ΜΜΕ..ΠΑΣΧΟΣ ΜΑΝΔΡΑΒΕΛΗΣ κτλ...

Περί ανέμων και υδατων
προσώπων και πραγμάτων
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
PELTASTIS VARNAVAS
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2280
Εγγραφή: Παρ 21 Αύγ 2009, 13:23
Irc ψευδώνυμο: καστροπολεμίτης
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Famagusta - ποιητάρης

ΜΜΕ..ΠΑΣΧΟΣ ΜΑΝΔΡΑΒΕΛΗΣ κτλ...

Δημοσίευση από PELTASTIS VARNAVAS »

εχω ξαναμιλησει για το ρολο του παραπορφωτικου φακου των ΜΜΕ [περαν των ανεντιμων ιδεολογικων-πολιτισμικων υπεργολαβιων που αναπτυσσουμεν] ...ο παραλληλισμος εγκειται στο οτι σε εναν λοφο υπαρχει η αληθεια...στον αλλο λοφο υπαρχουμε εμεις οι θεαται και προσπαθουμε να βαλουμε το κιαλι-διοπτρα να δουμε την αληθεια...τα ΜΜΕ ειναι
το συνηθες συστημικον κυαλι...ο παραπορφωτικος φακος που λεγαμε...

στην καθημερινη της κυριακης που περασε ο πασχος μανδραβελης παρουσιαζει τεχνικα θεματα για καποια δομικα...χαρακτηριστικα των ΜΜΕ...
ενδιαφερουσα οπτικη γωνια...εγω θα συνεχισω να ψαχνω για το καλο και ενδιαφερον
ακομα και μες του βοηδιου του κερατο που λεγαμε και στο χωριο μου πριν την ιδιωτικη τηλεοραση...


Κατ’ αρχήν πρέπει να σημειώσουμε ένα δομικό πρόβλημα των Μέσων Ενημέρωσης κι ένα καθημερινό άγχος που έχω. Πεντακόσιες λέξεις. Τόσος είναι ο χώρος που μού παρέχεται για να αναλύσω την σύνθετη πραγματικότητα του παρόντος. Αναγκαστικά σ’ αυτές τις πεντακόσιες λέξεις, ή στο ένα λεπτό του τηλεοπτικού ρεπορτάζ πρέπει να χωρέσει το συμβάν, η ιστορία του, η εξήγησή του και πιθανώς η θεωρία (δηλαδή η οπτική γωνία) με την οποία εξηγούμε τις εξελίξεις.

.........................
http://www.medium.gr/index.php?option=c ... &Itemid=64

[και] γιαυτο αναζητουμε εναλλακτικους ...φακους :wink: και δημιουργουμε
εναλλακτικες [οχι εικονικες] πραγματικοτητες :thumb:
"Βόηθα, Παναγιά, τη σκέψη
να μην αγριέψει...
"


"Παντιγέρα μαύρη ρούσσα προδομένη μου γενιά
σαν θα σμίξουν οι ανάσες θα φουσκώσουν τα πανιά"

"Θε μου πόσο παράξενοι
είν' οι δικοί μας τόποι
θλιμμένα τα τραγούδια μας
μα γελαστοί οι αθρώποι"




ΧΑΪΝΗΔΕΣ
Άβαταρ μέλους
PELTASTIS VARNAVAS
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2280
Εγγραφή: Παρ 21 Αύγ 2009, 13:23
Irc ψευδώνυμο: καστροπολεμίτης
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Famagusta - ποιητάρης

Re: ΜΜΕ..ΠΑΣΧΟΣ ΜΑΝΔΡΑΒΕΛΗΣ κτλ...

Δημοσίευση από PELTASTIS VARNAVAS »

http://www.medium.gr/index.php?option=c ... &Itemid=71

Η υποκρισία των σόου των οκτώ δεν αντιμετωπίζεται με διοικητικά μέτρα, ούτε με πρόστιμα του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης. Μια λύση μόνο υπάρχει: να κατανοήσουμε όλοι ότι η ζώνη των 8-9 μ.μ. δεν ανήκει στο ενημερωτικό κομμάτι της TV, αλλά στο ψυχαγωγικό. Και να αντιμετωπίζεται αναλόγως. Με γέλωτα...

:cool:

Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «Καθημερινή» στις 26.6.2007
"Βόηθα, Παναγιά, τη σκέψη
να μην αγριέψει...
"


"Παντιγέρα μαύρη ρούσσα προδομένη μου γενιά
σαν θα σμίξουν οι ανάσες θα φουσκώσουν τα πανιά"

"Θε μου πόσο παράξενοι
είν' οι δικοί μας τόποι
θλιμμένα τα τραγούδια μας
μα γελαστοί οι αθρώποι"




ΧΑΪΝΗΔΕΣ
Άβαταρ μέλους
PELTASTIS VARNAVAS
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2280
Εγγραφή: Παρ 21 Αύγ 2009, 13:23
Irc ψευδώνυμο: καστροπολεμίτης
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Famagusta - ποιητάρης

Re:θέματα ΜΜΕ..ΠΑΣΧΟΣ ΜΑΝΔΡΑΒΕΛΗΣ κτλ...

Δημοσίευση από PELTASTIS VARNAVAS »

http://www.contemporaryjournalism.gr
με ενδιαφεροντα θεματα και ισως και χρησιμα ...οπως:


http://www.contemporaryjournalism.gr/wp ... ourse3.pdf

αμα κατεβαινει το πιντιεφ :swear:


νυσαφι πια με το συναφι
[ασχετον-μπαρνυ]
"Βόηθα, Παναγιά, τη σκέψη
να μην αγριέψει...
"


"Παντιγέρα μαύρη ρούσσα προδομένη μου γενιά
σαν θα σμίξουν οι ανάσες θα φουσκώσουν τα πανιά"

"Θε μου πόσο παράξενοι
είν' οι δικοί μας τόποι
θλιμμένα τα τραγούδια μας
μα γελαστοί οι αθρώποι"




ΧΑΪΝΗΔΕΣ
Άβαταρ μέλους
PELTASTIS VARNAVAS
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2280
Εγγραφή: Παρ 21 Αύγ 2009, 13:23
Irc ψευδώνυμο: καστροπολεμίτης
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Famagusta - ποιητάρης

Re: ΜΜΕ..ΠΑΣΧΟΣ ΜΑΝΔΡΑΒΕΛΗΣ κτλ...

Δημοσίευση από PELTASTIS VARNAVAS »

"Γιατί βάζουν αλεξίσφαιρα τζάμια;", ρώτησα με ισχυρή δόση αφέλειας μια συνάδελφο, καθώς ένας εργάτης άλλαζε τα παράθυρα στους πρώτους ορόφους του κτιρίου. «Με τις μalakieς που λέμε στον αέρα, καλά κάνουν», μου απάντησε.

.................................

http://www.lifo.gr/mag/columns/3841


:cool:
"Βόηθα, Παναγιά, τη σκέψη
να μην αγριέψει...
"


"Παντιγέρα μαύρη ρούσσα προδομένη μου γενιά
σαν θα σμίξουν οι ανάσες θα φουσκώσουν τα πανιά"

"Θε μου πόσο παράξενοι
είν' οι δικοί μας τόποι
θλιμμένα τα τραγούδια μας
μα γελαστοί οι αθρώποι"




ΧΑΪΝΗΔΕΣ
Άβαταρ μέλους
PELTASTIS VARNAVAS
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2280
Εγγραφή: Παρ 21 Αύγ 2009, 13:23
Irc ψευδώνυμο: καστροπολεμίτης
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Famagusta - ποιητάρης

Re: ΜΜΕ..ΠΑΣΧΟΣ ΜΑΝΔΡΑΒΕΛΗΣ κτλ...

Δημοσίευση από PELTASTIS VARNAVAS »

http://www.contemporaryjournalism.gr/wp ... 3/TV-J.pdf


διαφανειες απο παραδοσεις μαθηματων δημοσιογραφιας στο απθ ΜΜΕ
κυρια παναγιωταρεα

χμμμμμμμμ

:cool:
"Βόηθα, Παναγιά, τη σκέψη
να μην αγριέψει...
"


"Παντιγέρα μαύρη ρούσσα προδομένη μου γενιά
σαν θα σμίξουν οι ανάσες θα φουσκώσουν τα πανιά"

"Θε μου πόσο παράξενοι
είν' οι δικοί μας τόποι
θλιμμένα τα τραγούδια μας
μα γελαστοί οι αθρώποι"




ΧΑΪΝΗΔΕΣ
Άβαταρ μέλους
PELTASTIS VARNAVAS
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2280
Εγγραφή: Παρ 21 Αύγ 2009, 13:23
Irc ψευδώνυμο: καστροπολεμίτης
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Famagusta - ποιητάρης

Re: ΜΜΕ..ΠΑΣΧΟΣ ΜΑΝΔΡΑΒΕΛΗΣ κτλ...

Δημοσίευση από PELTASTIS VARNAVAS »

O Χρόνης Μίσσιος διαβάζει Χρόνη Μίσσιο

«Χωρίσαμε τη μέρα σε πτώματα στιγμών, σε σκοτωμένες ώρες που τις θάβουμε μέσα μας, μέσα στις σπηλιές του είναι μας, μέσα στις σπηλιές όπου γεννιέται η ελευθερία της επιθυμίας, και τις μπαζώνουμε με όλων των ειδών τα σκατά και τα σκουπίδια που μας πασάρουν σαν «αξίες, σαν ανάγκες», σαν «ηθική», σαν «πολιτισμό». Κάναμε το σώμα μας ένα απέραντο νεκροταφείο δολοφονημένων επιθυμιών και προσδοκιών, αφήνουμε τα πιο σημαντικά, τα πιο ουσιαστικά πράγματα, όπως να παίξουμε και να κουβεντιάσουμε με τα παιδιά και τα ζώα, με τα λουλούδια και τα δέντρα, να παίξουμε και να χαρούμε μεταξύ μας, να κάνουμε έρωτα, ν απολαύσουμε τη φύση, τις ομορφιές του ανθρώπινου χεριού και του πνεύματος, να κατεβούμε τρυφερά μέσα μας, να γνωρίσουμε τον εαυτό μας και τον διπλανό μας»

24ΓΡΑΜΜΑΤΑ
"Βόηθα, Παναγιά, τη σκέψη
να μην αγριέψει...
"


"Παντιγέρα μαύρη ρούσσα προδομένη μου γενιά
σαν θα σμίξουν οι ανάσες θα φουσκώσουν τα πανιά"

"Θε μου πόσο παράξενοι
είν' οι δικοί μας τόποι
θλιμμένα τα τραγούδια μας
μα γελαστοί οι αθρώποι"




ΧΑΪΝΗΔΕΣ
Άβαταρ μέλους
KAL EL
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1368
Εγγραφή: Πέμ 02 Σεπ 2010, 21:43
Irc ψευδώνυμο: KAL EL
Φύλο: Γυναίκα

Re: ΜΜΕ..ΠΑΣΧΟΣ ΜΑΝΔΡΑΒΕΛΗΣ κτλ...

Δημοσίευση από KAL EL »

O Χρόνης είναι η απόδειξη του άλλο καλλιεργημένος και άλλο μορφωμένος :wink:
<<Αναιρώ, όπως δεν αναίρεσε ποτέ κανείς, και είμαι εν τούτοις το αντίθετο ενός αρνητικού πνεύματος>>
FR.NIETZSCHE - ΙΔΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ (Πώς κανείς γίνεται, εκείνο που είναι)
Άβαταρ μέλους
PELTASTIS VARNAVAS
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2280
Εγγραφή: Παρ 21 Αύγ 2009, 13:23
Irc ψευδώνυμο: καστροπολεμίτης
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Famagusta - ποιητάρης

Re: ΜΜΕ..ΠΑΣΧΟΣ ΜΑΝΔΡΑΒΕΛΗΣ κτλ...

Δημοσίευση από PELTASTIS VARNAVAS »

http://www.alopsis.gr/modules.php?name= ... ge&pid=431


Το τέλος της αθωότητας - Καταστρέφοντας τα παιδιά
ΒΗΜΑ SCIENCE




Το άγχος για την εξωτερική εμφάνιση, η προβολή προτύπων έντονης σεξουαλικότητας και η τηλεοπτική πλύση εγκεφάλου καταστρέφουν την παιδική ηλικία. Ειδικότερα στα κορίτσια η «περιβαλλοντική» επίσπευση της εφηβείας επιφέρει συχνά βαριές ψυχικές διαταραχές

Ζούμε στον κόσμο των τεχνολογικών καινοτομιών, των επιστημονικών επιτευγμάτων και της παγκοσμιοποίησης της γνώσης. Ζούμε όμως και στον κόσμο της σπατάλης, του υπερκαταναλωτισμού, του συνεχούς βομβαρδισμού λανθασμένων προτύπων και της σκληρής πραγματικότητας. Η μόδα και οι τάσεις, ως έννοιες κοινωνικού σαδισμού, προστάζουν τους πάντες και απορρίπτουν όσους αδυνατούν να τις ακολουθήσουν, βασανίζοντας ακόμη και τρυφερές παιδικές ψυχές. Αποτέλεσμα; Εχει χαθεί ό,τι πολυτιμότερο. Η παιδική αθωότητα!

Σύμφωνα μάλιστα με τελευταίες έρευνες αμερικανών επιστημόνων, τα νεαρά κορίτσια, ορμώμενα από το σύγχρονο ρεύμα σεξουαλικότητας, προσπερνούν κυριολεκτικά την παιδική τους ηλικία. Το πολιτισμικό σοκ που δέχονται σε συνδυασμό με τα σεξουαλικά πρότυπα που προβάλλουν τα μέσα μαζικής ενημέρωσης τα οδηγούν σε μια ανάρμοστη για την ηλικία τους ενήλικη συμπεριφορά. Δυστυχώς, όπως υποστηρίζουν εκπρόσωποι του Συνδέσμου Αμερικανών Ψυχολόγων για την Επιβεβλημένη Σεξουαλικότητα σε Κορίτσια, η αμερικανική κοινωνία, και όχι μόνο, είναι γεμάτη από λανθασμένα πρότυπα, τα οποία ξεπηδούν από την τηλεόραση, τα περιοδικά, τα μουσικά βιντεοκλίπ ή ακόμη και το Διαδίκτυο.

Οι πιο συνηθισμένες επιπτώσεις της πρόωρης σεξουαλικότητας παρουσιάζονται σε ψυχολογικό επίπεδο και έχουν τη μορφή διατροφικών διαταραχών, χαμηλής αυτοεκτίμησης και κατάθλιψης. Και τα τρία στοιχεία σχετίζονται άμεσα με το ψυχωτικό άγχος για την εξωτερική εμφάνιση, κάτι που καλλιεργείται από τα ερεθίσματα που δέχεται το παιδί μέσα από το περιβάλλον στο οποίο μεγαλώνει. Λαμβάνοντας υπόψη αμερικανικές έρευνες που έδειξαν ότι σχεδόν τα μισά παιδιά ηλικίας 3 ετών έχουν τηλεόραση στο δωμάτιό τους και μπορούν ανά πάσα στιγμή και δίχως γονική συναίνεση να παρακολουθήσουν οποιοδήποτε πρόγραμμα επιθυμούν, φαίνεται ότι το όλο θέμα είναι μάλλον ανεξέλεγκτο.
...........................................

------------------φανταστειτε και ειναι του 2007...οπου δεν παιζαν ακομα τοσο στην Ελλαδα οι εμετικες παραγωγες τυπου νεξτ ταπ μοντελ κτλ κτλ

ρηχοτητα :thumbsdown: και εξαθλιωση :banghead:
"Βόηθα, Παναγιά, τη σκέψη
να μην αγριέψει...
"


"Παντιγέρα μαύρη ρούσσα προδομένη μου γενιά
σαν θα σμίξουν οι ανάσες θα φουσκώσουν τα πανιά"

"Θε μου πόσο παράξενοι
είν' οι δικοί μας τόποι
θλιμμένα τα τραγούδια μας
μα γελαστοί οι αθρώποι"




ΧΑΪΝΗΔΕΣ
Άβαταρ μέλους
KAL EL
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1368
Εγγραφή: Πέμ 02 Σεπ 2010, 21:43
Irc ψευδώνυμο: KAL EL
Φύλο: Γυναίκα

Re: ΜΜΕ..ΠΑΣΧΟΣ ΜΑΝΔΡΑΒΕΛΗΣ κτλ...

Δημοσίευση από KAL EL »

:clap: :clap: :worship: :worship: Έτσι είναι δυστυχώς. Έχουν κλέψει από τα παιδιά (ειδικότερα τα κορίτσια) την παιδικότητά αλλά και την εφηβεία τους.

Τα σπρώχνουν σε μία γρήγορη "ενηλικίωση" τα βομβαρδίζουν με λανθασμένα πρότυπα και παράλληλα τους δημιουργούν τά άπειρα ψυχολογικά προβλήματα λόγω της αδυναμίας των αθώων παιδιών να γίνουν πιστά αντίγραφα αυτών των "προτύπων".

Αλλά εκεί που νευριάζω περισσότερο είναι η οχαδελφική στάση των γονέων , των μαμάδων περισσότερο , που αφήνουν το 11χρονο έως 17χρονο να ντύνεται ως κατ' επάγγελμα @@@@@@, γιατί πρέπει να ακολουθήσει το "λάϊφ στάϊλ" :shock: γμτ :swear: :swear: :swear:

Επίσης είναι εγκληματικό το να αφήνεις με τις ώρες ανεξέλεγκτο το παιδί σου μπροστά στην τηλεόραση , με μοναδική δικαιολογία ότι δεν έχεις χρόνο να ασχοληθείς ...
<<Αναιρώ, όπως δεν αναίρεσε ποτέ κανείς, και είμαι εν τούτοις το αντίθετο ενός αρνητικού πνεύματος>>
FR.NIETZSCHE - ΙΔΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ (Πώς κανείς γίνεται, εκείνο που είναι)
Άβαταρ μέλους
PELTASTIS VARNAVAS
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2280
Εγγραφή: Παρ 21 Αύγ 2009, 13:23
Irc ψευδώνυμο: καστροπολεμίτης
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Famagusta - ποιητάρης

Re: ΜΜΕ..ΠΑΣΧΟΣ ΜΑΝΔΡΑΒΕΛΗΣ κτλ...

Δημοσίευση από PELTASTIS VARNAVAS »

Τα συμπεράσματα από ένα βίντεο
Tου Πασχου Μανδραβελη

Ενα βίντεο εξαπλώθηκε προχθές με αστραπιαία ταχύτητα σε ολόκληρο το Διαδίκτυο. Εμφάνιζε δύο άνδρες να φυγαδεύονται από τους αστυνομικούς. Ο ένας είχε μπαταρισμένο κεφάλι, μαύρη μπλούζα στο πρόσωπο και κρατούσε βέργα dexion. Ο άλλος φορούσε ιατρική μάσκα.

Το βίντεο, λογικά, εξαπλώθηκε διότι κάτι μύριζε. Ταυτόχρονα όμως, και χωρίς να γίνει κάποιος έλεγχος των γεγονότων, απλώθηκε και το συμπέρασμα: Ιδού οι «προβοκάτορες», «ασφαλίτες», «παρακρατικοί» που δημιουργούν τα επεισόδια. Μάλιστα, η μπλούζα στο πρόσωπο, που είναι αθωωτικό στοιχείο για κάθε διαδηλωτή («την φορούσε για να προστατευτεί από τα δακρυγόνα»), στην περίπτωση των δύο ήταν ενοχοποιητικό: «Φως φανάρι! Πρόκειται για τους ταραξίες κουκουλοφόρους».

Το χειρότερο έλλειμμα που αφήνει η μεταπολίτευση είναι στη λογική. Κανείς, για παράδειγμα, δεν αναρωτήθηκε: τι σόι συνωμοσία (κράτους - παρακράτους) είναι αυτή που αφενός μένει μυστική επί τριακονταετία και αφετέρου ένα επεισόδιό της διαδραματίζεται καταμεσής στην Πλατεία Συντάγματος και μπροστά σε δεκάδες κάμερες;

..............
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_arti ... 11_1295647

-------ενιοτε ενδιαφερον εχουν και τα σχόλια - κομεντς :cool:
"Βόηθα, Παναγιά, τη σκέψη
να μην αγριέψει...
"


"Παντιγέρα μαύρη ρούσσα προδομένη μου γενιά
σαν θα σμίξουν οι ανάσες θα φουσκώσουν τα πανιά"

"Θε μου πόσο παράξενοι
είν' οι δικοί μας τόποι
θλιμμένα τα τραγούδια μας
μα γελαστοί οι αθρώποι"




ΧΑΪΝΗΔΕΣ
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικα-Ελεύθερο βήμα”