Ιδεοληψίες και ευτελισμοί...
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Ιουν 2015, 11:35
Το κάνω στίκι γιατί πρέπει να'χουμε κι ένα σημείο που να βάζουμε τα κουλά που συναντάμε
και ξεκινάω μ'αυτό το... διάγγελμα του Δια
προς τους "Ελληνας" (όχι Ελληνες)
και σιγά μη φέρω όλο το κείμενο
λινκ αρκεί
http://katohika.gr/2015/06/diangelma-di ... ent-171799
το σχόλιο που έβαλα εκεί
Και ανορθόγραφος και με πολλά ΟΥΓΚ αυτός ο Διας...
Οχι λιγότερα βέβαια, από αυτούς που ανταγωνίζονται αυτόν τον Δία μαϊμου,. με Χριστό/Παναγία... λες και είναι διαγωνισμός καλλιστείων. Ευτελίζονται τα πάντα και δε φαίνεται να έχει πιάσει πάτο αυτή η ξεφτίλα ακόμα.
(οι "ανταγωνιστές" που αναφέρω, εκφράστηκαν στο πεδίο σχολιασμών του συγκεκριμένου τόπικ)
και ξεκινάω μ'αυτό το... διάγγελμα του Δια
και σιγά μη φέρω όλο το κείμενο
λινκ αρκεί
http://katohika.gr/2015/06/diangelma-di ... ent-171799
το σχόλιο που έβαλα εκεί
Και ανορθόγραφος και με πολλά ΟΥΓΚ αυτός ο Διας...
Οχι λιγότερα βέβαια, από αυτούς που ανταγωνίζονται αυτόν τον Δία μαϊμου,. με Χριστό/Παναγία... λες και είναι διαγωνισμός καλλιστείων. Ευτελίζονται τα πάντα και δε φαίνεται να έχει πιάσει πάτο αυτή η ξεφτίλα ακόμα.
(οι "ανταγωνιστές" που αναφέρω, εκφράστηκαν στο πεδίο σχολιασμών του συγκεκριμένου τόπικ)