Σελίδα 1 από 2

Διαδικτυακό «τσουνάμι» για τη 14χρονη μαθήτρια

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Φεβ 2010, 18:23
από Divine Sinner
Διαδικτυακό «τσουνάμι» για τη 14χρονη μαθήτρια

Θύελλα έχει ξεσηκώσει στο διαδίκτυο η αποβολή της 14χρονης μαθήτριας από τα Χανιά μετά την απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων του Γυμνασίου Χρυσοπηγής να την αποβάλλει διότι δημιούργησε μια ομάδα στο Facebook.

Μέσα σε ελάχιστες ώρες δημοφιλείς χώροι κοινωνικής δικτύωσης έχουν κατακλυσθεί από χιλιάδες μηνύματα συμπαράστασης χρηστών από ολόκληρη την Ελλάδα. Σε σχετικές ομάδες οι οποίες έχουν δημιουργηθεί στο FaceBook δηλώνουν συμμετοχή εκατοντάδες χρήστες. Είναι χαρακτηριστικό το παράδειγμα της ομάδας με τίτλο «Να ανακληθεί η αποβολή της 14χρονης μαθήτριας του Γυμν. Χρυσοπηγής Χανίων» που μέσα σε 24 ώρες συγκέντρωσε πάνω από 8.000 μέλη τα οποία το Σάββατο ξεπέρασαν τα 12.500. Στην περιγραφή της ομάδας, οι δημιουργοί της αναφέρουν: "ΟΧΙ ΣΤΗ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΕΤΟΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΕΝΑ 14ΧΡΟΝΟ ΠΑΙΔΙ !".

Οι χρήστες όμως δεν αρκούνται στην απλή συμμετοχή στην ομάδα του FaceBook αλλά κατακλύζουν το διαδίκτυο με χιλιάδες μηνύματα και σχόλια.

"Η συγκεκριμένη τιμωρία δεν θα έπρεπε να επιβληθεί και δεν θα είχε επιβληθεί, αν οι εκπαιδευτικοί, είχαν επιμορφωθεί επί της ουσίας στη χρήση των νέων τεχνολογιών, στην καθημερινότητά τους. Θα γνώριζαν τι σημαίνει facebook και δεν θα υπήρχε πανικός, με το παραμικρό" γράφει ένας από τα μέλη αυτής της ομάδας και παρακάτω άλλος θέτει το θέμα της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών: Ένα είναι το σίγουρο...ότι δεν είναι τυχαίο πού 100 παιδιά που φοιτούν είχαν γίνει μέλη στο group, άντε να αρχίσουμε να αξιολογούμε τον κάθε δημόσιο λειτουργό και όταν χρειάζεται να παίρνει πόδι και να πηγαίνει στο σπιτάκι του. Εξάλλου σε γενικές γραμμές οι εκπαιδευτικοί για κάτι τέτοιους λόγους δεν επιθυμούν την ύπαρξη ειδικών ψυχικής υγείας στα σχολεία..γιατί φοβούνται ότι θα χάσουν την εξουσία απέναντι στα παιδιά".

Δεν είναι όμως λίγοι και εκείνοι που δέχονται πως η πράξη της 14χρονης θα έπρεπε να έχει συνέπειες, όχι όμως αυτές που τελικά της επιβλήθηκαν: "Εννοείται ότι το internet δεν μπορεί να αποτελεί άβατο για τη νομιμότητα. Η διαπόμπευση εξακολουθεί να είναι παράνομη και ανήθικη πράξη. Κατά τα άλλα η αποβολή από το σχολείο είναι η έσχατη τιμωρία για ένα μαθητή. Πρέπει να καταργηθεί. Προφανώς και μπορείς να συνετίσεις ένα παιδί 14 χρονών με πολύ πιο ήπια μέσα". Ενώ άλλοι είναι πιο αυστηροί: "Να μην ανακληθεί η αποβολή της μαθήτριας ! Και όλοι εσείς που γράφετε την άποψή σας μάλλον δεν έχετε αντιληφθεί τις προεκτάσεις που έχουν οι νέες τεχνολογίες, ειδικά όταν βρίσκονται στα χέρια ανηλίκων .Για ξανασκεφτείτε το θέμα και μην παρασύρεστε από την απέχθεια που έχετε οι περισσότεροι για τους εκπαιδευτικούς ή το σύστημα".

Εκατοντάδες είναι επίσης τα μηνύματα μέσω Twitter αλλά και τα δημοσιεύματα σε blogs.


http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=131730

Re: Διαδικτυακό «τσουνάμι» για τη 14χρονη μαθήτρια

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Φεβ 2010, 18:34
από AI8HR
Το θέμα της ομάδας που έφτιαξε το κοριτσάκι ποιο ήταν; :conf:

Re: Διαδικτυακό «τσουνάμι» για τη 14χρονη μαθήτρια

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Φεβ 2010, 18:36
από Divine Sinner
"μισω την διευθηντρια του γυμνασιου χρυσοπηγης χανιων"

Re: Διαδικτυακό «τσουνάμι» για τη 14χρονη μαθήτρια

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Φεβ 2010, 18:53
από AI8HR
Πραγματικά δεν ξέρω τι να πω, για αυτό και δεν λέω τίποτα.

Re: Διαδικτυακό «τσουνάμι» για τη 14χρονη μαθήτρια

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Φεβ 2010, 18:55
από Divine Sinner
Εγω πιστευω οτι καλως εφαγε αποβολη.

Re: Διαδικτυακό «τσουνάμι» για τη 14χρονη μαθήτρια

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Φεβ 2010, 19:16
από KELAINO
Κακίστως.
Η διευθύντρια θα μπορούσε να το δει σαν ευκαιρία ενδοσκόπησης και αυτοκριτικής, όπως και το υπόλοιπο διδακτικό προσωπικό.
Αντί γι' αυτό προτίμησαν να κάνουν επίδειξη δύναμης και εξουσίας. Ξεχνώντας πως αυτοί είναι οι ενήλικες της υπόθεσης και πως διαμορφώνουν συνειδήσεις. Χάλι.
Σίγουρα υπάρχουν καλύτεροι τρόποι να συνενοηθούνε μεταξύ τους.

Όλοι είμασταν 14 κάποτε, αν και μερικοί μοιάζουν να έχουν γεννηθεί κατευθείαν συνταξιούχοι.

Re: Διαδικτυακό «τσουνάμι» για τη 14χρονη μαθήτρια

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Φεβ 2010, 19:22
από AI8HR
Έιναι που η μαθήτρια ήθελε να το παίξει επαναστατριά χωρίς να ξέρει τις συνέπειες,και που η διευθύντρια δεν χειριστικε σωστα το θέμα,αλλά προσέξε οτί με αυτήν την δημοσιότητα καπού αλλού αποσκοπεί.

Re: Διαδικτυακό «τσουνάμι» για τη 14χρονη μαθήτρια

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Φεβ 2010, 20:14
από KELAINO
Η μαθήτρια οφείλει να "το παίξει" επαναστάτρια στην πορεία της προς τον αυτοπροσδιορισμό. Οι ενήλικες του περιβάλλοντός της οφείλουν να της δείξουν που είναι τα όρια, να στήσουν έναν τοίχο που θα περιορίζει και θα στηρίζει, όχι να τη δώσουν μια και να την εκτροχιάσουν τελείως.

Που αποσκοπεί;

Re: Διαδικτυακό «τσουνάμι» για τη 14χρονη μαθήτρια

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Φεβ 2010, 20:59
από totispap
Αν ημουν 14 τωρα,ετσι οπως ειναι τα σχολεια...σελιδα στο νετ?..μονο..η μαθητρια φταιει λετε,ενω τα σχολεια σημερα και οι καθηγητες εμπνεουν..εμεις φτιαχνουμε τα παιδια,η κελαινω εχει δικαιο,βοηθεια θελουν τα παιδια,κατευθηνση οχι ευκολες μαγκιες

Re: Διαδικτυακό «τσουνάμι» για τη 14χρονη μαθήτρια

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Φεβ 2010, 21:03
από Divine Sinner
To θεμα ειναι οτι ο καθηγητής είναι ανθρωπος.
δεν μπορει το καθε 14 χρονο να κανει μια σελίδα στο ιντερνετ που τους λογαριασμους τους πλήρωσε ο μπαμπας. της πηρε υπολογιστή ο μπαμπας ο οποιος δουλευει σαν το σκυλι, και να λεει "μισω την ταδε διευθηντρια".
Η νεολαια εχει χασει τα αυγα και τα πασχάλια.
Εχω δει πολλα 16 χρόνα σε νετ καφε να παιζουν counter strike να φωνάζουν και αν τους πεί κάτι ο υπαλληλος του νετ καφε να του κανουν και μαγκιές απο πάνω.
Δεν υπάρχει ουτε ο στοιχειώδης σεβασμός.

Re: Διαδικτυακό «τσουνάμι» για τη 14χρονη μαθήτρια

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Φεβ 2010, 21:10
από totispap
Δεν διαφωνω σε τιποτα απο αυτα ρε Φωτη,αλλα ξερω οτι δεν γεννιουνται ετσι τα παιδια,εμεις φταιμε κατα 99 τις εκατο.

Re: Διαδικτυακό «τσουνάμι» για τη 14χρονη μαθήτρια

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Φεβ 2010, 21:18
από strella
Χμ...νομίζω ότι δεν θα ήτανε εντελώς εντάξει η διευθύντρια για να σκέφτηκε η μαθήτρια να δημιουργήσει ένα τέτοιο γκρουπ!Άλλωστε έχω ακούσει ότι ο Σεβασμός κερδίζεται (αν και δεν είμαι σίγουρη για αυτό!τεσπα) Δεν υποστηρίζω ότι η πράξη της μαθητριας ήτανε σωστή ή ώριμη..αλλά ήταν απλά μία πράξη μίας 14χρονης,αντιδραστική,παιδιάστικη.
Όμως η αποβολή σε τι αποσκοπεί? Είναι έναι σωφρονιστική μέθοδος για να κατανοήσει η μαθήτρια κάποια πράγματα? Νομίζω μετά την Αποβολή..μπορεί να μην κάνει άλλη ομάδα στο facebook αλλά σίγουρα θα αισθάνεται απέχθεια για το σύστημα,για το σχολείο...αν ήταν στο χέρι της δλδ..το επόμενο γκρουπ θα είχε ονομασία '' Να πάτε να Γα%@$#@θείτε!''
Δεν ξέρω δλδ,έτσι υποθέτω πως θα είναι τα πράγματα...και δεν μου φαίνονται και πολύ καλά...
Ωστόσο,αν και απέρριψα την μέθοδο της αποβολής δεν έχω να αντιπροτείνω κάτι άλλο,εκτός από το να συγκροτούνται τα σχολεία από καθηγητές οι οποίοι θα είναι όσο το δυνατόν πιο ισορροπημένα άτομα και ανοιχτόμυαλα.
Ουφ τι να πω...μία 16χρονη είμαι και γω και μου βγαίνει να υπερασπιστώ την μαθήτρια
όχι για τίποτα άλλο αλλά γιατί πιστεύω ότι δεν είχε τις κατάλληλες ευκαιρίες για να μάθει να σκεφτεται πιο ψύχραιμα,να εμβαθύνει,να είναι λίγο περισσότερο ώριμη.

Re: Διαδικτυακό «τσουνάμι» για τη 14χρονη μαθήτρια

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Φεβ 2010, 21:24
από strella
Divine Sinner έγραψε:To θεμα ειναι οτι ο καθηγητής είναι ανθρωπος.
δεν μπορει το καθε 14 χρονο να κανει μια σελίδα στο ιντερνετ που τους λογαριασμους τους πλήρωσε ο μπαμπας. της πηρε υπολογιστή ο μπαμπας ο οποιος δουλευει σαν το σκυλι, και να λεει "μισω την ταδε διευθηντρια".
Πολύ σωστά,συμφωνώ και κατακρίνω την πράξη της μαθήτριας.Αλλά δεν θα πρέπει να αναρωτηθούμε..γιατί να το κάνει αυτό? Γιατί να αισθάνεται ότι μισεί την διευθύντρια? Γιατί τόσο Μίσος? Μήπως γιατί υπάρχει μίσος στην οικογένειά της?στην ζωή της?μήπως γιατί υπάρχει τόσο Μίσος γενικά στον κόσμο μας,στις σχέσεις των ανθρώπων?Ε εντάξει τι να πω,ίσως υπάρχουν και άτομα που γεννιούνται βλαμμένα,δεν ξέρω..αλλά έτσι από μακριά όπως βλέπουμε την κατάσταση,θα έπρεπε να είμαστε επιφυλαχτικοί.Μόνο αυτό.

Re: Διαδικτυακό «τσουνάμι» για τη 14χρονη μαθήτρια

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Φεβ 2010, 21:30
από Divine Sinner
Ενας καθηγητης δεν μπορει να ειναι αρεστος σε ολους. και τα παιδια εχουν την ταση να μεγεθυνουν αυτα που νιώθουν.
μπορει την οργη που εννιωσε (ανθρωπινο συναισθημα) να την μεγεθυνε μεσα της σε μισος (γιατι δεν εχει διαμορφώσει ακόμα χαρακτήρα).
Στα 14 εισαι η ζεστη η κρυο. μεση οδος δεν υπαρχει.
απο εκει και περα καθε διευθηντης σε καθε σχολειο. παλευει με ισοροπιες.
δεν μπορει να ειναι αρεστος σε ολους και καποια παιδιά μοιραία θα νιωσουν (προσκαιρα) οτι την μισουν.
κι εγω ετσι εννιωθα για τον διευθηντή μου οταν ημουν 14.
τωρα μονο ευχαριστω μπορω να του πω. γιατι στάθηκε στο σχολείο και στους μαθητές σαν ήρωας.

Re: Διαδικτυακό «τσουνάμι» για τη 14χρονη μαθήτρια

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Φεβ 2010, 21:34
από AI8HR
KELAINO έγραψε:Η μαθήτρια οφείλει να "το παίξει" επαναστάτρια στην πορεία της προς τον αυτοπροσδιορισμό. Οι ενήλικες του περιβάλλοντός της οφείλουν να της δείξουν που είναι τα όρια, να στήσουν έναν τοίχο που θα περιορίζει και θα στηρίζει, όχι να τη δώσουν μια και να την εκτροχιάσουν τελείως.

Που αποσκοπεί;
Aποσκοπεί στην αποδιωργάνωση του εκπαιδευτίκου ιστού να βάλουν καθηγητές να μαλώνουν μεταξυ τους, καθηγήτες και μαθήτες, παιδιά με γονείς, γονείς με καθηγητές, μαθητές με μαθητές και να υπάρξει μια διχόνοια.

Re: Διαδικτυακό «τσουνάμι» για τη 14χρονη μαθήτρια

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Φεβ 2010, 21:42
από strella
αχά έχεις δίκιο!όλα τα συναισθήματα μεγεθύνονται στα 14 χρόνια σου!δεν το σκέφτηκα αυτό!
Τελικά όμως υποστηρίζεις την Αποβολή? Έτσι όπως το παρουσίασες μου ακούστηκε σαν όλο αυτό να μην είναι ένα σπουδαίο θέμα:το κορίτσι θα μεγαλώσει και θα δει κάποια πράγματα έτσι και αλλιώς διαφορετικά..αυτό όμως θα γίνει με ή χωρίς αποβολή? ή δεν έχει σημασία?

Re: Διαδικτυακό «τσουνάμι» για τη 14χρονη μαθήτρια

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Φεβ 2010, 21:44
από Divine Sinner
Πιστευω οτι και η τιμωρια πρεπει να υφίστατε.
Αλλα ξερεις ποια θα ηταν η μεγαλυτερη τιμωρια και μαθημα;
η αναποδη τιμωρια.
να εδινε μια βεργα στο παιδι και να λεγε. αφου με μισεις χτυπα με.

Re: Διαδικτυακό «τσουνάμι» για τη 14χρονη μαθήτρια

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Φεβ 2010, 21:54
από strella
Divine Sinner έγραψε:Πιστευω οτι και η τιμωρια πρεπει να υφίστατε.
Αλλα ξερεις ποια θα ηταν η μεγαλυτερη τιμωρια και μαθημα;
η αναποδη τιμωρια.
να εδινε μια βεργα στο παιδι και να λεγε. αφου με μισεις χτυπα με.

ουάου αυτό με εντυπωσίασε,δεν το έχω ξανακούσει.
Απλά μπορώ να φανταστώ και ένα παιδί που πραγματικά θα έδερνε την διευθύντρια..τότε η τιμωρία θα ήταν αποτυχημένη?Ίσως στην περίπτωση της μαθήτριας να έπιανε..

Re: Διαδικτυακό «τσουνάμι» για τη 14χρονη μαθήτρια

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Φεβ 2010, 22:00
από KELAINO
Μα δε γίνεται να διδάξουμε στα παιδιά ότι η βία είναι εφικτός τρόπος αντιμετώπισης και λύσης προβλημάτων! Τί έγινε ο διάλογος; "Έλα ρε κοπέλα μου, κάτσε κάτω και πες ακριβώς γιατί με μισείς και πως μπορούμε να το λύσουμε;"

Re: Διαδικτυακό «τσουνάμι» για τη 14χρονη μαθήτρια

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Φεβ 2010, 22:01
από Divine Sinner
o καθηγητης πρεπει να κανει και τον ψυχολογο καμια φορα.
κρινει αναλογα με τον χαρακτηρα του μαθητη.
οκ αν ο αλλος ειναι ψυχακιας και θα την τουλουμιαζε, δεν θα του εβαζε τετοια τιμωρια.
παντως υπαρχει αυτη η μεθοδος.

Re: Διαδικτυακό «τσουνάμι» για τη 14χρονη μαθήτρια

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Φεβ 2010, 22:05
από Divine Sinner
Στο θεμα της βιας ομως κελαϊδω δεν ειναι μονο θεμα του σχολειου.
Τα παιδια βλέπουν συνεχώς σκηνές στην τηλεόραση το ιντερνετ και τα ηλεκτρονικα παιχνίδια που οχι μονο βιαια γίνονται αλλα εχουν απαξιώσει και την ζωή την ίδια.
ολοκληρες βιομηχανίες πλουτίζουν στις πλάτες τους και τα εχουν καταντήσει αλλα σαν ζόμπι, μαστουρωμένα χωρίς καμια βιωσιμότητα, αλλα βιαια, και αλλα θυματα των βιαιων παιδιων με ψυχολογικά τραύματα.

Re: Διαδικτυακό «τσουνάμι» για τη 14χρονη μαθήτρια

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Φεβ 2010, 22:16
από strella
Παντως Αυτή τη στιγμή σκέφτομαι ότι το κάθε παιδί χρειάζεται ξεχωριστή αντιμετώπιση,γιατί δεν είμαστε Μαζα,δεν πρέπει να αντιμετωπιζόμαστε σαν μάζα. Αν υπηρχε μία πιο προσωπική σχέση ανάμεσα στα παιδιά και τους καθηγητές η διευθυντρια θα ήξερε ότι μπορεί σε κάποιο παιδί να χρειάζεται και να είναι εφικτό να του προτείνει τον διάλογο,σε άλλο ίσως ότι χρειάζεται κάτι άλλο-δεν εννοώ απαραίτητα κάτι πιο βίαιο ή κάτι σαν αποβολή- ίσως εννοώ κάτι που θα το έκανε Εμμεσα να σκεφτεί κάπως αλλιώς ίσως και να επιζητήσει το διάλογο το ίδιο.
Αλλά από την άλλη πλευρά και οι καθηγητές δεν ξέρουν να κάνουν Ολοι τους γόνιμο διάλογο.Το έχω βιώσει και προσωπικά να μην μπορώ να συζητήσω και ενώ είμαι πολύ καλοπροαίρετη!
ουφ δεν ξέρω
αδιέξοδο τελικά

Re: Διαδικτυακό «τσουνάμι» για τη 14χρονη μαθήτρια

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Φεβ 2010, 22:30
από KELAINO
Στρέλλα, θα έπρεπε να είναι γενικά αποδεκτό πως οι καθηγητές είναι και παιδαγωγοί. Δε γίνεται να ρίχνουμε στα παιδιά την ευθύνη να διαπαιδαγωγή σουν τον εαυτό τους, αλλά πολλές φορές αυτό ακριβώς συμβαίνει.
Δε λέμε ότι είναι εύκολο να έχεις να κάνεις με παιδιά (εγώ ένα έχω και ευχαριστώ καθημερινά τους θεούς που δεν είμαι δασκάλα) και χρειάζονται άπειρα αποθέματα κατ' αρχάς υπομονής, άπειρα όμως, αλλά όταν σε μια σύγκρουση είσαι ο ενήλικας φέρεσαι και ανάλογα! Αυτό! Χωρίς ναι μεν αλλά. Αλλοιώς είσαι σε λάθος λειτούργημα.

Ρε συ Ντιβάιν, άσχετα με το τι δείχνει η τηλεόραση και η κοινωνία, η διευθύντρια του σχολείου δε γίνεται να διδάσκει στα παιδάκια πως είναι ΟΚ να δέρνουμε όποιον μισούμε.
Μα καλά, είναι δυνατόν να το συζητάμε τώρα αυτό;

Re: Διαδικτυακό «τσουνάμι» για τη 14χρονη μαθήτρια

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Φεβ 2010, 22:45
από Divine Sinner
Αυτο που προτεινω εγω. ακριβως το αντιθετο θα διδάσκε.

Re: Διαδικτυακό «τσουνάμι» για τη 14χρονη μαθήτρια

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Φεβ 2010, 22:54
από seliniasmenos
Καλά ρε, είμαστε σοβαροί;
Δηλαδή αν αύριο έρθει ένα 14χρονο και σας πει οτι είστε καραγκιόζηδες, θα το πάρετε στα σοβαρά;

Και τέλοσπάντων, δίκιο του δίνω έτσι όπως έχει γινει το εκπαιδευτικό σύστημα. Σου έρχεται ο κάθε @@ρας να σου το παίξει εξουσία και όχι σαν φίλος-οδηγός, μπαίνει μέσα και ξύνει τα @@ του γιατί ευτυχώς υπάρχουν τα φροντιστήρια, και το παιδί είναι παγιδευμένο ανάμεσα σε ένα σωρό άχρηστα πράγματα, απο το σχολείο στο φροντιστήριο, απο το φροντιστήριο στην πρώτη ξένη γλώσσα και απο εκεί στην δεύτερη ξένη γλώσσα.

Και μην μου πείτε οτι οι καθηγητές στην πλειοψηφεία τους δεν είναι κοπρόσκυλα! Εκτός φυσικά απο πολύ σπάνιες εξαιρέσεις, μια καθηγήτρια-φιλόλογο που να αξίζει πραγματικά γνώρισα στην μαθητική μου ζωή, που μπορεί στην αρχή να της πηγαίναμε όλοι κόντρα, αλλά κατάφερε με τον τρόπο της να την αγαπήσουμε τρελά και ΚΥΡΙΩΣ να ανοίξει τους ορίζοντες της κριτικής μας σκέψης.