Έφαγαν 16χρονη!!!!

Περί ανέμων και υδατων
προσώπων και πραγμάτων
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Mantam Froufrou
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 4599
Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 10:05
Φύλο: Γυναίκα

Έφαγαν 16χρονη!!!!

Δημοσίευση από Mantam Froufrou »

Ένας ανθοπώλης και ένας κρεοπώλης συνελήφθησαν στην Αγία Πετρούπολη για τη δολοφονία νεαρής κοπέλας, την οποία έπνιξαν στην μπανιέρα διαμερίσματος και κατόπιν την καταβρόχθισαν εν μέρει.

"Τη νύκτα της 19ης προς 20η Ιανουαρίου, οι Γιούρι Μόινοφ και Μαξίμ Γκαλαβάτσκιχ, έπνιξαν την κοπέλα στην μπανιέρα του διαμερίσματος του ενός. Κατόπιν τεμάχισαν το πτώμα του θύματος σε πολλά κομμάτια, έφαγαν κάποια απ’ αυτά και πέταξαν τα υπόλοιπα στα σκουπίδια" ανακοίνωσε η επιτροπή ερευνών της γενικής εισαγγελίας.

Το θύμα, μία κοπέλα ηλικίας 16 ετών, είχε δηλωθεί ως αγνοούμενη από τις 19 Ιανουαρίου.
http://www.skai.gr/master_story.php?id=109578

:banghead:
Την ψυχοθεραπεία μου την κάνω εδώ: http://www.alchemyofnature.blogspot.gr/
Άβαταρ μέλους
Apomakros
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 3164
Εγγραφή: Τετ 29 Αύγ 2007, 19:26
Φύλο: Άνδρας

Re: Έφαγαν 16χρονη!!!!

Δημοσίευση από Apomakros »

Αυτό δεν δύναμαι να το σχολιάσω.

(θυμίζει millenium, εκείνη την παλιά τηλεοπτική σειρά με τα ειδεχθή εγκλήματα στην αμερική)
Άβαταρ μέλους
Divine Sinner

Re: Έφαγαν 16χρονη!!!!

Δημοσίευση από Divine Sinner »

Εικόνα

συμπερασμα. μην τρωτε 16 χρονες. θα βαρυστομαχιασετε.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικα-Ελεύθερο βήμα”