Ο ΥΜΝΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ
Δημοσιεύτηκε: Δευ 11 Φεβ 2019, 17:43
Σχόλια στον ύμνο της αγάπης
«Η συμπεριφορά του ανθρώπου, που έχει μέσα του την αγάπη του Θεού, είναι χαρακτηριστικά υπέροχη. Ο άνθρωπος πού αγαπά, δε ζηλεύει, δε φουσκώνει από εγωισμό, δε θυμώνει, δε ζητεί το δικό του συμφέρον, δε σκέπτεται κακό για τούς άλλους. Η αγάπη δεν ξεπέφτει ποτέ, αλλά θα ισχύει πάντοτε. Η αγάπη θα γεμίζει τις καρδιές όλων των ανθρώπων που την παραδέχθηκαν και την εφάρμοσαν στη ζωή τους. Ένα από τα πιο θαυμαστά κείμενα της Καινής Διαθήκης. Είναι ένας υπέροχος ύμνος του Αποστόλου Παύλου για την αγάπη. Είναι ένα άριστο ποίημα. Περιέχει καταπληκτικές αλήθειες, που φωτίζουν και εξυψώνουν τη ζωή του ανθρώπου. Μόνο ένας άνθρωπος φωτισμένος από το άγιο Πνεύμα, θα μπορούσε να γράψει έναν ύμνο που περιέχει τέτοιες εξαίσιες και σημαντικές για τη ζωή μας αλήθειες.»
"Ο Θεός είναι αγάπη, και εκείνος που ασκεί συνεχώς την αγάπη, μένει με το Θεό και ο Θεός μένει με αυτόν"
Σας δείχνω και έναν πολύ ανώτερο ακόμα δρόμο « ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ »
Αν μπορώ να λαλώ όλες τις γλώσσες των ανθρώπων, ακόμα, ακόμα και των αγγέλων, αλλά δεν έχω αγάπη για τους άλλους, οι λόγοι μου ακούγονται σαν ήχος χάλκινης καμπάνας ή σαν κυμβάλου αλαλαγμός. Και αν έχω της προφητείας το χάρισμα και όλα κατέχω τα μυστήρια του Θεού και όλη τη γνώση, και αν έχω ακόμα όλη την πίστη, έτσι που να μετακινώ βουνά, αλλά δεν έχω αγάπη είμαι ένα τίποτα. Και αν ακόμα μοιράσω στους πτωχούς όλα μου τα υπάρχοντά, κι αν παραδώσω στη φωτιά το σώμα μου για να καεί αλλά δεν έχω αγάπη, σε τίποτα δεν με ωφελεί.Εκείνος που αγαπάει έχει μακροθυμία ( έχει υπομονή και ανεκτικότητα απέναντι στα σφάλματα και τα ελαττώματα των άλλων) έχει και καλοσύνη. Εκείνος που αγαπάει δεν ζηλοφθονεί, (δεν νιώθει ζήλια και φθόνο για κάτι που έχει ή έχει πετύχει κάποιος άλλος) εκείνος που αγαπάει δεν κομπάζει (δεν μιλά με αλαζονεία για τον εαυτό του ή τις πράξεις του) ούτε περηφανεύεται. Είναι ευπρεπής δεν είναι εγωιστής ούτε ευερέθιστος. Ξεχνάει, ξεχνάει το κακό που του έχουν κάνει. Δεν ζητάει αυτά που του ανήκουν, δεν χαίρεται για το στραβό που γίνεται αλλά μετέχει στη χαρά για το σωστό. Εκείνος που αγαπάει όλα τα ανέχεται σε όλα εμπιστεύεται για όλα ελπίζει όλα τα υπομένει . Ποτέ η αγάπη, ποτέ δεν θα πάψει να υπάρχει.