Σελίδα 1 από 1

Χριστουγεννιάτικη υποκρισία

Δημοσιεύτηκε: Δευ 24 Δεκ 2018, 10:28
από AnonymosEreynhths
Χριστούγεννα:
Η γιορτή της γκλαμουριάς,
της δηθενιάς
και των δημοσίων σχέσεων…

Σκηνή έξω από το Hondos Center στην Ομόνοια:

Δύο νεαρά κορίτσια και δυο αγόρια, ντυμένα ομοιόμορφα, γλυκύτατα και με πολύ όμορφες φωνές, τραγούδαγαν χριστουγεννιάτικα τραγούδια και κάλαντα: Jingle bells, Santa Claus Is coming to town και τέτοια…
Σε ένα διάλειμμα τους ρώτησα αν θα πουν τα αγαπημένα μου ικαριώτικα και χιώτικα κάλαντα. Τα παιδιά με κοίταξαν σαν εξωγήινο. Λογικό, δεν τα αδικώ....
Τα Χριστούγεννα, έχουν μετατραπεί εδώ και χρόνια σε μια γιορτή σαν σε γραμμή παραγωγής εορτών. Άγιος Βαλεντίνος, Black Friday, Χριστούγεννα... Αμερικανιά που απευθύνεται σε χαζοχαρούμενους καταναλωτές, που τριγυρνούν με τις ώρες, ταλαιπωρώντας κακοπληρωμένους υπαλλήλους, πάντα υπό τους ήχους της παραδοσιακής... δυτικής μας μουσικής.
Χριστούγεννα.
Υποτιθέμενη γιορτή αγάπης.
Μόνο που δεν διακρίνεις πια αυτή την αγάπη. Γιατί πολλοί άνθρωποι δεν θα τα γιορτάσουν, δεν θα πληρωθούν το δώρο, και αν το πάρουν δεν θα φτάσει…
Γιατί πολλοί δεν θα μπουν καν στο κλίμα, δεν θα ακούσουν κάλαντα, ούτε τα αμερικάνικα, ούτε τα ελληνικά, γιατί ποιος λέει τα κάλαντα σε άστεγους;
Η αγάπη, δεν είναι πια αυτή που αποθέωσε η θρησκεία, η αγάπη για τον πλησίον. Αλλά η θατσερική αγάπη, μόνο για τους πολύ δικούς μας και για τους υπόλοιπους «γαία πυρί μιχθήτω»....
Χριστούγεννα η γιορτή της γκλαμουριάς, της δηθενιάς και των δημοσίων σχέσεων.
Η γιορτή που στο Προεδρικό Μέγαρο καλούνται μουσουλμάνοι, που δεν γιορτάζουν φυσικά τα Χριστούγεννα, αλλά δεν καλούνται άστεγοι και άποροι, μην τύχει και βρωμίσουν τα σαλόνια.....
Τόση αγάπη πώς αντέχεται;

Πηγή: http://www.arxeion-politismou.gr/2018/1 ... ref=fb&m=1

Re: Χριστουγεννιάτικη υποκρισία

Δημοσιεύτηκε: Δευ 24 Δεκ 2018, 23:09
από doctormarkon
Δεν συμπαθώ τα Χριστούγεννα.
Μόνο οι αργίες αξίζουν.
Κατά τα άλλα δεν θέλω να στολίζω.

Ούτε να κάνω τραπέζια.
Μία βίγκαν νοικοκυρά δεν τρώει χρόνο στην κουζίνα.
Μαγείρεψα πρασοσλινόριζα αλλά χωρίς ζώο να κολυμπάει μέσα.

Για τις νοικοκυρές κούραση ταλαιπωρία.
Αν βγεις έξω πρέπει να φοράς φουστάνι με πλάτη έξω και κυριλέ ντύσιμο.
Όπου και να πας όλα είναι φωτιά. 50 ε το άτομο και δε συμμαζεύεται.
Προτιμώ να βγω τις υπόλοιπες μέρες συχνά.

Αν πας ταξίδι θα έχει μποτιλιάρισμα.

Βαριέμαι τα Χριστούγεννα.
Με το ζόρι να είσαι χαρούμενος.

Re: Χριστουγεννιάτικη υποκρισία

Δημοσιεύτηκε: Τρί 25 Δεκ 2018, 19:09
από Jackal

Re: Χριστουγεννιάτικη υποκρισία

Δημοσιεύτηκε: Τρί 25 Δεκ 2018, 23:04
από Ypervoreios
Εγω βασικά γιορτάζω το Χειμερινό Ηλιοστάσιο και το γιορτάζω ίσως και μία βδομάδα ολόκληρη οπως έκαναν οι Ρωμαίοι με τα Σατουρνάλια που ξεκινούσαν απο τις 17 Δεκεμβρίου μέχρι τις 23 Δεκεμβρίου.Παρόλαυτά μου αρέσει που λέμε χρόνια πολλά γιατι αυτο συμβαδίζει με το αρχαίο Κρόνια πολλά.

Re: Χριστουγεννιάτικη υποκρισία

Δημοσιεύτηκε: Τετ 26 Δεκ 2018, 00:41
από OTTO
doctormarkon έγραψε:
Δευ 24 Δεκ 2018, 23:09
Μία βίγκαν νοικοκυρά δεν τρώει χρόνο στην κουζίνα.
Δηλαδή ο χρόνος δεν είναι νηστίσιμος.

Re: Χριστουγεννιάτικη υποκρισία

Δημοσιεύτηκε: Τετ 26 Δεκ 2018, 16:47
από doctormarkon
OTTO έγραψε:
Τετ 26 Δεκ 2018, 00:41
doctormarkon έγραψε:
Δευ 24 Δεκ 2018, 23:09
Μία βίγκαν νοικοκυρά δεν τρώει χρόνο στην κουζίνα.
Δηλαδή ο χρόνος δεν είναι νηστίσιμος.
Άσχημες μνήμες είχα όταν έτρεχαν όλοι οικογενειακώς στη λαχαναγορά να βρούν φρέσκο αρνί ή γαλοπούλα ή γουρουνάκι ή ότι άλλο και μετά πολύς χρόνος για να το νταντέψει η μαμά. Η κουζίνα μύριζε κρεατίλα.
Ερχόταν κόσμος και μετά έφευγαν.
Με τους περισσότερους συγγενείς και φίλους κάποτε οι γονείς μου τσακώθηκαν για διάφορους λόγους.
Συμβαίνουν αυτά.

Θυμάμαι μια μελαγχολία το βράδυ της μέρας των Χριστουγέννων.
Με ενοχλεί το "τυπικό" των Χριστουγέννων.
Οι τυπικές σχέσεις το προγραμματισμένο.

Re: Χριστουγεννιάτικη υποκρισία

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Δεκ 2018, 00:26
από OTTO
Εμένα μου αρέσουν τα χριστούγεννα, ωστόσο συνειδητοποίησα πως τα τελευταία χρόνια δεν έχω όρεξη να συμμετέχω στο στόλισμα και σε σχετικές προετοιμασίες. Φουλ βαρεμάρα. Ενώ όταν ήμουν μικρός τρελαινόμουν.

Βεβαίως μου αρέσει να τα βλέπω έτοιμα από άλλους :P