Nightrider έγραψε:
Το ότι έχει "ανακαλύψει" μια νέα φυλή (την φυλή των ΕΛ) η οποία είναι η μητέρα φυλή των Ελλήνων έχει καταγωγή από τον Σείριο και μάχεται με τους κακούς Νεφιλείμ δεν σου κάνει για νοθεία Βίκυ;
Νοθεία σε ποιο ακριβώς κομμάτι της δικής μας ιστορίας;
Άλλο να παίρνεις ένα ιστορικό γεγονός/καταγραφή και να το στρεβλώνεις, (βλέπε μικρασιατική καταστροφή και τα περί συνωστισμού που ναι, αυτό ΕΙΝΑΙ νοθεία) και άλλο να το ερμηνεύεις ή να συμπληρώνεις τα κενά με μια δική σου θέαση. Θεωρία κι αυτή, θεωρία και του Δαρβίνου η εξέλιξη. Τη μία τη δέχεσαι ασυζητητί επειδή ταιριάζει στο σκεπτικό σου, και η άλλη είναι κατάπτυστη επειδή υποκειμενικά την απορρίπτεις;
Προσωπικά εγώ τη θεωρώ καρα-νοθεία.
Μάλλον αντιλαμβανόμαστε διαφορετικά την έννοια της νοθείας.
Άλλο παράδειγμα, τα ανακουφιστικά τρίγωνα σε κτίρια προκολομβιανών πληθυσμών στην κεντρική Αμερική τα όποια θεωρεί οτι αναπαριστούν το ελληνικό γράμμα "Λ" και κατά συνέπεια οι λαοί αυτοί έχουν Ελληνική καταγωγή.
Δεν σου κάνει αυτό για νοθεία;
Οχι, πάλι για
ερμηνεία μου κάνει. Πού τη βλέπεις τη νοθεία;
Με το ίδιο σκεπτικό όσοι λαοί έχουν ορθογώνιες πόρτες στα κτίρια τους, οι οποίες σύμφωνα με τη "Λιακοπούλεια λογική" αναπαριστούν το γράμμα "Π" έχουν επίσης Ελληνική καταγώγη.
Μιλούσε για "ρυθμό" και τεχνοτροπία αν θυμάμαι καλά, δεν το απέδωσε έτσι απλά ως Λ. Κάπως το τεκμηρίωσε, νομίζω.
Αυτά είναι μόνο λίγα ενδεικτικά για το κακό που, προσωπικά πιστεύω, ότι κάνει ο Λιακόπουλος.
Η πληροφορία σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί "κακή".
Φυσικά στις αναρρίθμητες πληροφορίες που προσλαμβάνουμε, ένα μεγάλο ποσοστό είναι λαθεμένες ή ελλειπείς ή και τα δυο. Κι εκεί εναπόκειται η πρόκληση. ΑΝ και ΟΤΑΝ επεξεργαστεί κανείς τα προσλαμβανόμενα ερεθίσματα με βάσανο, σκέψη, μελέτη και διασταύρωση στοιχείων, μπορεί να ξεχωρίσει την σωστή πληροφόρηση από την ΠΑΡΑπληροφόρηση. Κατά την ταπεινή μου γνώμη, είναι πιο γόνιμο να εξετάζουμε με την ίδια αντικειμενική και αμερόληπτη λογική ΟΛΕΣ τις πληροφορίες που προσλαμβάνουμε, για να καταλήξουμε στα δικά μας συμπεράσματα. αντί να καταδικάζουμε/δαιμονοποιούμε οποιονδήποτε (Λιακο συμπεριλαμβανομένου) μας παρουσιάζει κάποια πράγματα. Γιατί και ο Λιακό, στο βαθμό που παρουσιάζει κάποια πράγματα και μας βάζει (όσους μας βάζει) στη λογική να ερευνήσουμε βαθύτερα, είτε αποδειχθεί λαθεμένο το σκεπτικό του είτε σωστό (στη σκέψη του καθενός μας), ωφέλιμος είναι, παρά βλαπτικός. Ωφέλιμος, γιατί μας βάζει σε ερευνητικό mode!
Χρησιμοποιεί την τακτική του Νταίνικεν και συνδιάζει ιστορικά/μυθολογικά γεγονότα, αιθέρετες εικασίες και επιστημονική φαντασία για να περιγράψει ένα ιστορικό/μυθολογικό γεγονός (όπως στην περίπτωση των Ελ και των Νεφιλείμ περιγράφει τη Γιγαντομαχία).
Αυτό αντιλαμβάνεσαι εσύ, σύμφωνα με μια σειρά αντιλήψεων που έχουν εδραιωθεί και παγιωθεί στη σκέψη σου ως αλάθητες και οι μόνες δόκιμες. Να σου πω σ'αυτό το σημείο ότι οι Νεφελίμ, οι Ελοχίμ, ακόμα και οι Ελ, υπάρχουν σε ιστορικές καταγραφές (ΠΔ κ.ά.) έτσι κι αλλιώς. Δεν ανακάλυψε ο Λιακο καμιά πυρίτιδα. Απλά τα παρουσιάζει σύμφωνα με τον τρόπο που εκείνος τα επεξεργάστηκε. Το αν και τι ακριβώς ίσχυσε σε εποχές που πάνε πολύ πίσω σε βάθος χρόνου, και το τι είναι μύθος τι αλήθεια, είναι ουσιαστικά πολύ ρευστό, και δε θα'πρεπε κατά τη γνώμη μου να εκφράζουμε παγιωμένες και απόλυτες θέσεις επ'αυτών. Και η Τροία θεωρείτο κομμάτι της μυθολογίας, μέχρι που ο Σλήμαν την ανακάλυψε.
Εγώ όλη αυτή την τακτική, του συνδιασμού ιστορίας/μυθολογίας (και δη διαφορετικών λαών) μαζί με αιθέρετες εικασίες και επιστημονικοφανείς πληφορίες, την θεωρώ νοθεία πρώτου βαθμού.
Ας συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε, με όλο το σεβασμό και τη συμπάθεια που τρέφω στο πρόσωπό σου.
Αυτό που εσύ λες "νοθεία", εγώ το λέω "σύνθεση". Κι αλοίμονο αν ο νους έμενε στατικός και δεν συνέθετε. Για το αν οι "συνθέσεις" του Λιακό είναι σωστές ή λαθεμένες, προσωπικά θα προτιμήσω να αφήσω χρόνο και την ιστορία να μας δείξει, και να μην "αποφανθώ" με απόλυτη πεποίθηση. (αν ήσουν συνομήλικος μου και μου'λεγες το '73 πχ πως εν έτει 2000 θα σου μιλούσα μέσω νετ, θα'χα κινητό και θα'τρωγα φαγητά που βγαίνουν καυτά σε παγωμένη πιατέλα από φούρνο μικροκυμάτων, θα σου'λεγα κι εγώ ότι είσαι αλλοπαρμένος
)
Τώρα αν εσύ πιστεύεις ότι είναι δόκιμος τρόπος η περαιτέρω ανάμειξη φαντασίας και ιστορίας για την παρουσίαση ενός γεγονότος του απώτερου παρελθόντος (στο οποίο έχουν ήδη παρεισφρήσει φανταστικά στοιχεία γι'αυτό και θεωρείται μυθολογικό) τότε δεν έχω να πω τίποτα άλλο.
Δεν είμαι απόλυτη και δεν έχω κατασταλάξει ακόμα πουθενά, σε ό,τι αφορά τα προτεινόμενα και τις θεωρίες του Λιακό αλλά και πολλών άλλων.
Στο φινάλε είναι δικαίωμα του καθενός να πιστεύει ότι του αρέσει.
Θα επαναλάβω σ'αυτό το σημείο (για την περίπτωση που δεν έγινα κατανοητή) πως παρά το γεγονός ότι η στάση μου εμφανιζει μια τρόπον τινά υπεράσπιση του Λιακό, αυτό δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι έχω ασπαστεί αβλεπί αυτά που πρεσβεύει. Για να πω την αλήθεια, με άλλα συγκλίνω μαζί του γιατι στις έρευνές μου έχω καταλήξει σε παρόμοια συμπεράσματα, με άλλα πάλι, στέκομαι επιφυλακτική ή αποκλίνω . Εκτιμώ όμως πως οι προθέσεις του δεν είναι κακές και δεν θεωρώ ότι κάνει κανείς κακό με την παράθεση πληροφοριών ή όταν εκφράζει θεωρίες και κοσμοθεάσεις. Απεναντίας, αν αυτά που μας παρουσιάζονται, μας "ξενίζουν", μας δίδεται θαυμάσιο ερέθισμα και εφαλτήριο να ερευνήσουμε, να ακονίσουμε τη σκέψη και να οξύνουμε το κριτήριο.
ΥΓ. Κάνοντας ένα γρήγορο search στα ΙΔΕΟ, διαπίστωσα πως αναφέρεται ως "Λιακό" σε πλείστα όσα τόπικς (3 σελίδες) και ως "Λακόπουλος" σε 4 σελίδες γεμάτες τόπικς. Θαρρώ πως είναι καιρός να του φτιάξουμε ένα δικό του, γι'αυτό και διέσπασα τη συζήτηση που τον αφορά από το νήμα που δεν ειχε σχέση μ'αυτό το θέμα έτσι κι αλλιώς.