Η πιο μικρόσωμη μητέρα στον κόσμο

Περί ανέμων και υδατων
προσώπων και πραγμάτων
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Kariatida
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2755
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 21:55
Irc ψευδώνυμο: Kariatida
Φύλο: Γυναίκα
Έλαβε Likes: 2 φορές

Η πιο μικρόσωμη μητέρα στον κόσμο

Δημοσίευση από Kariatida »

Η πιο μικρόσωμη μητέρα στον κόσμο υποσχέθηκε πως θα κάνει κι άλλα παιδιά, καθώς παρουσίασε για πρώτη φορά δημοσίως το τρίτο της παιδί.
Εικόνα
Η 36χρονη Stacey Herald, που έχει ύψος μόλις 73 εκατοστά, είχε ενημερωθεί από τους γιατρούς πως μία εγκυμοσύνη θα ήταν αρκετά επικίνδυνη για εκείνη, καθώς το έμβρυο μπορεί να μεγάλωνε τόσο που να συνέθλιβε τους πνεύμονες και την καρδιά της. Η Stacey, όμως, διέψευσε τους γιατρούς τρεις φορές και πλέον η ίδια και ο 27χρονος σύζυγός της, Wil, που έχει ύψος 1.80, σκέφτονται να αποκτήσουν κι άλλα παιδιά.

Η Stacey πάσχει από μία σπάνια γενετική ασθένεια, που ονομάζεται Ατελής Οστεογένεση και εμποδίζει την ανάπτυξη του σκελετού και των πνευμόνων, ενώ κάνει τα οστά εύθραυστα.

Η ίδια δήλωσε: «Μέχρι στιγμής τα τρία παιδιά είναι αρκετά, αλλά θέλουμε στο μέλλον να κάνουμε κι άλλα παιδιά. Ακούμε με προσοχή την άποψη των γιατρών, αλλά δεν έχουν πάντα δίκιο και κάνουμε αυτό που αισθανόμαστε εμείς ότι είναι καλύτερο.»

Το τελευταίο παιδί του ζευγαριού είναι ο μικρός Malachi, 7 μηνών σήμερα, που έχει κληρονομήσει την ασθένεια της μητέρας του, όπως και η μεγαλύτερη κόρη, Kateri, που είναι τριών ετών. Η δεύτερη κόρη, Makya, που είναι δύο ετών, έχει κανονικό ύψος.

Ο Malachi, που γεννήθηκε με σπάνια κάθετη καισαρική τομή το Νοέμβριο, μεταφέρθηκε στο σπίτι της οικογένειας πριν από έναν μήνα, καθώς αντιμετώπιζε αναπνευστικά προβλήματα.
Εικόνα
«Όταν γεννήθηκε ο Malachi δεν είχε σπασμένα οστά,» δήλωσε η Stacey. «Τα άτομα που πάσχουν με αυτή την ασθένεια γεννιούνται συχνά με σπασμένα χέρια και πόδια γιατί τα οστά είναι πολύ εύθραυστα και μπορούν να σπάσουν κατά τη διάρκεια του τοκετού. Ο Malachi, όμως, που έχει ύψος 13 εκατοστά και βάρος 950 γραμμάρια, έπρεπε να τοποθετηθεί σε θερμοκοιτίδα στη μονάδα εντατικής θεραπείας.

[...]Ο Malachi, που έχει μικρά άκρα λόγω της ασθένειάς του, κατάφερε να δυναμώσει και τελικά μεταφέρθηκε στο σπίτι της οικογένειας πριν από ένα μήνα.

«Τους εξήγησα ότι και τα τρία είναι ιδιαίτερα παιδιά, αλλά ότι τα κορίτσια θα έπρεπε να προσέχουν ιδιαίτερα τον Malachi, μέχρι να μεγαλώσει λίγο,» δήλωσε η Stacey.

«Όταν μάθαμε ότι ο Malachi έχει την ίδια ασθένεια με μένα, ήταν πολύ δύσκολο. Ξέραμε, όμως, ότι θα τον στηρίζαμε όσο περισσότερο μπορούσαμε, γιατί και η Kateri και εγώ βρισκόμαστε στην ίδια κατάσταση.»

Ο Wil έχει αναλάβει το βραδινό τάισμα και το άλλαγμα, καθώς είναι πολύ δύσκολο για τη Stacey, παρόλο που θηλάζει κατά τη διάρκεια της ημέρας. Η ίδια έχει αναλάβει το μπάνιο των παιδιών και το άλλαγμα κατά τη διάρκεια της ημέρας, με τη βοήθεια μιας ειδικής πλατφόρμας, χάρη στην οποία μπορεί να τα προσέχει και να τα φροντίζει από το αναπηρικό της καροτσάκι.

Τα ντουλάπια είναι οργανωμένα με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί η Stacey να φτάνει τα πάντα όταν ο άντρας της δεν είναι σπίτι.

«Είμαστε αρκετά απασχολημένοι πλέον, και μας λείπει ο ύπνος. Τα τρία παιδιά θα ήταν πρόκληση για τον οποιοδήποτε, ακόμα και για τους φυσιολογικούς ανθρώπους,» σχολίασε η Stacey.

Η ίδια, που βρίσκεται σε αναπηρικό καροτσάκι, προσπαθεί να τα βγάλει πέρα με την κόρη της Makya, η οποία είναι ήδη ένα κεφάλι πιο ψηλή από την ίδια.

«Δεν μπορώ να αντιμετωπίσω σωματικά της Makya όταν είναι νευριασμένη. Πλέον, είναι πολύ μεγάλη για μένα, επομένως αναλαμβάνει ο Wil.

Η Stacey πιστεύει πως το νεογέννητο την έφερε ακόμα πιο κοντά με τον σύζυγό της. «Δεν πίστευα ότι θα μπορούσα να τον αγαπήσω περισσότερο. Αλλά από τότε που γεννήθηκε ο γιος μας, νομίζω ότι ερωτεύομαι τον Wil κάθε μέρα και περισσότερο.»

Πηγή: http://news.pathfinder.gr/misc/641181.html
Ή ακολούθα ή οδήγα ή φύγε απ' τη μέση

Άβαταρ μέλους
wolfman13
Καμμένος Ιδεογραφίτης
Καμμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 388
Εγγραφή: Τετ 16 Ιουν 2010, 13:54
Irc ψευδώνυμο: wolfman13
Φύλο: Άνδρας

Re: Η πιο μικρόσωμη μητέρα στον κόσμο

Δημοσίευση από wolfman13 »

είναι τουλάχιστον εγωιστικό αυτό που κάνει!!!
I have lost the will to live
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free
Άβαταρ μέλους
Kariatida
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2755
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 21:55
Irc ψευδώνυμο: Kariatida
Φύλο: Γυναίκα
Έλαβε Likes: 2 φορές

Re: Η πιο μικρόσωμη μητέρα στον κόσμο

Δημοσίευση από Kariatida »

Καταλαβαίνω την ανάγκη της για μητρότητα και την ανάγκη της να αποδείξει ότι δεν είναι ανήμπορη κόντρα σ όλους αυτούς που τη λένε καημένη και ανίκανη. Το κακό είναι ότι έχασε την μπάλα και έφτασε στην υπερβολή. Κατ εμέ είναι έγκλημα να κάνεις πολλά παιδιά ξέροντας ότι έχεις γεννητικό θέμα που μεταφέρεται κληρονομικά. Αλλά από την άλλη είναι ευαίσθητο θέμα και δεν μπορώ να ξέρω την ψυχολογία της πάνω στο ζήτημα.
Ή ακολούθα ή οδήγα ή φύγε απ' τη μέση

Άβαταρ μέλους
wolfman13
Καμμένος Ιδεογραφίτης
Καμμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 388
Εγγραφή: Τετ 16 Ιουν 2010, 13:54
Irc ψευδώνυμο: wolfman13
Φύλο: Άνδρας

Re: Η πιο μικρόσωμη μητέρα στον κόσμο

Δημοσίευση από wolfman13 »

την ψυχολογία της σίγουρα δεν την ξέρουμε δεν γίνεται όμως στο βωμό της δημοσιότητας ή σε κάθε ψυχολογία της να φέρνεις παιδιά με το ίδιο πρόβλημα με το δικό σου γνωρίζοντας είδη των πόνο που έχει η ασθένεια σου από πρώτο χέρι.
αφού το πρώτο σου παιδί βγηκε υγιέστατο δεν χρειαζόταν να κάνει άλλα και αυτό γιατί ορίστε τα δυο επόμενα αγγελούδια της βγήκαν με το ίδιο πρόβλημα με εσένα.
γνωρίζοντας ότι υπάρχει διαδικασία που φαίνεται το έμβρυο αν έχει πρόβλημα ή όχι δεν μπορείς να καταδικάζεις την μεγάλη σου κόρη και την υγιείς να γίνει η νοσοκόμα των αδελφών της και πάνω από όλα δεν καταδικάζεις τα δυο επόμενα παιδια σου να ζήσουν με τους πόνους και της δυσκολίες που γνωρίζεις είδη.
I have lost the will to live
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free
Άβαταρ μέλους
Nightrider
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 585
Εγγραφή: Κυρ 22 Απρ 2007, 15:43
Φύλο: Άνδρας
Έλαβε Likes: 1 φορά

Re: Η πιο μικρόσωμη μητέρα στον κόσμο

Δημοσίευση από Nightrider »

Η παράνοια και η διαστροφή του ανθρώπου δεν έχει ούτε μέτρο ούτε όρια!

Τώρα δεν μπορώ να πω ποιός από τους δύο γονείς είναι πιο παρανοϊκός ή πιο διεστραμένος.

Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι λυπάμαι για τα κακόμοιρα τα παιδάκια!

Εδώ ταιριάζει γάντι η ρήση "αμαρτίες γονέων παιδεύουσι τέκνα"

Για μένα η πράξη αυτών των δύο "ανθρώπων" είναι παράδειγμα προς αποφυγή!
Η λέξη "χριστιανισμός" περιέχει κάποια παρεξήγηση γιατί ουσιαστικά υπήρχε μόνο ένας χριστιανός, αλλά κι εκείνος πέθανε πάνω στο σταυρό. -Νίτσε-
Άβαταρ μέλους
Kariatida
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2755
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 21:55
Irc ψευδώνυμο: Kariatida
Φύλο: Γυναίκα
Έλαβε Likes: 2 φορές

Re: Η πιο μικρόσωμη μητέρα στον κόσμο

Δημοσίευση από Kariatida »

Εγώ από τη μία καταλαβαίνω την ανάγκη της για επιβεβαίωση (το ότι είναι γυναίκα, κλπ) κι από την άλλη λυπάμαι τα παιδάκια. Η ίδια στάθηκε τυχερή όσον αφορά την οικογενειακή της κατάσταση. Τα παιδιά της όμως; Ποιος θα τα φροντιζει; Κακά τα ψέμματα χρειάζονται φροντίδα συνέχεια, ακόμα και στην ενήλικη ζωή τους. Ουσιαστικά πιστεύω πως δεν μπορει να αντιληφθεί το "κακό" που τους κάνει. Αισθάνεται ότι θα είναι μαζί τους για πάντα και θα τα φροντίζει (όπως σκέφτονται και αισθάνονται ολοι οι γονεις), στο μέλλον ομως;
Ή ακολούθα ή οδήγα ή φύγε απ' τη μέση

Άβαταρ μέλους
wolfman13
Καμμένος Ιδεογραφίτης
Καμμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 388
Εγγραφή: Τετ 16 Ιουν 2010, 13:54
Irc ψευδώνυμο: wolfman13
Φύλο: Άνδρας

Re: Η πιο μικρόσωμη μητέρα στον κόσμο

Δημοσίευση από wolfman13 »

είπαμε η γυναίκα είναι ψυχικά άρρωστη και με αυτή την δημοσιότητα κερδίζει και τεράστια ποσά!!!
μπορεί να συμπάσχουμε μαζί της αλλά είναι έγκλημα να φέρνεις παιδιά και να έχουν το ίδιο πρόβλημα με εσένα!
θα προτιμήσω να μείνω άτεκνος παρά να μεταδώσω το οτιδήποτε στο αγγελούδι μου !!!!
I have lost the will to live
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free
Άβαταρ μέλους
Mantam Froufrou
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 4599
Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 10:05
Φύλο: Γυναίκα

Re: Η πιο μικρόσωμη μητέρα στον κόσμο

Δημοσίευση από Mantam Froufrou »

Καριάτιδα γλυκιά μου, δεν ξέρω πολλούς γονείς που έχουν την ψευδαίσθηση ότι θα είναι με τα παιδια τους για πάντα και θα τα φροντίζουν. Αντίθετα οι περισσότεροι (νορμάλ άνθρωποι και γονείς) ΑΝΗΣΥΧΟΥΝ ότι δε θα είναι αρκετά μαζί τους και ΞΕΡΟΥΝ πως κάποτε θα πεθάνουν, τουλάχιστον ΕΥΧΟΝΤΑΙ ότι θα "φύγουν"πρώτοι, όπως είναι το φυσιολογικό.

Η κυρία δεν έχει καμία δικαιολογία, πέραν του ότι είναι πράγματι ψυχικά άρρωστη. Αλλά αυτός ο άντρας της τι μυαλό κουβαλάει;

Άσε να μη μιλήσω. Διάβαζα το τόπικ και δε μίλαγα, δε θα μιλήσω ούτε τώρα...
Την ψυχοθεραπεία μου την κάνω εδώ: http://www.alchemyofnature.blogspot.gr/
Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: Η πιο μικρόσωμη μητέρα στον κόσμο

Δημοσίευση από ArELa »

Θα συμφωνήσω με το Θέμη. Έφερε 2 ατυχα πλασματα που δε φταίνε σε τίποτα να περάσουν το λούκι της, κι ένα νορμάλ σε ύψος, που όμως θα'χει τα ψυχοπροβλήματά της, μ'αυτό τον τύπο οικογένειας μέσα στον οποίο θα μεγαλώνει και θα πέσουν πολλές ευθύνες στην καμπούρα της.

Υπάρχει και το σύνδρομο Τέρνερ (Turner syndrome).
http://en.wikipedia.org/wiki/Turner_syndrome

Ένα παρεμφερές πρόβλημα με το δικό της, αν και όχι τόσο ακραίο.





η κοπελιά εδώ, είναι γύρω στο 1.40 μ. και όπως βλέπετε, σε πλήρη ενηλικίωση.
Το συγκεκριμένο πρόβλημα, χτυπάει μόνο γυναίκες.
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Άβαταρ μέλους
wolfman13
Καμμένος Ιδεογραφίτης
Καμμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 388
Εγγραφή: Τετ 16 Ιουν 2010, 13:54
Irc ψευδώνυμο: wolfman13
Φύλο: Άνδρας

Re: Η πιο μικρόσωμη μητέρα στον κόσμο

Δημοσίευση από wolfman13 »

Mantam Froufrou έγραψε:Καριάτιδα γλυκιά μου, δεν ξέρω πολλούς γονείς που έχουν την ψευδαίσθηση ότι θα είναι με τα παιδια τους για πάντα και θα τα φροντίζουν. Αντίθετα οι περισσότεροι (νορμάλ άνθρωποι και γονείς) ΑΝΗΣΥΧΟΥΝ ότι δε θα είναι αρκετά μαζί τους και ΞΕΡΟΥΝ πως κάποτε θα πεθάνουν, τουλάχιστον ΕΥΧΟΝΤΑΙ ότι θα "φύγουν"πρώτοι, όπως είναι το φυσιολογικό.

Η κυρία δεν έχει καμία δικαιολογία, πέραν του ότι είναι πράγματι ψυχικά άρρωστη. Αλλά αυτός ο άντρας της τι μυαλό κουβαλάει;

Άσε να μη μιλήσω. Διάβαζα το τόπικ και δε μίλαγα, δε θα μιλήσω ούτε τώρα...
φρουφρου μου ο άντρας της στα μπελερινια του!!!αν μαζεύει αρκετά φράγκα απο την δημοσιότητα από τους ανθρώπους που θέλουν να βοηθήσουν και κτλ...
είναι δύσκολο το βραδάκι που δεν υπάρχει τίποτα να την κοπανηση να πάει να βρει μια καλονη να περάσει καλά και να ξανά γυρίσει στην έδρα του???
όλα είναι εφικτά!!
δυστυχώς και τίποτα πλέον δεν είναι στη σφαίρα της φαντασίας για να αποκλεισης κάποια πράγματα!
I have lost the will to live
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free
Άβαταρ μέλους
Kariatida
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2755
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 21:55
Irc ψευδώνυμο: Kariatida
Φύλο: Γυναίκα
Έλαβε Likes: 2 φορές

Re: Η πιο μικρόσωμη μητέρα στον κόσμο

Δημοσίευση από Kariatida »

Καριάτιδα γλυκιά μου, δεν ξέρω πολλούς γονείς που έχουν την ψευδαίσθηση ότι θα είναι με τα παιδια τους για πάντα και θα τα φροντίζουν. Αντίθετα οι περισσότεροι (νορμάλ άνθρωποι και γονείς) ΑΝΗΣΥΧΟΥΝ ότι δε θα είναι αρκετά μαζί τους και ΞΕΡΟΥΝ πως κάποτε θα πεθάνουν, τουλάχιστον ΕΥΧΟΝΤΑΙ ότι θα "φύγουν"πρώτοι, όπως είναι το φυσιολογικό.
Ωχ..δεν το εννοούσα με την άποψη ότι τα παιδιά θα πεθάνουν γρηγορότερα. Εννοώ πως οι γονείς μερικές φορές (το βλέπω απ τους δικούς μου) αισθάνονται ότι θα μπορούν πάντα να είναι εδώ για εμάς είτε σαν προστάτες είτε σαν σύμβουλοι είτε σαν ο,τιδήποτε.

Επι τη ευκαιρία, γιατι να μη μιλησεις ελεύθερα Πέγκι;

Όσον αφορά το σύνδρομο Τέρνερ, το βρήκα τυχαία χθες ψάχνοντας στο net.

Δεν μπορώ να ξέρω τις συνθήκες που βιώνουν σαν οικογένεια, θα μπορούσε κάλλιστα να είναι όντως ευτυχισμένο το ανδρόγυνο. Η διαφωνία μου είναι στα παιδιά. Οκ, το ένα είναι γεννημένο χωρίς γεννετικό πρόβλημα (αν και παίζει να είναι φορέας) αλλά τα υπόλοιπα θα έχουν πρόβλημα. Και όσο κι αν πιστεύω στο κάρμα, συνεχίζει να μην μου αρέσει το όλο concept.
Ή ακολούθα ή οδήγα ή φύγε απ' τη μέση

Άβαταρ μέλους
Mantam Froufrou
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 4599
Εγγραφή: Τετ 18 Απρ 2007, 10:05
Φύλο: Γυναίκα

Re: Η πιο μικρόσωμη μητέρα στον κόσμο

Δημοσίευση από Mantam Froufrou »

Γιατί αν μιλήσω ελεύθερα, παιδί μου, θα βρωμίσει το τόπικ από τη βοθρίλα που θα βγάλω!

Δεν λέω γι'αυτούς τους δύο σαν ζευγάρι, γιατί όντως μπορεί να είναι μια χαρά. Κι εγώ για τα παιδιά τους λέω και το θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ για να μιλήσω ευγενικά...
Την ψυχοθεραπεία μου την κάνω εδώ: http://www.alchemyofnature.blogspot.gr/
Άβαταρ μέλους
Divine Sinner

Re: Η πιο μικρόσωμη μητέρα στον κόσμο

Δημοσίευση από Divine Sinner »

Mερικοι τυποι, για να δειξουν οτι δεν εχουν τίποτε κι ολα ειναι εντάξυ, πέρνουν στο λαιμό τους κι αλλους ανθρώπους.
Πολυς εγώισμος.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικα-Ελεύθερο βήμα”