Σελίδα 1 από 1

spiderman 3

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Μάιος 2007, 21:41
από Konstantinos
τι λέει ; το είδε κανείς απο εσάς;; λέω να το δώ !! Μόλις το δώ θα σας πώ την γνώμη μου !

Re: spiderman 3

Δημοσιεύτηκε: Τετ 09 Μάιος 2007, 22:17
από }{eAvEN
Το ειδα εγω.. ειναι αρκετα μεγαλη ταινια.. (καλο αυτο) Σε σχεση με τα δυο προηγουμενα το θεωρω το καλυτερο. Αν και μοιαζει λιγο μπαμιας ο παρκερ σε ορισμενα σημεια :P

Re: spiderman 3

Δημοσιεύτηκε: Τετ 09 Μάιος 2007, 23:44
από Konstantinos
χαχα.. μου θυμίζει ενα σενάριο έτσι που είχα δει σε κινούμενα σχέδια.. θα το δώ το σάββατο

Re: spiderman 3

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Μάιος 2007, 02:14
από Lionheart
Σρυ παίδες αλλά καλύτερα να αγοράσετε δρακουλίνια παρά να πάτε να δείτε την ταινία και να χαραμίσετε τα λεφτά σας....

Re: spiderman 3

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Μάιος 2007, 15:52
από Konstantinos
Για αυτή την ταινία το λες η γενικά ;

Re: spiderman 3

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Μάιος 2007, 19:59
από }{eAvEN
Μη τον ακους αυτον ρε ειναι κακος. Μαλλιας αλητης.. Δες την θα σ αρεσει... Και παρε και δρακουλινια καθως την βλεπεις ετσι για να την σπασεις στον σκουαλ :lol:

Re: spiderman 3

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Μάιος 2007, 10:55
από Konstantinos
Το είδα..! Μια χαρά, μου άρεσε :P

Re: spiderman 3

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Μάιος 2007, 14:49
από Lionheart
Eγώ είμαι ρεαλιστής...
Ο Spiderman δεν είναι τοσο φλούφλης!

Re: spiderman 3

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Μάιος 2007, 19:08
από }{eAvEN
Ρεαλιστης; μιλαμε για ηρωες με σουπερ δυναμεις ποσο ρεαλιστης να εισαι;

Re: spiderman 3

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Μάιος 2007, 19:10
από Lionheart
ΤΟ ΝΑ ΧΟΡΕΥΕΙ Ο SPIDERMAN ΣΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΓΚΕΙ ΜΠΑΡ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΩΣ ΓΕΛΟΙΟ!
Δεν έχω κάτι με τους γκέι, απλά είναι ήρωας! Και δε νομίζω να του ταιριάζει και τόσο.

Re: spiderman 3

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Μάιος 2007, 11:23
από Konstantinos
Trailer

7 MINUTES!

Re: spiderman 3

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Μάιος 2007, 21:23
από S3irios
Παιδια αν και μεγαλη ταινια που πραγμματι σχετικα ειναι καλο, παρολα αυτα κουραστηκα να βλεπω δραση ΟΛΟ δραση σε σημειο αηδιας ομως.Σηκωθηκα ελεεινα πιασμενος και κουρασμενος. Ο Σπαιντερμαν σε πολλα σημεια ειναι ηλιθιος αν οχι και καθυστερημενος! Απογοητευση σε γενικες γραμμες.Δυστυχως