πιλότοι με @@ κι οχι @@ πιλότοι

Περί ανέμων και υδατων
προσώπων και πραγμάτων
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Divine Sinner

πιλότοι με @@ κι οχι @@ πιλότοι

Δημοσίευση από Divine Sinner » Σάβ 20 Αύγ 2011, 08:42

ΗΠΑ: Πιλότοι διαφημιστικής εταιρίας αρνούνται να πετάξουν με αθεϊστικό μήνυμα

Το 80 τοις εκατό των πιλότων εταιρείας με αεροσκάφη που σέρνουν διαφημιστικά πανό, αρνήθηκαν να πετάξουν με ένα πανό μιας ομάδας άθεων που γράφει «Αμερική χωρίς Θεό» (“God-LESS America”) και «Ο Αθεϊσμός είναι Πατριωτικός» (“Atheism is Patriotic”) κατά την εορτή της 4ης Ιουλίου.

Η ομάδα που ονομάζεται ‘Αμερικάνοι Άθεοι’ είχαν προγραμματίσει να πετάξουν τα πανό σε 27 τοποθεσίες σε ολόκληρη τη χώρα.

Είχαν προετοιμαστεί να δώσουν το ποσό των 23.000 δολαρίων για την εκστρατεία τους, με την εταιρία “Fly Signs Aerial Advertising” για να σύρουν τα πανό πάνω από πολλές τοποθεσίες στις 4 Ιουλίου.

Ωστόσο, η USA Today ανέφερε ότι τέσσερις στους πέντε πιλότους που εργάζονται στα γραφεία της εταιρείας αρνήθηκαν να πετάξουν σέρνοντας στην ουρά των αεροσκαφών τους τα πανό. Από τους 85 πιλότους που ζητήθηκε να σύρουν το πανό, μόνο οι 17 υπέγραψαν για να κάνουν τη δουλειά.

Ο Red Calvert, πρόεδρος της Pro-Air Enterprises στην Ινδιανάπολη, δήλωσε στο Belief Blog: "Σέβομαι τη χώρα μας και σέβομαι τις εκκλησίες μας και έχουμε αρκετά προβλήματα στη χώρα μας, και δεν θέλουμε περισσότερα."

Και πρόσθεσε: «Αν αυτοί οι άνθρωποι θέλουν να κάνουν κάτι που πιστεύουν, ωραία, απλά εμένα να μην με βάζουν μέσα».
http://redskywarning.blogspot.com/2011/ ... st_17.html


Σχόλιο δικο μου.
αν και δεν ειμαι χριστιανος. θεωρω μαγκια τους που αρνηθήκανε.
γιατι οπως μου πε και μια φίλη μου.
Μην χάνεις τον εαυτό σου για κανέναν!
Άβαταρ μέλους
doctormarkon
Επίτιμος
Επίτιμος
Δημοσιεύσεις: 15846
Εγγραφή: Πέμ 11 Μαρ 2010, 20:05
Φύλο: Γυναίκα
Έδωσε Likes: 351 φορές
Έλαβε Likes: 452 φορές

Re: πιλότοι με @@ κι οχι @@ πιλότοι

Δημοσίευση από doctormarkon » Σάβ 20 Αύγ 2011, 09:05

"Για ένα κομμάτι ψωμί
Δεν φθάνει μόνο η δουλειά"

Πολύ σωστά έλεγαν στη δεκαετία του 80 οι Κατσιμιχαίοι.

Για ένα κομμάτι ψωμί πρέπει να πουλάς τον εαυτό σου.

Πρέπει να κάνεις πράγματα που μισείς και δεν πιστεύεις.


Ο υπάλληλος διαμορφώνεται από την επιχείρηση όπως το παπούτσι διαμορφώνεται από το πόδι που το φοράει.
Μετά από χρόνια αν χάσει τη δουλειά του δεν μπορεί να βρεί άλλη γιατί παντού τον βλέπουν σαν μεταχειρισμένο παλιοπάπουτσο αποφόρι μιας άλλης επιχείρησης.

Αυτά έλεγε ο Φίλιππος Δρακονταειδής στο βιβλίο του Χρόνια Προϋπηρεσίας.

Και ισχύει στο Δημόσιο και στον Ιδιωτικό τομέα.


Η εργατικότητα και η παραγωγικότητα είναι παγίδα γιατί περιλαμβάνει και αυτό.
Να διαμορφωθείς από το χώρο και τα αφεντικά. Να αφομοιωθείς και να γίνεις ένα.
Να γίνεις "παλιοπάπουτσο" άχρηστο έξω από την επιχείρηση ή τη θέση σου σε κάποιο φορέα.


Αν και αντιπαθώ το δογματισμό της θρησκείας θα υποστήριζα τον πιλότο αν κάτι τέτοιο γινόταν εδώ στην Ελλάδα
Μη σκοτώνετε τα κουνούπια. Αλλοι σας πίνουν το αίμα
Άβαταρ μέλους
aftokaitoallo
Σύμβουλος
Δημοσιεύσεις: 3929
Εγγραφή: Κυρ 27 Φεβ 2011, 17:27
Φύλο: Γυναίκα
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: πιλότοι με @@ κι οχι @@ πιλότοι

Δημοσίευση από aftokaitoallo » Σάβ 20 Αύγ 2011, 13:44

"ενδιαφέρουσα" ""είδηση"", πιασάρικο για τα τζώνια.
Any review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any action in reliance upon, this information by persons or entities is prohibited without my consent.
Άβαταρ μέλους
Divine Sinner

Re: πιλότοι με @@ κι οχι @@ πιλότοι

Δημοσίευση από Divine Sinner » Σάβ 20 Αύγ 2011, 14:41

ντεν κατάλαβα
Άβαταρ μέλους
delfini05
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2082
Εγγραφή: Κυρ 17 Απρ 2011, 21:45
Irc ψευδώνυμο: delfini05
Φύλο: Γυναίκα
Έλαβε Likes: 2 φορές

Re: πιλότοι με @@ κι οχι @@ πιλότοι

Δημοσίευση από delfini05 » Σάβ 20 Αύγ 2011, 14:44

aftokaitoallo έγραψε:"ενδιαφέρουσα" ""είδηση"", πιασάρικο για τα τζώνια.
τι είναι τα τζώνια;

χρειάζομαι επέκταση λεξικού, παρακαλώ βοηθήστε!
Το δένδρο είναι ίδιο, η πλευρά θέασης είναι διαφορετική...
Άβαταρ μέλους
Divine Sinner

Re: πιλότοι με @@ κι οχι @@ πιλότοι

Δημοσίευση από Divine Sinner » Σάβ 20 Αύγ 2011, 14:48

Συμφωνω με το δελφινι.
Δελφινι :lovey0: :lovey0:
Άβαταρ μέλους
aftokaitoallo
Σύμβουλος
Δημοσιεύσεις: 3929
Εγγραφή: Κυρ 27 Φεβ 2011, 17:27
Φύλο: Γυναίκα
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: πιλότοι με @@ κι οχι @@ πιλότοι

Δημοσίευση από aftokaitoallo » Κυρ 21 Αύγ 2011, 14:30

σόρρυ για την αργοπορημένη απάντηση - τζώνια είναι οι αμερικανοί, οι στρατιώτες τζωνια, οι ναύτες τζώνια ο λαός τζώνι. από το χαζοτζων.
Any review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any action in reliance upon, this information by persons or entities is prohibited without my consent.
Άβαταρ μέλους
aftokaitoallo
Σύμβουλος
Δημοσιεύσεις: 3929
Εγγραφή: Κυρ 27 Φεβ 2011, 17:27
Φύλο: Γυναίκα
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: πιλότοι με @@ κι οχι @@ πιλότοι

Δημοσίευση από aftokaitoallo » Κυρ 21 Αύγ 2011, 14:42

την χρησιμοποιούσε συχνά ένας θείος θεός σχωρέστον του συζύγου για τα αμερικανάκια, ήταν ναυτικός. αλλά πραγματικά απορώ που δεν την είχατε ξαναπετύχει
Any review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any action in reliance upon, this information by persons or entities is prohibited without my consent.
Άβαταρ μέλους
delfini05
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Ιδεογραφίτης Υψηλών Ταχυτήτων
Δημοσιεύσεις: 2082
Εγγραφή: Κυρ 17 Απρ 2011, 21:45
Irc ψευδώνυμο: delfini05
Φύλο: Γυναίκα
Έλαβε Likes: 2 φορές

Re: πιλότοι με @@ κι οχι @@ πιλότοι

Δημοσίευση από delfini05 » Κυρ 21 Αύγ 2011, 23:34

χμμμ... είπα & εγώ!
& μου πέρασαν από το μυαλό όλες οι αποχρώσεις του Γιάννη του Περιπατητή για να το συνδέσω...
Το δένδρο είναι ίδιο, η πλευρά θέασης είναι διαφορετική...
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικα-Ελεύθερο βήμα”