Μία θεσπέσια συνταγή δικής μου επινοήσεως!
Δημοσιεύτηκε: Δευ 03 Οκτ 2011, 13:12
θα χρειαστείτε
1 φινόκιο
1 μέτριο κρεμμύδι
1 σκελίδα σκόρδο
1 ντομάτα
1 πατάτα
ανηθο/μαϊντανο
μισή πράσινη πιπερια
250 γρ βοδινό
1 κουταλιά της σούπας βουτυρο τύπου Κερκύρας
1 κουταλιά της σούπας σοφτ βούτυρο
1 ποτήρι ελαιόλαδο
αλατι
πιπερι
κορίανδρο
μισό φλυτζάνι αρακά
και noodles!
το πρώτο που κάνετε είναι να σωτάρετε το φινοκιο στις δύο κουταλιές βούτυρο να του ρίξετε λίγο πιπερι μετά μισό ποτήρι νερό να μαλακώσει πολύ, ρίχνετε μέσα μετά την πατατα κομμένη σε κύβους τον ανηθο τον μαϊντανο λίγο ακόμα πιπερι και κορίανδρο, λίγο νεράκι ίσα που να καλύπτει όσα βράζουν, κατόπιν αφου βράζει ρίχνετε την ντοματα κομμένη σε κύβους και τον αρακά και την ψιλοκομμένη πράσινη πιπεριά, ελάχιστο νερό για να βράσουν. χαμηλώνετε την φωτιά, χρησιμοποιείστε μικρή κατσαρόλα, μόλις το φινόκιο έχει γίνει λιώμα και ο αρακάς έχει βράσει, σβήνετε και αφήνετε στο μάτι το κατσαρολάκι αυτό.
όση ώρα κάνετε αυτά βράζετε το κρέας, το έχετε κόψει σε όσο πιο μικρά κομμάτια μπορείτε, εκεί ρίχνετε το μισό από το ελαιόλαδο, αφού βράσει περίπου μισή ώρα, ρίχνετε πλέον σε μια μεγάλη κατσαρόλα το υπολοιπο ελαιόλαδο και σωτάρετε το κρεμμύδι κομμένο σε ροδέλες με το σκόρδο, οχι πολύ όμως, ίσα να πάρει άρωμα η κουζίνα, ρίχνετε δύο ποτήρια νερό, περιμένετε λίγο περίπου τρια λεπτά και ρίχνετε μέσα το κρέας με το νερό του που έβραζε σε άλλο κατσαρολάκι. αφήνετε να βρασει για περίπου άλλα σαράντα λεπτά. μόλις βράσει το κρέας, ρίχνετε ένα ποτήρι τουλάχιστον νερό ακόμα, μόλις κοχλάσει το νερό ρίχνετε τα noodles και σε τρία λεπτά σβήνετε την φωτιά και απομακρύνετε το σκεύος
στο τέλος ρίχνετε στην μεγάλη κατσαρόλα κι ό,τι φτιάξατε στο μικρό κατσαρολάκι! κι έχετε μία ανεπανάληπτη σούπα σουπερ γεύσεων! σε στρογγυλό βαθύ μπωλ σερβίρετε με κρουτον! καλή σας όρεξη! (καλό είναι να έχετε ξυλάκια για να φάτε τον ζωμό απλά τον ρουφάτε από το μπωλ!
1 φινόκιο
1 μέτριο κρεμμύδι
1 σκελίδα σκόρδο
1 ντομάτα
1 πατάτα
ανηθο/μαϊντανο
μισή πράσινη πιπερια
250 γρ βοδινό
1 κουταλιά της σούπας βουτυρο τύπου Κερκύρας
1 κουταλιά της σούπας σοφτ βούτυρο
1 ποτήρι ελαιόλαδο
αλατι
πιπερι
κορίανδρο
μισό φλυτζάνι αρακά
και noodles!
το πρώτο που κάνετε είναι να σωτάρετε το φινοκιο στις δύο κουταλιές βούτυρο να του ρίξετε λίγο πιπερι μετά μισό ποτήρι νερό να μαλακώσει πολύ, ρίχνετε μέσα μετά την πατατα κομμένη σε κύβους τον ανηθο τον μαϊντανο λίγο ακόμα πιπερι και κορίανδρο, λίγο νεράκι ίσα που να καλύπτει όσα βράζουν, κατόπιν αφου βράζει ρίχνετε την ντοματα κομμένη σε κύβους και τον αρακά και την ψιλοκομμένη πράσινη πιπεριά, ελάχιστο νερό για να βράσουν. χαμηλώνετε την φωτιά, χρησιμοποιείστε μικρή κατσαρόλα, μόλις το φινόκιο έχει γίνει λιώμα και ο αρακάς έχει βράσει, σβήνετε και αφήνετε στο μάτι το κατσαρολάκι αυτό.
όση ώρα κάνετε αυτά βράζετε το κρέας, το έχετε κόψει σε όσο πιο μικρά κομμάτια μπορείτε, εκεί ρίχνετε το μισό από το ελαιόλαδο, αφού βράσει περίπου μισή ώρα, ρίχνετε πλέον σε μια μεγάλη κατσαρόλα το υπολοιπο ελαιόλαδο και σωτάρετε το κρεμμύδι κομμένο σε ροδέλες με το σκόρδο, οχι πολύ όμως, ίσα να πάρει άρωμα η κουζίνα, ρίχνετε δύο ποτήρια νερό, περιμένετε λίγο περίπου τρια λεπτά και ρίχνετε μέσα το κρέας με το νερό του που έβραζε σε άλλο κατσαρολάκι. αφήνετε να βρασει για περίπου άλλα σαράντα λεπτά. μόλις βράσει το κρέας, ρίχνετε ένα ποτήρι τουλάχιστον νερό ακόμα, μόλις κοχλάσει το νερό ρίχνετε τα noodles και σε τρία λεπτά σβήνετε την φωτιά και απομακρύνετε το σκεύος
στο τέλος ρίχνετε στην μεγάλη κατσαρόλα κι ό,τι φτιάξατε στο μικρό κατσαρολάκι! κι έχετε μία ανεπανάληπτη σούπα σουπερ γεύσεων! σε στρογγυλό βαθύ μπωλ σερβίρετε με κρουτον! καλή σας όρεξη! (καλό είναι να έχετε ξυλάκια για να φάτε τον ζωμό απλά τον ρουφάτε από το μπωλ!