στο ολοκληρωμένο αποτέλεσμα !
Η επιστήμη (με bold γράμματα όχι η του κόλου ) σου βάζει σε σωστό σημείο της γνώσεις που πέρνεις απο τον
μυστικισμό (με οποία έννοια )
Σαν να λέμε ότι η επιστήμη είναι τα ράφια και ο μυστικισμός τα κουτιά !
Το ένα δίχως το άλλο ....φέρνουν αλλαλούμ !
Συνεχίζω από εκεί που σταμάτησα .....
Προσπαθώ να τα βάλω στο μυαλό μου σε κατανοητά κομμάτια και για αυτό πετάγομαι από το ένα παράδειγμα στο άλλο
Η κβαντική επιστήμη λοιπόν μας λέει τα περισσότερα από όσα έχω αναφέρει πάνω ..
Αναφέρει επίσης ότι κατασκευάζουμε την πραγματικότητα μας κάθε μέρα ...
Αυτό δεν είναι παράλογο (σε σχέση με αυτά που αναφέραμε πρίν)και σε αρκετά <<πειράματα >> που έχω κάνει στην καθημερινότητα μου έχει βγει αληθή .
Το παράδοξο όμως είναι ότι αν κατασκευάζω την πραγματικότητα μου εγώ τότε πως συμπεφτει να είναι ίδια με την
δική σου ;
Και ενώ έχω παραδείγματα στην καθημερινότητα μου να επιβεβαιώνουν ότι πράγματι εγώ έφτιαξα την ημέρα μου ....
Σκοντάφτουν στο άνω παράδοξο ...
Το παράδοξο προκύπτει επειδή πάλι το άτιμο το μυαλό μου είναι κολλημένο στην ατομικότητα μου !
Πάλι είμαι εγώ και όχι εμείς ...
Αν όμως δεχτούμε το εμείς ...ότι όλα είμαστε ένα ...;
Τότε το αποτέλεσμα της πραγματικότητας εκεί έξω <------ > μέσα .... είναι συλλογικά η πραγματικότητα που κατασκευάσαμε
όλοι μας .Και όταν λεώ κατασκευάσαμε λέω ...πραγματικά κατασκευάσαμε όχι έμμεσα !
Νιώθω ότι όταν δημιουργούνται σε ένα μέρος οι συνθήκες = ενέργεια ...τότε η ενέργεια = συνθήκες τραβούν με την
βαρύτητα τους την γύρω ενέργεια = καταστάσεις =γεγονότα = ένψυχα άψυχα και επιφέρουν ένα καινούργιο αποτέλεσμα !
Αυτό το αποτέλεσμα μπορεί να είναι μια καινούργια ζωή (όπως στο παράδειγμα με τα βακτήρια ) ή ακόμη καλύτερα ένα
μηχανικό ή μη οργανισμό !
Αν παρατηρήσουμε κάτι που μεγαλώνει πολύ αποκτά συνείδηση οντότητα <----- αυτό ας το αφήσουμε για αργότερα
για να φάω το ξύλο μετά ...
Αυτή η <<βαρύτητα >> της ενέργειας είναι ένα είδος θεουργίας ....
Δημιουργεί ποιεί καταστάσεις
Είναι μια κίνηση η οποία ανάλογα με 1000αδες παραμέτρους μπορεί να καταλήξει σε κάποιο αποτέλεσμα ή να παέι στα σκουπίδια ..
Ανάλογα με τους εκάστοτε νόμους του Matrix
Ότι βάζει σε κίνηση ποιεί !
Αυτή την τεράστια δυνατότητα την έχουμε και εμείς ...μπορούμε να πυροδοτήσουμε γεγονότα πρός οποία κατεύθυνση
Το κάθε τι μετά θα επιδράσει και θα αλληλεπιδράσει αντίστοιχα και ένα καινούργιο αποτέλεσμα θα βγεί ...Εξέλιξη !
Αν το θές ποιο << λαϊκά >> ζάρια !
Η δύναμη, η φόρα που έχει η κάθε μας ενέργεια διέπεται όμως απο τους νόμους του matrix ...
Αν κάτι θες να κάνεις μέσα στο matrix πρέπει να το κάνεις με τους νόμους του !(λογικά υπάρχει και ο τρόπος να τους παρακάμψεις
αλλά αν το γνώριζα πως δεν θα είμουν εδώ ε ; )
Ένας εκ των νόμων είναι η δράση<>αντίδραση ...
Αν η δράση μας συναντήσει αντίδραση ..τότε 0Χ0=0
Πρόσφατα κυκλοφόρησε ένα πολύ ωραίο βίντεο το οποίο το είχαμε ποστάρει και εδώ ...
Είναι το ακόλουθο
πολύ ωραίο ρίξτε του μια ματιά ....
Όταν το πρωτοείδα μου έκανε εντύπωση κάτι το περίεργο ....
Μπορεί εσκεμμένο από τον ποιητή του βίντεο μπορεί και όχι.
Αν όχι σε όλες, τις περισσότερες περιπτώσεις αυτός που <<δέχεται >> το καλό ή δεν λέει ευχαριστώ
ή το κάνει με πολύ απαθή τρόπο ...
ΔΕΝ μένει στον αρχικό να επιστρέψει την ενέργεια ....
Αν κάνεις το καλό (γιατί όχι και το κακό)δίνεις -σπρώχνεις-κινείς , ξεκινάς μια <<πέτρα>> όπου έχει μια αδράνεια πλεόν.
Αν μήνεις για να εισπράξεις το ευχαριστώ τότε αυτή η αδράνεια επιστρέφει σε εσένα ...δράση <>αντίδραση 0Χ0=0
Αν ΔΕΝ γυρίσει σε εσένα ...τότε η αδράνεια επιβάλει να συνεχίσει κάπου αλλού !Και παει στον επόμενο κτλ κτλ κτλ ...
Το βίντεο τελειώνει αλλιώς βέβαια ...ότι δηλαδή έγινε αιτία να του δώσουν του εργάτη ένα ποτήρι νερό !
Αυτό δεν είναι το ζητούμενο ...το ζητούμενο είναι ότι λόγο της αρχικής ενέργειας όλοι τριγύρω του κατασκεύασαν μια
καλύτερη πραγματικότητα ...η οποία φτιάχνει την όλη πραγματικότητα που κατασκευάζουμε καθημερινά με την συνείδηση μας !
Μιας και δεν είμαστε όλοι ξεχωριστοί ...είμαστε το ίδιο ......Αυτό το τελευταίο γιατί το ξεχνάω συνέχεια ;;;
Ξεκίνησα και γράφω γράφω ...ούτε εγώ ξέρω πως έφτασα εδώ !
Έχει όμως το χάζι του ...ο τίτλος λέει <<το ενυδρείο η ΙΟΝ και το 2012 >> τα πρώτα 2 τα αναφέραμε ...
έχει μήνει ακόμη το 2012 ....
Enigma
Dread
ION 4ever
Central sun
Divine Sinner
exiled
Το 2012 μπορεί να είναι, αν το αποφασίσεις, η χρονιά ορόσημο όπου θα ξεκινήσεις την δράση.
Δηλαδή να περάσεις από την θεωρία στην πρακτική εφαρμογή όσων έμαθες στην ζωή σου.
Φιλε μου enigma.Οταν βγαζω θαλασσινα ειναι το εμεις. Οταν παω και βγαζω ακαταλληλα θαλασσινα ειναι το εγω.Οταν ο καθενας κανει τη δουλεια του σωστα ειναι μεγαλειο.Σε κανει να βλεπεις το φως της ενωσης, της συνεργασιας.Ειναι καθημερινη η μαχη του εγω με το εμεις.
Η ΠΟΝΗΡΙΑ ΑΔΥΝΑΤΗ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ, ΕΝΩ Η ΑΡΕΤΗ ΔΥΝ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΝΗΡΙΑ
enigma έγραψε:Πρέπει να διευκρινίσω κάτι τις περισσότερες φορές πιάνω τον εαυτό μου ο τρόπος εγγραφής ή ομιλίας μου να είναι
<<διδασκαλικός >> ...Δεν το κάνω συνειδητά ..έτσι βγαίνει ...σε καμία περίπτωση όμως δεν έχω τέτοιες τάσεις .
Απεναντίας περισσότερο απολαμβάνω το θρανίο του μαθητή παρά το έδρανο του δασκάλου .
Το στυλ γραφής σου κάθε άλλο παρά διδακτικό είναι. Ιδιαίτερα στο συγκεκριμένο νήμα δίνεις την εντύπωση του ανθρώπου που ψυχανεμίζεται ότι κάτι σημαντικό έχει διαπιστώσει εντός του, αλλά δεν μπορεί (ακόμα, ελπίζω) να το διατυπώσει με την επιθυμητή επάρκεια. Γι'αυτό αποζητάς συ(ν-ανα-)ζήτηση, και το στυλ αυτό βοηθά πολύ ;)
enigma έγραψε:Και αλληλοσυμπληρώνονται θα έλεγα ...Στην πράξη αν ακολουθήσεις μόνο τον ένα δρόμο ...όταν (και αν ) φτάσεις στην
κορυφή θα διαπιστώσεις ότι πρέπει να κατέβεις στην αρχή και να ακολουθήσεις ΚΑΙ τον άλλον για να φτάσεις
στο ολοκληρωμένο αποτέλεσμα !
Το πρώτο πράγμα που έγραψα σ'αυτό το νήμα, είναι ότι μου θύμισες το μύθο του Συσσίφου. Τώρα μου τον ξαναθυμίζεις... τα κοπιώδη ταξίδια προς την κορυφή δεν τελειώνουν ποτέ, γιατί η νέα γνώση δημιουργεί, τελικά, νέα ερωτήματα.
Με τον "μυστικισμό" δεν ξέρω τι ακριβώς εννοείς. Πάντως η σύγχρονη προσέγγιση στην επιστήμη έχει δομηθεί στο "Genius is one percent inspiration, ninety-nine percent perspiration" του Εντισον, και την υπερκατάτμηση των πεδίων του επιστητού, σε βαθμό που φτάνει ο επιστήμων να γνωρίζει τα πάντα για το τίποτε (και συχνότατα τίποτε για ο,τιδήποτε άλλο).
Στη συνάντηση θα κάτσουμε παρέα και θ'ακούμε τους άλλους να μιλάνε, κάνοντας που και που καμιά ερώτηση/παρέμβαση... σ'αυτό το νήμα, εγώ θα συνεχίσω να κάθομαι λίγο παράμερα, και που και που θ'αναφέρω τους συνειρμούς που μου προκαλείτε, μαζί με διευκρινιστικές ερωτήσεις ;)