Υγεία.ξέρει κανείς τίποτα?
- ION 4ever
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 7582
- Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ 2010, 11:00
- Φύλο: Γυναίκα
- Έλαβε Likes: 1 φορά
Υγεία.ξέρει κανείς τίποτα?
Ξέρει κανείς τίποτα για αυτή την εταιρεία
που δραστηριοποιήτε στον χώρο της υγείας.?
ΕΥ club http://www.eyclub.gr/index.asp
Αυτό είναι το διαφημιστικό της
http://www.youtube.com/watch?v=bW6c_FK8_GQ
Αρχικά ξεκίνησε από την Βόρεια Ελλάδα?
Το σκέφτομαι γιατί από ασφάλεια δεν πάω καλά
και θα ήθελα να κάνω μερικές εξετάσεις γενικού ενδιαφέροντος.
Πληρώνεις λέει 100 ευρώ τον χρόνο και έχεις μια σειρά από προνόμια
και μειωμένες τιμές σε διάφορες εξετάσεις.
Την έχει κανείς υπ' όψη του?
που δραστηριοποιήτε στον χώρο της υγείας.?
ΕΥ club http://www.eyclub.gr/index.asp
Αυτό είναι το διαφημιστικό της
http://www.youtube.com/watch?v=bW6c_FK8_GQ
Αρχικά ξεκίνησε από την Βόρεια Ελλάδα?
Το σκέφτομαι γιατί από ασφάλεια δεν πάω καλά
και θα ήθελα να κάνω μερικές εξετάσεις γενικού ενδιαφέροντος.
Πληρώνεις λέει 100 ευρώ τον χρόνο και έχεις μια σειρά από προνόμια
και μειωμένες τιμές σε διάφορες εξετάσεις.
Την έχει κανείς υπ' όψη του?
There is a crack, a crack in everything
That's how the light gets in.
That's how the light gets in.
Re: Υγεία.ξέρει κανείς τίποτα?
Οχι δεν τους ξέρω ....
Απλά μου φαίνεται κάπως απίθανο στο τέλος να βγαίνουν ζημιωμένοι από την προσφορά τους .
Ζήτα τους να σου δώσουν μια λίστα από το τί εξετάσεις περιλαμβάνει ή όχι το πρόγραμμα τους και δες αν σε συμφέρει ...
Η γνώμη μου !
Απλά μου φαίνεται κάπως απίθανο στο τέλος να βγαίνουν ζημιωμένοι από την προσφορά τους .
Ζήτα τους να σου δώσουν μια λίστα από το τί εξετάσεις περιλαμβάνει ή όχι το πρόγραμμα τους και δες αν σε συμφέρει ...
Η γνώμη μου !
Mornie utúlië
-
Divine Sinner
- ION 4ever
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 7582
- Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ 2010, 11:00
- Φύλο: Γυναίκα
- Έλαβε Likes: 1 φορά
Re: Υγεία.ξέρει κανείς τίποτα?
Και εγώ δεν νομίζω ότι πρόκειται περί φιλανθρώπων.enigma έγραψε: Απλά μου φαίνεται κάπως απίθανο στο τέλος να βγαίνουν ζημιωμένοι από την προσφορά τους .
Δεν με πειράζει καθόλου να βγάζουν
ότι θέλουν να βγάζουν αρκεί να μην κοροϊδευόμουν
με προσφορές μαιμού.
Σκέφτομαι να τους απευθυνθώ αλλά ήθελα πρώτα
να ρωτήσω μήπως κάποιος έχει ήδη εμπειρία.
Προς το παρόν δεν με ενδιαφέρει το θέμα θεραπεία
όσο το θέμα εξετάσεις και διάγνωση.
There is a crack, a crack in everything
That's how the light gets in.
That's how the light gets in.
- ION 4ever
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 7582
- Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ 2010, 11:00
- Φύλο: Γυναίκα
- Έλαβε Likes: 1 φορά
Re: Υγεία.ξέρει κανείς τίποτα?
100 ευρώ τον χρόνο κοστίζει να γραφτείς μέλοςDivine Sinner έγραψε:ΑΠΟ 100 ευρω
ΑΠΟ 5 ευρω την ημερα
επισκεψη ΑΠΟ 25 ευρω
και να πάρεις αυτή την κάρτα μέλους.
There is a crack, a crack in everything
That's how the light gets in.
That's how the light gets in.
Re: Υγεία.ξέρει κανείς τίποτα?
Επειδή τους ξανακοίταξα ....στο site τους αναφέρει ότι έχει να κάνει μόνο με κατοίκους Βόρειας Ελλάδας ....
Δεν γράφει κάτι για άλλες περιοχές !!!
Δεν γράφει κάτι για άλλες περιοχές !!!
Mornie utúlië
- ION 4ever
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 7582
- Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ 2010, 11:00
- Φύλο: Γυναίκα
- Έλαβε Likes: 1 φορά
Re: Υγεία.ξέρει κανείς τίποτα?
Καλά που μου το θύμισες.
Μόλις τους πήρα τηλ και υπάρχουν υπηρεσίες και στην Αθήνα.
Δεν ήθελα όμως να επεκταθώ αυτή τη στιγμή και τους είπα ότι θα ξαναπάρω.
Μόλις τους πήρα τηλ και υπάρχουν υπηρεσίες και στην Αθήνα.
Δεν ήθελα όμως να επεκταθώ αυτή τη στιγμή και τους είπα ότι θα ξαναπάρω.
There is a crack, a crack in everything
That's how the light gets in.
That's how the light gets in.
Re: Υγεία.ξέρει κανείς τίποτα?
Αααα ναι είσαι καλά ...όταν βγάλεις κάποια άκρη αν θες ενημέρωσε .....
Το θέλω για την μάνα μου !!!
Από να της πέρνω νυχτικιές παντόφλες και άλλες μπουρδες να της κάνω δώρο κάτι που θα εκ-τιμήσει
Το θέλω για την μάνα μου !!!
Από να της πέρνω νυχτικιές παντόφλες και άλλες μπουρδες να της κάνω δώρο κάτι που θα εκ-τιμήσει
Mornie utúlië
- ION 4ever
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 7582
- Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ 2010, 11:00
- Φύλο: Γυναίκα
- Έλαβε Likes: 1 φορά
Re: Υγεία.ξέρει κανείς τίποτα?
οκ!
Τώρα προβληματίζομαι με το άλλο σου ποστ (ξέρεις.)

Τώρα προβληματίζομαι με το άλλο σου ποστ (ξέρεις.)
There is a crack, a crack in everything
That's how the light gets in.
That's how the light gets in.


