Εγνατία Οδός (Κήποι-Θεσσαλονίκη)

Περί ανέμων και υδατων
προσώπων και πραγμάτων
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Apomakros
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 3164
Εγγραφή: Τετ 29 Αύγ 2007, 19:26
Φύλο: Άνδρας

Εγνατία Οδός (Κήποι-Θεσσαλονίκη)

Δημοσίευση από Apomakros »

Επιτέλους ολοκληρώθηκαν και παραδόθηκαν στην κυκλοφορία τα τμήματα της Εγνατίας Οδού (Κήποι – Θεσσαλονίκη) που περιμέναμε τόσο καιρό, δηλαδή τα τμήματα από την Ξάνθη ως την Καβάλα και από την Καβάλα ως τον Στρυμόνα.


Η παράκαμψη της Ξάνθης και ο δύσκολος παραλιακός της Καβάλας ως τον Στρυμόνα είναι πια παρελθόν.

Έτσι η διαδρομή Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη διαρκεί πλέον λιγότερο από δυο ώρες!

(αν βέβαια δεν οδηγείς με το ένα χέρι βγάζοντας φωτογραφίες με το άλλο)




Το περασμένο Σαββατοκύριακο έκανα τη διαδρομή σε 1.50'. Η ίδια διαδρομή με το λεωφορείο από παιδί που θυμάμαι ήταν περίπου πεντέμισι ώρες!



Χάρη στη Εγνατία Οδό, η Θεσσαλονίκη δεν αποτελεί τη δεύτερη πατρίδα μου αλλά είναι πλέον γειτονιά μου!

(όχι βέβαια ότι δεν ήταν αλλά λέμε τώρα)



Παραθέτω πρόσφατες φωτογραφίες.
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα


(σόρρυ για τα άπλυτα τζάμια και το χέρι μου στο τιμόνι

αλλά δεν γινόταν να οδηγώ με τα πόδια γιατί είχε κίνηση)
Άβαταρ μέλους
Mantam Froufrou
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 4599
Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 10:05
Φύλο: Γυναίκα

Re: Εγνατία Οδός (Κήποι-Θεσσαλονίκη)

Δημοσίευση από Mantam Froufrou »

(σόρρυ για τα άπλυτα τζάμια και το χέρι μου στο τιμόνι

αλλά δεν γινόταν να οδηγώ με τα πόδια γιατί είχε κίνηση)
(Ναι, αλλά εμένα με αποπροσανατολίζει!)

πάντως χαίρομαι για τον νέο δρόμο, γιατί ο αδελφούλης μου έκανε οκτακόσιες ώρες κάθε καλοκαίρι να πάει Αλεξανδρούπολη :)
Την ψυχοθεραπεία μου την κάνω εδώ: http://www.alchemyofnature.blogspot.gr/
Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: Εγνατία Οδός (Κήποι-Θεσσαλονίκη)

Δημοσίευση από ArELa »

Xαχα μωρή αφηρημένη, όντως αποπροσανατολίστηκες αφού σου διέφυγε η ξεκαρδιστική εικόνα του Απόμακρου να οδηγεί με τα πόδια (στο τιμόνι ντε) :skaw: Αυτό να'βλεπα και θα'ταν όλα τα λεφτά! :lol: :P

Ωραία μας σεργιάνισες απόμακρε (κάνε αίτηση αλλαγής νικ λέμε), έκανα μια νοερή τσάρκα στο βορρά, όχι ότι δε θα προτιμούσα να'μουν μέσα στο αμάξι, να στο ντουμάνιαζα (και χέστηκα αν απαγορεύεις το τσιγάρο), με μια φραπεδιά στο χέρι και να σου κάνω το κεφάλι καζάνι στο μπλαμπλά μέχρι να δω τη Νύμφη του Θερμαϊκού οπότε και θα το βούλωνα. :lol:

Η Εγνατία ξέρεις εκτείνεται (υποτίθεται λέμε τώρα :Ρ) και μέχρι την Αθήνα. Γκάζωσέ το ωρέ λίγο παραπάνω. Θα κάνουμε έρανο για τη βενζίνη αν χρειαστεί :loco: :loco:

Ευχαριστούμε για την πρωινή βόλτα πάντως :urock:
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Άβαταρ μέλους
Apomakros
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 3164
Εγγραφή: Τετ 29 Αύγ 2007, 19:26
Φύλο: Άνδρας

Re: Εγνατία Οδός (Κήποι-Θεσσαλονίκη)

Δημοσίευση από Apomakros »

Αρέλα έγραψε:...αφού σου διέφυγε η ξεκαρδιστική εικόνα του Απόμακρου να οδηγεί με τα πόδια (στο τιμόνι ντε)
Με το ένα πόδι στο πεντάλ και το άλλο στο τιμόνι. Νομίζεις πως δεν μπορώ; χεχε ...

(στο επόμενο σετ που θα στείλω, θα ξεκαρδιστείτε)


Αθήνα - Θεσσαλονίκη, όμως, είναι ακόμη 4.30 ώρες δρόμος και δεν ακούω να γίνεται τίποτε με τα Τέμπη.

Η πλάκα πάντως είναι με το τρένο τα παλιά τα χρόνια. Τότε υπήρχε ο Γκάτζος (οι παλιότεροι ίσως θυμούνται) έφτανες σε δυο μέρες μέσα στη μουτζούρα και μύριζες μια βδομάδα κάρβουνο. Ποιο τσιγάρο μου λες ύστερα...



(να'χαμε δρόμους και διαδρομές, τι καλά που θα'τανε)
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικα-Ελεύθερο βήμα”