Η λογοκρισία στο διαδίκτυο και στα μέσα ενημέρωσης.

Περί ανέμων και υδατων
προσώπων και πραγμάτων
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Γκροτέσκος
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 744
Εγγραφή: Πέμ 09 Οκτ 2008, 18:12
Φύλο: Άνδρας

Η λογοκρισία στο διαδίκτυο και στα μέσα ενημέρωσης.

Δημοσίευση από Γκροτέσκος »



Με αφορμή την στήλη του Χατζηστεφάνου η οποία λογοκρίθηκε (έχει αναρτηθεί σε topic) http://ideografhmata.gr/forum/viewtopic.php?f=23&t=6732

Δημιούργησα ένα βίντεο σχετικά με την Λογοκρισία στο διαδίκτυο και στα μέσα ενημέρωσης.

Η λογοκριτική δράση λαμβάνει χώρα σε πολλά μέρη του κόσμου, και μάλιστα με την έγκριση των ίδιων των πολιτών! :shock: Ήδη η πρώτη χώρα σε λογοκρισία είναι η Κίνα, όπου το 85% των Κινέζων είναι υπέρ της λογοκρισίας στο διαδίκτυο. Η "προβατοποίηση" (χαλιναγώγηση) στους ανθρώπους εξαπλώνεται ολοένα και περισσότερο. Μπορούμε να πάμε "κόντρα" σε αυτό μόνο συνεχίζοντας να λέμε ελεύθερα την άποψη μας, όποια και αν είναι αυτή.

Δυστυχώς πολύ λίγα άτομα ασχολήθηκαν με το θέμα -στο youtube. Ενώ δώθηκε ένα έναυσμα για μια ωραία εποικοδομητική συζήτηση, αντίθετα το αγνόησαν. Ελπίζω να βρει πρόσφορο έδαφος για συζήτηση το παρόν θέμα.
Άβαταρ μέλους
Lionheart
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 2878
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:48
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Μόναχο

Re: Η λογοκρισία στο διαδίκτυο και στα μέσα ενημέρωσης.

Δημοσίευση από Lionheart »

H λογοκρισία στο διαδίκτυο και στα ΜΜΕ ε;
Ναι αλλά εκεί είναι αναμενόμενη ή έστω σεβαστή. Η κάθε σελίδα στο ίντερνετ υπάγεται σε νόμους και τα ΜΜΕ είναι λογικό να έχουν κάποια χμ... κάποια εύνοια από κάποιους οι οποίοι δε θέλουν να μαθευτούν κάποια θέματα, οπότε για να διατηρήσουν την όποια εύνοια, αυτολογοκρίνονται τις περισσότερες φορές.
Τώρα, το πρόβλημα, αν και είναι αρκετά σοβαρό, δε μπορεί κάποιος να πει ότι είναι και "θανατηφόρο". Αντίθετα, η λογοκρισία που μας επιβάλουν στην καθημερινή μας ζωή..;
Και όχι οι πολιτικοί ή άτομα σε θέσεις εξουσίας, αλλά οι ίδιοι οι συνάνθρωποί μας.
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.
Άβαταρ μέλους
Apomakros
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 3164
Εγγραφή: Τετ 29 Αύγ 2007, 19:26
Φύλο: Άνδρας

Re: Η λογοκρισία στο διαδίκτυο και στα μέσα ενημέρωσης.

Δημοσίευση από Apomakros »

Tsakalov έγραψε:Δημιούργησα ένα βίντεο σχετικά με την Λογοκρισία στο διαδίκτυο και στα μέσα ενημέρωσης.
Κι εμείς σ' ευχαριστούμε για την κατάθεσή σου, η οποία δεν νομίζω ότι λογοκρίθηκε...

Θα μπορούσαμε ίσως να ξεκινήσουμε μια κουβέντα περί λογοκρισίας στο διαδίκτυο και τα μμε, αν συμφωνούσαμε πρώτα στο τι είναι λογοκρισία και πώς την αντιλαμβάνεται ο καθένας.


(Τι έστι λοιπόν λογοκρισία;)
Άβαταρ μέλους
Γκροτέσκος
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 744
Εγγραφή: Πέμ 09 Οκτ 2008, 18:12
Φύλο: Άνδρας

Re: Η λογοκρισία στο διαδίκτυο και στα μέσα ενημέρωσης.

Δημοσίευση από Γκροτέσκος »

Φυσικά. Η λογοκρισία δεν είναι πάντα "άσχημη" αλλά και ωφέλιμη. Αλλά σε τι θα αποσκοπεί στο να σχολιάζουμε τα θετικά; Πρέπει να σχολιάζουμε τα αρνητικά για να τα διορθώσουμε ώστε να τα κάνουμε καλύτερα.

Όσο για την λογοκρισία, είναι δικαιολογημένη όταν αυτά που δημοσιεύονται είναι προσωπικά δεδομένα κάποιου -οποιουδήποτε, όταν προσβάλλουν θεσμούς που προστατεύονται από τον νόμο, όταν αναφέρονται σε μικρά παιδιά, etc etc...

Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν αντιτείθεται κανείς στο να υφίσταται λογοκρισία.

Η δική μου "κατάθεση" δεν είχε λόγο να λογοκριθεί πιστεύω. Ιδιαίτερα από την Κοινότητα του YouTube -λόγο του ότι δεν υπήρχε κάποιο προσβλητικό περιεχόμενο, ώστε να γίνει flag στο video. Όπως και δυστυχώς δεν συζητήθηκε αρκετά...
Άβαταρ μέλους
Apomakros
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 3164
Εγγραφή: Τετ 29 Αύγ 2007, 19:26
Φύλο: Άνδρας

Re: Η λογοκρισία στο διαδίκτυο και στα μέσα ενημέρωσης.

Δημοσίευση από Apomakros »

Λογοκρισία
Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια

Λογοκρισία ονομάζουμε τον έλεγχο του λόγου και άλλων μορφών ανθρώπινης έκφρασης. Σε πολλές περιπτώσεις (όχι πάντα) η λογοκρισία ασκείται από κυβερνητικά όργανα. Η λογοκρισία πηγάζει συνήθως από τη θέληση των κυβερνόντων (και όχι μόνο) να ασκούν έλεγχο στην κοινωνία.

Η λογοκρισία υπάρχει σε διάφορες μορφές από τότε που οι άνθρωποι άρχισαν να επικοινωνούν μεταξύ τους. Παρ' όλο που είναι κοινώς αποδεκτό ότι ο κάθε άνθρωπος έχει το αναφαίρετο δικαίωμα να παράγει και να λαμβάνει πληροφορίες χωρίς κανέναν περιορισμό, σε καμία χώρα του κόσμου δεν υπάρχει απόλυτη ελευθερία έκφρασης (είτε γραπτού είτε προφορικού λόγου).

Αντίθετα, κάθε χώρα έχει τους δικούς της νόμους ενάντια στον λίβελλο, την αισχρολογία, τη βλασφημία, την ανταρσία ενάντια στο κράτος, κλπ. Όλοι οι προαναφερθέντες νόμοι θέτουν περιορισμούς στην ελευθερία του λόγου, της έκφρασης και της ελεύθερης επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων. Oι μέθοδοι εφαρμογής της λογοκρισίας αλλάζουν ανάλογα με τις ιδέες, τις συνήθειες και την ηθική που επικρατεί σε κάθε χώρα και σε κάθε εποχή.

Αν και η λογοκρισία συμβαίνει σε όλα τα καθεστώτα, γίνεται μεγαλύτερη χρήση της σε ολοκληρωτικά καθεστώτα, όπως η δικτατορία.


(Σε καλύπτει ο ορισμός;
αν και δεν περιλαμβάνει την αυτο - λογοκρισία)
Άβαταρ μέλους
Lionheart
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 2878
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:48
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Μόναχο

Re: Η λογοκρισία στο διαδίκτυο και στα μέσα ενημέρωσης.

Δημοσίευση από Lionheart »

tsakalov έγραψε:Φυσικά. Η λογοκρισία δεν είναι πάντα "άσχημη" αλλά και ωφέλιμη. Αλλά σε τι θα αποσκοπεί στο να σχολιάζουμε τα θετικά; Πρέπει να σχολιάζουμε τα αρνητικά για να τα διορθώσουμε ώστε να τα κάνουμε καλύτερα.

Όσο για την λογοκρισία, είναι δικαιολογημένη όταν αυτά που δημοσιεύονται είναι προσωπικά δεδομένα κάποιου -οποιουδήποτε, όταν προσβάλλουν θεσμούς που προστατεύονται από τον νόμο, όταν αναφέρονται σε μικρά παιδιά, etc etc...

Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν αντιτείθεται κανείς στο να υφίσταται λογοκρισία.

Η δική μου "κατάθεση" δεν είχε λόγο να λογοκριθεί πιστεύω. Ιδιαίτερα από την Κοινότητα του YouTube -λόγο του ότι δεν υπήρχε κάποιο προσβλητικό περιεχόμενο, ώστε να γίνει flag στο video. Όπως και δυστυχώς δεν συζητήθηκε αρκετά...
Ωφέλιμη λογοκρισία. Χμ... Η λογοκρισία κανονικά δεν έπρεπε να υπάρχει.
Οι πρόστυχες λέξεις, δεν είναι πρόστυχες. Οι λέξεις είναι απλά λέξεις. Ούτε καλές, ούτε κακές.
Ο τρόπος που χρησιμοποιούνται είναι καλός ή κακός.
Έτσι αν εγώ αρχίσω να μιλάω με τις λέξεις που ο λαός επέλεξε για να περιγράψει κάποια πράγματα ή καταστάσεις, κανείς δεν έχει το δικαίωμα να μου κάνει λογοκρισία, γιατί πολύ απλά, είναι απλά λέξεις.
Τη λέξη γαμώτο, γαμώ, και λοιπά, που όλοι την έχουν για άσχημη, και μάλιστα προσβλητική, ειδικά όταν πρόκειται για χριστούς, παναγίες, θεούς κλπ, είναι μία απλή παρεξήγηση. Άγνοια.
Πρώτον, στο μυστήριο του γάμου των χριστιανών, αναφέρεται η συγκεκριμένη λέξη αρκετές φορές. Και μάλιστα (για να δούμε και την ειρωνία) οι γγριούλες στο γυναικονήτη, ψιθυρίζουν: Ο παλιοπαπάς, ήρθαμε και μας έβρισε...
Η λογοκρισία λοιπόν δεν έπρεπε να υπάρχει. Τώρα αν κάποιοι κλείνουν τα στόματα κάποιων, αυτό είναι καθαρός φασισμός. Η γνώση σε λίγους. Θυμίζω ότι η γνώση είναι δύναμη.
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.
Άβαταρ μέλους
Γκροτέσκος
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 744
Εγγραφή: Πέμ 09 Οκτ 2008, 18:12
Φύλο: Άνδρας

Re: Η λογοκρισία στο διαδίκτυο και στα μέσα ενημέρωσης.

Δημοσίευση από Γκροτέσκος »

Εγω Nathaniel συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.

Γι αυτό άλλωστε υποστίριξα και τον Χατζηστεφάνου στη στήλη του. Δεν μπορεί να ορίσει κανείς τι είναι κακό και τι δεν είναι. Απόλυτα. Γιατί όλα είναι θέμα φίλτρων αντήληψης. Εγώ μαζί σου.

Μίλησα όμως για την προστασία προσωπικων δεδομένων. Εκεί είναι ωφέλημη. Βέβαια δεν λέγεται λογοκρισία, απλά δεν βρίσκω την λέξη για να το χαρακτηρίσω κάπως.

εδώ είναι η παράθεση. γι αυτό είμαι σύμφωνος.
Όσο για την λογοκρισία, είναι δικαιολογημένη όταν αυτά που δημοσιεύονται είναι προσωπικά δεδομένα κάποιου -οποιουδήποτε, όταν προσβάλλουν θεσμούς που προστατεύονται από τον νόμο, όταν αναφέρονται σε μικρά παιδιά, etc etc...

Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν αντιτείθεται κανείς στο να υφίσταται λογοκρισία.
όλα τα άλλα είναι αφαίρεση της ελευθερίας της έκφρασης. Και δεν συμφώνω.


@Απόμακρος

ευχαριστώ για τις "εγκυκλοπαιδικές σου γνώσεις". Δεν χρειάζεται να πέρνουμε όμως αυτούσια κομμάτια και να τα παραθέτουμε. Γι αυτό έχουμε και τα λεξικά στο σπίτι. Ξέρω τι σημαίνει λογοκρισία.

Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να συζητάμε τις δικιές μας απόψεις, τις δικιές μας αντηλήψεις -και συγκεκριμένα για την λογοκρισία που μιλάμε τώρα.
Άβαταρ μέλους
Lionheart
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 2878
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:48
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Μόναχο

Re: Η λογοκρισία στο διαδίκτυο και στα μέσα ενημέρωσης.

Δημοσίευση από Lionheart »

Σωστά τα λες.
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.
Άβαταρ μέλους
Apomakros
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 3164
Εγγραφή: Τετ 29 Αύγ 2007, 19:26
Φύλο: Άνδρας

Re: Η λογοκρισία στο διαδίκτυο και στα μέσα ενημέρωσης.

Δημοσίευση από Apomakros »

Τsakalov έγραψε:ευχαριστώ για τις "εγκυκλοπαιδικές σου γνώσεις". Δεν χρειάζεται να πέρνουμε όμως αυτούσια κομμάτια και να τα παραθέτουμε. Γι αυτό έχουμε και τα λεξικά στο σπίτι. Ξέρω τι σημαίνει λογοκρισία.
Ο ορισμός της λογοκρισίας όπως τον παράθεσα, δεν είναι δικός μου. Το αναφέρω: Απο την Βικιπαιδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια. Δεν το είδες; Και αν το είδες τότε γιατί ευχαριστείς για τις "εγκυκλοπαιδικές μου γνώσεις"; Δεν το κατάλαβα αυτό...


(Και ούτε απάντησες αν συμφωνείς με τον ορισμό ή όχι. Αυτό ρώτησα και τίποτα άλλο)
Άβαταρ μέλους
Lionheart
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 2878
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:48
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Μόναχο

Re: Η λογοκρισία στο διαδίκτυο και στα μέσα ενημέρωσης.

Δημοσίευση από Lionheart »

Πράγματι εδώ κατάλαβες λάθος τσακάλωφ. Είχε πει ο Απόμακρος:
Απόμακρος έγραψε:Θα μπορούσαμε ίσως να ξεκινήσουμε μια κουβέντα περί λογοκρισίας στο διαδίκτυο και τα μμε, αν συμφωνούσαμε πρώτα στο τι είναι λογοκρισία και πώς την αντιλαμβάνεται ο καθένας.
Και για αυτό πέρασε το απόσπασμα από την βικιπαίδεια.
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.
Άβαταρ μέλους
Apomakros
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 3164
Εγγραφή: Τετ 29 Αύγ 2007, 19:26
Φύλο: Άνδρας

Re: Η λογοκρισία στο διαδίκτυο και στα μέσα ενημέρωσης.

Δημοσίευση από Apomakros »

Α γειά σου !!



(ρε συ, ελληνικά δεν γράφω;)

:D
Άβαταρ μέλους
Γκροτέσκος
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 744
Εγγραφή: Πέμ 09 Οκτ 2008, 18:12
Φύλο: Άνδρας

Re: Η λογοκρισία στο διαδίκτυο και στα μέσα ενημέρωσης.

Δημοσίευση από Γκροτέσκος »

Συμφωνω.

Και τις θέσεις μου περί λογοκρισίας της εξέθεσα.

Οπότε σου απάντησα σε όλα τα ερωτήματά σου.


(το είδα είναι από την βικιπαίδεια. δεν ειμαι γκαβος (ε με λίγη μυωπία, συγχωρέστε τα ματάκια μου καλε :cool: )
Άβαταρ μέλους
Apomakros
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 3164
Εγγραφή: Τετ 29 Αύγ 2007, 19:26
Φύλο: Άνδρας

Re: Η λογοκρισία στο διαδίκτυο και στα μέσα ενημέρωσης.

Δημοσίευση από Apomakros »

χαχαχαχα


(οκ γαμώ το κέρατό μου δηλαδή)

:lol:
Άβαταρ μέλους
Γκροτέσκος
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 744
Εγγραφή: Πέμ 09 Οκτ 2008, 18:12
Φύλο: Άνδρας

Re: Η λογοκρισία στο διαδίκτυο και στα μέσα ενημέρωσης.

Δημοσίευση από Γκροτέσκος »

Το χειρότερο of all είναι ότι γίνεται η λογοκρισία, ΑΛΛΑ δεν ειδοποιούνται οι κάτοχοι των λογοκριμένων κειμένων/εικόνων etc etc...

Αυτό καθηστά το Κράτος, την Εξουσία ή οποιαδήποτε άλλη μορφή Λογοκριτικής ομάδας, Φασίστες. Που είναι ένα άλλο θέμα που θα θίξω σύντομα.

Αν και εδώ μπορεί να συζητηθεί...

Γιατί και η αυθέρετη λογοκρισία είναι φασισμός.
Άβαταρ μέλους
_XRHSTOS_
Operator
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: Δευ 16 Απρ 2007, 01:14
Irc ψευδώνυμο: _XRHSTOS_
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Λάρισα

Re: Η λογοκρισία στο διαδίκτυο και στα μέσα ενημέρωσης.

Δημοσίευση από _XRHSTOS_ »

Μερικές φορές χρειάζεται η λογοκρισία! Εαν κάποιος βρίζει τη μητέρα του συνομιλιτή του πχ δε μπορείς αφήσεις "απαραβίσταστο" το κείμενό του. :wink:

Εμένα πάντως δε μου η απαγόρευση μερικών blogs,sites,forum κλπ που επιθυμούν κάποιοι απο τα ΜΜΕ. :?
Γεια σας
Άβαταρ μέλους
Lionheart
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 2878
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:48
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Μόναχο

Re: Η λογοκρισία στο διαδίκτυο και στα μέσα ενημέρωσης.

Δημοσίευση από Lionheart »

Κάτσε ρε Χρήστο. Αν εγώ πω: η π****να η μητέρα σου, κι εσύ το πάρεις στραβά, τότε είναι πάλι θέμα οπτικής γωνίας, γιατί στην τελική, μπορεί και να είναι. Οπότε, απλώς λέμε την αλήθεια.
Δηλαδή αν πούμε Ιερόδουλη τι διαφορά έχει;
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.
Άβαταρ μέλους
Γκροτέσκος
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 744
Εγγραφή: Πέμ 09 Οκτ 2008, 18:12
Φύλο: Άνδρας

Re: Η λογοκρισία στο διαδίκτυο και στα μέσα ενημέρωσης.

Δημοσίευση από Γκροτέσκος »

Νομίζω ότι παρεκτραπήκαμε λίγο... Δεν έχει σημασία αυτό. Εξ άλλου, τέτοιου είδους σηζητήσεις -μιας και μιλάμε για δημόσιο περιεχόμενο- όταν ξεκινάν να φτάνουν σε προσωπικό επίπεδο, υπάρχει και η επιλογή να πάνε να μιλήσουν κάπου prive. Τότε δεν μπορεί να τεθεί θέμα λογοκρισίας. Αλλά αντίθετα, θέμα ντροπής από τους συνομιλούντες.

Εκφράσεις άσχημες που αυθέρετα απευθύνονται σε κάποιο Α πρόσωπο, η λογοκρισία θα υφίσταται μόνο αν ο "βρίζων" μιλάει στον προσωπικό χώρο του Α ατόμου. Τότε απλά το διαγράφει ο ίδιος. Όταν όμως είσαι σε δημόσιο χώρο, τα μόνα που ΣΙΓΟΥΡΑ θα λογοκριθούν, είναι εκφράσεις που απευθύνονται σε πολιτικά πρόσωπα και σε θρησκευτικούς ηγέτες.

Τόσο απλά, τόσο φασιστικά :cool:
Άβαταρ μέλους
Divine Sinner

Re: Η λογοκρισία στο διαδίκτυο και στα μέσα ενημέρωσης.

Δημοσίευση από Divine Sinner »

Προς χρηστο.
Λενε οτι τα blogs πρεπει να υπαγονται το ΕΣΡ , να αντιμετωπιζονται ως ΜΜΕ και θα πρεπει να αναρτατε το ονομα του συντακτη.
Με την ιδια λογικη δεν θα επρεπε να διεπονται και απο το δημοσιογραφικο απορητο οπως και καθε ΜΜΕ;
Αυτο φυσικα δεν το λενε οσοι θελουν τα μπλογκ ελεγχομενα γιατι δεν τους συμφερει.
Άβαταρ μέλους
Apomakros
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 3164
Εγγραφή: Τετ 29 Αύγ 2007, 19:26
Φύλο: Άνδρας

Re: Η λογοκρισία στο διαδίκτυο και στα μέσα ενημέρωσης.

Δημοσίευση από Apomakros »

Όπως πληροφορούμαι ετοιμάζεται καινούργιο νομοσχέδιο για τα μπλογκς


(σε λίγο θα δούμε τι σκαρφίστηκαν πάλι οι φωστήρες)
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικα-Ελεύθερο βήμα”