Lionheart έγραψε:
Δεν εμπλέκω. Συγκρίνω. Και τα συγκρίνω επειδή φαίνεται πως τις τελευταίες βδομάδες είναι τα δύο κύρια θέματα που απασχολούν το διαδίκτυο.
Οι συγκρίσεις πρέπει να γίνονται σε δύο όμοια ή παρεμφερή πράγματα. Μεταξύ δυο πορτοκαλιών πχ, μπορείς να κάνεις σύγκριση και να δεις ποιο είναι το πιο πορτοκαλί, το πιο ζουμερό κλπ.
Μεταξύ πορτοκαλού και μήλου, απλά δεν μπορεί να γίνει σύγκριση.
Lionheart έγραψε:
Αλλά ποιος είναι πιο αντι-πατριωτικός, προδοτικός, αντι-λογικός και δεν συμμαζεύεται; Αυτός που ενδιαφέρεται για τους Έλληνες ή αυτός που ενδιαφέρεται για την ιστορία τους; Σαν προτεραιότητες εννοώ φυσικά.
Και όχι, κανείς δεν μπορεί να ενδιαφέρεται και για τα δύο το ίδιο. Για αυτό λέγονται προτεραιότητες κι όχι ενδιαφέροντα.
από άποψη προτεραιοτήτων, ΣΑΦΩΣ και προέχει ο άνθρωπος.
Ο τωρινός διάλογός μας όμως, δεν επιδέχεται τέτοιες προτεραιότητες όπως λες, γιατί με δεδομένες τις πρακτικές και την ατζέντα των κυβερνήσεών μας (και δη των τελευταίων τριών) , είναι νομίζω ξεκάθαρο πως ακόμα και να πάψουμε εντελώς να εστιάζουμε στα μάρμαρα, μεγάλη (και αυξανόμενη δυστυχώς) μερίδα ανθρώπων θα εξακολουθεί να πεινάει... θα εξακολουθούν να χάνουν (ολοένα και περισσότεροι) τη δουλειά, το βιος τους και τα σπίτια τους, όπως θα εξακολουθούν να εξαθλιώνονται με κάθε τρόπο και με κάθε μέσο. Και για μένα τουλάχιστον, δεν τίθεται θέμα χρηματικού κόστους
στην ενασχόλησή μας με τα μάρμαρα, για να τίθεται το ψευδο-δίλημμα "τα μάρμαρα ή ο κοσμάκης"...Το θέμα των μαρμάρων δεν κοστίζει ούτε σεντ στο βαλάντιο του κράτους, το οποίο δεν προβαίνει σε ΚΑΜΙΑ κίνηση για την επαναφορά τους... ενώ παράλληλα, η ίδια η κυβέρνηση,
τροφοδοτεί και εξυπηρετεί τη βόλεψη των κυβερνητικών χειριστών, με πολλά και διάφορα, που όντως κοστίζουν πολλά. Όπως τα ταξίδια των κυρίων πολιτικών με υπερπολυτελή μέσα μεταφοράς-διαμονής-κάλυψης εξόδων κλπ, που θα μπορούσαν να ήταν πολύ πιο οικονομικά, όπως οι μισθοί των κυρίων που υποτίθεται πως νομοθετούν υπέρ του λαού στη βουλή, (και αυτών που είναι προκλητικά απόντες όπως ο Παπαδρέου), όπως οι μισθοί των golden boys, όπως οι αμαξάρες με τις οποίες κυκλοφορούν (βλ. τεθωρακισμένη bmw που ο κ. Βενιζέλος θεωρεί δικαίωμά του να χρησιμοποιεί) και ένα σωρό άλλα που αφαιρούνται από πόρους και ταμεία (ασφαλιστικά) ζωτικής σημασίας για τους ανθρώπους που υποφέρουν και στερούνται των στοιχειωδών.
Αν υπάρχει φαρισαϊσμός λοιπόν σ'αυτή την ιστορία, είναι το γεγονός ότι αγνοούμε αυτά τα έξοδα extravaganzaς και άλλες λαμογιές κάτω απ'το τραπέζι ή και πάνω απ'αυτό, που ανοίγουν περισσότερες μαυρες τρύπες στο εθνικό βαλάντιο, αλλά χτυπιόμαστε γι'αυτούς που θέλουν
(πέραν των αυτονόητων διεκδικήσεων που προτάσσουν καθημερινά), να διεκδικήσουμε
ΚΑΙ τα μάρμαρα.
Δεν ξέρω αν θυμάσαι μια συνέντευξη τύπου που έδωσε ο Ρουσόπουλος πριν τους ολυμπιακούς αγώνες.
Σ'αυτήν, κάποιοι τον ρώτησαν τι προτίθεται να κάνει η κυβέρνηση σε διεθνές επίπεδο, μπροστά στην πρόταση που είχαν θέσει πολλοί ξένοι παράγοντες και ξένα ΜΜΕ, που ήθελε να γίνονται μονίμως
στο εξής οι ολυμπιακοί αγώνες στην Ελλάδα. Παρά το γεγονός ότι είχαν ήδη δαπανηθεί κάμποσα δις για τις εγκαταστάσεις που σήμερα σαπίζουν, παρά το γεγονός θα έμπαιναν σε καλή χρήση
αν η διεθνής κοινότητα δεχόταν ανάλογο αίτημά μας και συναινούσε σ'αυτό, ο κ. Ρουσόπουλος δεν ήθιελε με τι΄ποτα να συνεχιστεί αυτή η συζήτηση που είχε ανοίξει ένας δημοσιογράφος. Ξέρεις ποια ήταν η απάντησή του? Ψέλισε κάτι ανοησίες του στυλ "μη βιαζόμαστε" και "δεν είναι της παρούσης", και "δεν είμαστε έτοιμοι για κάτι τέτοιο..." Παρντόν;
Δε βιαζόμαστε; Στη βράση κόλλαγε (τότε) το σίδερο. Δεν ήταν της παρούσης όταν είχε ήδη τεθεί πρόταση ΑΠΟ ΞΕΝΟΥΣ, προ της ενάρξεως των Ο.Α. του 2004? Πότε θα ήταν "της παρούσης" δηλαδή;
Και δεν ήμασταν τότε έτοιμοι? Πότε θα ήμασταν πιο έτοιμοι? Μα φυσικά ποτέ...
Γιατί ποτέ δεν θέλησαν να ωφεληθεί η Ελλάδα από σημαντική και βέβαιη ειισροή συναλλάγματος κάθε 4-ετία , χωρίς να χρειάζεται να προβεί σε επιπρόσθετα αστρονομικά έξοδα ,
αφού η υποδομή
ήδη υπήρχε πλέον...
Κι αυτά γαργάρα τα κάναμε... Και ενοχλούμαστε τώρα, επειδή κάποιοι θέλουν να ακουστεί και η διεκδικητική φωνή ΟΛΑΚΕΡΗΣ της Ελλάδας για τα μάρμαρα, και όχι μόνο αυτή του Κλούνεϊ, και του κάθε Κλούνεϋ...
Όσο για τις ταμπέλες: Στοιχηματίζω τον αριστερό μου αντίχειρα ότι αν τα μάρμαρα αυτά βρίσκονταν στην Αθήνα, κανείς δεν θα τα γνώριζε. Ούτε καν οι Αθηναίοι.
Καθαρή εικασία, που δεν μπορεί ν'αποδειχθεί το σωστό ή το λαθεμένο της αν δεν επιστρέψουν.
Και με την ιδια λογική που το λέω αυτό, θα πω ότι δεν μπορείς να κατατάσσεις 5 εκατομμύρια ανθρώπους (αυτους που ζουν στην Αθήνα τουλάχιστον) σε ένα συγκεκριμένο είδος με πανομοιότυπη
νοοτροπία, ζητούμενα, ενδιαφέροντα και αναζητήσεις, έχοντας μάλιστα ως γνώμονα ένα ελάχιστο (μπροστά στο συνολικο πληθυσμό) δείγμα ανθρώπων που τυχαίνει να γνωρίζεις.
(όλα αυτά μπορούσα να τα πω απλά "τσουβάλιασμα", αλλά προτίμησα να υπερθεματίσω επεξηγηματικά, παρά να θιγείς πάλι...
)
Είδες; Σε αυτό διαφωνούμε. Εγώ πιστεύω ότι για να διεκδικήσουμε την κληρονομιά μας πρέπει πρώτα να διεκδικήσουμε τις ζωές μας, ενώ εσύ το αντίθετο κατά πως τα λες. Η αξιοπρέπεια, βέβαια, είναι υποκειμενική αρετή.
Συγχώρα με που πιστεύω οτι αυτά όχι απλά μπορούν, αλλά και πρέπει να γίνονται ταυτόχρονα.
'Οχι πρώτα, δεύτερα, τρίτα και πεντηκοστά. Και πρέπει, διότιείμαστε πολλά περισσότερα
απ'αυτά που θέλουν να μας πείσουν ότι είμαστε. Δεν είμαστε ζήτουλες, είμαστε άνθρωποι,
και ειδικά όσοι έχουν εντρυφήσει ή "βυθιστεί" στην τέχνη ξέρουν καλύτερα απ'τον καθένα
πως είμαστε και δημιουργοί. Σε ανθρώπους αξίζει το όρθιο ανάστημα και όχι η λογική
του ζήτουλα που νιώθει τόσο αδύναμος , ώστε να αποζητά πάντα "νταντάδες" ή σωτήρες ή καθοδηγητές, ή όλα αυτά μαζί. Δεν τους πρέπει να αποδέχονται και να υποκύπτουν στη λογική
αυτών που επιδιώκουν να τους κάνουν να νιώθουν λιγότεροι, ανήμποροι, ανίκανοι και μίζεροι.
Να με συγχωρείς, πιστεύω ότι όταν του άλλου του λιποθυμά το παιδί από την ασιτία στο σχολείο, έχει πάψει να είναι πόλεμος "συνειδητότητας και πνεύματος" και είναι καθαρά πόλεμος επιβίωσης.
τι σε κάνει να πιστεύεις πως το ένα (πόλεμος επιβίωσης) αποκλείει το άλλο (τον πόλεμο συνειδητότητας και πνεύματος?)
Τι σε κάνει να πιστεύεις πως διαδραματίζονται πράγματα και καταστάσεις
μόνο στο πεδίο που αντιλαμβάνεται το συνειδητό σου?
Αν θεωρείς πως μόνο όσα είναι αντιληπτά από τις 5 αισθήσεις σου είναι υπαρκτά, και ό,τι δεν
αντιλαμβάνεσαι (άμεσα και χειροπιαστά) δεν υπάρχει, τότε διέγραψε απο τα "υπαρκτά"
και τα ερτζιανά, ή τις ακτίνες Χ, ή τις ακτίνες Γ, ή τη ραδιενέργεια κλπ κλπ, γιατί δεν αντιλαμβάνεσαι ούτε αυτά τα ίδια, αντιλαμβάνεσαι μονάχα τα αποτελέσματα ή τις επιδράσεις τους
επάνω σου.