Ναι, δεν είχα καταλάβει το ξεκίνημα αυτού που έγραψες, αλλά μετά νομίζω πως το έπιασα._Divine_Sinner_ έγραψε:ΟΤΤΟ εσβησες απαντηση σου;
Κατά τα άλλα ξέρεις ότι διαφωνούμε κάθετα.
Ναι, δεν είχα καταλάβει το ξεκίνημα αυτού που έγραψες, αλλά μετά νομίζω πως το έπιασα._Divine_Sinner_ έγραψε:ΟΤΤΟ εσβησες απαντηση σου;
Έχεις ακούσει για "intitutionalized children" (ιδρυματικά παιδιά); Εκτός αν θεωρείς ότι ένα παιδί έχει δικαίωμα στη ζωή, ανεξαρτήτως αν η ποιότητα της ζωής του είναι ανύπαρκτη.¨_Divine_Sinner_ έγραψε:Ο καθενας μπορει να δωσει το παιδι του σε ιδρυμα. το κανανε πολλοι γονεις λογω κρίσης. Γιατι λοιπον θα της καταστρέψει την ζωη; μηπως φοβάται μην δεθει συναισθηματικα; Ακριβως γιατι δεν ειναι ο εχθρος αλλα ενα αθώο πλασματάκι;
Αρα αυτο που λες οτι η παθογενεια δικαιολογει το εγκλημα. Αν λοιπον στις φυλακες κινδυνευω να πεσω θυμα βιασμου ή να μου παρουν τα οργανα ή γενικα να ευχομουν να ειχα πεθανει, θα πρεπει το κρατος αν με πιασει για κλοπη να με σκοτωσει αντι νε με στειλει φυλακη για να με γλιτωσει απο τα βάσανα; προφανως το θεμα ειναι να γινουν καλυτερες οι δομες και οχι να κανουμε mainstream ενα εγκλημα. Αν το παιδι ειχε γεννηθει και οι γονεις του δεν μπορουσαν να το μεγαλωσουν(πχ ηταν τζάνκια); τοτε καλυτερα να το σκοτωναν οι κοινωνικοι λειτουργοι απο το να το παρουν απο τους γονεις;peleas έγραψε:Έχεις ακούσει για "intitutionalized children" (ιδρυματικά παιδιά); Εκτός αν θεωρείς ότι ένα παιδί έχει δικαίωμα στη ζωή, ανεξαρτήτως αν η ποιότητα της ζωής του είναι ανύπαρκτη.¨_Divine_Sinner_ έγραψε:Ο καθενας μπορει να δωσει το παιδι του σε ιδρυμα. το κανανε πολλοι γονεις λογω κρίσης. Γιατι λοιπον θα της καταστρέψει την ζωη; μηπως φοβάται μην δεθει συναισθηματικα; Ακριβως γιατι δεν ειναι ο εχθρος αλλα ενα αθώο πλασματάκι;
Έχεις ακούσει για εμπόριο βρεφών; Ακόμα χειρότερα, εμπόριο οργάνων των βρεφών;
Το πρώτο μέλημα του κοινωνικού λειτουργού είναι να βρεθούν γονείς για το παιδί που θα γεννηθεί. Η νόμιμη οδός της υιοθεσίας πάσχει. Ας μην το αναλύσουμε εδώ.
Ο κόσμος δεν είναι "αγγελικά πλασμένος". Ας υπάρχει η οδός της έκτρωσης και ας διασφαλίσουμε ως κοινωνία ότι η χρήση της θα είναι φειδωλή
Αυτό κατάλαβες ότι λέω;_Divine_Sinner_ έγραψε: Αρα αυτο που λες οτι η παθογενεια δικαιολογει το εγκλημα. Αν λοιπον στις φυλακες κινδυνευω να πεσω θυμα βιασμου ή να μου παρουν τα οργανα ή γενικα να ευχομουν να ειχα πεθανει, θα πρεπει το κρατος αν με πιασει για κλοπη να με σκοτωσει αντι νε με στειλει φυλακη για να με γλιτωσει απο τα βάσανα; προφανως το θεμα ειναι να γινουν καλυτερες οι δομες και οχι να κανουμε mainstream ενα εγκλημα. Αν το παιδι ειχε γεννηθει και οι γονεις του δεν μπορουσαν να το μεγαλωσουν(πχ ηταν τζάνκια); τοτε καλυτερα να το σκοτωναν οι κοινωνικοι λειτουργοι απο το να το παρουν απο τους γονεις;
Φυσικα και το να σε σκοτωσω ειναι χειροτερη λυση απο το να σε αφησω να ζησεις και να υποφερεις. Δεν ειμαι εγω αυτος που θα αποφασισει αν θα πεθανεις. Μεγαλωσε και αν θες αυτοκτονησε.
peleas έγραψε:Αυτό κατάλαβες ότι λέω;_Divine_Sinner_ έγραψε: Αρα αυτο που λες οτι η παθογενεια δικαιολογει το εγκλημα. Αν λοιπον στις φυλακες κινδυνευω να πεσω θυμα βιασμου ή να μου παρουν τα οργανα ή γενικα να ευχομουν να ειχα πεθανει, θα πρεπει το κρατος αν με πιασει για κλοπη να με σκοτωσει αντι νε με στειλει φυλακη για να με γλιτωσει απο τα βάσανα; προφανως το θεμα ειναι να γινουν καλυτερες οι δομες και οχι να κανουμε mainstream ενα εγκλημα. Αν το παιδι ειχε γεννηθει και οι γονεις του δεν μπορουσαν να το μεγαλωσουν(πχ ηταν τζάνκια); τοτε καλυτερα να το σκοτωναν οι κοινωνικοι λειτουργοι απο το να το παρουν απο τους γονεις;
Φυσικα και το να σε σκοτωσω ειναι χειροτερη λυση απο το να σε αφησω να ζησεις και να υποφερεις. Δεν ειμαι εγω αυτος που θα αποφασισει αν θα πεθανεις. Μεγαλωσε και αν θες αυτοκτονησε.
Καλά κρασά...
Και λεω πως ναι. Δεν ειναι ροδινα στα ιδρυματα και σιγουρα ειναι καλυτερο να μεγαλωνανε με κατάλληλους γονεις. Αλλα απο τον θάνατο ειναι καλύτερα.Εκτός αν θεωρείς ότι ένα παιδί έχει δικαίωμα στη ζωή, ανεξαρτήτως αν η ποιότητα της ζωής του είναι ανύπαρκτη.¨
Απομονώνεις φράσεις. Μίλησα και για εμπόριο οργάνων βρεφών. Εκεί που βρίσκεται η επιλογή._Divine_Sinner_ έγραψε:
Ειπες μεσα σε όλα αυτό.Και λεω πως ναι. Δεν ειναι ροδινα στα ιδρυματα και σιγουρα ειναι καλυτερο να μεγαλωνανε με κατάλληλους γονεις. Αλλα απο τον θάνατο ειναι καλύτερα.Εκτός αν θεωρείς ότι ένα παιδί έχει δικαίωμα στη ζωή, ανεξαρτήτως αν η ποιότητα της ζωής του είναι ανύπαρκτη.¨
Στο ιδρυμα εχεις την ευκαιρια να παλέψεις. Στον θάνατο όχι.
Αν το κράτος και οι θεσμοί δούλευαν άψογα και αν οι υποψήφιοι γονείς ήταν συνειδητοί και πληροφορημένοι, δεν θα κάναμε αυτή τη συζήτηση τώρα.peleas έγραψε: Εν κατακλείδι, θεωρώ πως η έκτρωση πρέπει να είναι η τελευταία λύση, αφού εξαντληθούν όλες οι εναλλακτικές. Κι εδώ απαιτούνται δομές, όπως έγραψε η ντοκτορέσα μας. Καλύτερα νόμιμα και υπεύθυνα, παρά παράνομα και στα μουλωχτά.
OTTO έγραψε:Παρακαλώ ΜΗΝ το δείτε όσοι είστε ταλαιπωρημένοι από άλλα... αφήστετο για άλλη μέρα.
Δυστυχώς πρέπει να κυκλοφορούν τέτοια μπας και κάποιοι ξυπνήσουν.
https://www.youtube.com/watch?v=qHTpVVXOO_w
Ειναι οπως η εποχη που οι αμερικανοι ειχαν σκλαβους. Ενας ιδιοκτητης σκλαβων δεν ηταν τερας, απλα το πλαίσιο τον εκανε να το θεωρεί σωστο. Αν του έλεγες οτι κανει λαθος θα σου ελεγε "κοιτα την δικια σου περιουσία και μην ασχολεισαι με την δικια μου". Ακριβως οπως μιλαει για το σωμα της μια φεμινιστρια.OTTO έγραψε:
Απορώ πώς μπορούν και εκτελούν τις εκτρώσεις οι γιατροί. Τόσο τέρατα είναι;
_Divine_Sinner_ έγραψε: ↑Τρί 05 Μαρ 2019, 17:05Ένα 12 χρόνο κορίτσι έπεσε θύμα βιασμου και γέννησε το μωρό επειδή ο ιατρός αρνήθηκε να κάνει έκτρωση. Το γέννησε με καισαρική. Το πρόβλημα είναι πως με την έκτρωση είτε είσαι υπέρ είτε κατά. Δεν μπορείς να πεις ότι είσαι υπέρ στην μια περίπτωση και κατά στην αλλη. Δεν μπορείς να πεις "να γίνεται σε περίπτωση που το έμβρυο προέρχεται από βιασμό" να γίνεται εκτρωση" αν την έκτρωση την θεωρείς δολοφονία. Γιατί και ένα προϊόν βιασμου αν το θεωρήσουμε ανθρωπο έχει δικαίωμα στην ζωη. Οπότε ναι στην έκτρωση ή όχι χωρίς "ναι μεν αλλά"