Σελίδα 1 από 1
το απόγειο της μπούρδας!
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Σεπ 2010, 20:09
από ArELa
ΔΕΝ σχολιάζεται αυτό!

Re: το απώγειο της μπούρδας!
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Σεπ 2010, 20:31
από GiaNt
Έχει δίκαιο. Όλα τα κομπιούτερτς έχουν μνήμη RAM.

Re: το απώγειο της μπούρδας!
Δημοσιεύτηκε: Παρ 10 Σεπ 2010, 08:30
από harosnikos
φαντάζομαι θα τρομοκρατήθηκαν οι φοιτητές.....ίσως και να χαθεί όλη η γνώση....
μπήκε στο πάνθεον...μόνο με τις πατάτες τις Αντζελας μπορεί να συγκριθεί...
Re: το απώγειο της μπούρδας!
Δημοσιεύτηκε: Δευ 13 Σεπ 2010, 20:17
από LoLitA
Δε μπορώ να καταλάβω πως ψηφίζουμε αυτούς τους ανθρώπους και μπαίνουν στην βουλή. Ακόμα δεν μπορώ να χωνέψω πως μιλάει έτσι.
