Κράτος...η αιτία για ολα τα κακά...
- kostas
- Συντονιστής Ενότητας

- Δημοσιεύσεις: 467
- Εγγραφή: Δευ 16 Απρ 2007, 19:50
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: Αθήνα
Κράτος...η αιτία για ολα τα κακά...
Καθημερινά ολοι ακουμε, διάφορους στη τηλεόραση, στο δρομο, στη δουλειά μας κτλ κτλ, για την λεγομενη, "αδιαφορία του κράτους" σε πολλά εσωτερικά θέματα.
Το κράτος φταίει για αυτο, για εκεινο για το άλλο....
Μιας που ειναι και των ημερων η εικονιτσα που έφτιαξε ο άγνωστος εδω, πετάει μια σποντα
http://2.bp.blogspot.com/_nxL0dlupqvY/S ... oforos.jpg
Aυτος που έφτιαξε την εικονιτσα ξέχασε πως κράτος ειναι και ο ιδιος...
Δεν ειναι ολοι οι άλλοι εκτος απο αυτον.
Ριξτε τα στο μυαλο σας που επηρεάζεται απο κάθε εικονα της τηλεόρασης...Οχι αοριστα στο "κράτος".
Το κράτος φταίει για αυτο, το κράτος για εκεινο....εμεις δε φταίμε ποτέ...Πάντα το κράτος...δηλαδη εμεις.,..!!!
χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Μιλάμε οτι το μυαλο του μέσου Ελληνα πολλές φορές πέφτει κάτω απο το 0!!!!
Και με αυτές τις χαζές κατά την άποψη μου αντιληψεις, δε μπορουμε να πάμε μπροστά....(οτι θα πηγαίναμε, αλλά νομιζω οτι θα ζουμε πάντα σα ζουλου και ανάλογα με τα οικονομικά μας ο καθένας θα ειμαστε χαρουμενοι η μη)
Το κράτος φταίει για αυτο, για εκεινο για το άλλο....
Μιας που ειναι και των ημερων η εικονιτσα που έφτιαξε ο άγνωστος εδω, πετάει μια σποντα
http://2.bp.blogspot.com/_nxL0dlupqvY/S ... oforos.jpg
Aυτος που έφτιαξε την εικονιτσα ξέχασε πως κράτος ειναι και ο ιδιος...
Δεν ειναι ολοι οι άλλοι εκτος απο αυτον.
Ριξτε τα στο μυαλο σας που επηρεάζεται απο κάθε εικονα της τηλεόρασης...Οχι αοριστα στο "κράτος".
Το κράτος φταίει για αυτο, το κράτος για εκεινο....εμεις δε φταίμε ποτέ...Πάντα το κράτος...δηλαδη εμεις.,..!!!
χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Μιλάμε οτι το μυαλο του μέσου Ελληνα πολλές φορές πέφτει κάτω απο το 0!!!!
Και με αυτές τις χαζές κατά την άποψη μου αντιληψεις, δε μπορουμε να πάμε μπροστά....(οτι θα πηγαίναμε, αλλά νομιζω οτι θα ζουμε πάντα σα ζουλου και ανάλογα με τα οικονομικά μας ο καθένας θα ειμαστε χαρουμενοι η μη)
Η ευτυχία στηρίζεται στην ελευθερία, η δε ελευθερία στην γενναιότητα
- Apomakros
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 3164
- Εγγραφή: Τετ 29 Αύγ 2007, 19:26
- Φύλο: Άνδρας
Re: Κράτος...η αιτία για ολα τα κακά...
Μου δίνεις την αίσθηση πως συγχέεις ορισμένα πράγματα φίλε.
Το Κράτος δεν είναι οι πολίτες.
Το Κράτος δεν είναι το σύνολο των πολιτών μιας χώρας.
Το Κράτος είναι εξουσιαστικός μηχανισμός εκ της φύσεώς του.
Σε όσα λεξικά και αν ανατρέξεις θα δεις πως άλλη είναι η έννοια του Κράτους και άλλη των πολιτών που ζουν μέσα στα εδαφικά του όρια.
Οι πολίτες δεν ασκούν καμιά κρατική εξουσία.
(Πιθανώς ανοίγοντας το θέμα να είχες κατά νου την έννοια της υπευθυνότητας, όποτε καλό θα ήταν να το εξειδικεύσεις και να γίνεις πιο συγκεκριμένος)
Το Κράτος δεν είναι οι πολίτες.
Το Κράτος δεν είναι το σύνολο των πολιτών μιας χώρας.
Το Κράτος είναι εξουσιαστικός μηχανισμός εκ της φύσεώς του.
Σε όσα λεξικά και αν ανατρέξεις θα δεις πως άλλη είναι η έννοια του Κράτους και άλλη των πολιτών που ζουν μέσα στα εδαφικά του όρια.
Οι πολίτες δεν ασκούν καμιά κρατική εξουσία.
(Πιθανώς ανοίγοντας το θέμα να είχες κατά νου την έννοια της υπευθυνότητας, όποτε καλό θα ήταν να το εξειδικεύσεις και να γίνεις πιο συγκεκριμένος)
- ArELa
- Founder-Administrator

- Δημοσιεύσεις: 66942
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
- Irc ψευδώνυμο: ArELa
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 1879 φορές
- Έλαβε Likes: 2770 φορές
Re: Κράτος...η αιτία για ολα τα κακά...
Κατ'αρχάς εμένα δε μου φταίει γενικά και αόριστα "το κράτος", αλλά αυτοί που το λειτουργούν κάθε φορά.
Ο Τρόπος που λειτουργεί είναι δική τους υπόθεση και δική τους απόφαση. Κι αυτός ο τρόπος όπως προβάλλει στις σκέψεις όλων μας σήμερα, θα συμφωνήσεις ότι εμπεριέχει πάμπολλα παράθυρα για λαμογιές, καταλήστευση και ασυδοσία για τα λαμόγια και η οργάνωσή του ώστε να μην αφήνει τέτοια περιθώρια, είναι ανύπαρκτη.
Κύρια ευθύνη γι'αυτό το χαώδες χάλι, είναι των κυβερνώντων είτε το δέχεσαι είτε όχι, και στα καπάκια, αμέσως μετά- αλλά όχι μικρότερης ισχύος ευθύνη, έχουμε εμείς ως κοινωνικό σύνολο , (όχι ως ιδεολογίαν φέροντες) που επιτρέπουμε και με την ψήφο και με τη μετέπειτα ανοχή ή μοιρολατρεία του τύπου "τι να κάνουμε...", να διαιωνίζεται αυτός ο απαίσχυντος τρόπος που το κράτος δομείται και λειτουργείται απ'τα λαμογιοσαϊνια που ανεβαίνουν κάθε φορά σε εξουσιαστικούς θώκους.
Τι λες γι'αυτό Κωστή μας?
Ο Τρόπος που λειτουργεί είναι δική τους υπόθεση και δική τους απόφαση. Κι αυτός ο τρόπος όπως προβάλλει στις σκέψεις όλων μας σήμερα, θα συμφωνήσεις ότι εμπεριέχει πάμπολλα παράθυρα για λαμογιές, καταλήστευση και ασυδοσία για τα λαμόγια και η οργάνωσή του ώστε να μην αφήνει τέτοια περιθώρια, είναι ανύπαρκτη.
Κύρια ευθύνη γι'αυτό το χαώδες χάλι, είναι των κυβερνώντων είτε το δέχεσαι είτε όχι, και στα καπάκια, αμέσως μετά- αλλά όχι μικρότερης ισχύος ευθύνη, έχουμε εμείς ως κοινωνικό σύνολο , (όχι ως ιδεολογίαν φέροντες) που επιτρέπουμε και με την ψήφο και με τη μετέπειτα ανοχή ή μοιρολατρεία του τύπου "τι να κάνουμε...", να διαιωνίζεται αυτός ο απαίσχυντος τρόπος που το κράτος δομείται και λειτουργείται απ'τα λαμογιοσαϊνια που ανεβαίνουν κάθε φορά σε εξουσιαστικούς θώκους.
Τι λες γι'αυτό Κωστή μας?
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
- kostas
- Συντονιστής Ενότητας

- Δημοσιεύσεις: 467
- Εγγραφή: Δευ 16 Απρ 2007, 19:50
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Κράτος...η αιτία για ολα τα κακά...
Ορισμος του κράτουςΑπόμακρος έγραψε:Μου δίνεις την αίσθηση πως συγχέεις ορισμένα πράγματα φίλε.
Το Κράτος δεν είναι οι πολίτες.
Το Κράτος δεν είναι το σύνολο των πολιτών μιας χώρας.
Το Κράτος είναι εξουσιαστικός μηχανισμός εκ της φύσεώς του.
(Πιθανώς ανοίγοντας το θέμα να είχες κατά νου την έννοια της υπευθυνότητας, όποτε καλό θα ήταν να το εξειδικεύσεις και να γίνεις πιο συγκεκριμένος)
To κράτος είναι μία οργανωμένη πολιτική οντότητα που κατέχει καθορισμένη γεωγραφική περιοχή και αντιπροσωπεύει ένα πληθυσμό
(βικιπαιδεια)
Συνταγμα: Κράτος είναι διαρκής σε νομικό πρόσωπο οργάνωση
λαού μόνιμα εγκατεστημένου σε χώρα, που ασκεί αυτοδύναμη εξουσία.
Kατά το πρωτο ορισμο ειναι σαφές πως το κράτος ειναι πολιτικη οντοτητα(η οποια φυσικά ειναι οντοτητα οχι επειδη έχει ξεφυτρωσει απο μονη της, αλλά επειδη κατασκευάστηκε απο εμας) και κατά το συνταγματικο ορισμό, ειναι ένα νομικο πρόσωπο(το οποιο και πάλι δεν έχει ξεφυτρωσει απο μονο του)
Το κράτος φιλε μου είναι οι πολιτες του.Αυτοι το κατασκευασαν για να τους οργανωνει και λειτουργεί απο τους ιδιους.Δεν ειναι ξεχωριστή οντότητα.
Εμεις το επιρεάζουμε, εμεις το ταιζουμε.Αν πάψουμε να υπάρχουμε θα πάψει και αυτο να υφιστατε.Ειναι εμεις!!!
Εξου και οι ευθύνες που ριχνω σε ολους μας...
Πράγματι θέλησα να μιλησω για την ανευθηνοτητα και τον ωχαδελφισμο που έχουμε σα λαός...
Bikη γενικά συμφωνω με αυτο που έγραψες.Απλά θεωρω πως έχουμε την ιδια ευθηνη με των Κυβερνωντων.
Θα ειχαν μεγαλυτερη ευθηνη αυτοι, εαν έβγαιναν για πρωτη φορά μετά απο υποσχέσεις και έκαναν αντιθετα πράγματα...Μετά τη μεταπολιτευση ομως, ολο οι ιδιοι ειναι στην εξουσια πράγμα που σημαίνει οτι η ευθηνη ειναι καθαρά δικη μας, αφου εμεις τους έχουμε εκει...
Το χειρότερο ειναι οτι θεωρουμε αυτονοητο το οτι μας κλέβουν, θεωρουμε αυτονόητο οτι η Παιδεία μας, ευνοει τη παραπαιδεία στο χείριστο βαθμό, θεωρουμε αυτονοητο πως οτι τρωμε δεν ειναι υγειηνο, θεωρουμε αυτονοητα πολλά πράγματα που δε θα πρεπε καν να υπάρχουν...
Η ευτυχία στηρίζεται στην ελευθερία, η δε ελευθερία στην γενναιότητα
- Apomakros
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 3164
- Εγγραφή: Τετ 29 Αύγ 2007, 19:26
- Φύλο: Άνδρας
Re: Κράτος...η αιτία για ολα τα κακά...
(καληνύχτα...)Κostas έγραψε:Το κράτος φιλε μου είναι οι πολιτες του.Αυτοι το κατασκευασαν για να τους οργανωνει και λειτουργεί απο τους ιδιους.Δεν ειναι ξεχωριστή οντότητα.
Εμεις το επιρεάζουμε, εμεις το ταιζουμε.Αν πάψουμε να υπάρχουμε θα πάψει και αυτο να υφιστατε.Ειναι εμεις!!!]
YΓ. Δεν αλλάζεις και αβαταρ φίλε μου αν έχεις την καλωσύνη;
- kostas
- Συντονιστής Ενότητας

- Δημοσιεύσεις: 467
- Εγγραφή: Δευ 16 Απρ 2007, 19:50
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Κράτος...η αιτία για ολα τα κακά...
Κανένα προβλημα αρκει να μου πεις για ποιο λόγο σε ενοχλεί
(εχω το ιδιο αβαταρ εδω και 2 χρονια βασικά...απ τα παλαιά ιδεο)
Η ευτυχία στηρίζεται στην ελευθερία, η δε ελευθερία στην γενναιότητα
- Apomakros
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 3164
- Εγγραφή: Τετ 29 Αύγ 2007, 19:26
- Φύλο: Άνδρας
Re: Κράτος...η αιτία για ολα τα κακά...
Καλέ μου φίλε δεν μ΄ενοχλεί. Ζω μισό αιώνα και έχω δει πολλά...Kostas έγραψε:Κανένα προβλημα αρκει να μου πεις για ποιο λόγο σε ενοχλεί
(Απλώς πιστεύω πως σου αξίζει κάτι καλύτερο και σου το λέω καλόπιστα και ειλικρινά)
- kostas
- Συντονιστής Ενότητας

- Δημοσιεύσεις: 467
- Εγγραφή: Δευ 16 Απρ 2007, 19:50
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Κράτος...η αιτία για ολα τα κακά...
Αν και αλλάζουμε εντελως συζήτηση
(ας μας συγχωρεσουν λοιπον:-P )
Τον θεωρω παλικάρι.Εξου και το άβαταρ.Τιποτε περισσότερο τιποτε λιγότερο
Τον θεωρω παλικάρι.Εξου και το άβαταρ.Τιποτε περισσότερο τιποτε λιγότερο
Η ευτυχία στηρίζεται στην ελευθερία, η δε ελευθερία στην γενναιότητα
-
Divine Sinner
Re: Κράτος...η αιτία για ολα τα κακά...
Θεωρω πως το κρατος δεν ειναι η αιτια για ολα μας τα προβληματα.
Ειναι η αιτια για τα μισα.
τα αλλα μισα οφειλονται κυριως στην προσωπικη μας ευθηνη και στους μαλακες που κυκλοφορουν λυμενοι. αλλα αυτο ειναι ενα αλλο θεμα.
Οσων αφορα τωρα τα μισα προβληματα που δημιουργει το κρατος μου αρκουν αυτα για να μην το συμπαθω.
το κρατος ειναι το συστημα κι εμεις δεν ειμαστε μερος του κρατους οπως λες. ειμαστε απλα μια πρωτη υλη για τη μηχανη.
δεν ειμαστε οι οδηγοι της μηχανης. δεν περνουμε αποφασεις (εχουμε απλα αυτην την ψευδαισθηση για να αποδιδουμε καλυτερα).
αν και δεν ειμαι αναρχικος (ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ).
πιστευω πως το κρατος ειναι κουκουλοφορος.
Ειναι η αιτια για τα μισα.
τα αλλα μισα οφειλονται κυριως στην προσωπικη μας ευθηνη και στους μαλακες που κυκλοφορουν λυμενοι. αλλα αυτο ειναι ενα αλλο θεμα.
Οσων αφορα τωρα τα μισα προβληματα που δημιουργει το κρατος μου αρκουν αυτα για να μην το συμπαθω.
το κρατος ειναι το συστημα κι εμεις δεν ειμαστε μερος του κρατους οπως λες. ειμαστε απλα μια πρωτη υλη για τη μηχανη.
δεν ειμαστε οι οδηγοι της μηχανης. δεν περνουμε αποφασεις (εχουμε απλα αυτην την ψευδαισθηση για να αποδιδουμε καλυτερα).
αν και δεν ειμαι αναρχικος (ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ).
πιστευω πως το κρατος ειναι κουκουλοφορος.
- kostas
- Συντονιστής Ενότητας

- Δημοσιεύσεις: 467
- Εγγραφή: Δευ 16 Απρ 2007, 19:50
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Κράτος...η αιτία για ολα τα κακά...
xμ....το επιχειρημα πως εμεις ειμαστε αυτοι που εκλεγουμε τους υπευθηνους της οργάνωσης και διαχειρισης του μηχανισμου του κράτους πως το βλέπεις?
Θεωρω πως οχι απλά έχουμε ευθύνη σα λαός, αλλά ειμαστα και άμεσα υπεύθυνοι και όχι έμμεσα.
Οταν γνωριζεις οτι αυτος που ελέγχει ένα μηχανισμο, δε τον ελεγχει σωστά, αλλά εσυ συνεχίζεις και τον προσλαμβάνει, απλά και μονο για να έχεις να βριζεις κάποιος ωστε να αποποιησαι της ευθύνης, αυτο ειναι το πιο υποκριτικο πράγμα που υπάρχει
Θεωρω πως οχι απλά έχουμε ευθύνη σα λαός, αλλά ειμαστα και άμεσα υπεύθυνοι και όχι έμμεσα.
Οταν γνωριζεις οτι αυτος που ελέγχει ένα μηχανισμο, δε τον ελεγχει σωστά, αλλά εσυ συνεχίζεις και τον προσλαμβάνει, απλά και μονο για να έχεις να βριζεις κάποιος ωστε να αποποιησαι της ευθύνης, αυτο ειναι το πιο υποκριτικο πράγμα που υπάρχει
Η ευτυχία στηρίζεται στην ελευθερία, η δε ελευθερία στην γενναιότητα
- ArELa
- Founder-Administrator

- Δημοσιεύσεις: 66942
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
- Irc ψευδώνυμο: ArELa
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 1879 φορές
- Έλαβε Likes: 2770 φορές
Re: Κράτος...η αιτία για ολα τα κακά...
Δεν πάει έτσι ακριβώς Κωστή.
Η ψήφος ορίζεται ανάλογα με την προσφορά.
Τι υποψήφιους (πολιτευτές και κόμματα) έχουμε δηλαδή; Αυτά κι αυτά κι αυτά κι αυτά. ΕΞ ΑΥΤΩΝ πρέπει να επιλέξουμε/ψηφίσουμε. Άρα όχι ακριβώς ό,τι μας γουστάρει εμάς.
Ψηφίζουμε λοιπόν α/ ανάλογα με την προσφορά, β/ για διαφορετικούς λόγους ο καθένας μας. Άλλος ψηφίζει κατά συνείδηση, άλλος επειδή απλά είναι ταγμένος ιδεολογικά κάπου (δηλαδή μηχανικά όχι κριτικά) και άλλος για λόγους συμφέροντος αν έχει " δόντια" στο ένα ή το άλλο κόμμα.
Άρα;
Δεν ψηφίζουμε όλοι με το ίδιο κριτήριο, τον ίδιο γνώμονα και κυρίως την ΙΔΙΑ ΠΡΟΘΕΣΗ. Αν ψηφίζαμε όλοι μ'αυτές τις κοινές συνισταμένες, κι αν υπήρχαν περισσότερες επιλογές απ'το διπλολο-άντε τρίπολο ή τετράπολο που προβάλλεται εσκεμμένα ως κυρίαρχο, τότε ναι, θα μπορούσες να μιλήσεις για ευθύνη ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ.
Έτσι οπως ψηφίζουμε τώρα, ο καθένας με το δικό του τροπάρι, δεν μπορείς να τσουβαλιάσεις τους πάντες αποδίδοντάς τους τις ίδιες ευθύνες.
Εμένα πάντως, η επόμενη ψήφος μου θα είναι καθαρά αρνητική. Θα ψηφίσω δηλαδή αυτόν που θα αποτρέψει την επανεκλογή των υπαρχόντων. Όχι για ιδεολογικούς λόγους, γιατί α/ δεν πιστεύω ότι πρεσβεύουν και βαδίζουν σύμφωνα με ιδεολογίες πια τα κόμματα και β/ γιατί πραγματικά δεν "ανήκω" πουθενά, αλλά για λόγους που άπτονται της ατομικής μου συνείδησης (όχι απαραίτητα συμφέροντος).
Επιμένω λοιπόν ότι πρώτοι και ΚΥΡΙΟΙ υπαίτιοι της χαοτικής φρικοκατάστασης που ζούμε είναι οι ίδιοι οι κυβερνώντες, και δεύτεροι εμείς, όχι γιατί τους ψηφίσαμε, αλλά γιατί όταν βλέπουμε ρεμούλες, λαμογιές, αντιλαϊκές αποφάσεις ΟΠΟΙΩΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΈΒΕΙ ΕΠΑΝΩ, απλά ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ/ΑΝΤΙΜΑΧΟΜΑΣΤΕ ΤΗ ΣΑΠΙΛΑ.
Οι μεμονωμένες αντιδράσεις δεν αρκούν.
Και η μοιρολατρεία του "τι να κάνουμε..." που ακούω από πολλούς, είναι ό,τι χειρότερο και το έρεισμα που μου δίνει κάθε δικαίωμα να λέω ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ!
Η ψήφος ορίζεται ανάλογα με την προσφορά.
Τι υποψήφιους (πολιτευτές και κόμματα) έχουμε δηλαδή; Αυτά κι αυτά κι αυτά κι αυτά. ΕΞ ΑΥΤΩΝ πρέπει να επιλέξουμε/ψηφίσουμε. Άρα όχι ακριβώς ό,τι μας γουστάρει εμάς.
Ψηφίζουμε λοιπόν α/ ανάλογα με την προσφορά, β/ για διαφορετικούς λόγους ο καθένας μας. Άλλος ψηφίζει κατά συνείδηση, άλλος επειδή απλά είναι ταγμένος ιδεολογικά κάπου (δηλαδή μηχανικά όχι κριτικά) και άλλος για λόγους συμφέροντος αν έχει " δόντια" στο ένα ή το άλλο κόμμα.
Άρα;
Δεν ψηφίζουμε όλοι με το ίδιο κριτήριο, τον ίδιο γνώμονα και κυρίως την ΙΔΙΑ ΠΡΟΘΕΣΗ. Αν ψηφίζαμε όλοι μ'αυτές τις κοινές συνισταμένες, κι αν υπήρχαν περισσότερες επιλογές απ'το διπλολο-άντε τρίπολο ή τετράπολο που προβάλλεται εσκεμμένα ως κυρίαρχο, τότε ναι, θα μπορούσες να μιλήσεις για ευθύνη ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ.
Έτσι οπως ψηφίζουμε τώρα, ο καθένας με το δικό του τροπάρι, δεν μπορείς να τσουβαλιάσεις τους πάντες αποδίδοντάς τους τις ίδιες ευθύνες.
Εμένα πάντως, η επόμενη ψήφος μου θα είναι καθαρά αρνητική. Θα ψηφίσω δηλαδή αυτόν που θα αποτρέψει την επανεκλογή των υπαρχόντων. Όχι για ιδεολογικούς λόγους, γιατί α/ δεν πιστεύω ότι πρεσβεύουν και βαδίζουν σύμφωνα με ιδεολογίες πια τα κόμματα και β/ γιατί πραγματικά δεν "ανήκω" πουθενά, αλλά για λόγους που άπτονται της ατομικής μου συνείδησης (όχι απαραίτητα συμφέροντος).
Επιμένω λοιπόν ότι πρώτοι και ΚΥΡΙΟΙ υπαίτιοι της χαοτικής φρικοκατάστασης που ζούμε είναι οι ίδιοι οι κυβερνώντες, και δεύτεροι εμείς, όχι γιατί τους ψηφίσαμε, αλλά γιατί όταν βλέπουμε ρεμούλες, λαμογιές, αντιλαϊκές αποφάσεις ΟΠΟΙΩΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΈΒΕΙ ΕΠΑΝΩ, απλά ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ/ΑΝΤΙΜΑΧΟΜΑΣΤΕ ΤΗ ΣΑΠΙΛΑ.
Οι μεμονωμένες αντιδράσεις δεν αρκούν.
Και η μοιρολατρεία του "τι να κάνουμε..." που ακούω από πολλούς, είναι ό,τι χειρότερο και το έρεισμα που μου δίνει κάθε δικαίωμα να λέω ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ!
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
- kostas
- Συντονιστής Ενότητας

- Δημοσιεύσεις: 467
- Εγγραφή: Δευ 16 Απρ 2007, 19:50
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Κράτος...η αιτία για ολα τα κακά...
Συμφωνω απολυταΑρΕλα έγραψε:Δεν πάει έτσι ακριβώς Κωστή.
Η ψήφος ορίζεται ανάλογα με την προσφορά.
Τι υποψήφιους (πολιτευτές και κόμματα) έχουμε δηλαδή; Αυτά κι αυτά κι αυτά κι αυτά. ΕΞ ΑΥΤΩΝ πρέπει να επιλέξουμε/ψηφίσουμε. Άρα όχι ακριβώς ό,τι μας γουστάρει εμάς.
ΑρΕλα έγραψε:Ψηφίζουμε λοιπόν α/ ανάλογα με την προσφορά, β/ για διαφορετικούς λόγους ο καθένας μας. Άλλος ψηφίζει κατά συνείδηση, άλλος επειδή απλά είναι ταγμένος ιδεολογικά κάπου (δηλαδή μηχανικά όχι κριτικά) και άλλος για λόγους συμφέροντος αν έχει " δόντια" στο ένα ή το άλλο κόμμα.
Άρα;
Δεν ψηφίζουμε όλοι με το ίδιο κριτήριο, τον ίδιο γνώμονα και κυρίως την ΙΔΙΑ ΠΡΟΘΕΣΗ. Αν ψηφίζαμε όλοι μ'αυτές τις κοινές συνισταμένες, κι αν υπήρχαν περισσότερες επιλογές απ'το διπλολο-άντε τρίπολο ή τετράπολο που προβάλλεται εσκεμμένα ως κυρίαρχο, τότε ναι, θα μπορούσες να μιλήσεις για ευθύνη ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ.
Αν δε κάνω λάθος τα κομματα που υπάρχουν ειναι πολύ περισσότερα απο 3-4...Το γεγονος οτι θεωρουμε τα υπολοιπα λιγοτερο καλά δε σημαίνει οτι πρέπει να ειναι κιολας.Ας πουμε εγω θεωρω τους Οικολογους πράσινους(ενα παράδειγμα έδωσα), πολυ καλυτερους απ όλους οσους ειναι στη Βουλη αυτη τη στιγμη.Επισης πιστευω οτι ο Βεργης(
Μα τωρα ειναι που μπορω να τους τσουβαλιάσω όλους...ΑρΕλα έγραψε:Έτσι οπως ψηφίζουμε τώρα, ο καθένας με το δικό του τροπάρι, δεν μπορείς να τσουβαλιάσεις τους πάντες αποδίδοντάς τους τις ίδιες ευθύνες.
Οταν ΟΛΟΙ ψηφιζουν τους ίδιους ανθρωπους που 30 χρονια καταστρέφουν το τοπο μου, σημαίνει οτι ΘΕΛΟΥΝ να συμβαίνει αυτο το πράγμα.Τους αρέσει, ή αλλιως ειναι βολεμένοι.
Δε με απασχολει ο λογος που θα ψηφισει κάποιος ΝΔ, ΚΚΕ, Συριζα,ΠΑΣΟΚ ή Καρατζαφέρη.Με ενδιαφέρει το γεγονος πως γνωριζει οτι με τη ψηφο του, συνεχίζει απλά να συντηρεί τη τεράστια πολυθρόνα των διοικούντων οι οποιοι καταφέρνουν εδω και χρονια να πετυχουν τον ένα και μοναδικο στοχο που έχουν....Να παραμένουν στη Βουλη ώστε να βγάζουν οσο περισσότερα χρηματα μπορουν...
Μα αν δε βγουν οι υπάρχοντες θα βγουν οι άλλοι που τους ειχαμε για μια 20ετία...Καμία διαφορά για μένα!!!Τους θεωρω ιδιους...Να γινει μηπως καμια έκπληξη και να βγουν οι άλλοι 2 απο κάτω οι αριστεροι???(τρομάρα τους)...Αυτοι απ την έκπληξη τους θα τα κάνουν χειρότερα μαντάρα...ΑρΕλα έγραψε:Εμένα πάντως, η επόμενη ψήφος μου θα είναι καθαρά αρνητική. Θα ψηφίσω δηλαδή αυτόν που θα αποτρέψει την επανεκλογή των υπαρχόντων. Όχι για ιδεολογικούς λόγους, γιατί α/ δεν πιστεύω ότι πρεσβεύουν και βαδίζουν σύμφωνα με ιδεολογίες πια τα κόμματα και β/ γιατί πραγματικά δεν "ανήκω" πουθενά, αλλά για λόγους που άπτονται της ατομικής μου συνείδησης (όχι απαραίτητα συμφέροντος).
Για αυτο ακριβως το λογο θεωρω οτι ειμαστε εμεις οι πρωτοι υπευθυνοι.Διοτι μονο εμεις σα λαός έχουμε τη δυναμη να τους ριξουμε, αλλά δε το κάνουμε...Οπως ειπα παραπάνω...έχουμε βολευτειΑρΕλα έγραψε:Επιμένω λοιπόν ότι πρώτοι και ΚΥΡΙΟΙ υπαίτιοι της χαοτικής φρικοκατάστασης που ζούμε είναι οι ίδιοι οι κυβερνώντες, και δεύτεροι εμείς, όχι γιατί τους ψηφίσαμε, αλλά γιατί όταν βλέπουμε ρεμούλες, λαμογιές, αντιλαϊκές αποφάσεις ΟΠΟΙΩΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΈΒΕΙ ΕΠΑΝΩ, απλά ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ/ΑΝΤΙΜΑΧΟΜΑΣΤΕ ΤΗ ΣΑΠΙΛΑ.
Οι μεμονωμένες αντιδράσεις δεν αρκούν.
Και η μοιρολατρεία του "τι να κάνουμε..." που ακούω από πολλούς, είναι ό,τι χειρότερο και το έρεισμα που μου δίνει κάθε δικαίωμα να λέω ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ!
Γιναμε μια χώρα που χάσαμε το θεσμο της οικογένειας, το ΘΕΣΜΟ της αληθινης φιλίας(και οχι δεν έχω κανένα προβλημα με τη παρέα μου δοξα το Θεο), την ιστορία μας, τα ηθη και έθιμά μας και απλά έχουμε γινει άβουλα Αμερικανάκια...Οπως ακριβως μας θέλουν....
Βλέπουμε τηλεοραση και έχουμε σαν αγαπημένη σειρά γελιότητες τυπου "Ασχημες Μαριες" κτλ κτλ....
Ξέρεις Βίκυ ημουν ο πρωτος που έλεγα πως δε φταιω αν οι κυβερνώντες κάνουν οτι θέλουν...Κιομως...φταίω.Φταίω διοτι κολυσιεργω και τους αφηνω να κάνουν αυτο που θέλουν....
Αραγε αν ποτέ έβγαινε 1 εκκατομυριο κοσμος στο δρομο(οπως κάποτε με το Μακεδονικο) ωστε να παραλυσουν τα πάντα και ΑΠΑΙΤΟΥΣΕ απλά τα προβλεπόμενα...δε θα άλλαζε κάτι?Εγω πιστευω θα άλλαζε.
Ο λαός έχει τη δυναμη...απλά ειναι διχασμένος διοτι κατάφεραν να μας κάνουν να κοιτάμε μονο τη πάρτυ μας...Το έχουμε οι Ελληνες σα φάρα αυτο το κακό.Παρτάκιδες...
Η ευτυχία στηρίζεται στην ελευθερία, η δε ελευθερία στην γενναιότητα


