Γαλλία : Μωράκι επέζησε πτώση από τον 7ο!

Περί ανέμων και υδατων
προσώπων και πραγμάτων
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Kariatida
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2755
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 21:55
Irc ψευδώνυμο: Kariatida
Φύλο: Γυναίκα
Έλαβε Likes: 2 φορές

Γαλλία : Μωράκι επέζησε πτώση από τον 7ο!

Δημοσίευση από Kariatida »

Η πεποίθηση ότι φύλακες άγγελοι, μεριμνούν για τα παιδιά και τα βρέφη, ίσως να μην είναι απλά μια καθησυχαστική απόπειρα των απανταχού γονέων, αλλά να εμπεριέχει μια δόση αλήθειας, γεγονός που αντικατοπτρίζεται και σε ένα περιστατικό στη Γαλλία, όπου ένα βρέφος, έπεσε από τον 7ο όροφο και κατέληξε σώο και αβλαβές στην αγκαλιά ενός περαστικού, χάρη στην τέντα ενός καφέ!

Το κοριτσάκι, ηλικίας 15 μηνών επέζησε, χωρίς σχεδόν ούτε γρατζουνιά, όταν έπεσε από διαμέρισμα του 7ου ορόφου ενός διαμερίσματος στο Παρίσι τη Δευτέρα 01/11, αφού, για καλή του τύχη, κατέληξε στην αγκαλιά ενός περαστικού.

Το μωρό έπεσε από το παράθυρο, ενώ έπαιζε με την τετράχρονη αδελφή του, χωρίς την επίβλεψη κάποιου ενήλικα, δήλωσε εκπρόσωπος της τοπικής αστυνομίας.

Εικόνα

Ένας νεαρός είδε το μωρό, την ώρα που άρχιζε να πέφτει και φώναξε τον πατέρα του, ο οποίος έτρεξε, άπλωσε τα χέρια του και το έπιασε μετά από την πτώση του, στην τέντα.

"Θα πρέπει να παίζει πολλά χρόνια ράγκμπι για να έχει αναπτύξει τέτοια ανακλαστικά", δήλωσε ένας περαστικός που είδε το περιστατικό.

Η αστυνομία διευκρίνισε ότι το κοριτσάκι δείχνει να μην έχει υποστεί σοβαρό τραυματισμό , ενώ παρακολουθείται σε κοντινό νοσοκομείο.

Ο ιδιοκτήτης του καφέ, το οποίο βρίσκεται στο ισόγειο πολυκατοικίας στο βορειοανατολικό Παρίσι, δήλωσε ότι το μωρό είχε πραγματικά μεγάλη τύχη διότι, σε αντίθεση με αυτό που κάνει συνήθως, χθες το απόγευμα είχε αφήσει την τέντα ανοιχτή.

"Συνήθως την κλείνω για να μην πιάσει φωτιά γιατί συνηθίζουν να ρίχνουν πάνω της τις γόπες των τσιγάρων τους", δήλωσε.

Αν αυτό λοιπόν, δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως θαύμα και θεϊκή παρέμβαση, τότε τι μπορεί?

Πηγή: http://cosmo.gr/OddlyEnough/France/295488.html
Ή ακολούθα ή οδήγα ή φύγε απ' τη μέση

Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: Γαλλία : Μωράκι επέζησε πτώση από τον 7ο!

Δημοσίευση από ArELa »

Κάτι τέτοια περιστατικά από μόνα τους είναι αρκετά για να με κάνουν να πιστέψω (με πεποίθηση οχι τυφλή πίστη) ότι υπάρχουν φύλακες άγγελοι σε μια άλλη (αθέατη για μας) διάσταση που μας φροντίζουν πάντα κατά το δυνατόν... Και όχι μόνο τα μωρά, αλλά και τους μεγαλύτερους. Εχω αρκετά παραδείγματα σ'όλη την πορεία της ζωής μου, που το τεκμηριώνουν αυτό στη σκέψη μου... Και όπως είπα, δεν είμαι η μόνη. Το "Είχε Αγιο" που ακούμε συχνά πυκνά ή "φύλακα άγγελο" όπως λένε οι ξένοι, σίγουρα δεν είναι τυχαίο.

Χαίρομαι που επέζησε το μωράκι :xara: :D
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Άβαταρ μέλους
Divine Sinner

Re: Γαλλία : Μωράκι επέζησε πτώση από τον 7ο!

Δημοσίευση από Divine Sinner »

Eγω παλι οχι.
Υπάρχουν 7 000 000 000 ανθρωποι σε αυτόν τον πλανήτη, ο οποιος κατοικειται συνεχώς εδω και εκατομύρια χρόνια.
Λέτε να μην μπορει να τυχει να συμβει αυτό που έγινε;
Αν υπήρχαν φύλακες αγγελοι δεν θα ενδιαφέρονταν μονο για ενα μωρό απο το παρίσι ή απο τον καναδα ή την αμερικη.
Δεν θα πέθαιναν παιδία στην αφρική πχ.
Άβαταρ μέλους
Kariatida
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2755
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 21:55
Irc ψευδώνυμο: Kariatida
Φύλο: Γυναίκα
Έλαβε Likes: 2 φορές

Re: Γαλλία : Μωράκι επέζησε πτώση από τον 7ο!

Δημοσίευση από Kariatida »

Κανείς δεν είπε "τι καλά που σώθηκε αυτό και πέθαναν εκατό χιλιάδες άλλα". Λέμε "Δόξα τω Θεώ που ένα έζησε". Πού διαφωνείς Φώτη; Αυτό το άτιμο το ποτήρι δεν είναι πάντα μισοάδειο, κάποιες φορές είναι και μισογεμάτο.
Ή ακολούθα ή οδήγα ή φύγε απ' τη μέση

Άβαταρ μέλους
Divine Sinner

Re: Γαλλία : Μωράκι επέζησε πτώση από τον 7ο!

Δημοσίευση από Divine Sinner »

Δεν ειπα οτι δεν χαιρομαι που εζησε το μωρακι.
διαφωνω ως προς την εννοια του φυλακα αγγελου.

Δεν πιστευω οτι υπαρχει κατι τετοιο. Απλα τον εχουνε εφευρει οι παλαιοτερες γενιες (νομιζω χρονολογειται απο την παλαια διαθηκη ο φυλακας αγγελος αλλα κατι αντίστοιχο υπήρχε και στην αρχαια Ελλάδα) για να νιωθουν ασφαλείς.
Άβαταρ μέλους
Kariatida
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2755
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 21:55
Irc ψευδώνυμο: Kariatida
Φύλο: Γυναίκα
Έλαβε Likes: 2 φορές

Re: Γαλλία : Μωράκι επέζησε πτώση από τον 7ο!

Δημοσίευση από Kariatida »

Είτε υπάρχει είτε όχι, ο άνθρωπος πάντα θα αισθάνεται την ανάγκη να προσδώσει θεϊκές διαστάσεις σε ο,τιδήποτε δυσκολεύεται να κατανοήσει. Προσωπικά αισθάνομαι πιο ασφαλής πιστεύοντας πως υπάρχουν μεταφυσικές οντότητες που μας προστατεύουν και μας καθοδηγούν. Είτε αυτά εμφανίζονται μέσω θρησκείας (βλ. φύλακες άγγελοι) είτε μέσω αρχαίων δαιμονίων είτε ως ο,τιδήποτε.
Ή ακολούθα ή οδήγα ή φύγε απ' τη μέση

Άβαταρ μέλους
karipis
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 3251
Εγγραφή: Σάβ 26 Ιαν 2008, 16:15
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη για, μεσ' τη μέση λέμε!
Επικοινωνία:

Re: Γαλλία : Μωράκι επέζησε πτώση από τον 7ο!

Δημοσίευση από karipis »

Φύλακες άγγελοι και αηδίες.

Πρόκειται καθαρά για έναν τύπο μετεωρισμού ο οποίος ενεργοποιείται από κάθε άνθρωπο με δυνατότητες και κατανικά θα λέγαμε το φαινόμενο της βαρύτητας. Σε συνδιασμό μάλιστα με το ελάχιστο βάρος του παιδιού και της μικρής του μάζας, άρα μικρότερη γήινη έλξη, και την ευπλαστότητα του οστεϊκού του συστήματος μαζί με τους αδύναμους δηλαδή μή σκληρούς μύες, όπερ σημαίνει ελαχιστοποίηση της ζημιάς κατά την σύγκρουση, το παιδί βγήκε ζωντανό.



....άκου άγγελοι :conf:
Άβαταρ μέλους
KAL EL
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1368
Εγγραφή: Πέμ 02 Σεπ 2010, 21:43
Irc ψευδώνυμο: KAL EL
Φύλο: Γυναίκα

Re: Γαλλία : Μωράκι επέζησε πτώση από τον 7ο!

Δημοσίευση από KAL EL »

karipis έγραψε:Φύλακες άγγελοι και αηδίες.

Πρόκειται καθαρά για έναν τύπο μετεωρισμού ο οποίος ενεργοποιείται από κάθε άνθρωπο με δυνατότητες και κατανικά θα λέγαμε το φαινόμενο της βαρύτητας. Σε συνδιασμό μάλιστα με το ελάχιστο βάρος του παιδιού και της μικρής του μάζας, άρα μικρότερη γήινη έλξη, και την ευπλαστότητα του οστεϊκού του συστήματος μαζί με τους αδύναμους δηλαδή μή σκληρούς μύες, όπερ σημαίνει ελαχιστοποίηση της ζημιάς κατά την σύγκρουση, το παιδί βγήκε ζωντανό.



....άκου άγγελοι :conf:
:skaw: :xaxas:
<<Αναιρώ, όπως δεν αναίρεσε ποτέ κανείς, και είμαι εν τούτοις το αντίθετο ενός αρνητικού πνεύματος>>
FR.NIETZSCHE - ΙΔΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ (Πώς κανείς γίνεται, εκείνο που είναι)
Άβαταρ μέλους
Divine Sinner

Re: Γαλλία : Μωράκι επέζησε πτώση από τον 7ο!

Δημοσίευση από Divine Sinner »

Φύλακες άγγελοι και αηδίες.
Πρόκειται καθαρά για έναν τύπο μετεωρισμού ο οποίος ενεργοποιείται από κάθε άνθρωπο με δυνατότητες και κατανικά θα λέγαμε το φαινόμενο της βαρύτητας. Σε συνδιασμό μάλιστα με το ελάχιστο βάρος του παιδιού και της μικρής του μάζας, άρα μικρότερη γήινη έλξη, και την ευπλαστότητα του οστεϊκού του συστήματος μαζί με τους αδύναμους δηλαδή μή σκληρούς μύες, όπερ σημαίνει ελαχιστοποίηση της ζημιάς κατά την σύγκρουση, το παιδί βγήκε ζωντανό.
....άκου άγγελοι
Οκ καταλαβαινω που το πας. Οτι ορισμενοι δέχονται οτιδηποτε το αναποδεικτο, αλλα χλευαζουν αν αυτες οι πεποιθησεις προερχονται απο τον χριστιανισμο.
Συμφωνω. Αλλα εδω σε καμια περιπτωση δεν ειπα οτι συνεβη οτιδήποτε περίεργο.
Απλα ετυχε να προσγειωθει στην αγκαλια του περαστικού.
Γιατι το θεωρεις τοσο απιθανο να συμβει;
Εχει τυχει ενηλικες να πηδηξουν απο το μπαλκονι και να πεσουν πανω σε περαστικό (με αποτελεσμα να πεθανουν και οι δυο).
Απλα το μωρό εχει μικρό βάρος κι ετσι δεν επαθε κανεις τιποτα.
Ειναι απλα σαν να εκατσε το τζοκερ.
Η μετεωρηση δεν χρειαστικε. το μωρο πηγε προς τα κατω. Η βαρυτητα δουλεψε κανονικα :D .
Δεν πιστευω σε φυλακες αγγέλους οχι γιατι ειναι χριστιανικη πεποίθηση.
Αλλα γιατι αν υπήρχαν, δεν θα χρειαζόμασταν σεκιουριταδες αστυνομικους ιατρους και ολοι θα πεθαίναμε απο γεράματα.
Και γενικα γι αυτο δεν πιστευω και σε εναν καλο θεο. Γιατι αυτα που βλεπω γυρω μου αλλα λένε.
Αλλοι γενιουνται πλουσιοι, γινονται ωραιοι, ο μπαμπάς τους πέρνει φεράρι πηγαίνουν σε ιδιωτικα πανεπιστήμια, και γινονται γενικοι διευθηντες στην εταιρια του μπαμπά τους, και ολοι τους θεωρουν σημαντικους.
Υπάρχει καποια δικαιοσύνη σε αυτο;
Ποια η δικαιοσυνη, οταν εγω δυσκολευομαι να ζησω ενω γνωστός μου απο την ηλικια του δημοτικου, απο παιδι πηγαινε στο ανατόλια και τώρα εχει μεταπτυχιακα με τα λεφτα του μπαμπα, κι ολοι τον λενε "κυριε διευθηντα";
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικα-Ελεύθερο βήμα”