Σκεψεις για την Ελληνιδα μανα

Περί ανέμων και υδατων
προσώπων και πραγμάτων
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Divine Sinner

Σκεψεις για την Ελληνιδα μανα

Δημοσίευση από Divine Sinner » Κυρ 12 Μάιος 2013, 11:24

Απο Νικολάι Αθανασάκος
ΧΜΜ…. ΤΙ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΜΑΝΑ ΜΟΥ? ΜΑΝΑΡΙ ΜΟΥ? ΜΑΝΙΤΣΑ ΜΟΥ? ΜΑΝΟΥΛΟΜΑΝΟΥΛΟ ΜΟΥ?
Σας μπλόκαρα ? σας εκνεύρισα ίσως ? ... ασυνείδητοι συσχετισμοί στον έρωτα αλλά και ο φθόνος του πέους που έχει η ελληνίδα μάνα ...(ζηλεύει ως κοριτσάκι που δεν έχει πέος και έτσι ως μάνα πλέον αποκτά συμβολικά ένα πέος μέσω του γιου) δημιουργούν την μάνα του νεοέλληνα μία μάνα που δημιουργεί μαλθακούς ή κακομαθημένους και υποκριτές πολίτες δήθεν και ψευτόμαγκες χωρίς καμία κριτική σκέψη (γιατί έχουν μείνει στο στοματικό στάδιο όπου θα περιμένουν το βυζί της μάνας να τους ταΐσει για μία ζωή ) που ψηφίζουν έτσι όπως ψηφίζουν .
ΥΓ. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΜΑΝΕΣ …. Είστε το ίδιο συνυπεύθυνες όσο με το ΠΑΣΟΚ και την ΝΔ για τα χάλια της ελληνικής κοινωνίας (εξαιρείτε η μαμά μου ..που με έκανε σωστό, ωραίο άντρα διανοούμενο , πηδηχταρά και χρήσιμο για την κοινωνία)


Ειρωνικο το σχολιο του θαναση (που δεν τον γνωριζω καν) αλλα με πολλες αληθειες.
δεν ξερω αν συμφωνω πληρως αλλα σιγουρα η Ελληνιδα μανα εχει μερος της ευθηνης για την καταντια της χωρας.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικα-Ελεύθερο βήμα”