Δημοσίευση
από ILLUVATAR85 » Κυρ 10 Αύγ 2008, 20:10
Φίλλοι, φιλότεροι, φίλτατοι ιδεογραφήτες.
Από αυτό το βράδυ θα βρίσκομαι σε καλοκαιρινές διακοπές στο χωρίο μου κατα τισ οποίες ενδέχεται να λείψω 1-2 εβδομάδες.
Καλές διακοπές και να καλό 15Αύγουστο.

Η δημοκρατία δεν συνίσταται σε ισότητα,συνίσταται σε ανισότητα που οφείλει να είναι δίκαιη-Σόλων
Όλοι φοβούνται ένα βρώμικο όνομα μα όχι μία βρώμικη συνείδηση-Πλίνιος
Μην σε ανησυχεί αυτό που βλέπεις, τίποτα δεν συμβαίνει μόνο του-Ρόαν
O σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα, ο σκοπός είναι τα μέσα-Δραγώνας