Για μελλοντικές μαμάδες... και μπαμπάδες.

Περί ανέμων και υδατων
προσώπων και πραγμάτων
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
ION 4ever
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 7582
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ 2010, 11:00
Φύλο: Γυναίκα
Έλαβε Likes: 1 φορά

Για μελλοντικές μαμάδες... και μπαμπάδες.

Δημοσίευση από ION 4ever »

Φαίνεται ότι η τιμωρία του παρελθόντος
Η Ευα να γεννά με πόνο τα παιδιά της έρχεται να λάβει τέλος.
Μερικοί άνθρωποι τόλμησαν και έφεραν στον παρόντα χρόνο
την γέννηση του παιδιού τους, όχι με πόνο
αλλά κυρίως με ευχαρίστηση.

Σε όλα τα επίπεδα της ζωής μας συντελούνται αλλαγές
Δεν έχει τέλος η αφύπνιση...
Η αλλαγή είναι μία και μόνη.
Εμείς και ο τρόπος που αντιλαμβανόμαστε τον κόσμο.

Μια φράση κλειδί στο παρακάτω βίντεο είναι ότι
Ο πόνος που νοιώθουμε έχει να κάνει με τον πόσο τον προσδοκούμε.
Εναν από τους ευτυχής πατεράδες του βίντεο
θα τον αναγνωρίσετε οι περισσότεροι.



Εύχομαι σε όσους το επιθυμούν
Καλούς Απογόνους
με πολύ ευτυχισμένους γονείς.
There is a crack, a crack in everything
That's how the light gets in.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικα-Ελεύθερο βήμα”