Αρνήθηκε χημειοθεραπεία γιανα γεννήσει με ασφάλεια

Περί ανέμων και υδατων
προσώπων και πραγμάτων
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Kariatida
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2755
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 21:55
Irc ψευδώνυμο: Kariatida
Φύλο: Γυναίκα
Έλαβε Likes: 2 φορές

Αρνήθηκε χημειοθεραπεία γιανα γεννήσει με ασφάλεια

Δημοσίευση από Kariatida » Παρ 13 Ιαν 2012, 17:12

Αρνήθηκε τη χημειοθεραπεία για να γεννήσει με ασφάλεια το μωρό της

Το μητρικό ένστικτο βρίσκει την αποθέωσή του στην περίπτωση της 18χρονης Jenni από τις ΗΠΑ, η οποία όταν ήταν έγκυος πληροφορήθηκε πως έχει καρκίνο στον εγκέφαλο και τη σπονδυλική στήλη. Αρνήθηκε όμως να υποβληθεί σε χημειοθεραπεία, ώστε να μην θέσει σε κίνδυνο τη ζωή του παιδιου της. Δώδεκα ημέρες μετά από τον τοκετό, εξέπνευσε.

Εικόνα

Η Jenni Lake, γέννησε ένα υγιέστατο αγοράκι ένα μήνα πριν κλείσει τα 18.

Η μητέρα της Jenni εξήγησε πως η κόρη της υπέφερε από ημικρανίες τους τελευταίους μήνες και ύστερα από τις απαραίτητες εξετάσεις, οι γιατροί διέγνωσαν πως υπήρχαν κάποιοι όγκοι στο δεξί μέρος του εγκεφάλου της.

Αμέσως ξεκίνησε την απαραίτητη θεραπεία, στη διάρκεια της οποίας όμως έμεινε έγκυος.

Οι γιατροί την προειδοποίησαν πως αν δεν τερμάτιζε την εγκυμοσύνη της δεν θα μπορούσε να συνεχίσει τη θεραπεία.

Η Jenni όμως αρνήθηκε και να κάνει έκτρωση αλλά και να συνεχίσει τη χημειοθεραπεία από φόβο μην κινδυνεύσει το έμβρυο.

Τα τελευταία λόγια της Jenni ήταν: "εγώ τέλειωσα, έκανα αυτό που έπρεπε να κάνει. Το μωρό μου θα είναι ασφαλές πλέον."

Πηγή: http://www.cosmo.gr/Epikairotita/Kosmos ... 55768.html
Ή ακολούθα ή οδήγα ή φύγε απ' τη μέση

Άβαταρ μέλους
enigma
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Πορωμένος Ιδεογραφίτης
Δημοσιεύσεις: 836
Εγγραφή: Τρί 04 Οκτ 2011, 15:17
Φύλο: Άνδρας

Re: Αρνήθηκε χημειοθεραπεία γιανα γεννήσει με ασφάλεια

Δημοσίευση από enigma » Παρ 13 Ιαν 2012, 17:26

ανατρίχιασα :clap:
Mornie utúlië
Άβαταρ μέλους
ArELa
Founder-Administrator
Founder-Administrator
Δημοσιεύσεις: 66942
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 01:29
Irc ψευδώνυμο: ArELa
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 1879 φορές
Έλαβε Likes: 2770 φορές

Re: Αρνήθηκε χημειοθεραπεία γιανα γεννήσει με ασφάλεια

Δημοσίευση από ArELa » Παρ 13 Ιαν 2012, 18:57

Η αποθέωση της υπέρβασης του "εγώ" και του τομαριου μας, η απίστευτη αλλά αληθινη αυτοθυσία μιας πραγματικής ΜΗΤΕΡΑΣ με όλα τα γράμματα κεφαλαία.
Μόνο να υποκλιθώ μπορώ.. :worship: :worship: :worship: :worship:
.







Δεν περιμένω τίποτα, δεν ελπίζω σε τίποτα,
δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ξανθιά κι ελεύθερη...


τα κανάλια μου /my channels:
στο vasoula2908 και στο vasoula2908asteria
στο Βrighteon,
στο Bitchute
στο Rumble
Άβαταρ μέλους
Divine Sinner

Re: Αρνήθηκε χημειοθεραπεία γιανα γεννήσει με ασφάλεια

Δημοσίευση από Divine Sinner » Παρ 13 Ιαν 2012, 19:12

Και με την θεραπεια θα πεθαινε.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικα-Ελεύθερο βήμα”