εναλλακτικες δρασεις ψυχαγωγιαςVs κρισηδιασκεδασης

Περί ανέμων και υδατων
προσώπων και πραγμάτων
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
PELTASTIS VARNAVAS
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2280
Εγγραφή: Παρ 21 Αύγ 2009, 13:23
Irc ψευδώνυμο: καστροπολεμίτης
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Famagusta - ποιητάρης

εναλλακτικες δρασεις ψυχαγωγιαςVs κρισηδιασκεδασης

Δημοσίευση από PELTASTIS VARNAVAS »

σαν κωμωδια αμερικανικη περασε και τουτη η βδομαδα...-κατσιμιχες-
ειναι εκεινες οι παρασκευες που αργεις να στρεψεις σπιτι και το ενδεχομενο βραδυνης εξοδου φανταζει κουραστικος :freak: χιλιοειπωμενος εφιαλτης...ανταυτου ντουσακι ..κουμανταρια..και κανα μεζεδακι ελαφρυ καθοτι ολο και κατι τζανκφουντ χλαπακιασες απο το πρωι...πικρα απο τιβι και λλιον διαδικτυον πριν κουτουλησεις με τον μορφεα...σαν φιλμακι περναν οι διαφοροι πασχαληδες απο το μυαλο και την καρδια αλλα ολα καλα και τω ΘΕω δοξα ενεκα και βητα χαιρετισμοι οι αποθηκες αισιοδοξιας ειναι μεστες... :wink: παρα το γενικοτερο κλαψιαρικο μακροοικονομικον κλιμα [μη γελας κουμπαριδη :) ]

το θεμα που σκεφτηκα αφου ειδα κατι συζητησεις στην τιβι [με εκδοτες βιβλιων] και συμμετειχα σε πηγαδακια [οχι της βουλης]...χωρις να κατουρησω σε καποιο απο αυτα τα πηγαδια :wink: [εσυ θα πληρωσεις την κριση!-μα γιατι στο πηγαδι κατουρησα?-ναι δεν θυμασαι εκεινη την παρασκευη στο γερμα του φλεβαρη???!!!]..ειναι το αν καποιοι υποκλαδοι θα εχουν ανθιση λογω της κρισης κατα την κριση μας...[δεν κανω την κριση ευκαιρια-δεν θα μου το συχωρουσε ο κριτικος φιλος σταυραετος που δεν ειναι κρητικος αλλα δικος μου 25%,δεν ειμαι εξαλλου και δεξαμενοσκεψακιας :wink: ]

σε λλλλεει λοιπον το μη κατουρηθεν πηγαδακι αφου εχει κριση δεν θα παω αραχοβα καθε σουκου αφου με λειπουν τα 500γιουρω, εναλλακτικα αφου εχω 20 γιουρω θα παω πρωτοπορια να παρω κανα βιβλιαρακι :ups: να περασει η ωρα ομορφα...ή μηπως να παω στο φυτωριο να τσιμπησω θκυο πανσεδακια να φτιαξω μιαν γλαστρουλα με χρωμα ,δημιουργικα :thumb: και θετικα?α ναι θα λιωσω και κουβερτουρα να βουτηξω κανα φουντουκι να καμνω σπιτικη :lovey0: μερεντα-ενεκα το μαξπερη ειναι ακριβο και κρινω οτι εχω κριση τιμων και θα με πιασει καμια κριση :freak: αμα το 50 ευρω γινει σκονη με πολυτελειες...α ευκαιρια να μιλησω και με 5 φιλους εν μεσω :argue: ρακης...δεν παω και κανα τζογκινγκ που ειναι τσαμπα σε εναν απο τους τοσους χωρους λαικου αθλητισμου που εχω στην πολη μου :swear: την αθηνα [εδω γελανε :crybaby: ]...
σκεφτεστε κατι αλλο??εναλλακτικες δρασεις κοντρα στην κριση-μπαμπουλα?ή απλα χρυσωμα χαπιου-πολυτελειες περι ελευθερου χρονου?αφορμη για ρεφενε καταστασεις?μηπως ετσι τονιστει η εσωτερικη δημιουργικη ουσια αντι της επιφανειακης επιπλαστης φιγουρας που εν πολλοις ειχε υιοθετηθει αμετρα εν Ελλαδι?

δηλαδη και 3.000 να εβγαζε καποιος μηνιαια καλυτερα δεν θα ταν να τα αξιοποιουσε δημιουργικα ψυχαγωγουμενος ?παρα να "διασκεδαζει" εν μυκονω βαυκαλιζομενος περιαγοντας το ενδο-τιποτα του απλα επειδη θα ειχε κατι να ανακοινωσει -ψαρωσει τις κυριουλες και τους αγχωμενους στη δουλεια τη δευτερα μαζι με λιγες προσηυξημενες σαλτσες περι υλικου υπερκαταναλωτικου [νοητικου]αυνανισμου...?

θα με πειτε ό,τι δεν φτανει η αλωπεκα τα κανει κρεμασταργια....χατε βαρναβακο μου να σουρωσεις τα λιγκουινι σου[ομοια των ειχαμε και στο χωρκον μου] και ασε τους αλλους τους ..."μονεγασκους" να γουσταρουν κανοντας σουζες με το πορσε καγιεν... :loco:


νταξειιιιιιιιιιι μη βαρατε μια κουβεντα ειπαμε /....αλλα σεντονατη...
φιλακια :rose:
"Βόηθα, Παναγιά, τη σκέψη
να μην αγριέψει...
"


"Παντιγέρα μαύρη ρούσσα προδομένη μου γενιά
σαν θα σμίξουν οι ανάσες θα φουσκώσουν τα πανιά"

"Θε μου πόσο παράξενοι
είν' οι δικοί μας τόποι
θλιμμένα τα τραγούδια μας
μα γελαστοί οι αθρώποι"




ΧΑΪΝΗΔΕΣ
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικα-Ελεύθερο βήμα”