Godwin's Law

Περί ανέμων και υδατων
προσώπων και πραγμάτων
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Digenis
Κολλημένος Ιδεογραφίτης
Κολλημένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 179
Εγγραφή: Σάβ 02 Ιουν 2012, 01:58
Φύλο: Άνδρας

Godwin's Law

Δημοσίευση από Digenis » Τετ 06 Ιουν 2012, 18:02

Σε γενικές γραμμές να πως έχει το πράγμα:
Ο Mike Godwin το 1990 έκανε μία παρατήρηση σχετικά με τις διάφορες διαδικτυακές συζητήσεις.
As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches
Στην ουσία είπε: Κάθε διαδικτυακή συζήτηση που εξελίσσεται για αρκετό χρονικό διάστημα κάποια στιγμή θα γυρίσει προς το θέμα των ΝΑΖΙ και/ή του Χίτλερ.
Επίσης, κάθε συζήτηση που φτάνει σε αυτό το θέμα, χάνει τον αρχικό της σκοπό, και είναι αδύνατον να επιστρέψει στο αρχικό της θέμα.

Περιδιαβαίνοντας διάφορα φόρουμ τα τελευταία δύο χρόνια, συναντώ όλο και πιο συχνά τέτοιες συζητήσεις. Εσείς τι γνώμη έχετε;


Υ.Γ. δεν είμαι σίγουρος αν διάλεξα τη σωστή κατηγορία για να ανοίξω το θέμα.
A soul for a piece of bread. Misery makes the offer; society accepts.
Άβαταρ μέλους
firefightergr
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
"Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 4070
Εγγραφή: Παρ 08 Οκτ 2010, 17:58
Φύλο: Άνδρας
Τοποθεσία: ΔΡΑΜΑ
Έλαβε Likes: 6 φορές

Re: Godwin's Law

Δημοσίευση από firefightergr » Τετ 06 Ιουν 2012, 21:27

Εμένα δε μου έτυχε ποτέ αυτό και ούτε θεωρώ τους ναζί σημαντικό κομμάτι της ιστορίας για να καταλήξω σε αυτούς αλλά ούτε ξώφαλτσα δεν έχω περάσει από αυτούς στο διαδίκτυο αναζητώντας άλα θέματα.

Μια φορά ασχολήθηκα αποκλειστικά μαζί τους και όχι καταλήγοντας για το θέμα των βριλ και χανεμπού.
"Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.
John Milton"
[img]http://i44.tinypic.com/2vj6jpz.gif[/img]
“It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction.”
Diane Grant
"sursum corda"
Άβαταρ μέλους
skion
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1081
Εγγραφή: Δευ 01 Φεβ 2010, 21:39
Irc ψευδώνυμο: skion
Φύλο: Άνδρας
Έδωσε Likes: 3 φορές
Έλαβε Likes: 2 φορές
Επικοινωνία:

Re: Godwin's Law

Δημοσίευση από skion » Τετ 06 Ιουν 2012, 22:33

Εγώ πάλι δεν θα έλεγα ότι συμβαίνει αυτό τόσο συχνά, αλλά απ' την άλλη
όταν το θέμα συζήτησης έχει να κάνει με διάφορα black projects και σκοτεινά πειράματα
που διεξάγουν οι μυστικές υπηρεσίες και από τις δύο πλευρές του Ατλαντικού,
σίγουρα τις περισσότερες φορές θα πέσεις επάνω στους Ναζί,
γιατί εκεί έχουν ξεκινήσει τα περισσότερα και μεταφέρθηκαν
σε Δύση και Ανατολή με το Operation Paperclip.
..you are God in your universe, you're not God in God's universe.
Άβαταρ μέλους
Divine Sinner

Re: Godwin's Law

Δημοσίευση από Divine Sinner » Τετ 06 Ιουν 2012, 22:51

Δεν θεωρω πως οι ναζι γερμανοι μας ενδιαφερουν επι του παροντος.
ο εθνικοσοσιαλισμος ως ιδεολογια θα μπορουσε να συζητηθει.
Στο ιδεο αποφευγουμε γενικα στα οφ τοπικ.
οποιος θελει να μιλησει για ναζισμο θα ανοιξει σχετικο νημα.
αν ξεστρατιζει καμια κουβεντα, κανουμε διασπαση κι ετσι εχουμε το αρχικο νημα ανεπαφο
και ενα νεο νημα για οποιο οφ τοπικ.
οποτε το ιδεο ως γαμάτο φόρουμ προέβλεψε ακομα κι αυτον τον νόμο.
Άβαταρ μέλους
Digenis
Κολλημένος Ιδεογραφίτης
Κολλημένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 179
Εγγραφή: Σάβ 02 Ιουν 2012, 01:58
Φύλο: Άνδρας

Re: Godwin's Law

Δημοσίευση από Digenis » Τετ 06 Ιουν 2012, 23:00

Ίσως τελικά να μπαίνω σε περίεργα φόρουμ. Πάντως στα περισσότερα που είμαι, τυγχάνει πάντα και σε συζητήσεις που μέχρι κάποια στιγμή είναι εποικοδομητικές, λίγο αργότερα να υπάρχει κάπως πιο σκληρός διάλογος, και την αμέσως επόμενη στιγμή, κάποιος θα κατηγορήσει κάποιον για φασισμό ή ρατσισμό. Ως αποτέλεσμα η συζήτηση γυρίζει στο θέμα των Ναζι ή τον Χίτλερ και τις... ευγενικές... μεθόδους του.
Σίγουρα δεν σας έχει τύχει ποτέ;
Δεν θεωρω πως οι ναζι γερμανοι μας ενδιαφερουν επι του παροντος.
ο εθνικοσοσιαλισμος ως ιδεολογια θα μπορουσε να συζητηθει.
Στο ιδεο αποφευγουμε γενικα στα οφ τοπικ.
οποιος θελει να μιλησει για ναζισμο θα ανοιξει σχετικο νημα.
αν ξεστρατιζει καμια κουβεντα, κανουμε διασπαση κι ετσι εχουμε το αρχικο νημα ανεπαφο
και ενα νεο νημα για οποιο οφ τοπικ.
οποτε το ιδεο ως γαμάτο φόρουμ προέβλεψε ακομα κι αυτον τον νόμο.
Φίλε Divine Sinner, χάνεις το λόγο του θέματος. Δεν είναι θέμα ούτε για τους Ναζί, ούτε για τη γαμιοσύνη (ας μου επιτραπεί η χρήση της έκφρασης που εσύ εισήγαγες στη συζήτηση) του ιδεο.
Πιστεύω ήμουν ξεκάθαρος ως προς το θέμα της.
Συγχαρητήρια για την επινοητικότητα σας, πάντως, την επικροτώ :thumb:

Για όσους θέλουν να μάθουν περισσότερα για τον εν λόγω "κανόνα" ορίστε: http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin's_law
A soul for a piece of bread. Misery makes the offer; society accepts.
Άβαταρ μέλους
Divine Sinner

Re: Godwin's Law

Δημοσίευση από Divine Sinner » Τετ 06 Ιουν 2012, 23:03

on topic ομως. γιατι πιστευεις οτι συμβαινει αυτο;;
Άβαταρ μέλους
Digenis
Κολλημένος Ιδεογραφίτης
Κολλημένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 179
Εγγραφή: Σάβ 02 Ιουν 2012, 01:58
Φύλο: Άνδρας

Re: Godwin's Law

Δημοσίευση από Digenis » Τετ 06 Ιουν 2012, 23:15

Φυσικά on topic. Δεν θα ήθελα όμως να παρεξηγηθώ. Δεν άνοιξα το topic για να κρίνω το φόρουμ που με φιλοξενεί τις τελευταίες δύο μέρες.

Για διάφορους λόγους θα μπορούσε να συμβαίνει. Ο πιο "εύκολος" που μου ήρθε στο μυαλό είναι η αδυναμία των επιχειρημάτων κάποιου μέλους μιας συζήτησης. Ένας άνθρωπος χωρίς επιχειρήματα συχνά κατηγορεί τον συζητητή του για να αποφύγει τη χρήση περισσότερων επιχειρημάτων που ίσως να τον φέρουν σε άσχημη θέση.
Ίσως πάλι, να παρεξηγούνται τα λεγόμενα κάποιου ως φασιστικά, όταν οι απόψεις του είναι ακραίες.
Επίσης θα μπορούσε να είναι απλώς ένα δείγμα του ανθρώπινου ενστίκτου της αυτοπροστασίας. Όταν νιώθεις ότι κάποιος σου επιτίθεται τον ένστικτό σου σε διατάζει να επιτεθείς με τη σειρά σου.
A soul for a piece of bread. Misery makes the offer; society accepts.
Άβαταρ μέλους
Divine Sinner

Re: Godwin's Law

Δημοσίευση από Divine Sinner » Τετ 06 Ιουν 2012, 23:22

Ναι αλλα αυτο εχει να κανει με προσωπικη επιθεση. οχι με το αν θα συζητησουν περι ναζι.
Άβαταρ μέλους
Digenis
Κολλημένος Ιδεογραφίτης
Κολλημένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 179
Εγγραφή: Σάβ 02 Ιουν 2012, 01:58
Φύλο: Άνδρας

Re: Godwin's Law

Δημοσίευση από Digenis » Πέμ 07 Ιουν 2012, 16:16

Αυτό ακριβώς είναι και το θέμα. Ακόμα και σε τέτοια περίπτωση, το θέμα της συζήτησης καταστρέφεται και γυρίζει στους ναζί και τον χίτλερ.
A soul for a piece of bread. Misery makes the offer; society accepts.
Άβαταρ μέλους
skion
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1081
Εγγραφή: Δευ 01 Φεβ 2010, 21:39
Irc ψευδώνυμο: skion
Φύλο: Άνδρας
Έδωσε Likes: 3 φορές
Έλαβε Likes: 2 φορές
Επικοινωνία:

Re: Godwin's Law

Δημοσίευση από skion » Πέμ 07 Ιουν 2012, 21:18

Σίννερ, υπάρχει συγκεκριμένος λόγος που αντιλήφθηκες εσύ για το σχετικό τόπικ
και σφήνωσες με τον παραπάνω τρόπο; Γιατί εγώ πήρα ως βάσιμη την ερώτηση του Διγενή
και δεν μπορώ να καταλάβω που έκανε λάθος στη τοποθέτηση του.
Δεν θεωρω πως οι ναζι γερμανοι μας ενδιαφερουν επι του παροντος.
ο εθνικοσοσιαλισμος ως ιδεολογια θα μπορουσε να συζητηθει.
Στο ιδεο αποφευγουμε γενικα στα οφ τοπικ.
οποιος θελει να μιλησει για ναζισμο θα ανοιξει σχετικο νημα.
Και αυτό το παραπάνω για ποιο λόγο;
Δεν θέλω να παρεξηγηθώ αλλά μπερδεύτηκα λίγο, σόρρυ.
..you are God in your universe, you're not God in God's universe.
Άβαταρ μέλους
Divine Sinner

Re: Godwin's Law

Δημοσίευση από Divine Sinner » Παρ 08 Ιουν 2012, 00:58

απλα για να δειξω οτι δεν ισχυει η συγκεκριμενη θεωρια στο ιδεο.
αν καποια κουβεντα ξερστατιζε προς το θεμα αυτο θα διασπωνταν.
δεν ειναι οφ τοπικ αυτο που ειπα.
Άβαταρ μέλους
delfini05
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2082
Εγγραφή: Κυρ 17 Απρ 2011, 21:45
Irc ψευδώνυμο: delfini05
Φύλο: Γυναίκα
Έλαβε Likes: 2 φορές

Re: Godwin's Law

Δημοσίευση από delfini05 » Παρ 08 Ιουν 2012, 01:43

Παίζει & αυτός ο αλγόριθμος Digenis όπως & εκείνος της ήρεμης διεξοδικής συζήτησης.
Έτσι & αλλιώς απόψεις ανταλλάσσουμε.
:drinks:
Το δένδρο είναι ίδιο, η πλευρά θέασης είναι διαφορετική...
Άβαταρ μέλους
skion
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Σούπερ Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 1081
Εγγραφή: Δευ 01 Φεβ 2010, 21:39
Irc ψευδώνυμο: skion
Φύλο: Άνδρας
Έδωσε Likes: 3 φορές
Έλαβε Likes: 2 φορές
Επικοινωνία:

Re: Godwin's Law

Δημοσίευση από skion » Παρ 08 Ιουν 2012, 22:27

Divine Sinner έγραψε:απλα για να δειξω οτι δεν ισχυει η συγκεκριμενη θεωρια στο ιδεο.
αν καποια κουβεντα ξερστατιζε προς το θεμα αυτο θα διασπωνταν.
δεν ειναι οφ τοπικ αυτο που ειπα.
Ωραία. Κατανοητός, ευχαριστώ για την απάντηση.
..you are God in your universe, you're not God in God's universe.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικα-Ελεύθερο βήμα”