Καλοκαιρινές διακοπές...

Περί ανέμων και υδατων
προσώπων και πραγμάτων
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
ILLUVATAR85
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1139
Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2008, 23:33
Irc ψευδώνυμο: ILLUVATAR85
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: Αθήνα, Ελλάδα
Έλαβε Likes: 1 φορά

Καλοκαιρινές διακοπές...

Δημοσίευση από ILLUVATAR85 » Κυρ 10 Αύγ 2008, 20:10

Φίλλοι, φιλότεροι, φίλτατοι ιδεογραφήτες.
Από αυτό το βράδυ θα βρίσκομαι σε καλοκαιρινές διακοπές στο χωρίο μου κατα τισ οποίες ενδέχεται να λείψω 1-2 εβδομάδες.
Καλές διακοπές και να καλό 15Αύγουστο. :xara:
Η δημοκρατία δεν συνίσταται σε ισότητα,συνίσταται σε ανισότητα που οφείλει να είναι δίκαιη-Σόλων

Όλοι φοβούνται ένα βρώμικο όνομα μα όχι μία βρώμικη συνείδηση-Πλίνιος

Μην σε ανησυχεί αυτό που βλέπεις, τίποτα δεν συμβαίνει μόνο του-Ρόαν

O σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα, ο σκοπός είναι τα μέσα-Δραγώνας
Άβαταρ μέλους
Apomakros
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 3164
Εγγραφή: Τετ 29 Αύγ 2007, 19:26
Φύλο: Άνδρας

Re: Καλοκαιρινές διακοπές...

Δημοσίευση από Apomakros » Κυρ 10 Αύγ 2008, 22:05

Κι από δω και πέρα όποιος φεύγει για διακοπές
ν΄ανοίγει ένα έξτρα τόπικ για να τον χαιρετάμε.

Το ίδιο και τα σαββατοκύριακα, τις γιορτές και τις σχόλες.



(οκ. όταν πηγαίνουμε στο WC, δεν είναι απαραίτητo)
Άβαταρ μέλους
Spirit oF Fire
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2366
Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2007, 17:45
Irc ψευδώνυμο: Spirit_Of_Fire
Φύλο: Γυναίκα

Re: Καλοκαιρινές διακοπές...

Δημοσίευση από Spirit oF Fire » Δευ 11 Αύγ 2008, 09:11

Καλά να περάσεις =)
Ο αληθινός πολεμιστής διατηρεί την ανθρωπιά του ακόμη και στη μάχη. Κερδίζοντας έναν βάρβαρο θρίαμβο εξακολουθείς να διακυβεύεις την ψυχή σου. Αυτοί που πολεμούν τον δράκο μπορούν να γίνουν ο δράκος.
Η φωτιά δεν καταστρέφει μόνο, μπορεί και να καθαρίζει τις ψυχές μας.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικα-Ελεύθερο βήμα”