Σελίδα 1 από 1

Ιδεοληψίες και ευτελισμοί...

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Ιουν 2015, 11:35
από ArELa
Το κάνω στίκι γιατί πρέπει να'χουμε κι ένα σημείο που να βάζουμε τα κουλά που συναντάμε

και ξεκινάω μ'αυτό το... διάγγελμα του Δια :lol: προς τους "Ελληνας" (όχι Ελληνες) :P

και σιγά μη φέρω όλο το κείμενο
λινκ αρκεί


http://katohika.gr/2015/06/diangelma-di ... ent-171799


το σχόλιο που έβαλα εκεί

Και ανορθόγραφος και με πολλά ΟΥΓΚ αυτός ο Διας...:P
Οχι λιγότερα βέβαια, από αυτούς που ανταγωνίζονται αυτόν τον Δία μαϊμου,. με Χριστό/Παναγία... λες και είναι διαγωνισμός καλλιστείων. Ευτελίζονται τα πάντα και δε φαίνεται να έχει πιάσει πάτο αυτή η ξεφτίλα ακόμα.



(οι "ανταγωνιστές" που αναφέρω, εκφράστηκαν στο πεδίο σχολιασμών του συγκεκριμένου τόπικ)

Re: Ιδεοληψίες και ευτελισμοί...

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Ιουν 2015, 20:47
από alkinoos
Ο άνθρωπος πέθανε,για τον Δία λέω...και να θέλουν να τον αναστήσουν δεν γίνεται.Κάποιοι άλλοι μπορούν να το κάνουν

Re: Ιδεοληψίες και ευτελισμοί...

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Ιουν 2015, 21:36
από aims
ωραιο το σχολιο Βασουλα :ups:
Μα τι εχουν παθει ολοι κ κανουν πως εχουν επικοινωνια με ανωτερες οντοτητες?
η αλλη λεει προσευχες κ μηνυματα δωσμενα απο τον Χριστο,τον αρχαγγελο Μιχαηλ κλπ,αλλος απο ανωτερους διδασκαλους της Σαμπαλλα,αλλος με εξωγηινους κλπ κλπ
τι εχουν παθει ολοι?

Re: Ιδεοληψίες και ευτελισμοί...

Δημοσιεύτηκε: Δευ 15 Ιουν 2015, 10:17
από ArELa
aims έγραψε:Μα τι εχουν παθει ολοι κ κανουν πως εχουν επικοινωνια με ανωτερες οντοτητες?
αυτή η μόδα ξεκίνησε με τους "επαφικούς" New Agers που και καλά κάνουν channeling.
Μπορεί όντως κάποιοι να έρχονται σ'επαφή με πνευματικές οντοτητες, αλλά αυτό γινόταν πάντα αφ'ενός,
δεν είναι βέβαιο ότι αυτές οι οντότητες έχουν το καλό της ανθρωπότητας κατά νου, αφ ετέρου.

Τώρα όντως ΟΛΟΙ είναι "επαφικοί", ο καθένας για να εξυπηρετήσει το δικό του ουγκ.
Και φυσικά, οι αρχαιόθρησκoi της ελληνικής επικράτειας, δεν αντιστάθηκαν στον πειρασμό
να κάνουν χρήση αυτού του νεοεποχίτικου μοδάτου στυλακίου, για να μας πουν
ότι επικοινωνούν με Δια, και Απόλλωνα (βλ. Σώρρα χαχα). Παραδόξως, κανένας απ'αυτούς δεν...
"επικοινώνησε" με Ήφαιστο ή με Άρη, ή με Αδη για παράδειγμα... :lol: :lol:
Πρώτος που "εμπνεύστηκε" απ'τους νεοεποχίτες φυσικά, ήταν ο Καλογεράκης...
Αυτός για μένα είναι ο ηθικός αυτουργός όλων αυτών των "επαφικών" κυρίων
(οι περισσότεροι εκ των οποίων αστοιχείωτοι όπως κατέδειξε ήδη το παραπάνω "μήνυμα" του Δια :P )
Οι κύριοι απλά οικειοποιήθηκαν τη "μόδα" που ξεκίνησε ο Καλογεράκης,
για να πάρουν λίγη απ'τη "δόξα" του και να τους προσέξουμε κι αυτούς.
Ο Καλογεράκης βέβαια, εφηύρε ένα άλλο είδος επαφής...Οχι τηλεπαθητικής, αλλά επαφής
μέσω ενός (αρχαίου σήμερα) υπολογιστή του '86, στον οποίο "έβλεπε" να "γράφει ο Δίας"... :lol: :lol:
Έγραψα για την απάτη του Καλογεράκη παλιότερα στο χώρο μας,
ξεσκεπάζοντάς τον με κάτι απλό που πρόσεξα και δίνει απόδειξη με αδιάψευστη συλλογιστική.
Μια μικρή λεπτομέρεια, συχνά καταδεικνύει πάααααααααρα πολλά...
Τα σχετικά Βασίλη μας, που τα πήρα χαμπάρι και τα έγραψα προ τετραετίας, θα τα δεις εδώ
http://www.ideografhmata.gr/forum/viewt ... 52#p145552

enjoy. :D

Re: Ιδεοληψίες και ευτελισμοί...

Δημοσιεύτηκε: Δευ 15 Ιουν 2015, 15:01
από aims
θα το διαβασω αμεσως Βασουλα...
θεωρεις πως οσοι(αυτοι οι ελαχιστοι που ενδεχομενως να επικοινωνουν πραγματικα)έρχονται σ'επαφή με πνευματικές οντοτητες επικοινωνουν οντως με αυτες τις οντοτητες ή ενδεχομενως με κατι αλλο που προσποιειται πως ειναι αυτες οι οντοτητες?
πχ "δαιμονες¨ που παριστανουν κατι αλλο

Re: Ιδεοληψίες και ευτελισμοί...

Δημοσιεύτηκε: Δευ 15 Ιουν 2015, 16:50
από alkinoos
Κάτι ανάλογο ήταν και αυτό του Μωυσή ,πως είχε συζήτηση με το θεό και του έδωσε επίσης και τις δέκα εντολές.Μωυσής ,ο πρώτος επαφικός !...για γέλια δηλαδή

Re: Ιδεοληψίες και ευτελισμοί...

Δημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιουν 2015, 07:17
από doctormarkon
Για να δω τι γράφει ο Κοεμτζόπουλος που έχω καιρό να επισκεφτώ τη σελίδα του χα χα χα
Άλλος επαφικός αλλά και ολίγον χρυσαυγίτης.
Μέσω των επαφών προμοτάρει και τα χρυσά αυγά.

Re: Ιδεοληψίες και ευτελισμοί...

Δημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιουν 2015, 11:37
από ArELa
aims έγραψε:θα το διαβασω αμεσως Βασουλα...
θεωρεις πως οσοι(αυτοι οι ελαχιστοι που ενδεχομενως να επικοινωνουν πραγματικα)έρχονται σ'επαφή με πνευματικές οντοτητες επικοινωνουν οντως με αυτες τις οντοτητες ή ενδεχομενως με κατι αλλο που προσποιειται πως ειναι αυτες οι οντοτητες?
πχ "δαιμονες¨ που παριστανουν κατι αλλο
Ναι, θεωρώ πως όλα παίζουν. Είναι πιθανά. Τα mediums/διάμεσοι, ή όπως τους λένε σήμερα,
channelers ή επαφικοί , ανέκαθεν υπήρχαν. Το θέμα είναι πως είναι δύσκολο να ξέρει κανείς
με τι οντότητα επικοινωνεί και τι προθέσεις έχει. Δε θα πω σε καμία περίπτωση πως όλες οι οντότητες
(πνευματικές ή άλλου είδους) που επικοινωνούν μαζι μας, είναι αρνητικές ή "δαιμόνια", κι οτι κανένα
ανώτερο/καλό πνεύμα/πλάσμα δεν επικοινωθεί, διότι έτσι θα παρέδιδα στα σκατόψυχα, μια ιδιότητα/ικανότητα/δυνατότητα, που ΑΣΦΑΛΩΣ δεν την έχουν μόνο αυτά.

Απλά αυτά τη θεωρούν εύκολο εργαλείο για τα σκανταλιάρικα παιχνίδια τους ή τους ανίερους σκοπούς τους.
Η "επικοινωνία" αυτή, γίνεται κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες, και διέπεται από φυσικούς νόμους
(που δεν έχουμε εντοπίσει ή ασχοληθεί μ'αυτούς).
Όπως ισχυει για τους κακούς, έτσι ισχύει και για τους καλους.
Με την ίδια λογική που το τηλέφωνο το χρησιμοποιεί και ο εγκληματίας, και ο ενάρετος άνθρωπος,
με τον ίδιο ακριβώς τρόπο.
Απλά θεωρώ πως οι υψηλού πεδίου οντότητες ( ή ανώτερα πνεύματα) δεν θα μπουν στη διαδικασία
να επικοινωνήσουν έτσι με ανθρώπους στο γήινο πεδίο, παρά μόνο σε εξαιρετικά σπάνιες
περιπτώσεις, για ειδικό λόγο/σκοπό.
Γιατί τείνω να πιστεύω πως δεν μπαίνουν (συχνά και άσκοπα) σ'αυτή τη διαδικασία?
Ισως επειδή είναι γι'αυτές τις ονότητες μια εξ ορισμού πρωτόγονη και "πτωτική" διαδικασία
που αναγκαστικά "ρίχνει" και τις δονήσεις τους...
Μια λίγο ατυχής (αλλά κατανοητή για τα δικά μας πράγματα) αναλογία στο δικό μας πεδίο
θα ήταν η σαφής προτίμησή μας στη χρήση ενός κινητού, έναντι της χρήσης σινιάλων καπνού ή του ταμ ταμ...

doctormarkon έγραψε:Για να δω τι γράφει ο Κοεμτζόπουλος που έχω καιρό να επισκεφτώ τη σελίδα του χα χα χα
Άλλος επαφικός αλλά και ολίγον χρυσαυγίτης.
Μέσω των επαφών προμοτάρει και τα χρυσά αυγά.
Καλός άνθρωπος, (στο βαθμο που τον έχω γνωρίσει προσωπικά) αλλά απόλυτα δοσμένος (μέχρι τότε που μιλούσα και συνεργάστηκα μαζί του τουλάχιστον- προ ετών) σε κάτι που μπορεί (το πιθανότερο για μένα)
να είναι μια εξεζητημένη αυταπάτη ΚΑΙ απάτη. Έχω αιώνες να τον παρακολουθήσω ή να του μιλήσω.
Θα'χει ενδιαφερον να μας πεις τα νεότερα...

Re: Ιδεοληψίες και ευτελισμοί...

Δημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιουν 2015, 14:26
από kat_woman
ArELa έγραψε:
και ξεκινάω μ'αυτό το... διάγγελμα του Δια :lol: προς τους "Ελληνας" (όχι Ελληνες) :P

και σιγά μη φέρω όλο το κείμενο
λινκ αρκεί


http://katohika.gr/2015/06/diangelma-di ... ent-171799

Το αφαίρεσε ο κατοχικός πάντως...μάλλον μετά το κράξιμό σου :lol: :lol: :lol:

Re: Ιδεοληψίες και ευτελισμοί...

Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Ιουν 2015, 12:37
από alkinoos
Ο ανθρώπινος νους έχει την ικανότητα να διευρύνει και να <κατεβάσει> όποια πληροφορία επιθυμεί...δεν (μας) χρειάζονται μεσάζοντες

Re: Ιδεοληψίες και ευτελισμοί...

Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Ιουν 2015, 12:42
από ArELa
alkinoos έγραψε:δεν (μας) χρειάζονται μεσάζοντες
μπορεί να είναι κι έτσι. Αλλά εγώ δεν ειπα τι χρειάζεται...
εγώ είπα τι μπορεί να παίζει, και οτι όλα είναι πιθανά.