ανακάλυψα αυτά τα πολύ καλά ρώσικα καρτούν , για ριχτε μια ματιά ο τύπος είναι πολύ μπροστά!!
Re: Mr.freeman.
Δημοσιεύτηκε: Τετ 08 Σεπ 2010, 10:34
από wolfman13
Re: Mr.freeman.
Δημοσιεύτηκε: Τετ 08 Σεπ 2010, 10:41
από wolfman13
Re: Mr.freeman.
Δημοσιεύτηκε: Τετ 08 Σεπ 2010, 16:05
από ArELa
Eίδα τα πρώτα δύο. (ένεκα ελλείψεως χρόνου)
Πολύ καλά!
Μπράβο Ντοντίνο που τα έβαλες!
(εν ευθέτω χρόνω θα τα δω και τα υπόλοιπα)
Re: Mr.freeman.
Δημοσιεύτηκε: Τετ 08 Σεπ 2010, 21:37
από wolfman13
Re: Mr.freeman.
Δημοσιεύτηκε: Δευ 13 Σεπ 2010, 20:08
από LoLitA
Καλή φάση! Δε περίμενα να δω τέτοιο συνδυασμό είναι η αλήθεια!
Re: Mr.freeman.
Δημοσιεύτηκε: Δευ 13 Σεπ 2010, 20:22
από Divine Sinner
Αυτο με τον κανιβαλισμο ειναι λαθος.
Οτι δηλαδη η πρωτεινη του ιδιου ειδους μεταβολιζεται ποιο ευκολα.
μαλλον δεν ειναι τελειως λαθος αλλα ειναι η μιση αληθεια.
οταν ενα ειδος κανιβαλιζει, τοτε δημιουργουνται στον οργανισμο τους καποιες πρωτεϊνες που λέγονται πραϊον.
αυτες καταστρέφουν το νευρικο συστημα (εξου και οι τρελές αγελάδες).
Re: Mr.freeman.
Δημοσιεύτηκε: Δευ 13 Σεπ 2010, 23:51
από wolfman13
Divine Sinner έγραψε:Αυτο με τον κανιβαλισμο ειναι λαθος.
Οτι δηλαδη η πρωτεινη του ιδιου ειδους μεταβολιζεται ποιο ευκολα.
μαλλον δεν ειναι τελειως λαθος αλλα ειναι η μιση αληθεια.
οταν ενα ειδος κανιβαλιζει, τοτε δημιουργουνται στον οργανισμο τους καποιες πρωτεϊνες που λέγονται πραϊον.
αυτες καταστρέφουν το νευρικο συστημα (εξου και οι τρελές αγελάδες).
δεν νομίζω ότι ο τύπος εξετάζει τον κανιβαλισμό από επιστημονικού ενδιαφέροντος αλλά από ηθικό και το αποτέλεσμα στην κοινωνία και όχι το τι συμβαίνει στο σώμα μας!