Λογοκρισία (18+)
-
Divine Sinner
- delfini05
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων

- Δημοσιεύσεις: 2082
- Εγγραφή: Κυρ 17 Απρ 2011, 21:45
- Irc ψευδώνυμο: delfini05
- Φύλο: Γυναίκα
- Έλαβε Likes: 2 φορές
Re: Λογοκρισία (18+)
Ένας από τους πολλούς λόγους που η τηλεόραση δεν είναι κάτι αξιόλογο.
Έτσι & αλλιώς...

Έτσι & αλλιώς...

Το δένδρο είναι ίδιο, η πλευρά θέασης είναι διαφορετική...

