Ο Mike Godwin το 1990 έκανε μία παρατήρηση σχετικά με τις διάφορες διαδικτυακές συζητήσεις.
Στην ουσία είπε: Κάθε διαδικτυακή συζήτηση που εξελίσσεται για αρκετό χρονικό διάστημα κάποια στιγμή θα γυρίσει προς το θέμα των ΝΑΖΙ και/ή του Χίτλερ.As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches
Επίσης, κάθε συζήτηση που φτάνει σε αυτό το θέμα, χάνει τον αρχικό της σκοπό, και είναι αδύνατον να επιστρέψει στο αρχικό της θέμα.
Περιδιαβαίνοντας διάφορα φόρουμ τα τελευταία δύο χρόνια, συναντώ όλο και πιο συχνά τέτοιες συζητήσεις. Εσείς τι γνώμη έχετε;
Υ.Γ. δεν είμαι σίγουρος αν διάλεξα τη σωστή κατηγορία για να ανοίξω το θέμα.



