ειναι εκεινες οι παρασκευες που αργεις να στρεψεις σπιτι και το ενδεχομενο βραδυνης εξοδου φανταζει κουραστικος
το θεμα που σκεφτηκα αφου ειδα κατι συζητησεις στην τιβι [με εκδοτες βιβλιων] και συμμετειχα σε πηγαδακια [οχι της βουλης]...χωρις να κατουρησω σε καποιο απο αυτα τα πηγαδια
σε λλλλεει λοιπον το μη κατουρηθεν πηγαδακι αφου εχει κριση δεν θα παω αραχοβα καθε σουκου αφου με λειπουν τα 500γιουρω, εναλλακτικα αφου εχω 20 γιουρω θα παω πρωτοπορια να παρω κανα βιβλιαρακι
σκεφτεστε κατι αλλο??εναλλακτικες δρασεις κοντρα στην κριση-μπαμπουλα?ή απλα χρυσωμα χαπιου-πολυτελειες περι ελευθερου χρονου?αφορμη για ρεφενε καταστασεις?μηπως ετσι τονιστει η εσωτερικη δημιουργικη ουσια αντι της επιφανειακης επιπλαστης φιγουρας που εν πολλοις ειχε υιοθετηθει αμετρα εν Ελλαδι?
δηλαδη και 3.000 να εβγαζε καποιος μηνιαια καλυτερα δεν θα ταν να τα αξιοποιουσε δημιουργικα ψυχαγωγουμενος ?παρα να "διασκεδαζει" εν μυκονω βαυκαλιζομενος περιαγοντας το ενδο-τιποτα του απλα επειδη θα ειχε κατι να ανακοινωσει -ψαρωσει τις κυριουλες και τους αγχωμενους στη δουλεια τη δευτερα μαζι με λιγες προσηυξημενες σαλτσες περι υλικου υπερκαταναλωτικου [νοητικου]αυνανισμου...?
θα με πειτε ό,τι δεν φτανει η αλωπεκα τα κανει κρεμασταργια....χατε βαρναβακο μου να σουρωσεις τα λιγκουινι σου[ομοια των ειχαμε και στο χωρκον μου] και ασε τους αλλους τους ..."μονεγασκους" να γουσταρουν κανοντας σουζες με το πορσε καγιεν...
νταξειιιιιιιιιιι μη βαρατε μια κουβεντα ειπαμε /....αλλα σεντονατη...
φιλακια


