ΒΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΑΕΙ 2019
Δημοσιεύτηκε: Τετ 28 Αύγ 2019, 11:09
Οι βάσεις έπεσαν και πολλά παιδιά μπήκαν με χαμηλή βαθμολογία.
Ε και?????
Αντί να ρίχνουν το ανάθεμα στο εκπαιδευτικό σύστημα το ρίχνουν στα παιδάκια.
Τούβλα ο ένας
Κούτσουρα ο άλλος.
Η πρώτη φορά που είπα μνημόνια μέχρι να σβήσει ο ήλιος πάνω στην αγανάκτησή μου.
Βλέπω συνομήλικους μου να μιλούν για τα παιδιά όπως κάποιοι αντιπαθητικοί γέροι χουντικοί στα χρόνια μας που τους μισούσαμε θανάσιμα.
Μέσα σε όλα και το ευχάριστο.
Το ανηψάκι μας πέρασε στο τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου στη Σπάρτη.
Παρ όλα τα φροντιστήρια και τον κόπο που έκανε δεν έγραψε καλά.
Ήταν και αρκετά καλός μαθητής με κάποιες διακρίσεις στο Ταεκ Βο Ντο.
Είχε γραφτεί ήδη και σε μια ιδιωτική σχολή για αθλητικό ρεπορτάζ.
Είναι πολλοί οι παράγοντες που κάνουν τις βάσεις να κατρακυλάνε στα Τάρταρα και όχι ότι τα παιδιά είναι "τούβλα"
Ένας από αυτούς είναι η δυσκολία να ανταποκριθούν οι γονείς στα έξοδα που έχει ένα παιδι που σπουδάζει έξω.
Σας είχα αναφέρει την περιπέτεια που περάσαμε όταν είδαμε να λένε πως νοικιάζουν σπίτι 30 τ.μ για 200 ευρώ και τελικά δεν είναι ούτε 10.
Κάποιες γκαρσονιέρες που είδα ήταν μικρότερες από την τουαλέτα του σπιτιού μας. Η τουαλέτα με μια ντουζιέρα δίπλα στη λεκάνη και μία κουζίνα δίπλα από το μαξιλάρι του κρεβατιού με ένα λίγδικο φουρνάκι με σταλακτίτες.
Και να φανταστείτε ότι στο Ηράκλειο η κατάσταση είναι η καλύτερη.
Κάτι Μυτιλήνη Σάμος κλπ που μπήκαν με κάτω από τη βάση στο Μαθηματικό η κατάσταση είναι τραγική.
Έμαθα ότι νοικιάζουν περιστερώνες κοτέτσια και αποθήκες με 300 το μήνα.
Για κάτι τέτοια ούτε κουβέντα.
Το μόνο που βλέπουν είναι τα "Τούβλα".
Τα "Κουτσουρα"
Πως χαρακτηρίζεις ρε φίλε "κούτσουρο" ένα παιδί κρίνοντας από ένα τρίωρο και μάλιστα σε θέματα που αν σου τα δώσουν εσένα θα σηκώσεις τα χέρια ψηλά????????
Πως χαρακτηρίζεις ρε φίλε κούτσουρο ένα παιδί και το πετάς στα σκουπίδια αλλαλάζοντας άρον άρον κλείστε τις σχολές που μπαίνουν κούτσουρα αποκλείστε τα πετάξετε τα κούτσουρα να καούν στο τζάκι...........αφού εσύ ρε φίλε από τότε που πήρες πτυχίο σιχάθηκες το διαβασμα και διαβάζεις μόνο εσπρέσσο ή βλέπεις τσόντες στον υπολογιστή σου......??????
Υπάρχουν και τέτοιοι.
Οι τσοντάκηδες με την κοιλιά που κάποτε πήραν πτυχίο αλλά τώρα ξέχασαν ότι έμαθαν είναι αυτοί που ρίχνουν το ανάθεμα στα παιδιά.
Είναι αυτοί που κάποτε με κατηγορούσαν ότι θα ζαβωθώ που διαβάζω σε μεγάλη ηλικία και ότι θα έπρεπε να κοιτάζω την κουζίνα μου.
Εχω ρίξει πολύ σιχτίρισμα από χθες και live και στο μουτσουνοβίβλιο.
Προβληματίζομαι για τη φασιστοποίηση της κοινωνίας.
Ανθρωποι που τα βγάζουν δύσκολα πέρα αλλαλάζουν για κόφτες και περισσοτερη εξουσία και ζόρι.
Αναζητούν και πιέζουν για λιγότερες ευκαιρίες.
Και δεν κρίνω όλα αυτά με βάση τα προσωπικά και το γιο μου.
Τα ξέρετε από πέρσι. Είχα γράψει την περιπέτεια που περάσαμε.
Έγραψε έτσι κι αλλιώς πολύ πάνω από τη βάση.
Σε κάθε περίπτωση ξέρω τα προβλήματα των νέων σήμερα και πόσα ξοδεύουν οι γονείς για φροντιστήρια ιδιαίτερα δραστηριότητες.
Οι σημερινοί γονείς είναι πολύ πιο αυστηροί από τους δικούς μας.
Και τα σημερινά παιδιά πολύ πιο ηπια από εμάς που είμασταν σαν γενιά κωλόπαιδα του κερατά.
Όποιος ρίχνει ανάθεμα στα παιδιά ας θυμηιθεί τα νιάτα του. Αν μπορεί και δεν έχει πάθει επιλεκτική αμνησία.
Ε και?????
Αντί να ρίχνουν το ανάθεμα στο εκπαιδευτικό σύστημα το ρίχνουν στα παιδάκια.
Τούβλα ο ένας
Κούτσουρα ο άλλος.
Η πρώτη φορά που είπα μνημόνια μέχρι να σβήσει ο ήλιος πάνω στην αγανάκτησή μου.
Βλέπω συνομήλικους μου να μιλούν για τα παιδιά όπως κάποιοι αντιπαθητικοί γέροι χουντικοί στα χρόνια μας που τους μισούσαμε θανάσιμα.
Μέσα σε όλα και το ευχάριστο.
Το ανηψάκι μας πέρασε στο τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου στη Σπάρτη.
Παρ όλα τα φροντιστήρια και τον κόπο που έκανε δεν έγραψε καλά.
Ήταν και αρκετά καλός μαθητής με κάποιες διακρίσεις στο Ταεκ Βο Ντο.
Είχε γραφτεί ήδη και σε μια ιδιωτική σχολή για αθλητικό ρεπορτάζ.
Είναι πολλοί οι παράγοντες που κάνουν τις βάσεις να κατρακυλάνε στα Τάρταρα και όχι ότι τα παιδιά είναι "τούβλα"
Ένας από αυτούς είναι η δυσκολία να ανταποκριθούν οι γονείς στα έξοδα που έχει ένα παιδι που σπουδάζει έξω.
Σας είχα αναφέρει την περιπέτεια που περάσαμε όταν είδαμε να λένε πως νοικιάζουν σπίτι 30 τ.μ για 200 ευρώ και τελικά δεν είναι ούτε 10.
Κάποιες γκαρσονιέρες που είδα ήταν μικρότερες από την τουαλέτα του σπιτιού μας. Η τουαλέτα με μια ντουζιέρα δίπλα στη λεκάνη και μία κουζίνα δίπλα από το μαξιλάρι του κρεβατιού με ένα λίγδικο φουρνάκι με σταλακτίτες.
Και να φανταστείτε ότι στο Ηράκλειο η κατάσταση είναι η καλύτερη.
Κάτι Μυτιλήνη Σάμος κλπ που μπήκαν με κάτω από τη βάση στο Μαθηματικό η κατάσταση είναι τραγική.
Έμαθα ότι νοικιάζουν περιστερώνες κοτέτσια και αποθήκες με 300 το μήνα.
Για κάτι τέτοια ούτε κουβέντα.
Το μόνο που βλέπουν είναι τα "Τούβλα".
Τα "Κουτσουρα"
Πως χαρακτηρίζεις ρε φίλε "κούτσουρο" ένα παιδί κρίνοντας από ένα τρίωρο και μάλιστα σε θέματα που αν σου τα δώσουν εσένα θα σηκώσεις τα χέρια ψηλά????????
Πως χαρακτηρίζεις ρε φίλε κούτσουρο ένα παιδί και το πετάς στα σκουπίδια αλλαλάζοντας άρον άρον κλείστε τις σχολές που μπαίνουν κούτσουρα αποκλείστε τα πετάξετε τα κούτσουρα να καούν στο τζάκι...........αφού εσύ ρε φίλε από τότε που πήρες πτυχίο σιχάθηκες το διαβασμα και διαβάζεις μόνο εσπρέσσο ή βλέπεις τσόντες στον υπολογιστή σου......??????
Υπάρχουν και τέτοιοι.
Οι τσοντάκηδες με την κοιλιά που κάποτε πήραν πτυχίο αλλά τώρα ξέχασαν ότι έμαθαν είναι αυτοί που ρίχνουν το ανάθεμα στα παιδιά.
Είναι αυτοί που κάποτε με κατηγορούσαν ότι θα ζαβωθώ που διαβάζω σε μεγάλη ηλικία και ότι θα έπρεπε να κοιτάζω την κουζίνα μου.
Εχω ρίξει πολύ σιχτίρισμα από χθες και live και στο μουτσουνοβίβλιο.
Προβληματίζομαι για τη φασιστοποίηση της κοινωνίας.
Ανθρωποι που τα βγάζουν δύσκολα πέρα αλλαλάζουν για κόφτες και περισσοτερη εξουσία και ζόρι.
Αναζητούν και πιέζουν για λιγότερες ευκαιρίες.
Και δεν κρίνω όλα αυτά με βάση τα προσωπικά και το γιο μου.
Τα ξέρετε από πέρσι. Είχα γράψει την περιπέτεια που περάσαμε.
Έγραψε έτσι κι αλλιώς πολύ πάνω από τη βάση.
Σε κάθε περίπτωση ξέρω τα προβλήματα των νέων σήμερα και πόσα ξοδεύουν οι γονείς για φροντιστήρια ιδιαίτερα δραστηριότητες.
Οι σημερινοί γονείς είναι πολύ πιο αυστηροί από τους δικούς μας.
Και τα σημερινά παιδιά πολύ πιο ηπια από εμάς που είμασταν σαν γενιά κωλόπαιδα του κερατά.
Όποιος ρίχνει ανάθεμα στα παιδιά ας θυμηιθεί τα νιάτα του. Αν μπορεί και δεν έχει πάθει επιλεκτική αμνησία.