προσώπων και πραγμάτων
Άβαταρ μέλους
Apomakros
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Φύλο: Άνδρας

Re: Δικαίωμα στο θάνατο

Δημοσίευση από Apomakros » Παρ 27 Φεβ 2009, 19:54

Η βιολογική διαθήκη είναι ειδικότερη έκφραση του δικαιώματος της αυτοδιάθεσης. Να αναγνωρίζεται δηλαδή το δικαίωμα κάθε ανθρώπου να μπορεί να είναι ελεύθερος να εγκρίνει ή να ακυρώνει κάθε μορφής παρέμβαση ή αλλαγή στο σώμα του, τόσο κατά τη διάρκεια της ζωής του όσο και μετά το θάνατό του.

Η θεσμοθέτηση μιας Βιολογικής Διαθήκης (a “Living Will”) έρχεται να προσθέσει αυτό το απαραίτητο και αδιαφιλονίκητο δικαίωμα του κάθε ελεύθερα σκεπτόμενου ανθρώπου, κατ' αναλογίαν με την κλασική διαθήκη.

(Ή βιολογική διαθήκη είναι θεσμοθετημένη σε κάποιες χώρες του εξωτερικού)

A living will usually covers specific directives as to the course of treatment that is to be taken by caregivers. In some cases a living will forbids treatment and sometimes also food and water, should the principal be unable to give informed consent ("individual health care instruction") due to incapacity. A living will can be very specific or very general. An example statement in a living will is: If I suffer an incurable, irreversible illness, disease, or condition and my attending physician determines that my condition is terminal, I direct that life-sustaining measures that would serve only to prolong my dying be withheld or discontinued.
More specific living wills may include information regarding an individual's desire for such services such as analgesia (pain relief), antibiotics, hydration, feeding, and the use of ventilators or cardiopulmonary resuscitation. However, studies have also shown that adults are more likely to complete documents written in everyday language.

EXAMPLE: LIVING WILL

Living will made this day of
I, being of sound mind, willfully and voluntarily make known my desire that my life shall not be prolonged under the circumstances set forth below and do declare:
1. If at any time I should have a terminal condition as defined in and established in accordance with the procedures set forth in paragraph (10) of Code Section 31-32-2 of the Official code of Georgia Annotated, I direct that the application of life-sustaining procedures to my body be withheld or withdrawn and that I be permitted to die;
2. In the absence of my ability to give directions regarding the use of such life-sustaining procedures, it is my intention that this living will shall be honored by my family and physician(s) as the final expression of my legal, right to refuse medical or surgical treatment and accept the consequences from such refusal;
3. I understand that I may revoke this living will at any time;
4. I understand that the full import of this living will, and I am at least 18 years of age and am emotionally and mentally competent to make this living will; and
5. If I am female and I have been diagnosed as pregnant, this living will shall have no force and effect during the course of my pregnancy.
Signed ________________________________
_(City), __ ____(County) and __ _(State of Residence).
I hereby witness this living will and attest that:
1. The declarant is personally known to me and I believe the declarant to be at least 18 years of age and of sound mind; 2. I am at least 18 years of age; 3. To the best of my knowledge, at the time of the execution of this living will, I: a. Am not related to the declarant by blood or marriage; b. Would not be entitled to any portion of the declarant’s estate by any will or by operation of law under the rules of descent and distribution of this state; c. Am not the attending physician of declarant or any employee of the attending physician or an employee of the hospital or skilled nursing facility in which declarant is a patient; d. Am not directly financially responsible for the declarant’s medical care; e. Have no present claim against any portion of the estate of the declarant;
4. Declarant has signed this document in my presence as above instructed, on the date above first shown.
Witness______________________________________ Address______________________________________ Witness______________________________________ Address______________________________________

Additional witness required when living will is signed in a hospital or skilled nursing facility.
I hereby witness this living will and attest that I believe the declarant to be of sound mind and to have made this living will willingly and voluntarily.

Witness________________________________
Medical director of skilled nursing facility or staff physician not participating in care of the patient or chief of the hospital medical staff or staff physician not participating in care of the patient.

http://en.wikipedia.org/wiki/Living_will
Άβαταρ μέλους
Dr. Jeckyl
Δόκιμος
Δόκιμος
Irc ψευδώνυμο: Dr.Jeckyl

Δημοσίευση από Dr. Jeckyl » Τρί 03 Μαρ 2009, 19:38

Ευχαριστώ για την ενδελεχή επεξήγηση του όρου :worship:

Όσο για το περιεχόμενό της, συμφωνώ απολύτως! Πιστεύω πως ο καθένας μας έχει το δικαίωμα να ορίζει την ζωή του, τον θάνατό του, αλλά και την περιουσία του μετά θάνατον. Και περιουσία είναι σαφώς και το ίδιο του το σώμα!!

Μακάρι και στην Ελλάδα να είχε θεσμοθετηθεί κάτι παρόμοιο! :thumb:
Κοινότητα Νεφροπαθών και Μεταμοσχευμένων
http://www.epnm.gr/
http://s3.gladiatus.gr/game/c.php?uid=18563
Άβαταρ μέλους
Γκροτέσκος
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Πορωμένος Ιδεογραφίτης

Δημοσίευση από Γκροτέσκος » Τρί 03 Μαρ 2009, 20:44

Ὅταν ἐφαρμοστεῖ αὐτό στήν Ἑλλάδα, κλεῖστε μου τήν πόρτα γιά νά μήν ξυπνήσω ἀπό τούς θορύβους τῆς πραγματικότητας
Άβαταρ μέλους
Apomakros

Δημοσίευση από Apomakros » Πέμ 05 Μαρ 2009, 13:32

ΣΤΑΥΡΑΕΤΟΣ έγραψε:Για το ζήτημα της λεγόμενης ΕΥΘΑΝΑΣΙΑΣ υπάρχει και η αντίθετη άποψη.
Ασφαλώς υπάρχει αντίλογος και μάλιστα η αντίθετη άποψη είναι ισχυρή. Θα περιμένουμε το άρθρο που θα παραθέσεις Δημήτριε για να να συζητήσουμε τα υπέρ και τα κατά.

(όποιος θέλει να τοποθετηθεί στο θέμα της ευθανασίας, μπορεί να το κάνει εδώ)
Άβαταρ μέλους
Casandra
Σχεδιαστής
Σχεδιαστής
Irc ψευδώνυμο: Casandra
Φύλο: Γυναίκα

Δημοσίευση από Casandra » Πέμ 16 Ιούλ 2009, 00:50

Διάβασα ένα άρθρο στην City Press (δωρεάν αθηναϊκή εφημερίδα) για τη κλινική Dignitas στην Ελβετία και σοκαρίστηκα αλλά και προβληματίστηκα.

Η οργάνωση Dignitas, βοηθά τα άτομα με ανίατες ασθένειες και σοβαρές σωματικές και ψυχικές ασθένειες να πεθάνουν με την βοήθεια ειδικευμένων ιατρών και νοσηλευτών. Στην περίπτωση δε των σοβαρών ψυχικών ασθενειών παρέχεται αναλυτικό ιατρικό βιογραφικό του ασθενούς μέσα στο οποίο γίνεται σαφές πως ο ασθενής έχει σώας τα φρένας για την επιλογή του από ειδικό ψυχίατρο.

Όλα αυτά συμβαίνουν στην πόλη Forch, κοντά στην Ζυρίχη, που από το 1940 επιτρέπει την βοηθούμενη αυτοκτονία, εφόσον γίνεται για αλτρουιστικούς λόγους. Από ένα blog για την Dignitas διαβάζω, πως πάντα τα περιστατικά αναφέρονται στην αστυνομία και υπάρχουν κάποια έξοδα από την μεριά του ασθενούς. Το ταξίδι και το ξενοδοχείο είναι "έξοδα" που αναλαμβάνει το άτομο που ζητάει την βοήθεια. Η Dignitas εξασφαλίζει ότι δρα από μια εντελώς ουδέτερη πλευρά με το να αποδεικνύει ότι εκτός από μη επαναλαμβανόμενα έξοδα, δεν έχουν απολύτως κανένα κέρδος από το θάνατο των μελών του. Το άτομο που επιθυμεί να πεθάνει, επισκέπτεται πολλαπλά μέλη προσωπικού από την Dignitas συν μία επίσκεψη από έναν αυτόνομα ιατρό, για μια κατ' ιδίαν συζήτηση. Ο αυτόνομος ιατρός κρίνει την κατάσταση που παρουσιάζεται από τον ασθενή μέσα σε δύο συναντήσεις μέσα σε ένα με ένα χρονικό χάσμα μεταξύ των συναντήσεων.
Δημιουργείται μία νομικά παραδεκτή απόδειξη, όπου το πρόσωπο που επιθυμεί να πεθάνει υπογράφει μια ένορκη βεβαίωση, υπογεγραμμένη από ανεξάρτητους μάρτυρες. Στην περίπτωση που το άτομο αυτό δεν είναι σε θέση, λόγω της κατάστασής του να υπογράψει, δημιουργείται μικρού μήκους φιλμ, στο οποίο επιβεβαιώνει την ταυτότητά του και δηλώνει την επιθυμία του να τερματίσει την ζωή του λέγοντας πως η απόφασή του αυτή είναι από τη δική τους ελεύθερη βούληση, χωρίς καμιά μορφή καταναγκασμού. Λίγα λεπτά πριν από την φονική υπερδοσολογία, υπενθυμίζουν στο άτομο αυτό πως η λήψη της δόσης σίγουρα θα τους σκοτώσει!!!

Έχουμε μιλήσει για τις θέσεις μας στην ευθανασία, τα υπερ και τα κατά.
Αλλά πώς ποσοτικοποιεί κάποιος, είτε συγγενής είτε ιατρός, μία "σοβαρη" ψυχική ή σωματική ασθένεια;
Υπάρχουν καταχωρημένα κριτήρια βάση των οποίων μπορεί κάποιος να κάνει "αίτηση" να συμπεριληφθεί στην λίστα του μελοθανάτων του Dignitas;
Πού βρίσκονται αυτοί οι "ανεξάρτητοι μάρτυρες";
Το βρίσκω απάνθρωπο να ενημερώνουν πως με την δοσολογία αυτή θα τερματίσεις τη ζωή σου ... πρέπει να γνωρίζει το άτομο τόση πληροφορία;

... κάποιες σκέψεις σας;
Άβαταρ μέλους
TEUTAMOS
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης

Δημοσίευση από TEUTAMOS » Πέμ 16 Ιούλ 2009, 18:15

Χτες που το συζητούσαμε με την Ελένη και μού είπε ότι υπάρχει κάτι τέτοιο, έμεινα άφωνος. Και πώς να μην μείνω, όταν πραγματικά εμπορευματοποιείται ακόμη κι ο θάνατος. Από αυτήν την ζωή δεν έχεις καμμιά ελπίδα. Μέχρις εσχάτων η αξιοπρέπεια θα τίθεται εν αμφιβόλωι. Ποιο δικαίωμα στο θάνατο όταν και κει ακόμη καλείσαι να πληρώσεις εφ' όσον φυσικά δεχθείς να σου αφαιρεθεί η ζωή. Και ερωτώ: Αν κάποιος θελει να αφήσει τον μάταιο τουτο κόσμον δι' αυτοχειρίας, και κεινος μπορεί να παει στην Ελβετία για να αυτοκτονήσει.
ΕΛΛΗΝΩΝΠΡΟΜΑΧΟΥΝΤΕΣΑΘΗΝΑΙΟΙΜΑΡΑΘΩΝΙ
ΧΡΥΣΟΦΟΡΩΝΜΗΔΩΝΕΣΤΟΡΕΣΑΝΔΥΝΑΜΙΝ

...ΓΙΑ ΤΑ 2500 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΧΗΝ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ
Άβαταρ μέλους
SeirioAstro
Σχεδιαστής
Σχεδιαστής
Φύλο: Γυναίκα

Δημοσίευση από SeirioAstro » Πέμ 16 Ιούλ 2009, 19:27

Θέτετε όλοι σας εξαιρετικά σοβαρούς προβληματισμούς.

Δεν μπορώ να τους απαντήσω, τα ερωτήματα είναι δύσκολα και οι περιπτώσεις ποικίλλουν. Πιστεύω οτι μόνο με τον χρόνο και με ιστορικό περιπτώσεων μπορούν σιγά σιγά να τεθούν κανόνες. Σίγουρα κάποιοι θα προσπαθήσουν να επωφεληθούν απο τα πάντα, αλλά το τι σημαίνει αρρώστια, ανυπόφορος πόνος, μία ψυχή παγιδευμένη σε ένα τερματισμένο, σπασμένο σώμα, είναι κάτι που εύχομαι κανένας μας να μην το ζήσει ποτέ. Εγώ που το έχω δει πάντως, δεν το εύχομαι σε κανέναν και αν αφορούσε εμένα, θα ήθελα να φύγω με συνοπτικές διαδικασίες, ήρεμα και όμορφα. Απο εκει και πέρα ο γολγοθάς δεν ξεκινά γι αυτόν που φεύγει αλλά γι αυτούς που καλούνται να πάρουν μία τέτοια απόφαση και μένουν πίσω. Μεγάλη κατάρα και αυτή, επίσης δεν το εύχομαι σε κανέναν ποτέ. Αλλά όταν αγαπάμε κάτι και νιώθουμε οτι βασανίζεται, έχουμε καθήκον να κάνουμε την καρδιά μας πέτρα και να πράξουμε αυτό που πιστεύουμε οτι πρέπει να πράξουμε, όποιο και αν είναι αυτό. Δεν καθορίζεται, αυτό το ξέρει ο καθένας μέσα του.

Επίσης γνώμη μου είναι οτι όλοι κάποια στιγμή καλό θα είναι να έχουμε κάνει μία κουβέντα με τις οικογένειες μας αν ω μη γένοιτο συμβεί ποτέ κάτι, ωστε να έχουμε ξεκαθαρίσει τις επιθυμιες μας. Λίγο μακάβριο, αλλά δεν βλάπτει να τα συζητάμε πότε πότε.
[img]http://i366.photobucket.com/albums/oo10 ... 2wr0-1.jpg[/img]

Ούτως λέγομεν άπαντες.
Άβαταρ μέλους
panta
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Έδωσε Likes: 2 φορές
Έλαβε Likes: 22 φορές

Δημοσίευση από panta » Δευ 20 Ιούλ 2009, 13:56

Πώς να τιμωρθεί ένας αυτόχειρας; Μετά θάνατο, θα περιμένει ο νομοθέτης ή ο εκτελεστής του νόμου να γεννηθεί σε άλλο σώμα; Κι αν το σώμα δεν είναι ανθρώπινο αλλά σκουληκιού των ωκεανών; τί γίνεται τότε;

Και τί σημαίνει αυτοδιάθεση; Ο νεκρός πώς αυτοδιατίθεται, αφού είναι τέζα;

Η αγαπημένη μου φράση για το θέμα:
"Δεν με νοιάζει ο θάνατος. Όσο ζώ, λείπει. Κι όταν θάρθει, δεν θάμαι εδώ".
Διογένης [αναρχο-μοναχ(ικ)ός].
όποιος μου πειράξει πατρίδα και θρησκεία και θα μιλήσω και θα πράξω και ας μου κάνει ό,τι καταλαβαίνει.

ΞΥΠΝΗΣΤΕΕΕΕΕΕΕ
Άβαταρ μέλους
Divine Sinner

Δημοσίευση από Divine Sinner » Δευ 20 Ιούλ 2009, 17:02

Πώς να τιμωρθεί ένας αυτόχειρας; Μετά θάνατο, θα περιμένει ο νομοθέτης ή ο εκτελεστής του νόμου να γεννηθεί σε άλλο σώμα;

μπορει αν μετα την δευτερα παρουσια βρει το μεταταρσιο του και τα λοιπα κοκκαλα.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικα-Ελεύθερο βήμα”