Σελίδα 1 από 1

Μέθοδοι προώθησης προϊόντων

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Απρ 2014, 18:46
από promitheas14
Σήμερα πού ἐξηγοῦσα στούς μαθητές μου τήν ἔννοια τοῦ target group, μέ ἕνα παράδειγμα ἀπό τήν συσκευασία καί τήν μορφή τῶν παιδικῶν τσικλῶν, μοῦ ἦρθε μιά φλασιά: Ἡ συσκευασία τσικλῶν γιά ἐνήλικες.
Ἀλήθεια, ἔχετε παρατηρήσει τήν συσκευασία τῶν περισσοτέρων τσικλῶν γιά ἐνήληκες; Ἔχουν τήν μορφή καρτέλλας χαπιῶν! Σοῦ τονίζουν ὑποσυνείδητα ὅτι εἶναι ἀπαραίτητο νά τίς καταναλώσης, σάν τά χάπια πού παίρνεις!
Τά χάπια μου!! :banghead: :banghead: :banghead: