O σκοπός αγιάζει τα μέσα;
-
Divine Sinner
- Τάλως
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 3188
- Εγγραφή: Τρί 26 Αύγ 2008, 12:17
- Φύλο: Άνδρας
- Έλαβε Likes: 2 φορές
Re: O σκοπός αγιάζει τα μέσα;
απλουστατη οπως και η απαντηση... "οχι"
το σωστο ειναι οτι " τα μεσα αγιαζουν το σκοπο" και τα καλυπτει ολλα μια και ανομες πραξεις με "αγια" μεσα δεν μπορεις να κανεις :p
το σωστο ειναι οτι " τα μεσα αγιαζουν το σκοπο" και τα καλυπτει ολλα μια και ανομες πραξεις με "αγια" μεσα δεν μπορεις να κανεις :p
Εἶσ' Ἕλληνας; Τί προσκυνᾶς; Σηκώσου ἀπάνω! Ἐμεῖς καὶ στοὺς θεοὺς ὀρθοὶ μιλοῦμε..
[img]http://www.afroditishobby.gr/datafiles/498.jpg[/img]
[img]http://s12.postimg.org/pm4kknyzd/copy.j ... 1364828493[/img]
http://www.youtube.com/watch?v=8F_Z060Wlck
[img]http://www.afroditishobby.gr/datafiles/498.jpg[/img]
[img]http://s12.postimg.org/pm4kknyzd/copy.j ... 1364828493[/img]
http://www.youtube.com/watch?v=8F_Z060Wlck
- ArELa
- Founder-Administrator

- Δημοσιεύσεις: 66942
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
- Irc ψευδώνυμο: ArELa
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 1879 φορές
- Έλαβε Likes: 2770 φορές
Re: O σκοπός αγιάζει τα μέσα;
Άλλοτε ναι, άλλοτε όχι.
Εξαρτάται βασικά και από τον σκοπό αλλά και από τα μέσα.
Αν τα μέσα είναι αθέμιτα, δεν ξέρω πώς μπορεί να λογίζεται ως θεμιτός ο σκοπός.
Εξαρτάται βασικά και από τον σκοπό αλλά και από τα μέσα.
Αν τα μέσα είναι αθέμιτα, δεν ξέρω πώς μπορεί να λογίζεται ως θεμιτός ο σκοπός.
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
- Τάλως
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 3188
- Εγγραφή: Τρί 26 Αύγ 2008, 12:17
- Φύλο: Άνδρας
- Έλαβε Likes: 2 φορές
Re: O σκοπός αγιάζει τα μέσα;
σωστααα...Αν τα μέσα είναι αθέμιτα, δεν ξέρω πώς μπορεί να λογίζεται ως θεμιτός ο σκοπός.
Εἶσ' Ἕλληνας; Τί προσκυνᾶς; Σηκώσου ἀπάνω! Ἐμεῖς καὶ στοὺς θεοὺς ὀρθοὶ μιλοῦμε..
[img]http://www.afroditishobby.gr/datafiles/498.jpg[/img]
[img]http://s12.postimg.org/pm4kknyzd/copy.j ... 1364828493[/img]
http://www.youtube.com/watch?v=8F_Z060Wlck
[img]http://www.afroditishobby.gr/datafiles/498.jpg[/img]
[img]http://s12.postimg.org/pm4kknyzd/copy.j ... 1364828493[/img]
http://www.youtube.com/watch?v=8F_Z060Wlck
- Apomakros
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 3164
- Εγγραφή: Τετ 29 Αύγ 2007, 19:26
- Φύλο: Άνδρας
Re: O σκοπός αγιάζει τα μέσα;
Σε καμιά περίπτωση ο σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα. Αντίθετα τα μέσα χαρακτηρίζουν το σκοπό.
Ποτέ ο σκοπός δεν μπορεί να είναι άγιος, όταν τα μέσα είναι άνομα. Όταν τα μέσα είναι άγια, τότε και ο σκοπός είναι άγιος. Όταν χρησιμοποιούμε την ευθύτητα, την καλοσύνη, την αλήθεια, είναι αδύνατον να έχουμε κακό σκοπό. Όταν όμως χρησιμοποιούμε την ψευτιά, την πονηριά, την κακία, δεν μπορεί παρά ο σκοπός να είναι ύπουλος και σάπιος.
(Από τα μέσα φανερώνεται ο σκοπός. Ποτέ ο σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα.)
Ποτέ ο σκοπός δεν μπορεί να είναι άγιος, όταν τα μέσα είναι άνομα. Όταν τα μέσα είναι άγια, τότε και ο σκοπός είναι άγιος. Όταν χρησιμοποιούμε την ευθύτητα, την καλοσύνη, την αλήθεια, είναι αδύνατον να έχουμε κακό σκοπό. Όταν όμως χρησιμοποιούμε την ψευτιά, την πονηριά, την κακία, δεν μπορεί παρά ο σκοπός να είναι ύπουλος και σάπιος.
(Από τα μέσα φανερώνεται ο σκοπός. Ποτέ ο σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα.)
-
GiaNt
Re: O σκοπός αγιάζει τα μέσα;
Δεν είναι όλες οι περιπτώσεις ίδιες.
Πχ, το ψέμα είναι κακό. Το ψέμα σε κάποιο μπάτσο όχι
Πχ, το ψέμα είναι κακό. Το ψέμα σε κάποιο μπάτσο όχι
Re: O σκοπός αγιάζει τα μέσα;
Eιναι ένα εύλογο ερώτημα τελικά αν ο σκοπός αγιάζει τα μέσα. Αν ο μαθητής λύσει μια εξίσωση βρίσκοντας την σωστή λύση με διαφορετικό τρόπο από αυτόν που υπέδειξε ο καθηγητής μες στην τάξη γιατί να μην τα αγιάζει ο σκοπός τα μέσα. Αν όμως χρησιμοποιείς ανθρώπους ως μέσα για να επιτύχεις τον σκοπό σου τότε όχι μόνο ο σκοπός αγιάζει τα μέσα αλλά αντίθετα τα καθυβρίζει, γιατί ο άνθρωπος είναι αυτοσκοπός και ουδέποτε μπορεί να ιδωθεί ως μέσον. Ενίοτε συμβαίνει κάποιο μέσο να έιναι σκοπός αφ' εαυτού και κάποιος σκοπός να ειναι μέσον αφ' εαυτού. Στην πρώτη περίπτωση μιλάμε για έναν λανθάνοντα πλήν όμως ωφελιμώτατον για τον άνθρωπο σκοπό που δεν γίνεται αμέσως αντιληπτός ως τέτοιος. Ο σκοπός που εσύ θέτεις απαιτεί ένα ανάλογο μέσο, μέσωι του οποίου προτίθεσαι να ενεργήσεις ως προς τον σκοπό σου. Είναι ο φανερός σκοπός μιας ενέργειας. Αλλά ο λανθάνων σκοπός αφορά σε άλλες πλευρές που ναι μεν υπάρχουν εν δυνάμει αλλά δεν εκδηλώνονται παρά μόνον αν συντρέξουν οι κατάλληλες προυποθέσεις. Μπορέι να πει κανεις οτι είναι εκ των υστέρων γενόμενοι σκοποί που τους αντιλαμβανεται κανεις ως τέτοιους, επειδή αναθεωρεί συμπεριφορές και πρακτικές που τελέστηκαν ανεπιτυχώς.
ΕΛΛΗΝΩΝΠΡΟΜΑΧΟΥΝΤΕΣΑΘΗΝΑΙΟΙΜΑΡΑΘΩΝΙ
ΧΡΥΣΟΦΟΡΩΝΜΗΔΩΝΕΣΤΟΡΕΣΑΝΔΥΝΑΜΙΝ
...ΓΙΑ ΤΑ 2500 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΧΗΝ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ
ΧΡΥΣΟΦΟΡΩΝΜΗΔΩΝΕΣΤΟΡΕΣΑΝΔΥΝΑΜΙΝ
...ΓΙΑ ΤΑ 2500 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΧΗΝ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ


