Σελίδα 1 από 1

το απόγειο της μπούρδας!

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Σεπ 2010, 20:09
από ArELa


ΔΕΝ σχολιάζεται αυτό! :teza:

Re: το απώγειο της μπούρδας!

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Σεπ 2010, 20:31
από GiaNt
Έχει δίκαιο. Όλα τα κομπιούτερτς έχουν μνήμη RAM. :jerk:

Re: το απώγειο της μπούρδας!

Δημοσιεύτηκε: Παρ 10 Σεπ 2010, 08:30
από harosnikos
φαντάζομαι θα τρομοκρατήθηκαν οι φοιτητές.....ίσως και να χαθεί όλη η γνώση....

μπήκε στο πάνθεον...μόνο με τις πατάτες τις Αντζελας μπορεί να συγκριθεί...

Re: το απώγειο της μπούρδας!

Δημοσιεύτηκε: Δευ 13 Σεπ 2010, 20:17
από LoLitA
Δε μπορώ να καταλάβω πως ψηφίζουμε αυτούς τους ανθρώπους και μπαίνουν στην βουλή. Ακόμα δεν μπορώ να χωνέψω πως μιλάει έτσι. :dunno: