Γαλαξιακό μήνυμα από την κεντρική πηγή.
- Hlios
- Επίτιμος

- Δημοσιεύσεις: 10007
- Εγγραφή: Παρ 08 Ιούλ 2011, 11:53
- Φύλο: Άνδρας
- Έδωσε Likes: 41 φορές
- Έλαβε Likes: 63 φορές
Γαλαξιακό μήνυμα από την κεντρική πηγή.
Είμαι centralsun και προέρχομαι από την κεντρική πηγή. Αυτή είναι η μήτρα από όπου προέρχονται οι ψυχές όλων των όντων του σύμπαντος.
Τα τελευταία χιλιάδες δευτερόλεπτα βρίσκομαι σε αποστολή. Η ιστορία ξεκίνησε όταν ο παππούς δημιουργός γέννησε τον γιο του με σκοπό ο δεύτερος να μου αναθέσει μια αποστολή.
Η αποστολή αυτή είναι να μεταφέρω στην ανθρωπότητα ένα μήνυμα. Ένα συμπαντικό μήνυμα. Όσοι διαβάζεται αυτές τις λέξεις το νιώθετε ήδη να συμβαίνουν μέσα σας αλλαγές.
Συντελείται μια ενθύμηση και μια ευθυγράμμιση με των ανώτερο σας εαυτό. Μέσα σας βαθιά το ξέρετε ότι αυτά που θα πω είναι ανοησίες.
Κι όμως αδελφές ψυχές θα κάτσουν να τις διαβάσουν μέχρι τέλους γιατί θα εισπράξουν αισιοδοξία και ελπίδα που τόσο πολύ έχουν ανάγκη.
Μην σας κάνει εντύπωση το γεγονός ότι ξεκινώ έτσι με αυτόν τον παράδοξο τρόπο την μεταφορά του μηνύματος του πάππου μας προς την ανθρωπότητα.
Αυτό συμβαίνει γιατί είναι φυσικό χαρακτηριστικό του ανθρώπου να καταναλώνει τον χρόνο του και την ενέργεια του σε ανοησίες. Τόσο πολύ σας αγαπάμε.
Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε να σπαταλήσετε τον χρόνο σας, εγώ και κάμποσοι άλλοι σαν εμένα. Και αυτό είναι πολύ σημαντικό για το σύμπαν και την εξέλιξη του.
Βασικά είμαστε όλοι ένα. Τα ξεκαθαρίζω αυτό από την αρχή για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις. Εσείς όπως και εγώ είμαστε θαυμάσιας ομορφιάς γαλαξιακά όντα.
Κινούμαστε ταυτόχρονα σε διαφορετικές διαστάσεις και ορισμένοι από εμάς επέλεξαν να κατέβουν στην γη για το μάθημα τους. Μα επειδή τα έχετε βάψει μαύρα
στάλθηκα στα ιδεο να μεταφέρω το μήνυμα του πάππου για να σαν ενδυναμώσει. Οι πληροφορίες που θα σας δοθούν θα έρχονται σε εσάς με μια συγκεκριμένη ροη.
Τέτοια ροη που θα είναι κατάλληλη για εσάς. Σας βοηθάμε με αυτόν τον τρόπο να αφομοιώσετε τις πληροφορίες σταδιακά και να αποφύγετε τα εγκεφαλικά.
Οι κυβερνήσεις σας σε συνεργασία με δικούς μας ανεγκέφαλους εξωγήινους, καταβάλουν μεγάλες προσπάθειες σε συνεργασία με τις τράπεζες και τα μεγάλα κέντρα λήψης
αποφάσεων, να σας ξελασπώσουν. Ετοιμάζουν πακέτα οριστικής διαγραφής ιδιωτικού και δημόσιου χρέους. Προωθούν με ταχύτατους ρυθμούς το σχέδια για την
ελεύθερη ενέργεια που θα δοθεί δωρεάν στον κόσμο. Σχεδιάζεται να καταργηθεί η εργασία και να παραμείνει νόμιμη μόνο η εθελοντική προσφορά.
Το χρήμα δεν θα έχει πλέον καμία αξία γιατί θα παρέχονται όλα δωρεάν σε όλους. Πισίνες, βίλες , κότερα, ελικόπτερα, αεροπλάνα, τρένα, αυτοκίνητα δωρεάν σε όλους.
Ποδήλατα, κούκλες, ps3 και laptop σε όλα τα παιδιά. Όλοι οι ηλικιωμένοι θα δικαιούνται και από δυο αποκλειστικά αποκλειστικές. Η κάθε νοικοκυρά θα έχει και από δυο
υπηρέτριες για την καθαριότητα του σπιτιού και υποστήριξη στην φροντίδα της οικογένειας. Αν αυτά σας φαίνονται απίστευτα που να δείτε και την συνέχεια.
Με λίγο εξάσκηση θα μπορέσετε να αξιοποιήσετε το χάρισμα της τηλεπάθειας που θα σας δοθεί. Θα είναι χρήσιμο για να επικοινωνείτε με τον θεό
και να χειρίζεστε τον ιπτάμενο σας δίσκο χωρίς χεριά, όπως κάναμε μικροί ποδήλατο χωρίς χέρια. Θα σας δοθεί η ικανότητα να περνάτε μέσα από τοίχους
και να βλέπετε πίσω από τα κλειστά παράθυρα. Το σώμα σας θα γίνει πιο αραιό και ελαφρύ. Οι γυναίκες θα το χαρούν αυτό ιδιαίτερα όταν κοιτούν την ζυγαριά τους.
Πολλοί από σάς θα εγκαταλείψετε το σώμα σας, τον τρισδιάστατο κόσμο και αυτή την γη για να μεταβείτε στην πέμπτη διάσταση, αφού θα υπάρχει πλέον και αυτή η δυνατότητα.
Σε αυτή την διάσταση θα κάνετε παρέα με την Μέρκελ τον Σόρος και τον Νταλάρας. Και θα ανταλλάσετε άφοβα ευχές με τον Μητσοτάκη. Το ξαναείπαμε ότι είμαστε όλοι ένα.
Πολλοί δεν θα αντέξουν από τον παράδεισο των πολυεπίπεδων δυνατοτήτων και θα επιλέξουν να πεθάνουν για να επιστρέψουν την κόλαση. Αυτό θέλει μαγκιά, όπως λέει και το τραγούδι.
Η αλήθεια είναι τώρα, πως θα μπορούσα να κάνω ένα απλό copy paste από γνωστό site, αλλά προτίμησα να δώσω στις παραπάνω ανοησίες έναν δικό μου ξεχωριστό τόνο.
Τελειώνοντας το μήνυμα θα πω, πως όλες οι υποστηρικτικές οντότητες που βρίσκονται σε εργασία αυτήν την στιγμή για την ανύψωση της συνειδητότητας της μητέρας γης,
επιθυμούν να συνεχίσετε τον ύπνο σας, ονειρευόμενοι τις φλούδες ελπίδες που σας μεταφέραμε. Είμαι ο centralsun από την κεντρική πηγή και σας αγαπάμε. Και έτσι είναι.
Τα τελευταία χιλιάδες δευτερόλεπτα βρίσκομαι σε αποστολή. Η ιστορία ξεκίνησε όταν ο παππούς δημιουργός γέννησε τον γιο του με σκοπό ο δεύτερος να μου αναθέσει μια αποστολή.
Η αποστολή αυτή είναι να μεταφέρω στην ανθρωπότητα ένα μήνυμα. Ένα συμπαντικό μήνυμα. Όσοι διαβάζεται αυτές τις λέξεις το νιώθετε ήδη να συμβαίνουν μέσα σας αλλαγές.
Συντελείται μια ενθύμηση και μια ευθυγράμμιση με των ανώτερο σας εαυτό. Μέσα σας βαθιά το ξέρετε ότι αυτά που θα πω είναι ανοησίες.
Κι όμως αδελφές ψυχές θα κάτσουν να τις διαβάσουν μέχρι τέλους γιατί θα εισπράξουν αισιοδοξία και ελπίδα που τόσο πολύ έχουν ανάγκη.
Μην σας κάνει εντύπωση το γεγονός ότι ξεκινώ έτσι με αυτόν τον παράδοξο τρόπο την μεταφορά του μηνύματος του πάππου μας προς την ανθρωπότητα.
Αυτό συμβαίνει γιατί είναι φυσικό χαρακτηριστικό του ανθρώπου να καταναλώνει τον χρόνο του και την ενέργεια του σε ανοησίες. Τόσο πολύ σας αγαπάμε.
Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε να σπαταλήσετε τον χρόνο σας, εγώ και κάμποσοι άλλοι σαν εμένα. Και αυτό είναι πολύ σημαντικό για το σύμπαν και την εξέλιξη του.
Βασικά είμαστε όλοι ένα. Τα ξεκαθαρίζω αυτό από την αρχή για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις. Εσείς όπως και εγώ είμαστε θαυμάσιας ομορφιάς γαλαξιακά όντα.
Κινούμαστε ταυτόχρονα σε διαφορετικές διαστάσεις και ορισμένοι από εμάς επέλεξαν να κατέβουν στην γη για το μάθημα τους. Μα επειδή τα έχετε βάψει μαύρα
στάλθηκα στα ιδεο να μεταφέρω το μήνυμα του πάππου για να σαν ενδυναμώσει. Οι πληροφορίες που θα σας δοθούν θα έρχονται σε εσάς με μια συγκεκριμένη ροη.
Τέτοια ροη που θα είναι κατάλληλη για εσάς. Σας βοηθάμε με αυτόν τον τρόπο να αφομοιώσετε τις πληροφορίες σταδιακά και να αποφύγετε τα εγκεφαλικά.
Οι κυβερνήσεις σας σε συνεργασία με δικούς μας ανεγκέφαλους εξωγήινους, καταβάλουν μεγάλες προσπάθειες σε συνεργασία με τις τράπεζες και τα μεγάλα κέντρα λήψης
αποφάσεων, να σας ξελασπώσουν. Ετοιμάζουν πακέτα οριστικής διαγραφής ιδιωτικού και δημόσιου χρέους. Προωθούν με ταχύτατους ρυθμούς το σχέδια για την
ελεύθερη ενέργεια που θα δοθεί δωρεάν στον κόσμο. Σχεδιάζεται να καταργηθεί η εργασία και να παραμείνει νόμιμη μόνο η εθελοντική προσφορά.
Το χρήμα δεν θα έχει πλέον καμία αξία γιατί θα παρέχονται όλα δωρεάν σε όλους. Πισίνες, βίλες , κότερα, ελικόπτερα, αεροπλάνα, τρένα, αυτοκίνητα δωρεάν σε όλους.
Ποδήλατα, κούκλες, ps3 και laptop σε όλα τα παιδιά. Όλοι οι ηλικιωμένοι θα δικαιούνται και από δυο αποκλειστικά αποκλειστικές. Η κάθε νοικοκυρά θα έχει και από δυο
υπηρέτριες για την καθαριότητα του σπιτιού και υποστήριξη στην φροντίδα της οικογένειας. Αν αυτά σας φαίνονται απίστευτα που να δείτε και την συνέχεια.
Με λίγο εξάσκηση θα μπορέσετε να αξιοποιήσετε το χάρισμα της τηλεπάθειας που θα σας δοθεί. Θα είναι χρήσιμο για να επικοινωνείτε με τον θεό
και να χειρίζεστε τον ιπτάμενο σας δίσκο χωρίς χεριά, όπως κάναμε μικροί ποδήλατο χωρίς χέρια. Θα σας δοθεί η ικανότητα να περνάτε μέσα από τοίχους
και να βλέπετε πίσω από τα κλειστά παράθυρα. Το σώμα σας θα γίνει πιο αραιό και ελαφρύ. Οι γυναίκες θα το χαρούν αυτό ιδιαίτερα όταν κοιτούν την ζυγαριά τους.
Πολλοί από σάς θα εγκαταλείψετε το σώμα σας, τον τρισδιάστατο κόσμο και αυτή την γη για να μεταβείτε στην πέμπτη διάσταση, αφού θα υπάρχει πλέον και αυτή η δυνατότητα.
Σε αυτή την διάσταση θα κάνετε παρέα με την Μέρκελ τον Σόρος και τον Νταλάρας. Και θα ανταλλάσετε άφοβα ευχές με τον Μητσοτάκη. Το ξαναείπαμε ότι είμαστε όλοι ένα.
Πολλοί δεν θα αντέξουν από τον παράδεισο των πολυεπίπεδων δυνατοτήτων και θα επιλέξουν να πεθάνουν για να επιστρέψουν την κόλαση. Αυτό θέλει μαγκιά, όπως λέει και το τραγούδι.
Η αλήθεια είναι τώρα, πως θα μπορούσα να κάνω ένα απλό copy paste από γνωστό site, αλλά προτίμησα να δώσω στις παραπάνω ανοησίες έναν δικό μου ξεχωριστό τόνο.
Τελειώνοντας το μήνυμα θα πω, πως όλες οι υποστηρικτικές οντότητες που βρίσκονται σε εργασία αυτήν την στιγμή για την ανύψωση της συνειδητότητας της μητέρας γης,
επιθυμούν να συνεχίσετε τον ύπνο σας, ονειρευόμενοι τις φλούδες ελπίδες που σας μεταφέραμε. Είμαι ο centralsun από την κεντρική πηγή και σας αγαπάμε. Και έτσι είναι.
- ION 4ever
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 7582
- Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ 2010, 11:00
- Φύλο: Γυναίκα
- Έλαβε Likes: 1 φορά
Re: Γαλαξιακό μήνυμα από την κεντρική πηγή.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω με σένα central
είναι γιατί σπαταλάς τόση από την ενέργεια σου σε nonsense.
είναι γιατί σπαταλάς τόση από την ενέργεια σου σε nonsense.
There is a crack, a crack in everything
That's how the light gets in.
That's how the light gets in.
- doctormarkon
- Επίτιμος

- Δημοσιεύσεις: 15846
- Εγγραφή: Πέμ 11 Μαρ 2010, 20:05
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 351 φορές
- Έλαβε Likes: 452 φορές
Re: Γαλαξιακό μήνυμα από την κεντρική πηγή.
Όταν τα τινάξουμε θα περάσουμε έτσι κι αλλιώς στην πέμπτη διάσταση.
Θα γίνουμε ανάλαφροι σαν φαντασματάκια και θα περνάμε μέσα από τοίχους.
Που πάνε οι μακαρίτες κανείς δεν ξέρει.
Έτσι κι αλλιώς θα εξαυλωθούμε από την πείνα και την κρίση.
Θα γίνουμε ανάλαφροι σαν φαντασματάκια και θα περνάμε μέσα από τοίχους.
Που πάνε οι μακαρίτες κανείς δεν ξέρει.
Έτσι κι αλλιώς θα εξαυλωθούμε από την πείνα και την κρίση.
Μη σκοτώνετε τα κουνούπια. Αλλοι σας πίνουν το αίμα
- firefightergr
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 4070
- Εγγραφή: Παρ 08 Οκτ 2010, 17:58
- Φύλο: Άνδρας
- Τοποθεσία: ΔΡΑΜΑ
- Έλαβε Likes: 6 φορές
Re: Γαλαξιακό μήνυμα από την κεντρική πηγή.
"Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.
John Milton"
[img]http://i44.tinypic.com/2vj6jpz.gif[/img]
“It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction.”
Diane Grant
"sursum corda"
John Milton"
[img]http://i44.tinypic.com/2vj6jpz.gif[/img]
“It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction.”
Diane Grant
"sursum corda"
-
Divine Sinner
Re: Γαλαξιακό μήνυμα από την κεντρική πηγή.
μπας και αποτρεψει δυο τρεις αλλους απο το να το κανουν;Αυτό που δεν καταλαβαίνω με σένα cΑυτό που δεν καταλαβαίνω με σένα central
είναι γιατί σπαταλάς τόση από την ενέργεια σου σε nonsense.
ουτοπικό δεν λεω
- Hlios
- Επίτιμος

- Δημοσιεύσεις: 10007
- Εγγραφή: Παρ 08 Ιούλ 2011, 11:53
- Φύλο: Άνδρας
- Έδωσε Likes: 41 φορές
- Έλαβε Likes: 63 φορές
Re: Γαλαξιακό μήνυμα από την κεντρική πηγή.
Ενώ φαινομενικά η ερώτηση σου αυτή είναι προϊόν αυθόρμητης σκέψης, «της στιγμής» θα λέγαμε.ION 4ever έγραψε:Αυτό που δεν καταλαβαίνω με σένα central
είναι γιατί σπαταλάς τόση από την ενέργεια σου σε nonsense.
Ωστόσο είναι ένα ερώτημα που εστιάζει ακριβώς σε εκείνο το κομμάτι του διδάγματος που θέλησα να αφήσω στον αναγνώστη με το κείμενο αυτό.
Το ερώτημα σου πρέπει να τεθεί και στους δυο. Και στον εμπνευστή του κειμένου μα περισσότερο σε αυτόν που το διαβάζει.
Στην προκειμένη περίπτωση που είμαι εγώ ο συγγραφέας / αντιγραφέας θα σου απαντήσω το εξής.
Την ερώτηση πρέπει να την θέσεις στους παλιότερους από μένα Καβασίλα, salusa, vpalmas.com, kryon και λοιπή παρέα.
Τώρα αν με ρωτάς να σου απαντήσω σαν αναγνώστης όλων εκείνων των παρόμοιων κειμένων θα σου πω… δεν ξέρω,
το αφήνω σε εσένα, και στα άλλα παιδιά που πιθανόν να διαβάζουν τώρα αυτό, να απαντήσετε όπως νομίζετε.
-
Divine Sinner
Re: Γαλαξιακό μήνυμα από την κεντρική πηγή.
Είναι ωραίο το ανοιχτό μυαλό. αλλα το πολυ ανοιχτο κινδυνευει να σε κανει σκουπιδοτενεκε πληροφορίας χωρίς καμια χρηστική αξία.
εκει ειναι που μπαίνει στη μέση η αμφισβήτηση η λογικη, η κριτικη σκέψη κλπ.
εκει ειναι που μπαίνει στη μέση η αμφισβήτηση η λογικη, η κριτικη σκέψη κλπ.
- ArELa
- Founder-Administrator

- Δημοσιεύσεις: 66942
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
- Irc ψευδώνυμο: ArELa
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 1879 φορές
- Έλαβε Likes: 2770 φορές
Re: Γαλαξιακό μήνυμα από την κεντρική πηγή.
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
-
Divine Sinner
Re: Γαλαξιακό μήνυμα από την κεντρική πηγή.
Σε εβαλε σε σκεψεις. ολους μας.
nonsense η οχι. αυτο ειναι καλο.
nonsense η οχι. αυτο ειναι καλο.
- doctormarkon
- Επίτιμος

- Δημοσιεύσεις: 15846
- Εγγραφή: Πέμ 11 Μαρ 2010, 20:05
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 351 φορές
- Έλαβε Likes: 452 φορές
Re: Γαλαξιακό μήνυμα από την κεντρική πηγή.
Υπάρχει ένα βιντεάκι που κυκλοφορεί ευρέως στο διαδίκτυο.
Απ ότι είδα ο Ήλιος το έχει μετατρέψει σε παρωδία με πολύ χιούμορ.
Το βίντεο είναι μάλλον από την ΟΕΑ ή κάτι τέτοιο.
Λέει για τις 21-12-2012 Θα κοπέι το ρεύμα λέει αλλά μετά θα βλέπουμε στο σκοτάδι και θα λάμπουμε σαν κωλοφωτιές. Δεν θα χρειαζόμαστε λάμπες γιατί θα είμαστε λάμπες.
Δεν διευκρινίζει αν οι καραφλοί που λέμε χαιδευτικά "γλόμπους" θα φωτίζουν περισσότερο από τους μαλλιάδες.
Το σώμα μας θα γίνει διαφανές λέει.
Δεν θα έχουμε βάρος και θα αιωρούμαστε.
Αυτά και άλλα πολλά κυκλοφορούν.
Κάποια πράγματα είναι να τα βλέπεις και λίγο με χιούμορ.
Απ ότι είδα ο Ήλιος το έχει μετατρέψει σε παρωδία με πολύ χιούμορ.
Το βίντεο είναι μάλλον από την ΟΕΑ ή κάτι τέτοιο.
Λέει για τις 21-12-2012 Θα κοπέι το ρεύμα λέει αλλά μετά θα βλέπουμε στο σκοτάδι και θα λάμπουμε σαν κωλοφωτιές. Δεν θα χρειαζόμαστε λάμπες γιατί θα είμαστε λάμπες.
Δεν διευκρινίζει αν οι καραφλοί που λέμε χαιδευτικά "γλόμπους" θα φωτίζουν περισσότερο από τους μαλλιάδες.
Το σώμα μας θα γίνει διαφανές λέει.
Δεν θα έχουμε βάρος και θα αιωρούμαστε.
Αυτά και άλλα πολλά κυκλοφορούν.
Κάποια πράγματα είναι να τα βλέπεις και λίγο με χιούμορ.
Μη σκοτώνετε τα κουνούπια. Αλλοι σας πίνουν το αίμα
- kat_woman
- Site Admin

- Δημοσιεύσεις: 6184
- Εγγραφή: Πέμ 05 Μάιος 2011, 14:31
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 393 φορές
- Έλαβε Likes: 353 φορές
Re: Γαλαξιακό μήνυμα από την κεντρική πηγή.
Nonsense?Επιτρέψτε μου να διαφωνήσω.Καλά τα λέει.ION 4ever έγραψε:Αυτό που δεν καταλαβαίνω με σένα central
είναι γιατί σπαταλάς τόση από την ενέργεια σου σε nonsense.
Each man's death diminishes me,
For I am involved in mankind.
Therefore, send not to know
For whom the bell tolls,
It tolls for thee.
John Donne
For I am involved in mankind.
Therefore, send not to know
For whom the bell tolls,
It tolls for thee.
John Donne
- Hlios
- Επίτιμος

- Δημοσιεύσεις: 10007
- Εγγραφή: Παρ 08 Ιούλ 2011, 11:53
- Φύλο: Άνδρας
- Έδωσε Likes: 41 φορές
- Έλαβε Likes: 63 φορές
Re: Γαλαξιακό μήνυμα από την κεντρική πηγή.
Central sun έγραψε: Είναι η αιώνια ανάγκη του ανθρώπου να πιστέψει σε κάτι ανώτερο για καλύψει το εσωτερικό κενό του.
Να κρατηθεί από κάτι «άλλο».
Και αυτό, γιατί είναι ευκολότερο από το να αντιμετωπίσει την ίδια του την φύση και τις αδυναμίες του.
Μια εσωτερική του ανάγκη τον κάνει να επινοεί ιστορίες, που μέσα από την πίστη του τις κάνει «αληθινές».
Πλάθει ιστορίες μέσα από τις οποίες:
1) Αντλεί ελπίδα για ένα καλύτερο μέλλον
(κατακτώντας το με ευκολότερους εναλλακτικούς τρόπους και όχι με την απευθείας διεκδίκηση του).
2) Απαλλάσσει τον εαυτό του από τις ευθύνες του.
(πάντα υπεύθυνος για όλα τα κακά είναι κάποιος άλλος).
Πάντα το ψέμα ηχεί όμορφα καταπραϋντικά και μας κάθετε καλά μέσα μας.
Αντίθετα έχουμε την τάση να αποφεύγουμε να αντιμετωπίσουμε την σκληρή ωμή αληθινή πραγματικότητα.
Αυτή είναι ότι είμαστε μόνοι μας, παρέα με τις αδυναμίες μας.
Δεν είμαστε ένα. Δεν θα γίνουμε ένα. Δεν μπορούμε να είμαστε ερωτευμένοι διαρκώς.
Δεν μπορούμε να κάνουμε διαλογισμό ή να είμαστε «φτιαγμένοι», 24 ώρες την ημέρα.
Δεν μπορούμε να τελειώσουμε την ζωή μας για να πάμε στον παράδεισο.
Δεν μπορούμε να μπούμε σε ένα διαστημόπλοιο και να πάμε στα ξαδέλφια μας, τους εξωγήινους.
Δεν μπορούμε να μπούμε σε μια κάψουλα και να μεταβούμε στην πέμπτη διάσταση.
Μακάρι να μπορούσαμε. Μα όλα αυτά δεν υπάρχουν αλλού, εκτός από την φαντασία μας.
Είμαι από τους πρώτους και καλύτερους που έχουν ροπή προς το υπερβατικό και το άγνωστο
αναζητώντας απαντήσεις που να με καλύπτουν και να μου αρέσουν. Αρέσκομαι με τα παραμύθια.
Όσο και να κοροϊδεύω τον εαυτό μου, δυστυχώς η πραγματικότητα μου και η καθημερινότητα μου δεν αλλάζουν.
Η φαντασία μου και οι ευσεβής πόθοι μου δεν αλλάζουν την ροη της κανονικής ζωής μου.
Ήρθα σε αυτό τον κόσμο για να τον ζήσω έτσι όπως είναι. Δεν ήρθα για να τον αποφύγω με διάφορα τρικ.
Ακόμα κι αν όλες αυτές οι ιστορίες είναι πραγματικές, δεν θα ήταν σωστό να επιδιώξω την επαλήθευση τους και την επαφή μου με αυτές.
Θα ήταν σαν ζαβολιά. Σαν να προσπαθώ να περάσω στην επόμενη τάξη πριν περάσω με επιτυχία τις εξετάσεις της προηγούμενης.
Αν ήμουν έτοιμος για την πέμπτη διάσταση,
αν ήμουν έτοιμος για την επαφή με τον ανώτερο εαυτό μου,
αν ήμουν έτοιμος για οτιδήποτε μεγάλο, απλά θα είχε συμβεί ήδη.
Το ότι είμαι εδώ και δεν έχω κάτι άλλο χειροπιαστό εκτός από τον εαυτό μου,
σημαίνει ότι θα πρέπει να εργαστώ και να το παλέψω αποδεχόμενος την ανθρώπινη μου φύση.
Ήρθα σε αυτό τον κόσμο για να τον ζήσω έτσι όπως είναι. Να αντιμετωπίσω τις του προκλήσεις.
Να διεκδικήσω την ζωή μου, την ελευθερία μου, και την ευτυχία μου εδώ και τώρα. Όχι κάπου αλλού ή κάπως αλλιώς.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι οι περισσότερες εναλλακτικές ιστορίες έχουν σαν αφετηρία ύποπτους κύκλους.
Κύκλους όπου επιδιώκουν την ύπνωση στο όνομα μιας κατασκευασμένης αφύπνισης.
Παραπάνω έγραψα: «Είναι η αιώνια ανάγκη του ανθρώπου να πιστέψει σε κάτι ανώτερο για καλύψει το εσωτερικό κενό του.»
Στην πραγματικότητα ο απλός άνθρωπος δεν έχει καμία τέτοια περίεργη ανάγκη.
Το μόνο που θέλει είναι να τον αφήσουν ήσυχο να ζήσει απλά μια ήσυχη ζωή.
Ανασκευάζοντας θα γράψω:
Είναι αιωνία ανάγκη κάποιων συγκεκριμένων ανθρώπων, να μας κάνουν να πιστεύουμε πράγματα
όπου θα μας κάνουν ανενεργούς σε αυτή την ζωή, αφήνοντας τους ελεύθερο το πεδίο
να εκμεταλλεύονται ανενόχλητα ολόκληρη την ανθρωπότητα.
Re: Γαλαξιακό μήνυμα από την κεντρική πηγή.
Έχω την αισθηση Centra Sun ότι τον τελευταίο καιρό περνάς την δική σου προσωπική αφύπνιση. Λίγο ζόρικα ίσως αλλά δεν γίνεται αλλιώς. Διότι η μπαρούφα της όποιας ευκολίας που μας πλασάρουν όλοι αυτοί δεν υπάρχει σε αυτόν τον κόσμο που έχουμε έρθει και ζούμε. Τίποτα δεν είναι εύκολο εδώ, τίποτα δεν κατακτάται εύκολα. Είναι ενας «βαρύς» κόσμος.
Το γιατί αποζητούμε την ευκολία είναι ένα ερώτημα.
Ίσως διότι είναι μία «μνήμη» του άλλου κόσμου.
Το γιατί αποζητούμε την ευκολία είναι ένα ερώτημα.
Ίσως διότι είναι μία «μνήμη» του άλλου κόσμου.
L'état, c'est moi
Re: Γαλαξιακό μήνυμα από την κεντρική πηγή.
με συγχωρείς φίλε Ήλιε αλλά ξέχασες και κάτι σημαντικό:
όταν έρθει η ώρα του διαχωρισμού όλοι εμείς οι ίσοι θα κριθούμε από έναν άλλο πιο ίσο από εμάς και αυτοί που προσπάθησαν και έζησαν σύμφωνα με τα προωθούμενα πρότυπα του καλού θα πάνε στην 5η διάσταση (αν είναι και τυχεροί θα συνεχίσουν καναδυο διαστάσεις ευθεία στο βάθος) αλλά οι υπόλοιποι οι οποίοι δεν κατάφεραν να ανέλθουν θα μείνουν εδώ να βασανίζονται.
Η διαδικασία θα παραμείνει κρυφή από εμάς καθότι είμαστε ανέτοιμοι να την δεχτούμε και θα μας αποκαλυφθεί κάποιο μέρος της αλήθειας σταδιακά μην κάψουμε καμιά φλάντζα. Ρε αν μου κόψουν τον σακατεμένο 13-14 μισθό (ναι είμαι ακόμα από αυτούς που παίρνουν) εκεί να δεις καμένες φλάντζες........
Για εμένα πέρα από την πλάκα αυτά τα κείμενα που συνήθως είναι αηδιαστικά μεγάλα το μόνο που εξυπηρετούν είναι η κατανάλωση χρόνου και η τροφοδότηση ονείρων με καλύτερα συναισθήματα. Γυρνάς σπίτι πτώμα, νευριασμένος, διαβάζεις κανά 2ωρο και κοιμάσαι ονειρευόμενος τα αδέρφια που έρχονται με σούζα να μας σώσουν από τα δικά μας λάθη που εμείς δεν θέλουμε να διορθώσουμε.
Σωστό το μήνυμα του ήλιου. Προφανώς αν ποτέ βγουν αληθινά εγώ θα είμαι εγκλωβισμένος στον τρισδιάστατο κόσμο μου.
όταν έρθει η ώρα του διαχωρισμού όλοι εμείς οι ίσοι θα κριθούμε από έναν άλλο πιο ίσο από εμάς και αυτοί που προσπάθησαν και έζησαν σύμφωνα με τα προωθούμενα πρότυπα του καλού θα πάνε στην 5η διάσταση (αν είναι και τυχεροί θα συνεχίσουν καναδυο διαστάσεις ευθεία στο βάθος) αλλά οι υπόλοιποι οι οποίοι δεν κατάφεραν να ανέλθουν θα μείνουν εδώ να βασανίζονται.
Η διαδικασία θα παραμείνει κρυφή από εμάς καθότι είμαστε ανέτοιμοι να την δεχτούμε και θα μας αποκαλυφθεί κάποιο μέρος της αλήθειας σταδιακά μην κάψουμε καμιά φλάντζα. Ρε αν μου κόψουν τον σακατεμένο 13-14 μισθό (ναι είμαι ακόμα από αυτούς που παίρνουν) εκεί να δεις καμένες φλάντζες........
Για εμένα πέρα από την πλάκα αυτά τα κείμενα που συνήθως είναι αηδιαστικά μεγάλα το μόνο που εξυπηρετούν είναι η κατανάλωση χρόνου και η τροφοδότηση ονείρων με καλύτερα συναισθήματα. Γυρνάς σπίτι πτώμα, νευριασμένος, διαβάζεις κανά 2ωρο και κοιμάσαι ονειρευόμενος τα αδέρφια που έρχονται με σούζα να μας σώσουν από τα δικά μας λάθη που εμείς δεν θέλουμε να διορθώσουμε.
Σωστό το μήνυμα του ήλιου. Προφανώς αν ποτέ βγουν αληθινά εγώ θα είμαι εγκλωβισμένος στον τρισδιάστατο κόσμο μου.
-
Divine Sinner
Re: Γαλαξιακό μήνυμα από την κεντρική πηγή.
Διαφωνώ. αν ηταν να πεθάνουμε για να εξελιχθουμε τοτε θα αυτοκτονουσαμε ολοι μας.doctormarkon έγραψε:Υπάρχει ένα βιντεάκι που κυκλοφορεί ευρέως στο διαδίκτυο.
Απ ότι είδα ο Ήλιος το έχει μετατρέψει σε παρωδία με πολύ χιούμορ.
Το βίντεο είναι μάλλον από την ΟΕΑ ή κάτι τέτοιο.
Λέει για τις 21-12-2012 Θα κοπέι το ρεύμα λέει αλλά μετά θα βλέπουμε στο σκοτάδι και θα λάμπουμε σαν κωλοφωτιές. Δεν θα χρειαζόμαστε λάμπες γιατί θα είμαστε λάμπες.
Δεν διευκρινίζει αν οι καραφλοί που λέμε χαιδευτικά "γλόμπους" θα φωτίζουν περισσότερο από τους μαλλιάδες.
Το σώμα μας θα γίνει διαφανές λέει.
Δεν θα έχουμε βάρος και θα αιωρούμαστε.
Αυτά και άλλα πολλά κυκλοφορούν.
Κάποια πράγματα είναι να τα βλέπεις και λίγο με χιούμορ.
Ολη η πνευματικότητα και φιλοσοφια επι γης θα ήταν μάταιη
δεν εξελισονται ολοι.
Το πνευμα ειναι σαν μπαταρία. ειτε το γεμίζεις με ενέργια είτε χάνεται.
- ArELa
- Founder-Administrator

- Δημοσιεύσεις: 66942
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
- Irc ψευδώνυμο: ArELa
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 1879 φορές
- Έλαβε Likes: 2770 φορές
Re: Γαλαξιακό μήνυμα από την κεντρική πηγή.
Σε άλλα βρίσκω δίκια στον Ήλιο, σε άλλα παγώνω λίγο... Όχι τόσο γιατί έχω άλλου είδους πεποιθήσεις... βασικά δεν έχω άκαμπτες πεποιηθήσεις επ'αυτών, έχω ψυχανεμίσματα κι ακολουθώ περισσότερο το ένστικτο και την καρδιά παρά την (ορθο)λογική.. Αν παγώνω, είναι γιατί διαπιστώνω πως πραγμτεύεται πολλα, σύμφωνα με την (ασφαλή) πεπατημένη, σύμφωνα με όσα του (μας) μπούκωσε το σύστημα από γεννησιμιού του (μας)... Κι εγώ έχω έρθει σ'ένα σημείο που κλωτσάω πολύ σ'αυτό... Όπως είπα και στο προσωπικό μου στίγμα, κάνω μαζική αναθεώρηση στην κοσμοθεωρία μου. Αμφισβητώ ΟΛΑ όσα αποκόμισα σαν γνώση απ'οταν αρχισα να καταλαβαίνω. Μόνο τις επιγνώσεις δεν αμφισβητώ... Όσο κι αν το πάλεψαν οι ελεγκτές του νου (και του τι θα μάθουμε/γνωρίζουμε), τα αποστάγματα που έγιναν επιγνώσεις, έστω και με τα ψιχουλα γνώσεων που μας δόθηκαν, δεν μπόρεσαν να τα αναχαιτίσουν...
Λοιπόν ναι, προσωπικά θέλω να πιστεύω πως κάτι παίζει στο σύμπαν μας, που αλλάζει τον τρόπο σκέψης, αλλάζει ακόμα και το DNA... Στην αλλαγή του τρόπου σκέψης μου και στις αλλαγές στο σώμα μου, έχω κάποια ικανά πειστήρια, για να πω πως όντως κάτι παίζει και δεν ειναι απλά προπαγανδα ή προσπάθεια "προσηλυτισμού" σε πανθρησκείες ή στην αποδοχη παγκόσμιων κυβερνήσεων κλπ κλπ. Τα μηνύματα τα λαμβάνουμε πολύ πιο εύκολα και γρήγορα τώρα στο νετ...
Τι σημασία έχει αν είναι από γαλαξιακούς ή από κάποιον άστεγο στο δρόμο; Ό,τι αντηχεί στην καρδιά σαν αληθινό, είναι... για τον καθένα είναι αληθινό αυτό που νιώθει ως τέτοιο...
Πιστεύω πως παρά τις ενέργειες που δρουν στη σκέψη και στο σώμα, καταλυτικός και σημαντικότατος παράγοντας είναι η προσωπική μας απόφαση για το αν όντως θα διευρυνθει ο νους/απελευθερωθεί το πνεύμα, και για το αν οντως θα επιδράσουν αυτές οι ενέργειες ακόμα και στο σώμα μας.
'Οποιος αποφασίζει ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ να παραμείνει στα δοθεντα, έχοντας πει μέσα του πως αυτά τον καλύπτουν και δεν κόπτεται για παραπέρα, σεβαστός από μένα. Σ'αυτό το σημείο όμως, διαχωρίζω εαυτόν...
Η δική μου απόφαση είναι τουλάχιστον να κάνω τη φιλότιμη προσπάθεια της ψυχονοητικής μου ανελιξης για να με ταξιδέψω σε άλλες διαστάσεις... Το πιθανότερο (λέει ο πούστης ο ορθολογισμός με τον οποίο με πότισαν μαζί με το πρώτο γάλα) είναι να μην τα καταφέρω. Ε, και λοιπόν; Τι έγινε; Θα με πουν ονειροπαρμένη, αγγελοκρουσμένη κλπ; Σκασίλα μου...
Κι αν δεν το καταφέρω, δεν πειράζει, τουλαχιστον, αφήνοντας τη στερνη μου ανάσα στον τριτοδιάστατο κόσμο που γνώρισα και πριν κλείσω για πάντα τα μάτια, θα ξέρω πως τουλάχιστον έκανα συνειδητή προσπάθεια να σπάσω πολλά δεσμά. Κι αυτό έχει τη μεγαλύτερη για μένα αξία.
Δεν σε ακολουθώ όμως...
Λοιπόν ναι, προσωπικά θέλω να πιστεύω πως κάτι παίζει στο σύμπαν μας, που αλλάζει τον τρόπο σκέψης, αλλάζει ακόμα και το DNA... Στην αλλαγή του τρόπου σκέψης μου και στις αλλαγές στο σώμα μου, έχω κάποια ικανά πειστήρια, για να πω πως όντως κάτι παίζει και δεν ειναι απλά προπαγανδα ή προσπάθεια "προσηλυτισμού" σε πανθρησκείες ή στην αποδοχη παγκόσμιων κυβερνήσεων κλπ κλπ. Τα μηνύματα τα λαμβάνουμε πολύ πιο εύκολα και γρήγορα τώρα στο νετ...
Τι σημασία έχει αν είναι από γαλαξιακούς ή από κάποιον άστεγο στο δρόμο; Ό,τι αντηχεί στην καρδιά σαν αληθινό, είναι... για τον καθένα είναι αληθινό αυτό που νιώθει ως τέτοιο...
Πιστεύω πως παρά τις ενέργειες που δρουν στη σκέψη και στο σώμα, καταλυτικός και σημαντικότατος παράγοντας είναι η προσωπική μας απόφαση για το αν όντως θα διευρυνθει ο νους/απελευθερωθεί το πνεύμα, και για το αν οντως θα επιδράσουν αυτές οι ενέργειες ακόμα και στο σώμα μας.
'Οποιος αποφασίζει ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ να παραμείνει στα δοθεντα, έχοντας πει μέσα του πως αυτά τον καλύπτουν και δεν κόπτεται για παραπέρα, σεβαστός από μένα. Σ'αυτό το σημείο όμως, διαχωρίζω εαυτόν...
Η δική μου απόφαση είναι τουλάχιστον να κάνω τη φιλότιμη προσπάθεια της ψυχονοητικής μου ανελιξης για να με ταξιδέψω σε άλλες διαστάσεις... Το πιθανότερο (λέει ο πούστης ο ορθολογισμός με τον οποίο με πότισαν μαζί με το πρώτο γάλα) είναι να μην τα καταφέρω. Ε, και λοιπόν; Τι έγινε; Θα με πουν ονειροπαρμένη, αγγελοκρουσμένη κλπ; Σκασίλα μου...
Κι αν δεν το καταφέρω, δεν πειράζει, τουλαχιστον, αφήνοντας τη στερνη μου ανάσα στον τριτοδιάστατο κόσμο που γνώρισα και πριν κλείσω για πάντα τα μάτια, θα ξέρω πως τουλάχιστον έκανα συνειδητή προσπάθεια να σπάσω πολλά δεσμά. Κι αυτό έχει τη μεγαλύτερη για μένα αξία.
Σέβομαι απολύτως την απόφασή σου να παραμείνεις εγκλωβισμένος όπως λες.annonnaki έγραψε:Προφανώς αν ποτέ βγουν αληθινά εγώ θα είμαι εγκλωβισμένος στον τρισδιάστατο κόσμο μου.
Δεν σε ακολουθώ όμως...
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
-
Divine Sinner
Re: Γαλαξιακό μήνυμα από την κεντρική πηγή.
Τι σε κανει να το πιστευεις αυτο;
Εγω δεν βλεπω τιποτα το πνευματικο στους γυρω μου.
βλεπω ατομα ενα με την τεχνολογια που ξεχάσανε να σκέφτονται.
δεν μιλαω για πνευματικότητα και υπερβατικό. μιλαω για σκέψη, ευστροφία.
Εχουμε παρει την κατοιουσα ως ειδος.
Οσο ανεβαινει η τεχνολογια κατεβαίνουμε εμεις σωματικα και πνευματικά.
γιατι βολεύομαστε και το βόλεμα ειναι ο εχθρός της εξέλίξης (και κατα τους πνευματικούς αλλα και κατα τον δαρβίνο).
και τελειως υλιστικα να το δει κανεις. δεν εξελισομαστε.
αντιθέτως.
Φοβάμαι την εξέλιξη της τεχνολογιας γιατι οσο θα εξελίσεται τοσο ποιο ανάπηρα θα ειναι τα ανθρωπακια που την χρησιμοποιούν.
σε λιγο καιρο θα είμαστε φυτά σε υπερ-συγχρονες αναπηρικές καρέκλες. Ετσι κι αλλιώς το σώμα δεν θα το χρειαζόμαστε. θα έχουμε ορό να μας τρέφει.
Εγω δεν βλεπω τιποτα το πνευματικο στους γυρω μου.
βλεπω ατομα ενα με την τεχνολογια που ξεχάσανε να σκέφτονται.
δεν μιλαω για πνευματικότητα και υπερβατικό. μιλαω για σκέψη, ευστροφία.
Εχουμε παρει την κατοιουσα ως ειδος.
Οσο ανεβαινει η τεχνολογια κατεβαίνουμε εμεις σωματικα και πνευματικά.
γιατι βολεύομαστε και το βόλεμα ειναι ο εχθρός της εξέλίξης (και κατα τους πνευματικούς αλλα και κατα τον δαρβίνο).
και τελειως υλιστικα να το δει κανεις. δεν εξελισομαστε.
αντιθέτως.
Φοβάμαι την εξέλιξη της τεχνολογιας γιατι οσο θα εξελίσεται τοσο ποιο ανάπηρα θα ειναι τα ανθρωπακια που την χρησιμοποιούν.
σε λιγο καιρο θα είμαστε φυτά σε υπερ-συγχρονες αναπηρικές καρέκλες. Ετσι κι αλλιώς το σώμα δεν θα το χρειαζόμαστε. θα έχουμε ορό να μας τρέφει.
- ArELa
- Founder-Administrator

- Δημοσιεύσεις: 66942
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
- Irc ψευδώνυμο: ArELa
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 1879 φορές
- Έλαβε Likes: 2770 φορές
Re: Γαλαξιακό μήνυμα από την κεντρική πηγή.
Σ'εμένα μιλάς;Divine Sinner έγραψε:Τι σε κανει να το πιστευεις αυτο;
Τι με κάνει να πιστευω ποιο?
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
-
Divine Sinner
Re: Γαλαξιακό μήνυμα από την κεντρική πηγή.
Αυτο. βλεπεις καποιες αλαγές πανω σου; πιστευεις οτι δεν θα υπηρχαν και καποια ατομα το 50 που την ψάχναν ποιο βαθεια;Λοιπόν ναι, προσωπικά θέλω να πιστεύω πως κάτι παίζει στο σύμπαν μας, που αλλάζει τον τρόπο σκέψης, αλλάζει ακόμα και το DNA... Στην αλλαγή του τρόπου σκέψης μου και στις αλλαγές στο σώμα μου, έχω κάποια ικανά πειστήρια, για να πω πως όντως κάτι παίζει και δεν ειναι απλά προπαγανδα ή προσπάθεια "προσηλυτισμού" σε πανθρησκείες ή στην αποδοχη παγκόσμιων κυβερνήσεων κλπ κλπ. Τα μηνύματα τα λαμβάνουμε πολύ πιο εύκολα και γρήγορα τώρα στο νετ...
σε καθε εποχη υπαρχουν. και σε καθε εποχη οι πολλοι θα τρωνε κουτόχωρτο.
τουλάχιστον στις παλαιοτερες εποχες με λιγοτερη τεχνολογια ηταν και ποιο ευστροφοι και εμπιστεύονταν λιγότερο τον πομπό.
Τωρα η χαϊβανιτιδα εχει φτάσει στο κόκκινο.
- ArELa
- Founder-Administrator

- Δημοσιεύσεις: 66942
- Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
- Irc ψευδώνυμο: ArELa
- Φύλο: Γυναίκα
- Έδωσε Likes: 1879 φορές
- Έλαβε Likes: 2770 φορές
Re: Γαλαξιακό μήνυμα από την κεντρική πηγή.
Divine Sinner έγραψε:Αυτο. βλεπεις καποιες αλαγές πανω σου; πιστευεις οτι δεν θα υπηρχαν και καποια ατομα το 50 που την ψάχναν ποιο βαθεια;
Πάντα την έψαχνα και τα πρώτα 40 χρόνια της ζωής μου (και μιας πορείας στη διαρκή και ασταμάτητη αναζήτηση) δε μου'δωσαν τις γνώσεις αλλά ΚΥΡΙΩΣ τις επιγνώσεις που απέκτησα στα τελευταία 12. Δεν το θεωρώ τυχαίο αυτό και δε θεωρώ ότι θα μου προέκυπτε σε τέτοιο βαθμό, αν δεν είχαν συνετελέσει και άλλοι παράγοντες.
Αυτό βέβαια είναι η δική μου οπτική και η δική μου πεποίθηση. Όποιος θέλει το πιστευει. Απλα, έχω ισχυρό μέτρο σύγκρισης λόγω των χρόνων που κουβαλάω στην πορεία μου, οπότε έχω και ισχυρότατο ενδεικτικό αυτου που λέω.
.
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...
τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
- ION 4ever
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 7582
- Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ 2010, 11:00
- Φύλο: Γυναίκα
- Έλαβε Likes: 1 φορά
Re: Γαλαξιακό μήνυμα από την κεντρική πηγή.
Είχα αναγκη να ακούσω και μερικές τοποθετήσεις άλλωνCentral sun έγραψε:Ενώ φαινομενικά η ερώτηση σου αυτή είναι προϊόν αυθόρμητης σκέψης, «της στιγμής» θα λέγαμε.ION 4ever έγραψε:Αυτό που δεν καταλαβαίνω με σένα central
είναι γιατί σπαταλάς τόση από την ενέργεια σου σε nonsense.
Ωστόσο είναι ένα ερώτημα που εστιάζει ακριβώς σε εκείνο το κομμάτι του διδάγματος που θέλησα να αφήσω στον αναγνώστη με το κείμενο αυτό.
πρίν ξανατοποθετηθώ και νομίζω ότι τώρα
μπορω να εξηγήσω λίγο παραπέρα.
Ναι ήταν αυθόρμητη αντίδραση αλλα καθόλου επιπόλαια.
Το ποστ μου δεν εχει να κανει με το αν εκεινα στα οποία
αναφέρετε ο central είναι nonsensece η οχι, αντικειμενικά.
Ίσως να είναι ισως οχι.Είναι μια υποκειμενική αντίληψη.
(Αφου εκτιθονται στην κοινή θέα και θελουν να μας πείσουν κιόλας
είναι φυσικό να υποστούν και την κριτική μας.)
Αυτό που μου έκανε εντύπωση στο πόστ του central
είναι πως επέλεξε να κανει μια τεράστια εργασία πάνω σε μια απόρριψη.
Δηλαδή εστίασε την προσοχή του
σε κάτι που ο ίδιος θεωρεί γελοίο, ψεύτικο, απατηλό,
παραπλανητικό, παγιδευτικό και οτι άλλο τελος πάντων.
Ασχολήθηκε με αυτό.
βρήκε κείμενα
έκανε copy paste
τα διάνθισε με δικά του λόγια
και έφτιαξε και ξέχωρο νήμα.
Λεμε αρκετή δουλειά αρκετή ώρα
και... πάρτε να έχετε.
Αυτό ηταν μου με έκανε να γράψω αυτό που έγραψα.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω με σένα central
είναι γιατί σπαταλάς τόση από την ενέργεια σου
Όσο πιό πολύ ασχολούμαστε με το ψεύτικο μας
με το παραπλανητικό μας το γελοίο μας
τόσο πιο πολύ βουλιάζουμε στην αρνητικότητα.
Υπάρχει ενας νόμος που σε μένα τουλάχιστον γίνεται όλο και πιό σαφής.
Η ενέργεια μας πηγαίνει πρός τα εκεί που στρέφεται η προσοχή μας.
γιαυτό και
Προσωπικά είναι φορές με μηνύματα του central που αισθάνομαιδεν καταλαβαίνω με σένα central
γιατί σπαταλάς τόση από την ενέργεια σου σε nonsense
σαν παιδάκι του το σαγήνεψαν με μια καραμελίτσα
για να το εξαπατήσουν η παιδάκι που τούταξαν μια βόλτα
στον παράδεισο και το πήγαν μέχρι την πλατεία Κολιάτσου.
δεν ξέρω πως να σας το πώ.
Όλο σαν κάτι να θέλει να πεί
αλλά τελικά να μην το λέει η να μην το κάνει.
Δεν με ενοχλεί να διαβάζω πόστ η να επικοινωνώ με ανθρώπους
που έχουν εντελώς αλλά στο νού τους από τα δικά μου. Απεναντίας.
Εκείνο όμως που δεν είναι ξεκάθαρο
εκείνο που πότε είναι έτσι και πότε αλλιώς
εκείνο που γκρεμίζει για να στηρίξει το αδιευκρίνιστο,
απλά δεν το αντιλαμβάνομαι.
Αισθάνομαι ότι και το τελευταίο δράμι της ενέργειας μας
πρέπει πλέον να κατευθύνεται σε αυτό που αγαπάμε,
σε αυτό που πιστεύουμε σε αυτό που θέλουμε.
Δεν υπάρχουν πια υπεύθυνοι να παραπονεθούμε.
Αν βρήκαμε πετραδάκια στην φακή μας
δεν τα βάζουμε με την Μαρία στην κουζίνα.
Πάμε εμείς και καθαρίζουμε τη φακή την επόμενη φορά.
Ο κόσμος μας είναι πλέον συμμετοχικός.
Ας επιλέξουμε που θα συ-μετέχουμε.
και δεν εννοώ κοινωνικές ομάδες,παρέες,
πνευματικά κέντρα κλπ
Πρωτίστως συνειδησιακά.
Εκεί έξω κυκλοφορούν λογιών λογιών θεωρίες.
Για καμία δεν μπορούμε να πούμε με απόλυτη
ακρίβεια ότι είναι αλήθεια η nonsense.
Δεν έχει σημασία στην τελική.
από όλα έχει μπαξές από ότι έχουμε καταλάβει.
Αν οι οπαδοί του ταδε η του δείνα εχουν πέσει σε πλάνη
αλλά αυτή η πλάνη τους κανει να αγαπούν τον κόσμο
νομίζετε πως θα βγούν χαμένοι?
Τα συναισθήματα που νοιώθουμε δρουν πρωταρχικά πάνω μας.
Η επιλογή μας στην ενασχόλησή με αυτό που νομίζουμε nonsense
μόνο ζημιά μπορεί να προκαλέσει και σε μας και στους άλλους.
There is a crack, a crack in everything
That's how the light gets in.
That's how the light gets in.
- totispap
- Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων

- Δημοσιεύσεις: 2381
- Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2010, 20:39
- Irc ψευδώνυμο: totispap
- Φύλο: Άνδρας
Re: Γαλαξιακό μήνυμα από την κεντρική πηγή.
Αυτή σου η πρόταση θα μπορούσε να είναι το μότο πάνω στο οποίο κινούνται οι αντιρρήσεις μου γενικώςION 4ever έγραψε:Εκείνο όμως που δεν είναι ξεκάθαρο
εκείνο που πότε είναι έτσι και πότε αλλιώς
εκείνο που γκρεμίζει για να στηρίξει το αδιευκρίνιστο,
απλά δεν το αντιλαμβάνομαι.
Τι λες!! Εγώ με αυτήν ακριβώς τα βάζωION 4ever έγραψε:Αν βρήκαμε πετραδάκια στην φακή μας
δεν τα βάζουμε με την Μαρία στην κουζίνα.
Μοναχή το δρόμο επήρες,
εξανάλθες μοναχή.
Δεν είν’ εύκολες οι θύρες,
εάν η χρεία τες κουρταλεί.
εξανάλθες μοναχή.
Δεν είν’ εύκολες οι θύρες,
εάν η χρεία τες κουρταλεί.
- ION 4ever
- "Δεν παίζεται" Ιδεογραφίτης

- Δημοσιεύσεις: 7582
- Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ 2010, 11:00
- Φύλο: Γυναίκα
- Έλαβε Likes: 1 φορά
Re: Γαλαξιακό μήνυμα από την κεντρική πηγή.
Άμα σου πώ ότι σε σκέφτηκα όταν το έγραφα τι θα πείς?totispap έγραψε:ION 4ever έγραψε:
Αν βρήκαμε πετραδάκια στην φακή μας
δεν τα βάζουμε με την Μαρία στην κουζίνα.
Τι λες!! Εγώ με αυτήν ακριβώς τα βάζω
There is a crack, a crack in everything
That's how the light gets in.
That's how the light gets in.
Re: Γαλαξιακό μήνυμα από την κεντρική πηγή.
Νομίζω ότι επεκτείνετε επί μιας υπερβολής του starter για να καταθέσει την άποψη του επί συγκεκριμένου θέματος (με κάποιες προεκτάσεις δεκτόν).
Από την στιγμή που βρισκόμαστε σε αυτήν την κοινότητα και αναλώνουμε χρόνο, φαιά ουσία και ενέργεια σίγουρα ανήκουμε στους ανθρώπους που έχουν ανοιχτή την πόρτα στο μυαλό τους για το κάτι παραπέρα από την στεγνή πραγματικότητα στην οποία μας έχουν προγραμματίσει να παράγουμε και να στηρίζουμε την συνέχιση της υφιστάμενης κατάστασης.
Αυτό δεν σημαίνει όμως πως μπορούμε (ή θέλουμε καλύτερα) να αφήσουμε ανθρώπους που δεν μπορούν να μας καλύψουν πνευματικά, υλιστικά ή ούτε καν σε επίπεδο αντιλογίας να μας γεμίζουν τα μυαλά με αερολογίες. Εννοείται πως εγώ τουλάχιστον δεν προσπαθώ να πείσω κανέναν πως αυτό που πιστεύω και εκφράζω είναι αλήθεια καθώς το στηρίζω και εγώ στο ένστικτο και την ευμετάβλητη εικόνα που έχω σχηματίσει από τις μέχρι τώρα εμπειρίες μου όπως ακριβώς περιγράφει η Arela παραπάνω. Ειδικά για το συγκεκριμένο θέμα θέλω να εκφράσω την υποκειμενική άποψή μου πως πρόκειται για ακραία περίπτωση απάτης.
Από εκεί και πέρα θεωρώ πως όλα στην ζωή είναι τόσο ευμετάβλητα που έχω κάνει σημαία μου την ρήση "ποτέ μην λες ποτέ" αλλά ξαναλέω η υποκειμενική μου άποψη υπό τις παρούσες συνθήκες στηριζόμενη στην πληροφορία που έχω λάβει είναι ότι δεν αξίζει ούτε καν η τρέχουσα συζήτηση.
Από την στιγμή που βρισκόμαστε σε αυτήν την κοινότητα και αναλώνουμε χρόνο, φαιά ουσία και ενέργεια σίγουρα ανήκουμε στους ανθρώπους που έχουν ανοιχτή την πόρτα στο μυαλό τους για το κάτι παραπέρα από την στεγνή πραγματικότητα στην οποία μας έχουν προγραμματίσει να παράγουμε και να στηρίζουμε την συνέχιση της υφιστάμενης κατάστασης.
Αυτό δεν σημαίνει όμως πως μπορούμε (ή θέλουμε καλύτερα) να αφήσουμε ανθρώπους που δεν μπορούν να μας καλύψουν πνευματικά, υλιστικά ή ούτε καν σε επίπεδο αντιλογίας να μας γεμίζουν τα μυαλά με αερολογίες. Εννοείται πως εγώ τουλάχιστον δεν προσπαθώ να πείσω κανέναν πως αυτό που πιστεύω και εκφράζω είναι αλήθεια καθώς το στηρίζω και εγώ στο ένστικτο και την ευμετάβλητη εικόνα που έχω σχηματίσει από τις μέχρι τώρα εμπειρίες μου όπως ακριβώς περιγράφει η Arela παραπάνω. Ειδικά για το συγκεκριμένο θέμα θέλω να εκφράσω την υποκειμενική άποψή μου πως πρόκειται για ακραία περίπτωση απάτης.
Από εκεί και πέρα θεωρώ πως όλα στην ζωή είναι τόσο ευμετάβλητα που έχω κάνει σημαία μου την ρήση "ποτέ μην λες ποτέ" αλλά ξαναλέω η υποκειμενική μου άποψη υπό τις παρούσες συνθήκες στηριζόμενη στην πληροφορία που έχω λάβει είναι ότι δεν αξίζει ούτε καν η τρέχουσα συζήτηση.
-
Divine Sinner
Re: Γαλαξιακό μήνυμα από την κεντρική πηγή.
Δεν ειναι απάτη. χιουμορ ειναι. :p
Ο καθένας θα πρεπε να την ψάχνει μόνος του.
Ο κάθε καβάσιλας και οι καθε πλειάδιοι αυτο που παράγουν ειναι αερολογίες.
δεν μπορουν να αποδειξουν το παραμικρο απο οσα λενε.
Δεν μπορω να καναλαβω γιατι κανεις να γεμιζει το μυαλο του με αχρηστες πληροφορίες.
χρειάζεται και διάκριση.
αλλο ανοιχτό μυαλό αλλο ρετιρέ.
Ο καθένας θα πρεπε να την ψάχνει μόνος του.
Ο κάθε καβάσιλας και οι καθε πλειάδιοι αυτο που παράγουν ειναι αερολογίες.
δεν μπορουν να αποδειξουν το παραμικρο απο οσα λενε.
Δεν μπορω να καναλαβω γιατι κανεις να γεμιζει το μυαλο του με αχρηστες πληροφορίες.
χρειάζεται και διάκριση.
αλλο ανοιχτό μυαλό αλλο ρετιρέ.


